NFL

Svar
Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Re: NFL

Legg inn av Jolla »

Litt rarere tredje dag for Eagles. Har 154. og 237. picks. Virker som om laget er ute etter en CB/S.

Når Seattle plukker opp Tariq Woolen (CB) som nummer 153 så virker det som om Eagles blir overrumplet og prøver å komme opp med en alternativ plan. Trader med Jacksonville Jaguars, gir fra seg 154. pick for 188. og 198. pick.
Velger deretter å gi 188. og 237. picks til Detroit Lions for å få 181. pick og henter Kyron Johnson (LB / Edge) med det 181. picket.
Med det 198. picket så ender man opp med Grant Calcaterra (TE).

To bortimot ukjente spillere for min del, og det lille jeg har lest gjør meg ikke særlig optimistisk på deres vegne. Jeg synes at tredje dagen ble håndtert dårlig. Enten så burde Eagles ha hatt informasjon om at Seattle var ute etter Woolen og byttet sine to picks for å hoppe over dem, eller så burde man ha plukket opp Zyon McCollum (CB) med pick nummer 154.

Til slutt vil jeg gi en liten shoutout til Buffalo Bills som plukker opp Matt Araiza (P) med sitt pick nummer 180.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Skal sies at det bedret seg med tanke på CBs for Philly etter at draften var ferdig.

Mario Goodrich (CB) og Josh Jobe (CB) ble plukket opp som free agents. Dette er et par corners som kunne ha gått i 6. eller 7. runde. Jeg velger å tro at Howie Roseman har langt bedre peiling enn meg (det har han jo selvfølgelig) og at han tenkte at et par av CBene ville være igjen etter draften. Dette er karer som har spilt collegeball for henholdsvis Clemson og Alabama.

Jeg vil nevne tre andre karer som Eagles plukket opp som free agents.
Josh Sills (G) har blitt plukket ut til førstelaget til Big 12 både i 2020 og 2021. Bør være en OK backup hvis man har skadeproblemer i O-linen.
Og så har man to backup QBs i Carson Strong og E. J. Perry. Perry har litt samme profil som Hurts. Atletisk, og en kar som man kan spekulere i at vil løpe med ballen mer enn hive den i NFL. Carson Strong skal være bedre, og en kar som enkelte lag vurderte i draften som en backup. Når han signerte for Philly så tror jeg han ble den best betalte UDFAen gjennom historien men den rekorden ble visst brutt dagen etter (?)
Jeg tror ikke at hverken Strong eller Perry har det i seg å spille noe særlig i NFL, men de skal vel få muligheten til å vise seg frem før kuttet skjer i sommer. Hvem vet, kanskje en av dem fungerer og Gardner Minshew blir tradet vekk for et 6. round pick i 2023.

Edit: Sinnett blir vel uansett droppet, så én av dem blir vel minst tredjevalg.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Gamlefar ska tjene penger han


TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Ganske sykt at han vil tjene mer på å kommentere enn han noen gang har gjort for å spille. Tror aldri han har hatt en kontrakt på over $25m pr sesong.

Kontrakten er faktisk større enn hans totale lønn som spiller i NFL.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Zach Wilson 👏👏👏

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Hvis Howie Roseman klarer å bytte til seg Jessie Bates for et par-tre andrevalg (som jeg ikke tror kommer til å skje men lell) så begynner jo Eagles å nærme seg å ha den beste troppen i NFC (sett bort ifra QB-plassen), sammen med det som er nær å være den dårligste QBen i NFC.

Blir en kjekk sesong tror jeg. Med en såpass god O-Line, samt A. J. Brown, DeVonta Smith og Dallas Goedert å sikte på så kommer sikkert Jalen Hurts til å se virkelig god ut også.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Oh lord


Just

6

Fuckings

Games....



What a waste of court time

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »


Zulas

Legg inn av Zulas »

Vi nærmer oss ny sesong!

Av det jeg kan se så hadde Viasat rettighetene frem til SB 2022. Ikke sett eller hørt noe nytt rundt rettigheter.
Noen som har info rundt dette?

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Zulas skrev: fre aug 12, 2022 2:40 pm Vi nærmer oss ny sesong!

Av det jeg kan se så hadde Viasat rettighetene frem til SB 2022. Ikke sett eller hørt noe nytt rundt rettigheter.
Noen som har info rundt dette?
Jeg føler at de i hele år har reklamert med at de har NFL på sine sider, men det var ikke noe draft på Viaplay, og jeg har heller ikke sett noe GMFB hos dem etter det, og det er heller ikke satt opp at de skal vise noe pre-season.

Virker som om de har lyst til å ha rettighetene - og således fortsette med sin profil som plassen hvor du kan se amerikanske idretter. Men jeg merker at jeg ikke stoler på dem, og kommer nok til å satse på gamepass denne sesongen. Vurderer å kansellere Viaplay helt, men har uheldigvis blitt bitt av Formel-basillen.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Var sånn å forstå at de mistet NFL pakka pga de prioriterte PL tror jeg ? 🤔

Questlove

Legg inn av Questlove »

Noen tips om hvor man kan se nye sesongen med Hard Knocks?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Questlove skrev: ons aug 17, 2022 10:57 am Noen tips om hvor man kan se nye sesongen med Hard Knocks?
NFL Game Pass er din venn. Litt usikker på hvor du kan se det om du ikke har lyst til å betale for hele NFL-sesongen.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Lew_Ashby skrev: ons aug 17, 2022 11:01 am
Questlove skrev: ons aug 17, 2022 10:57 am Noen tips om hvor man kan se nye sesongen med Hard Knocks?
NFL Game Pass er din venn. Litt usikker på hvor du kan se det om du ikke har lyst til å betale for hele NFL-sesongen.
HBO har rettighetene til Hard Knocks, men virker ikke som om det er på HBO Max i Norge.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Jolla skrev: ons aug 17, 2022 11:10 am HBO har rettighetene til Hard Knocks, men virker ikke som om det er på HBO Max i Norge.
Stemmer det! Takk for at du følger med. Ingen av sesongene er der i dag nei. Ser PlayPilot har episoder frem til 2020.

MensenErnst

Legg inn av MensenErnst »

Jeg valgte å ikke forlenge med game pass. Jævlene gir meg derfor nå gratis hard knocks og jeg kjenner abstinensene presser på.

MensenErnst

Legg inn av MensenErnst »

Der var sesongen over for Dallas Cowboys. Artig så lenge det varte.
https://www.espn.com/nfl/story/_/id/344 ... ources-say

"Dallas Cowboys left tackle Tyron Smith suffered a torn left hamstring in Wednesday's practice that could cost him multiple months of the 2022 season, sources told ESPN."

Tyron er best i ligaen når han er frisk, men har vel spilt relativt få kamper de siste sesongene på grunn av rygg- og nakkeproblemer. Er vel kanskje like greit å si at dett var dett nå.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Er det mulig å få Tyler Huntley og Isaiah Likely til Eagles? Damn de to har vært gode sålangt i preseason.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Mr.Meep skrev: fre aug 12, 2022 5:46 pm Var sånn å forstå at de mistet NFL pakka pga de prioriterte PL tror jeg ? 🤔
Sånn er det når rettighetene for både PL og norsk fotball når så sinnsvake høyder.
Ingen vil ha råd til å sitte på mange av dem om gangen, for det norske markedet er ikke så svært.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Er så klar for ny NFL-sesong nå. Godbit som vanlig i åpningskampen mellom kanskje de to største Super Bowl-favorittene denne sesongen. Personlig tror jeg Rams kommer til å slite med å gjenta suksessen, mens Bills også kaaaanskje har blitt noe overvurdert denne sesongen. I kjent stil kommer uansett førstekampen til å gjøre at mange overreagerer.

Hjelper også på at man har et fantasyspill som kanskje er 10xkulere enn FPL. Har man spilt NFL Fantasy med kompiser er det nesten umulig å synes FPL er gøyere.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Kalle73 skrev: tor sep 08, 2022 1:19 pm
Mr.Meep skrev: fre aug 12, 2022 5:46 pm Var sånn å forstå at de mistet NFL pakka pga de prioriterte PL tror jeg ? 🤔
Sånn er det når rettighetene for både PL og norsk fotball når så sinnsvake høyder.
Ingen vil ha råd til å sitte på mange av dem om gangen, for det norske markedet er ikke så svært.
Merkelig at ingen sikrer seg rettigheter. Noe publikum må nå dette hatt, spesielt sluttspill og Super Bowl på åpen kanal?

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Kalle73 skrev: tor sep 08, 2022 1:19 pm
Mr.Meep skrev: fre aug 12, 2022 5:46 pm Var sånn å forstå at de mistet NFL pakka pga de prioriterte PL tror jeg ? 🤔
Ingen vil ha råd til å sitte på mange av dem om gangen, for det norske markedet er ikke så svært.
Det norske markedet er jo egentlig ganske stort i forhold innbyggertall. Veldig mange husholdninger som er kapitalsterke nok og som ser på veldig mye sport.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

GiPazzini_85 skrev: tor sep 08, 2022 1:25 pm
Kalle73 skrev: tor sep 08, 2022 1:19 pm
Mr.Meep skrev: fre aug 12, 2022 5:46 pm Var sånn å forstå at de mistet NFL pakka pga de prioriterte PL tror jeg ? 🤔
Ingen vil ha råd til å sitte på mange av dem om gangen, for det norske markedet er ikke så svært.
Det norske markedet er jo egentlig ganske stort i forhold innbyggertall. Veldig mange husholdninger som er kapitalsterke nok og som ser på veldig mye sport.
Spørs hvordan det blir fremover, sportsabonnement er nok noe av det som ryker først om folk må kutte forbruk.

Discovery har slitt voldsomt med å gjøre penger ut av sine rettigheter for norsk fotball, selv om de har gønna på med spillreklamer.
Noe de forøvrig slutter med fra nyttår, som også kommer til å føre til at Norsk Tippping skal nedskalere sin reklame.

TV2 betaler ca det dobbelte av det Discovery har betalt for neste periode, fuglene må vite hvordan de skal få det til å gå rundt uten spillreklame. De risikerer å prise seg ut av markedet.
Viaplay har 2 pakker hvor man får all anna sport i Mediumpakken og må ut med 300 ekstra i måneden for å få Premier League på toppen av kaka.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

GiPazzini_85 skrev: tor sep 08, 2022 1:25 pm
Kalle73 skrev: tor sep 08, 2022 1:19 pm
Mr.Meep skrev: fre aug 12, 2022 5:46 pm Var sånn å forstå at de mistet NFL pakka pga de prioriterte PL tror jeg ? 🤔
Ingen vil ha råd til å sitte på mange av dem om gangen, for det norske markedet er ikke så svært.
Det norske markedet er jo egentlig ganske stort i forhold innbyggertall. Veldig mange husholdninger som er kapitalsterke nok og som ser på veldig mye sport.
Er det ikke naturlig at de nordmennene som er glad i NFL liker det så godt at de kjøper det fantastisk Gamepass-produktet? Vært litt rot noen år med streamingen, men generelt så er den pakken fantastisk bra.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Ja sku gjerne ha kjørt Gampass opplegg selv men jobben koliderer med kampene......

Så nå blir det ikke mer spoiling på Discorden iaffal 😅


HERBERT FOR THE WIN!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Mr.Meep skrev: tor sep 08, 2022 1:55 pm Ja sku gjerne ha kjørt Gampass opplegg selv men jobben koliderer med kampene......

Så nå blir det ikke mer spoiling på Discorden iaffal 😅


HERBERT FOR THE WIN!
Det er jo det som er så fint - du kan se alle kampene, når som helst, i opptak.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Lew_Ashby skrev: tor sep 08, 2022 2:08 pm
Mr.Meep skrev: tor sep 08, 2022 1:55 pm Ja sku gjerne ha kjørt Gampass opplegg selv men jobben koliderer med kampene......

Så nå blir det ikke mer spoiling på Discorden iaffal 😅


HERBERT FOR THE WIN!
Det er jo det som er så fint - du kan se alle kampene, når som helst, i opptak.
Mhæh er ikke nok timer i døgnet 😅

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Mr.Meep skrev: fre aug 12, 2022 5:46 pm Var sånn å forstå at de mistet NFL pakka pga de prioriterte PL tror jeg ? 🤔
Når Viaplay prioriter ballspill på øya, så sier jeg morna til Viaplay. I tillegg, skal vi likesom betale mer for PL enn vi har gjort for sportpakke som inkluderer NFL? Nei, jeg sier opp Viaplay, er ikke verdt det.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- VGTV viser jo faktisk kamper,Saints mot Bucs nå.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Ja den er ikke god 😅

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»