NFL

Svar
Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

NFL

Legg inn av Mr.Meep »

National Football League

MensenErnst

Legg inn av MensenErnst »

Cowboys. How bout em. Spent på hvem vi får med oss hit.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

MensenErnst skrev: tir jul 20, 2021 12:59 am Cowboys. How bout em. Spent på hvem vi får med oss hit.
Eg e nu her!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Usikker på om jeg kommer til å kjøre tipping BÅDE her og på Discord eller kun på Discord.

Er jo mange gamle VGD travere som ikke kom inn på Discorden også?

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Packers melder sin ankomst her, Jordan Love FTW

Wrath

Legg inn av Wrath »

Trengs litt Eagles-blod her ser jeg, som motvekt mot Cowboys-gutter...

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Hvis det er noen uinnvidde på Discord, så er dette lenken;

https://discord.gg/sN4NXtCeMQ

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Chromeback skrev: tir jul 20, 2021 3:24 pm Hvis det er noen uinnvidde på Discord, så er dette lenken;

https://discord.gg/sN4NXtCeMQ
JEG NEKTER!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Jolla skrev: tir jul 20, 2021 9:54 pm
Chromeback skrev: tir jul 20, 2021 3:24 pm Hvis det er noen uinnvidde på Discord, så er dette lenken;

https://discord.gg/sN4NXtCeMQ
JEG NEKTER!
Haha stabeis! :lol:

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jolla skrev: tir jul 20, 2021 9:54 pm
Chromeback skrev: tir jul 20, 2021 3:24 pm Hvis det er noen uinnvidde på Discord, så er dette lenken;

https://discord.gg/sN4NXtCeMQ
JEG NEKTER!
Jeg har tatt hintet nå, din jævel!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Vi kan heller være «venner» her inne i stedet.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Da har jeg også rotet meg inn på dette forumet. Hadde vært kult om vi ble en fin gjeng.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Lew_Ashby skrev: ons jul 21, 2021 10:31 am Da har jeg også rotet meg inn på dette forumet. Hadde vært kult om vi ble en fin gjeng.
Velkommen til rebellenes base :)

SuperChargers

Legg inn av SuperChargers »

Hvem tror dere Chargers møter i Super Bowl neste år? Jeg har vanskelig for å se noen seriøse motstandere for oss fra AFC for øyeblikket så det store spørsmålet er jo hvem vi møter i SB.

Treneren vår er så vidt jeg vet ubeseiret som hovedtrener, og vi har investert heftig i O-line. Den har gått fra verst til best i NFL. Draktene våre er fortsatt de vakreste.

Dette må bare bli bra.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

SuperChargers skrev: fre jul 23, 2021 5:58 pm Hvem tror dere Chargers møter i Super Bowl neste år? Jeg har vanskelig for å se noen seriøse motstandere for oss fra AFC for øyeblikket så det store spørsmålet er jo hvem vi møter i SB.

Treneren vår er så vidt jeg vet ubeseiret som hovedtrener, og vi har investert heftig i O-line. Den har gått fra verst til best i NFL. Draktene våre er fortsatt de vakreste.

Dette må bare bli bra.
Det må nesten bli Giants.

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Hello gangsters. Håper det blir aktivitet her, også blant nattravnene som tok turen til discord.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

TomBrady12 skrev: lør jul 24, 2021 9:10 pm Hello gangsters. Håper det blir aktivitet her, også blant nattravnene som tok turen til discord.
Jeg har prøvd å lenke NFL gjengen hit 🤣

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TomBrady12 skrev: lør jul 24, 2021 9:10 pm Hello gangsters. Håper det blir aktivitet her, også blant nattravnene som tok turen til discord.
Tror nok at det blir vanskelig, men vi er jo en del som er på begge steder og tenker å bruke begge deler også. Samtidig mangler vi fortsatt en del folk, så hyggelig å se at du fant veien til slutt! Virket litt ensom på VGD der på slutten :lol:

Benny_Kanin og slikt? Noen som vet om han har fått ordet enda?

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

De er raske på å stenge brukere og slette innlegg som gir hint dessverre. Virker nesten som om de prøver å beholde noen brukere.

daoooo

Legg inn av daoooo »

SuperChargers skrev: fre jul 23, 2021 5:58 pm Hvem tror dere Chargers møter i Super Bowl neste år? Jeg har vanskelig for å se noen seriøse motstandere for oss fra AFC for øyeblikket så det store spørsmålet er jo hvem vi møter i SB.

Treneren vår er så vidt jeg vet ubeseiret som hovedtrener, og vi har investert heftig i O-line. Den har gått fra verst til best i NFL. Draktene våre er fortsatt de vakreste.

Dette må bare bli bra.
Skulle til å si at det hvert fall ikke blir Jets.. Men det var jo liksom litt opplagt :mrgreen:¨
Nå er jeg i gang!!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Ja er forsatt på den der Herbert bandwagoonen jeg! Er jo ikke innafor å bytte lag å slikt men slik han leverte i rookie sesongen så blir jeg nok å heie på ham inntil det kræsjlander :lol: :lol: :lol: :lol:

Liker spillestilen hans så får andre skyte meg 🤣

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Fikk opp en video på YouTube-feeden min i dag: What happened to DeMarco Murray?

En spiller som forsvant brått etter en kanonsesong med over 1800 yards i 2014. Man blir fort glemt.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TomBrady12 skrev: man jul 26, 2021 1:32 pm Fikk opp en video på YouTube-feeden min i dag: What happened to DeMarco Murray?

En spiller som forsvant brått etter en kanonsesong med over 1800 yards i 2014. Man blir fort glemt.
Det er vel få idretter som har så mange døgnfluer/one season wonderers/kall det hva du vil, som det NFL har.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Har et ørlite håp om at SalSomer skal komme seg inn her til NFL-start og sette i gang med sine legendariske gameweek-innlegg. Det er bare til å krysse fingrene!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Får håpe det men discord gjengen er lite pratsomme gitt

FightingVikes

Legg inn av FightingVikes »

Chromeback skrev: lør jul 24, 2021 11:48 pm Benny_Kanin og slikt? Noen som vet om han har fått ordet enda?
Fant dette stedet nå etter en tur inn på Discord. Så her er jeg, i en noe ny drakt :-)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

FightingVikes skrev: tor jul 29, 2021 1:47 pm
Chromeback skrev: lør jul 24, 2021 11:48 pm Benny_Kanin og slikt? Noen som vet om han har fått ordet enda?
Fant dette stedet nå etter en tur inn på Discord. Så her er jeg, i en noe ny drakt :-)
Velkommen! Ser faktisk ut til at du var bruker nr 600 - forhåpentligvis er du en av de som kom veldig tidlig til forumet når vi snakker 2025 :)

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

FightingVikes skrev: tor jul 29, 2021 1:47 pm
Chromeback skrev: lør jul 24, 2021 11:48 pm Benny_Kanin og slikt? Noen som vet om han har fått ordet enda?
Fant dette stedet nå etter en tur inn på Discord. Så her er jeg, i en noe ny drakt :-)
Hvem vet, kanskje et draktskifte er det som mangler i Minnesota.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Kan ikke ha et football thread uten å gi et stikk til giants fans 😅


Wrath

Legg inn av Wrath »

Har vel hatt på følelsen siden Wentz ble tradet, at han kom til å fucke til det potensielle 1rd-picket Eagles kan få neste års draft om han spiller 75% av snaps iår. Det tok vel et par dager inn i training camp før han dro på seg den årlige skaden som krever operasjon, og det snakkes om 12 uker nå til han bør være spilleklar. Lurt av Colts å gi fra seg et conditional pick iallefall, for det skal vel mye til om det ikke blir en 2nd-rounder nå. Så er det bare å håpe at Colts suger eselpikk denne sesongen, så det iallefall blir et høyt 2nd.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»