NFL

Svar
Lew_Ashby

Re: NFL

Legg inn av Lew_Ashby »

RW3 skrev: man aug 09, 2021 9:45 pm Da har jeg funnet veien hit jeg og, må jo ha minst èn Seahawks-fan her (vet ikke om de andre har kommet med over enda?).

Jeg fikk forøvrig brukeren min på VGD sperret etter at jeg skrev noe sånt som "skulle ønske vi kunne ha en Fri Diskusjon her, som i gode gamle dager før VGD endret layout".
Nok en fallen helt har funnet veien. Velkommen, konge med flere NFL-hoder her!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

RW3 skrev: man aug 09, 2021 9:45 pm Da har jeg funnet veien hit jeg og, må jo ha minst èn Seahawks-fan her (vet ikke om de andre har kommet med over enda?).

Jeg fikk forøvrig brukeren min på VGD sperret etter at jeg skrev noe sånt som "skulle ønske vi kunne ha en Fri Diskusjon her, som i gode gamle dager før VGD endret layout".
Mange som sitter på Discorden ca 80 totalt(?)NFL discorden altså


Velkommen hit du også!

MensenErnst

Legg inn av MensenErnst »

Er det jeg som er gjøk eller ligger ikke Hard Knocks ute på Game Pass?

FightingVikes

Legg inn av FightingVikes »

MensenErnst skrev: ons aug 11, 2021 9:08 am Er det jeg som er gjøk eller ligger ikke Hard Knocks ute på Game Pass?
Jeg mener at den tidligere år ikke har ligget der før på torsdagen.

MensenErnst

Legg inn av MensenErnst »

Aha. Takker!

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Sesongen er endelig i gang og Patriots startet med å høvle over Football Team med 9 mål (22-13).
Undrafted rookie Quinn Nordin(K) noterte seg med 3 av 3 field goals, hvor den lengste var fra 50 yards, og har en legitim sjans til å få plass på rosteren når den skikkelige sesongen starter.

Mac Jones fikk en del snaps, uten at statsen er til å heve øyenbrynene av. 13/19 for 87 yards uten TD eller Ints.

Wrath

Legg inn av Wrath »

Rimelig sultefora på NFL nå, så greide ikke å la være og se first half i natt. Eagles klart best og det fløt greit med 1st og 2nd-stringers på banen. Når 3rd stringers og resten av riffraffet tok over så løp Steelers vårt Defense i senk (var vel stort sett de samme 4 i D-line hele second half, så de ble gode og møre) og halte i land seieren. Uansett viktigst at starterne og de rett bak ser bra ut, så en grei start på pre-season.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Wrath skrev: fre aug 13, 2021 12:01 pm Rimelig sultefora på NFL nå
Huff, ja. Helt greit å ha en sesong hvor det ikke er noen store forventninger til Eagles, stressende nok at Sixers og Flyers skal drive å underprestere, så ser faktisk frem til årets sesong.

Tar de høydepunktene man får, gleder meg veldig til å se Hurts som QB1 over en lengre tidsperiode. Spent på å se det faktiske nivået hans.

Wrath

Legg inn av Wrath »

Chromeback skrev: fre aug 13, 2021 1:16 pm
Wrath skrev: fre aug 13, 2021 12:01 pm Rimelig sultefora på NFL nå
Huff, ja. Helt greit å ha en sesong hvor det ikke er noen store forventninger til Eagles, stressende nok at Sixers og Flyers skal drive å underprestere, så ser faktisk frem til årets sesong.

Tar de høydepunktene man får, gleder meg veldig til å se Hurts som QB1 over en lengre tidsperiode. Spent på å se det faktiske nivået hans.
Blir alltid litt ekstra gira når det er skifte av HC fordi det er så mye nytt og så mange usikkerhetsmomenter. Langt mer interessant enn trenerskifte i vanlig fotball, der man som regel har brukbar peiling på hvordan ting blir, og forandringene er små.

Liker hvordan setupen med Hurts har blitt, der vi har 1 år på å finne ut om han duger. Og itillegg en sikkerhet med mye ammo neste år om vi trenger en annen QB. God manøvrering av Howie der. Bare han hadde vært bedre til å drafte så hadde det vært gull...

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Wrath skrev: fre aug 13, 2021 7:55 pm
Chromeback skrev: fre aug 13, 2021 1:16 pm
Wrath skrev: fre aug 13, 2021 12:01 pm Rimelig sultefora på NFL nå
Huff, ja. Helt greit å ha en sesong hvor det ikke er noen store forventninger til Eagles, stressende nok at Sixers og Flyers skal drive å underprestere, så ser faktisk frem til årets sesong.

Tar de høydepunktene man får, gleder meg veldig til å se Hurts som QB1 over en lengre tidsperiode. Spent på å se det faktiske nivået hans.
Blir alltid litt ekstra gira når det er skifte av HC fordi det er så mye nytt og så mange usikkerhetsmomenter. Langt mer interessant enn trenerskifte i vanlig fotball, der man som regel har brukbar peiling på hvordan ting blir, og forandringene er små.

Liker hvordan setupen med Hurts har blitt, der vi har 1 år på å finne ut om han duger. Og itillegg en sikkerhet med mye ammo neste år om vi trenger en annen QB. God manøvrering av Howie der. Bare han hadde vært bedre til å drafte så hadde det vært gull...
Ja, det blir veldig spennende å se hva Sirianni og teamet klarer å få til i år! Håper det offensive sitter bedre enn i fjor (nå som Wentz er borte regner jeg jo med det), jeg håper også at vi kanskje kjører litt mer running plays i år. Krysser fingrene for at Wentz får en liten gjenoppstandelse i år, med mindre man får tradet han. Også veldig nysgjerrig på hvordan Fulgham sin sesong utvikler seg.

Samtidig er jeg egentlig mest spent på hvordan vi vil se ut defensivt, håper vi får orden på skadene.

Haha, ja Howie, ja. Syntes at han gjorde mye riktig inn mot, og under, årets draft. I det minste. Har kjempetroen på Smith.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Årets minste overraskelse er klar;

Tim Tebow er kuttet av Jags.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Chromeback skrev: tir aug 17, 2021 3:55 pm Årets minste overraskelse er klar;

Tim Tebow er kuttet av Jags.
Mildt sagt sjokkerende.

Mye som skjer på fritida om dagen, så har ikke fått fulgt så mye med på preseason som jeg hadde håpet. For Giants er det vel ikke såå mye nytt. Vi kan vel fastslå at vi er fecked om Jones går ned med Glennon som backup. O-linja så selvfølgelig ikke bra ut mot Jets (Shocker, I know). Likte godt Carter Coughlin som er flyttet fra OLB til ILB.

MensenErnst

Legg inn av MensenErnst »

Josh Rosen er ute av 49ers. Har hatt en røff rundtur i NFL etter å ha blitt draftet som nummer 10 i 2018.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

MensenErnst skrev: tir aug 17, 2021 11:44 pm Josh Rosen er ute av 49ers. Har hatt en røff rundtur i NFL etter å ha blitt draftet som nummer 10 i 2018.
Syntes litt synd på fyren siden han ble draftet til et håpløst Cardinals. Man kan vel likevel trygt si at han ikke levde opp til hypen. Fått mange sjanser nå, og er vel kanskje snart kroken på døra. Hvis ikke Giants tar en sjanse da. Vi er ganske tynne bak Jones for å si det mildt.

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Patriots høvlet over Eagles 35-0 i natt, og er på full fart mot playoff i preseason.

Sitter dog igjen med et ganske stort bekymringsmoment. Kicker Quinn Nordin bommet på et 36 yard field goal og 2 PATs. Ikke veldig betryggende.

Wrath

Legg inn av Wrath »

TomBrady12 skrev: fre aug 20, 2021 8:52 am Patriots høvlet over Eagles 35-0 i natt, og er på full fart mot playoff i preseason.

Sitter dog igjen med et ganske stort bekymringsmoment. Kicker Quinn Nordin bommet på et 36 yard field goal og 2 PATs. Ikke veldig betryggende.
Tror ikke Patriots hadde mye utbytte av denne kampen. Eagles helt uten starterne på sine to sterkeste lagdeler O-line og D-line, mens Patriots spilte mange startere ganske lenge. Når Patriots begynte å hvile starterne var Eagles nede på mest 3rd-stringers som har spilt seg langt vekk fra 53-mannsrosteren mot både Steelers og Pats. Løp rett gjennom D-line akkurat som Steelers gjorde forrige uke, så spes 2-3 DTs har null håp om rosterplass.

Eagles kom derimot meget godt fra det mot Pats på 2 dager med Joint Practices ifølge rapportene, og det er vel det viktigste for vår del. Blir allikevel jævla sur når jeg ser et slikt tap som inatt, selvom jeg var klar over at det var "feige lag" mesteparten av kampen :lol:

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Wrath skrev: fre aug 20, 2021 6:58 pm
Eagles kom derimot meget godt fra det mot Pats på 2 dager med Joint Practices ifølge rapportene, og det er vel det viktigste for vår del. Blir allikevel jævla sur når jeg ser et slikt tap som inatt, selvom jeg var klar over at det var "feige lag" mesteparten av kampen :lol:
Lurte på hva som hadde skjedd fra disse treningene til i natt. Gikk jo rapporter om at Eagles hadde shuttet ned Patriots totalt i End Zone på treningene, og irritert Bill max i følge rapportene, mens det var totalt høl i natt. Den snappen fra helvette i 1st halfen håper jeg vi lar bli igjen i PS.

Ellers så spilte vel Flacco hele kampen? Hurts skulle egentlig spille, men ble sendt på sykehuset med en infeksjon i magen. Må holde seg hjemme i to dager. Ellers så går det masse lovord om arbeidsmoralen hans både på og av banen, så jeg håper at det viser seg utover sesongen. Ting som dette er gøy å lese;



Ellers så så vel Mac Jones bra ut i natt også. Cam er vel udiskutabelt Pats #1, men det hjelper nok godt på at Mac pusher så godt bakfra.

Wrath

Legg inn av Wrath »

Chromeback skrev: fre aug 20, 2021 9:52 pm
Ellers så spilte vel Flacco hele kampen? Hurts skulle egentlig spille, men ble sendt på sykehuset med en infeksjon i magen.

Ellers så så vel Mac Jones bra ut i natt også. Cam er vel udiskutabelt Pats #1, men det hjelper nok godt på at Mac pusher så godt bakfra.
Flacco spilte 1st half ja, og Mullens 2nd half. Flacco har sett bedre enn ventet ut i pre-season, mens Mullens har sett helt truse ut. Har vel på ei uke nå greid å ha passer-rating på 0,0 og 16,7 på to pre-season kampene og sett helt ubrukelig ut på alt han har foretatt seg. Tror han har greid å spille seg utav rosteren slik at vi går for 2 istedet for 3 QBs blant de 53, for han har visstnok vært ræv på trening også.

Nå hadde Mac Jones meget gode arbeidsforhold mot bunnslammet vårt, men han var meget presis når han hadde god tid og selv det er det ikke alle QBs som kan si. Nå er vel presisjon hans antatte styrke da så det var vel ikke så overraskende, men kamp er kamp og jobben skal gjøres, så det var pluss i boka for Mac Jones.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Wrath skrev: lør aug 21, 2021 12:10 am
Chromeback skrev: fre aug 20, 2021 9:52 pm
Ellers så spilte vel Flacco hele kampen? Hurts skulle egentlig spille, men ble sendt på sykehuset med en infeksjon i magen.

Ellers så så vel Mac Jones bra ut i natt også. Cam er vel udiskutabelt Pats #1, men det hjelper nok godt på at Mac pusher så godt bakfra.
Flacco spilte 1st half ja, og Mullens 2nd half. Flacco har sett bedre enn ventet ut i pre-season, mens Mullens har sett helt truse ut. Har vel på ei uke nå greid å ha passer-rating på 0,0 og 16,7 på to pre-season kampene og sett helt ubrukelig ut på alt han har foretatt seg. Tror han har greid å spille seg utav rosteren slik at vi går for 2 istedet for 3 QBs blant de 53, for han har visstnok vært ræv på trening også.

Nå hadde Mac Jones meget gode arbeidsforhold mot bunnslammet vårt, men han var meget presis når han hadde god tid og selv det er det ikke alle QBs som kan si. Nå er vel presisjon hans antatte styrke da så det var vel ikke så overraskende, men kamp er kamp og jobben skal gjøres, så det var pluss i boka for Mac Jones.
Jeg så bare høydepunkter med ett halvt øye i dag tidlig, og hadde ikke helt våknet enda, så skal ikke si for mye om denne kampen :lol:

Men fikk med meg at Pats sine QBs hadde helt sinnsyke arbeidsforhold. D-linen til Eagles var vel aldri i nærheten av noe som helst.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Er vel ikke så veldig mye man kan lese ut i fra treningskamper sånn egentlig siden lagene prøver seg frem med andre spillere enn starters men gir jo pekepinn på hvordan sesongen kan bli Okkelmo.

Ser jets har klart å vinne 2 kamper! Og titans har slått på stortromma hva resultater gjelder med 2 kamper over 30 poeng.

NE fikk fikk til et 35-0 resultat mot Eagles ganske bra forsvarsspill å holde 0 da.

Og BRONCOs holdt Seahawks til kun 3 poeng imponerende

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Laffano16 skrev: tir aug 24, 2021 4:59 am Er vel ikke så veldig mye man kan lese ut i fra treningskamper sånn egentlig siden lagene prøver seg frem med andre spillere enn starters men gir jo pekepinn på hvordan sesongen kan bli Okkelmo.

Ser jets har klart å vinne 2 kamper! Og titans har slått på stortromma hva resultater gjelder med 2 kamper over 30 poeng.

NE fikk fikk til et 35-0 resultat mot Eagles ganske bra forsvarsspill å holde 0 da.

Og BRONCOs holdt Seahawks til kun 3 poeng imponerende
Det mest interessante med pre-season er å se på prestasjonen til enkeltspillere som er på rosterbobla, og hvordan rookiene preseterer. Resultater er av mindre betydning.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TomBrady12 skrev: tir aug 24, 2021 12:08 pm
Laffano16 skrev: tir aug 24, 2021 4:59 am Er vel ikke så veldig mye man kan lese ut i fra treningskamper sånn egentlig siden lagene prøver seg frem med andre spillere enn starters men gir jo pekepinn på hvordan sesongen kan bli Okkelmo.

Ser jets har klart å vinne 2 kamper! Og titans har slått på stortromma hva resultater gjelder med 2 kamper over 30 poeng.

NE fikk fikk til et 35-0 resultat mot Eagles ganske bra forsvarsspill å holde 0 da.

Og BRONCOs holdt Seahawks til kun 3 poeng imponerende
Det mest interessante med pre-season er å se på prestasjonen til enkeltspillere som er på rosterbobla, og hvordan rookiene preseterer. Resultater er av mindre betydning.
Så får dommerne også testet om fløytene fungerer;


Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Der nærmer seg!!

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Cam Newton released. Så ikke den komme, selv om det var opplagt at Mac Jones ville bli vår QB1 før eller senere.

Tipper Cam fikk høre at Jones har jobben, og at Cam ble released etter eget ønske.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TomBrady12 skrev: tir aug 31, 2021 4:46 pm Cam Newton released. Så ikke den komme, selv om det var opplagt at Mac Jones ville bli vår QB1 før eller senere.

Tipper Cam fikk høre at Jones har jobben, og at Cam ble released etter eget ønske.
Jøss, så ikke den komme. I hvert fall ikke før GW1.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

TomBrady12 skrev: tir aug 31, 2021 4:46 pm Cam Newton released. Så ikke den komme, selv om det var opplagt at Mac Jones ville bli vår QB1 før eller senere.

Tipper Cam fikk høre at Jones har jobben, og at Cam ble released etter eget ønske.
Denne blir vel postet 5 000 000 ganger ila de beste 10 årene.

Wrath

Legg inn av Wrath »

Kan ikke si jeg er såååå overrasket over at Cam blir cut'a. Mac Jones gjorde godt inntrykk i dagene mot Eagles, og når det sies at han har vært bedre enn Cam i sommer så er det vel fair enough at han blir gjort til QB1. Og når det valget først er tatt så framstår ikke Cam som noen fornuftig backup å ha for en ung spiller som trenger å være sjefen i QB-rommet med god støtte fra resten. Itillegg en misnøye rundt vaksine-valg fra Cam som neppe ga ham noe pluss i boka.

Cowboys kutter Ben Dinucci også nå, så da gjetter jeg på Cam havner der som backup for en mer rutinert QB med litt mer lik spillestil som sin egen, enn det Mac Jones har.

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Lew_Ashby skrev: tir aug 31, 2021 5:03 pm
TomBrady12 skrev: tir aug 31, 2021 4:46 pm Cam Newton released. Så ikke den komme, selv om det var opplagt at Mac Jones ville bli vår QB1 før eller senere.

Tipper Cam fikk høre at Jones har jobben, og at Cam ble released etter eget ønske.
Denne blir vel postet 5 000 000 ganger ila de beste 10 årene.

Håper det. Vil i såfall indikere at han har spilt godt nok til å være her i 10 år, og at han følger i fotsporene til den forrige QBn vi draftet som ikke hadde 6-pack på draften.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Fulgham blir kuttet, mens JJAW fortsatt er en del av stallen. Jeje.

Wrath

Legg inn av Wrath »

Chromeback skrev: ons sep 01, 2021 12:20 pm Fulgham blir kuttet, mens JJAW fortsatt er en del av stallen. Jeje.
Synes det var greit jeg. Når både forrige trenerstab og nåværende trenerstab ikke har vært fornøyd med seriøsiteten og treningsmoralen til Fulgham, så er det et varig problem. Itillegg så var han komplett ræv i preseason-kampene og spilte seg rett og slett ut av troppen. Spesielt med en ny trenerstab som prøver å innføre en god kultur og vise at spillerne må ta ansvar så blir det kinkig å la en useriøs spiller bli belønnet med roster-spot.

Var lovende med de 5 kampene ifjor hvor Fulgham leverte før han begynte å fade vekk igjen, og idiotisk å gi Jeffery spilletiden hans etter det i stedet for å se om han kunne finne tilbake til det som var bra i de 5 kampene, men rapportene den gang var jo også at det var holdnings- og treningsproblem som gjorde at han ble satt ut av laget.

Nå er det høyst tvilsomt om det blir noe blomstring for JJAW, men han har vært bedre enn Fulgham etter ny coaching-staff kom inn og spiller itillegg special teams, noe Fulgham ikke gjør så jeg synes det var fair enough at han fikk roster-spot istedet for Fulgham. Velger å stole på at Sirianni som har vært WR selv og WR-coach vet hva han driver med når det gjelder akkurat den posisjonen på banen.

Nå hadde jeg ikke reagert veldig på om det var motsatt og JJAW ble kutta heller.

Bare det ikke er Howie som har overkjørt coaching staff og kuttet Fulgham for å holde på 2nd-round bommen sin :(

På 53-manns rosteren så var det mest DT Tuipulotu jeg reagerte på, synes han har vært helt sjanseløs og ble sjokkert over at han fikk plass, satser på at det er midlertidig og at DT TY McGill som er brukbart disruptive, får plass når han kommer tilbake fra Covid-list. Blir vel uansett noen forandringer neste dagene, blant annet LB Taylor og TE Jackson skal vel over på Injured Reserve og åpner opp et par plasser.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»