NFL

Svar
Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Re: NFL

Legg inn av Jolla »

FightingVikes skrev: fre mar 11, 2022 9:01 am
Men samtidig, forhåpentligvis bruker de så mye penger på han og Adams at det ikke blir noe igjen til de andre, så da kan det heldigvis fortsatt stoppe tidlig i playoffs.
Hovedgrunnen til at A-a-ron Rodgers ikke har en rekke superbowlringer er at han stikker av med lønnen til O-linjen og D-linjen sin.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Kaosligaen er igang for fullt.

Brady legger ikke opp allikevel.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Chromeback skrev: man mar 14, 2022 7:49 am Kaosligaen er igang for fullt.

Brady legger ikke opp allikevel.
Have another squeeeeze at the lemon.... gud bedre for noe tull.

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Fantastisk nyhet å våkne opp til! Får se om Gronk signerer snart også da.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Trolling on high level

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Chromeback skrev: man mar 14, 2022 7:49 am Kaosligaen er igang for fullt.

Brady legger ikke opp allikevel.
I sesongen som var så forventet jeg ikke at det var Tom Brady sin siste. Uttalelsene hans gikk heller ikke den veien at han tenkte å legge opp med det første.

Således var jeg mer sjokkert over nyheten at han hadde bestemt seg for å gi seg enn at han går tilbake på det.

Når det er såpass mange ørner, ravner, havhauker, falker, kardinaler, delfiner, bisoner, bjørner, løver, tigere, føll, pantere, jaguarer, villhester og værer i ligaen så bør det være plass til en geit også.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Aaand loook at this!! KIRK!


Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »


Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

De er wide receivers, de burde være fornøyde hvis noen betaler dem en rull dopapir og tre bokser sprite.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Nærmest 100% sikkert at Watson forsvinner til Cleveland nå.

Three first og two additional picks i retur.

Vilt. Passer Cleveland bra.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Grab them moneys!


TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Hva i alle dager? Galskap å gi han så mye garanterte penger når det helt opplagt er en stor risiko utenfor banen.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

230 føkkings millioner dollar?
Er de fette rape gale?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Huff ja galskap og nå føyk Ryan til Colts

Madness off season

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Kalle73 skrev: tir mar 22, 2022 10:19 am 230 føkkings millioner dollar?
Er de fette rape gale?
Rape er vel det rette ordet her, ja.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Laffano16 skrev: tir mar 22, 2022 10:42 am Huff ja galskap og nå føyk Ryan til Colts

Madness off season
Kan jo begynne å lure på om 49ers skyter seg selv i foten med å vente på bedre tilbud på Jimmy G.
Colts var vel de man trodde var heitest?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Kalle73 skrev: tir mar 22, 2022 10:54 am
Laffano16 skrev: tir mar 22, 2022 10:42 am Huff ja galskap og nå føyk Ryan til Colts

Madness off season
Kan jo begynne å lure på om 49ers skyter seg selv i foten med å vente på bedre tilbud på Jimmy G.
Colts var vel de man trodde var heitest?
Blir kanskje Texans eller har de QB der?

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

AFC ser stacked ut i år.

Bills, Patriots, Bengals, Browns (gitt at Watson ikke blir suspendert), Ravens, Titans, Colts, Chiefs, Raiders, Chargers og Broncos skal gjøre opp om 7 plasser i playoff. Da har jeg ikke tatt med Dolphins og Steelers som var +.500 i fjor eller Jaguars som har investert stort. Jets og Texans er egentlig de eneste lagene som ser helt sjanseløse ut.

Her kommer det til å bli mange interessante kamper neste sesong.

NFC virker litt mer forutsigbar, og det vil være overraskende om ikke Cowboys, Packers, Bucs, Rams, 49ers og Cardinals vil være 6 av 7 lag i playoff. Føler disse lagene må underprestere ganske kraftig for å ikke komme med. Det er vel knyttet mest usikkerhet til Cardinals, og det blir litt spennende å se QB-konkurransen i 49ers.

Edit: AFC West og NFC West skal spille mot hverandre i år. Vil Seahawks være en kandidat til 1st pick?

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Laffano16 skrev: tir mar 22, 2022 12:16 pm
Kalle73 skrev: tir mar 22, 2022 10:54 am
Laffano16 skrev: tir mar 22, 2022 10:42 am Huff ja galskap og nå føyk Ryan til Colts

Madness off season
Kan jo begynne å lure på om 49ers skyter seg selv i foten med å vente på bedre tilbud på Jimmy G.
Colts var vel de man trodde var heitest?
Blir kanskje Texans eller har de QB der?
Panthers og Saints er vel ikke helt utenkelig heller, selv om Saints signerte ny kontrakt med Winston.

Texans ser kanskje mot neste års draft? Jeg har ikke kontroll på om det er noen hete prospects som kommer der.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

TomBrady12 skrev: tir mar 22, 2022 2:15 pm
Texans ser kanskje mot neste års draft? Jeg har ikke kontroll på om det er noen hete prospects som kommer der.
Det kommer til å være en rar draft med tanke på QBs i år. De fire beste QB prospectsene i college football er (etter min mening) Bryce Young (Sophomore), Grayson McCall (Sophomore), C.J. Stroud (Freshman) og Caleb Williams (Freshman). Alle fire har det i seg å bli franchise QBs. Ingen av dem er tilgjengelige i draften i vår (siden de ikke er Juniors eller Seniors).

Er du på utkikk etter en rookie QB så er det bedre å trade til et godt pick i 2023 eller 2024 etter min mening. Jeg håper Eagles plukker opp C.J. Stroud på sikt.

Gjerne ha en middels sesong nå, fortsette å trade bort våre gode spillere for draft cap i 2024 og 2025.
Komme på siste plass i 2023-sesongen og plukke opp C.J. Stroud som first pick i 2024.

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Jolla skrev: tir mar 22, 2022 4:17 pm
TomBrady12 skrev: tir mar 22, 2022 2:15 pm
Texans ser kanskje mot neste års draft? Jeg har ikke kontroll på om det er noen hete prospects som kommer der.
Det kommer til å være en rar draft med tanke på QBs i år. De fire beste QB prospectsene i college football er (etter min mening) Bryce Young (Sophomore), Grayson McCall (Sophomore), C.J. Stroud (Freshman) og Caleb Williams (Freshman). Alle fire har det i seg å bli franchise QBs. Ingen av dem er tilgjengelige i draften i vår (siden de ikke er Juniors eller Seniors).

Er du på utkikk etter en rookie QB så er det bedre å trade til et godt pick i 2023 eller 2024 etter min mening. Jeg håper Eagles plukker opp C.J. Stroud på sikt.

Gjerne ha en middels sesong nå, fortsette å trade bort våre gode spillere for draft cap i 2024 og 2025.
Komme på siste plass i 2023-sesongen og plukke opp C.J. Stroud som first pick i 2024.
Ja. Jeg regner med Texans får en tung sesong (også i 2023 hvis det ikke gjøres grep). De fikk også 3 1st for Watson, så de bør være i god posisjon hvis det er noen de liker i 2023-klassen.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

TomBrady12 skrev: tir mar 22, 2022 5:01 pm
Jolla skrev: tir mar 22, 2022 4:17 pm
TomBrady12 skrev: tir mar 22, 2022 2:15 pm
Texans ser kanskje mot neste års draft? Jeg har ikke kontroll på om det er noen hete prospects som kommer der.
Det kommer til å være en rar draft med tanke på QBs i år. De fire beste QB prospectsene i college football er (etter min mening) Bryce Young (Sophomore), Grayson McCall (Sophomore), C.J. Stroud (Freshman) og Caleb Williams (Freshman). Alle fire har det i seg å bli franchise QBs. Ingen av dem er tilgjengelige i draften i vår (siden de ikke er Juniors eller Seniors).

Er du på utkikk etter en rookie QB så er det bedre å trade til et godt pick i 2023 eller 2024 etter min mening. Jeg håper Eagles plukker opp C.J. Stroud på sikt.

Gjerne ha en middels sesong nå, fortsette å trade bort våre gode spillere for draft cap i 2024 og 2025.
Komme på siste plass i 2023-sesongen og plukke opp C.J. Stroud som first pick i 2024.
Ja. Jeg regner med Texans får en tung sesong (også i 2023 hvis det ikke gjøres grep). De fikk også 3 1st for Watson, så de bør være i god posisjon hvis det er noen de liker i 2023-klassen.
Jeg hadde elsket å være GM for et drittlag (som Texans er). Jeg ville f.eks. brukt 1. og 2. picksene mine på kun defence i år og neste år. Kommet på siste plass i ligaen begge sesongene (siden jeg bortimot ville ha spilt uten midler på offence) men gått inn i en 3. og 4. sesong hvor forsvaret er solid og ett av divisjonens beste, og bygget et nytt angrep som kan vinne AFC South.

(For å være ærlig så hadde jeg egentlig hatt mest lyst til å bruke et par sesonger på å trade ned og bygget draft capital. Men vet at slikt ikke er akseptert i virkeligheten).

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jolla skrev: tir mar 22, 2022 4:17 pm
TomBrady12 skrev: tir mar 22, 2022 2:15 pm
Texans ser kanskje mot neste års draft? Jeg har ikke kontroll på om det er noen hete prospects som kommer der.
Det kommer til å være en rar draft med tanke på QBs i år. De fire beste QB prospectsene i college football er (etter min mening) Bryce Young (Sophomore), Grayson McCall (Sophomore), C.J. Stroud (Freshman) og Caleb Williams (Freshman). Alle fire har det i seg å bli franchise QBs. Ingen av dem er tilgjengelige i draften i vår (siden de ikke er Juniors eller Seniors).

Er du på utkikk etter en rookie QB så er det bedre å trade til et godt pick i 2023 eller 2024 etter min mening. Jeg håper Eagles plukker opp C.J. Stroud på sikt.

Gjerne ha en middels sesong nå, fortsette å trade bort våre gode spillere for draft cap i 2024 og 2025.
Komme på siste plass i 2023-sesongen og plukke opp C.J. Stroud som first pick i 2024.
Veldig nysgjerrig på hvordan Eagles ser ut neste år. Litt typisk Philly-lag å aldri tanke ordentlig, men at man gjør som Eagles nå med en retooling i stedet for en rebuild.

Sirianni viste tendenser til bedring mot slutten av fjoråret, men neste år er vel ildprøven. Samme gjelder vel for Hurts. Ikke at Eagles kommer til å være en contender til neste år, men spent på utviklingen her. Håper at Nick fortsetter å vise utvikling, men Hurts regner jeg med kun er en midlertidig QB1, frem til noe mer spennende dukker opp.

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Må vel nesten ta Dolphins seriøst også nå med Armstead og Hill. Hadde de hatt en litt mer overbevisende QB enn Tua ville de vært en contender. Man kanskje han blir en åpenbaring i år, vi får se.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

I'll take that it's a start


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Sexy liste, synd Mahomes ødelegger.


Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Tanehill🤣🤣

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »


Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Fins det folk fra australsk NRL som har klart cuten i NFL?
Vet at Jarryd Hayne hadde et kort opphold hos 49ers i 2015-2016 men kjenner ikke til noen utover det.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Kalle73 skrev: man apr 04, 2022 10:26 am Fins det folk fra australsk NRL som har klart cuten i NFL?
Vet at Jarryd Hayne hadde et kort opphold hos 49ers i 2015-2016 men kjenner ikke til noen utover det.
Man har jo Mailata i Eagles, i hvert fall.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»