NFL

Svar
Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Re: NFL

Legg inn av Mr.Meep »

Vel Gettleman går av iallefall så er jo litt vinn vinn for våre venner i Giants 😅 Mirage og Iz

Wrath

Legg inn av Wrath »

Laffano16 skrev: man jan 10, 2022 8:20 pm Vel Gettleman går av iallefall så er jo litt vinn vinn for våre venner i Giants 😅 Mirage og Iz
Det er en stor seier for Giants, for det er vel ikke mulig å finne en verre GM enn dinosauren Gettleman. Det har vært fantastisk å følge med på ham fra dag 1, men nesten litt godt det er over nå selv for oss som heier på rivalene :lol:

Brukeravatar
Dapre
Innlegg: 248

Legg inn av Dapre »

Hei.
Hvor/på hvilke kanaler ser dere NFL kampene ?
Jeg ser de via Telia (tidligere GET) og på kanalen VSPORT+

Men jeg reagerer på at denne kanalen KLIPPER bort deler av kampene.
Noen som ser på samme kanal, og opplever det samme ?

Dette gjelder kamper som går i redigert reprise (ikke live)

De kan plutselig klippe bort en touchdown, eller de siste minuttene av kampen.
Helt utrolig...

Skulle gjerne likt å vite HVORFOR dette blir gjordt, og om de faktisk er klar over det ?
Takk

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Noen ser NFL på Gamepass

Jeg ser de på Vsport+

Kan ikke si jeg har opplevd det du sier så noe merkelig.

Kan være høydepunkter? Evt Redzone der de viser TD fra alle kamper?

Brukeravatar
Dapre
Innlegg: 248

Legg inn av Dapre »

Hei Laffano. Takk for svar.

Nei, det er ikke høydepunkter. Det er hele kampen, men redigert. Dvs at pauser og reklamer er klippet bort.
Dette har skjedd med flere (redigerte/ikke live) kamper.

Senest var nå kampen mellom 49ers og Rams. Stillingen var 17-17. Rams hadde ballen. Plutselig hoppet kampen frem x antall minutter og stillingen var 17-24 til Rams.

Opptaket/kampen gikk vel i går (mandag) rundt kl 1500 (norsk tid på Vsport+)

Hvis du ser på samme kanal, er det jo snodig at du ikke opplever det samme.
Ser du på kanalen via Telia ? Hva slags boks har du evnt ?

Det kunne jo være noe galt med tuneren min/Telia boksen/opptakeren, men det er jo litt rart at jeg ikke opplever noe liknende med alle de andre programmene jeg tar opp (vanlige tv programmer)

Takk

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Hei! Jeg ser via Altibox men altså det kan hende du har rett da jeg ikke har tid til å se kamper i opptak så dumt om noen TDs FGs forsvinner.

Foreslår du spør Viasport avdelingen jeg

Wrath

Legg inn av Wrath »

På tross av at det hele tiden har blitt sagt at Giants gir Joe Judge et år til, så fikk han endelig fyken nå. Med både Gettleman og Judge ut er det bare å kåre Giants som offseason-vinnere allerede.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Synd for oss alle andre men bra for Giants å komme seg vekk fra rotet

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Wrath skrev: ons jan 12, 2022 9:07 am På tross av at det hele tiden har blitt sagt at Giants gir Joe Judge et år til, så fikk han endelig fyken nå. Med både Gettleman og Judge ut er det bare å kåre Giants som offseason-vinnere allerede.
Tja. Tipper de klarer å ende opp med status quo når offseason er ferdig.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Laffano16 skrev: ons jan 12, 2022 10:02 am Synd for oss alle andre men bra for Giants å komme seg vekk fra rotet
New York Giants kommer til å være New York Giants uavhengig av om Gettleman og Judge er der eller ikke.
Synes nesten at Joe Judge fortjente å få enda en sesong jeg. Det å få 10 seiere på to år i det makkverket av en klubb er en bragd i seg selv.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jolla skrev: fre jan 14, 2022 1:57 pm
Laffano16 skrev: ons jan 12, 2022 10:02 am Synd for oss alle andre men bra for Giants å komme seg vekk fra rotet
New York Giants kommer til å være New York Giants uavhengig av om Gettleman og Judge er der eller ikke.
Synes nesten at Joe Judge fortjente å få enda en sesong jeg. Det å få 10 seiere på to år i det makkverket av en klubb er en bragd i seg selv.
Giants er føkka uansett ifht cap osv. Mirage har x antall rageanfall om dette i uka.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Chromeback skrev: fre jan 14, 2022 2:15 pm
Jolla skrev: fre jan 14, 2022 1:57 pm
Laffano16 skrev: ons jan 12, 2022 10:02 am Synd for oss alle andre men bra for Giants å komme seg vekk fra rotet
New York Giants kommer til å være New York Giants uavhengig av om Gettleman og Judge er der eller ikke.
Synes nesten at Joe Judge fortjente å få enda en sesong jeg. Det å få 10 seiere på to år i det makkverket av en klubb er en bragd i seg selv.
Giants er føkka uansett ifht cap osv. Mirage har x antall rageanfall om dette i uka.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »


Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

HVIS Rodgers forsvinner fra Packers, hvem kan man håpe på inn?
Eller tør man kaste megatalentet Love utpå aleine?

Spekulasjonene er jo tildels ville, men har folket her noen mening?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Er så fucked up på på kontraktene at man må nesten kjøre Love som QB med begrenset spillere eller så finner Packers en måte å trikse på

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Kalle73 skrev: ons jan 26, 2022 12:11 pm HVIS Rodgers forsvinner fra Packers, hvem kan man håpe på inn?
Eller tør man kaste megatalentet Love utpå aleine?

Spekulasjonene er jo tildels ville, men har folket her noen mening?
Vet ikke om det er andre valg enn å kjøre Love på grunn av cap-situasjonen vår, så satser på at hvis Rodgers forsvinner får vi tradet for en haug med draftpicks vi kan bruke til neste år, når det er en sterkere QB-class. Forhåpentligvis får vi inn en veteran som kan konkurrere med Love om plassen, men ser ikke helt hvem dette skulle være. Prøve seg på Jameis Winston i FA under et primært run-offense med LaFleur kan han være en mulighet, nå som Saints er i oppløsning og må gå full rebuild uansett.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

HeskeyTime skrev: ons jan 26, 2022 12:33 pm
Kalle73 skrev: ons jan 26, 2022 12:11 pm HVIS Rodgers forsvinner fra Packers, hvem kan man håpe på inn?
Eller tør man kaste megatalentet Love utpå aleine?

Spekulasjonene er jo tildels ville, men har folket her noen mening?
Vet ikke om det er andre valg enn å kjøre Love på grunn av cap-situasjonen vår, så satser på at hvis Rodgers forsvinner får vi tradet for en haug med draftpicks vi kan bruke til neste år, når det er en sterkere QB-class. Forhåpentligvis får vi inn en veteran som kan konkurrere med Love om plassen, men ser ikke helt hvem dette skulle være. Prøve seg på Jameis Winston i FA under et primært run-offense med LaFleur kan han være en mulighet, nå som Saints er i oppløsning og må gå full rebuild uansett.
Ser det spekuleres i både Garoppolo fra 49ers (Shanahan/Kubiak-disippel i likhet med LaFleur) og Mayfield fra Browns, men er det noen av dem som er realistisk?

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Meldes fra flere kilder at Brady legger opp.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TomBrady12 skrev: lør jan 29, 2022 8:55 pm Meldes fra flere kilder at Brady legger opp.
Offisielt nå. Da har dagen altså kommet.

Bare å hylle i vei nå!

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Jeg har alltid hatt Montana som GOAT men det var jo før Brady plukket syv. Beste QB som har spilt spillet.

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Brady leire hevder at han ikke har bestemt seg, så potensielt fake news

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Fullstendig kaos i Brady leiren akkurat nå og de har dementert at gan legger opp

Atlanta

Legg inn av Atlanta »

Og der var det offisielt!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

The Goat The Legend The Sixrounder Tom Brady legger opp!

FightingVikes

Legg inn av FightingVikes »

Det blir rart å følge NFL uten Brady. Jeg er gammel nok til huske tiden før han, men det finnes jo nå folk i USA som kan sitte på en bar og drikke, som ikke har opplevd en NFL sesong uten TB12.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

NFL slutter aldri med dramaet. Nå har altså Brian Flores tatt ut søksmål mot Dolphins, Broncos og Giants med påstand om rasisme ifm ansettelsesprosessen av ny hovedtrener. Denne Rooney Rule kjenner jeg ikke godt til, men det er vel noe slikt som at NFL-lag må ha intervjuer med kandidat som er etnisk minoritet når man ansetter ny hovedtrener. Flores mener han har beviser for at han har vært innkalt kun for å oppfylle dette vilkåret, og aldri var en reell kandidat for jobben.

Påstanden er blant annet basert på tekstmelding fra Bill Belichick hvor BB gratulerte Flores med ansettelsen som Giants-trener før Flores hadde vært på intervju. Viste seg at Belichick hadde sett feil, det var Brian Daboll som hadde blitt valgt som hovedtrener flere dager før Flores skulle til intervju.

Broncos er anklaget av Flores for å gjøre noe av det samme i 2019, Denver har kategorisk avvist dette i en ny uttalelse.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Skins har funnet sitt nye navn:Washington Commanders

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

TerryMcDermott skrev: ons feb 02, 2022 3:13 pm --- Skins har funnet sitt nye navn:Washington Commanders
Alfa-navn.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Lew_Ashby skrev: ons feb 02, 2022 3:32 pm
TerryMcDermott skrev: ons feb 02, 2022 3:13 pm --- Skins har funnet sitt nye navn:Washington Commanders
Alfa-navn.
Det fine med navnet er at Washington-fansen hater det mest av alle.

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Chromeback skrev: lør feb 05, 2022 5:06 pm
Lew_Ashby skrev: ons feb 02, 2022 3:32 pm
TerryMcDermott skrev: ons feb 02, 2022 3:13 pm --- Skins har funnet sitt nye navn:Washington Commanders
Alfa-navn.
Det fine med navnet er at Washington-fansen hater det mest av alle.
Det er vel ingen andre som bryr seg nevneverdig om Washington.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»