NFL

Svar
TomBrady12

Re: NFL

Legg inn av TomBrady12 »

Jolla skrev: tir mar 22, 2022 4:17 pm
TomBrady12 skrev: tir mar 22, 2022 2:15 pm
Texans ser kanskje mot neste års draft? Jeg har ikke kontroll på om det er noen hete prospects som kommer der.
Det kommer til å være en rar draft med tanke på QBs i år. De fire beste QB prospectsene i college football er (etter min mening) Bryce Young (Sophomore), Grayson McCall (Sophomore), C.J. Stroud (Freshman) og Caleb Williams (Freshman). Alle fire har det i seg å bli franchise QBs. Ingen av dem er tilgjengelige i draften i vår (siden de ikke er Juniors eller Seniors).

Er du på utkikk etter en rookie QB så er det bedre å trade til et godt pick i 2023 eller 2024 etter min mening. Jeg håper Eagles plukker opp C.J. Stroud på sikt.

Gjerne ha en middels sesong nå, fortsette å trade bort våre gode spillere for draft cap i 2024 og 2025.
Komme på siste plass i 2023-sesongen og plukke opp C.J. Stroud som first pick i 2024.
Ja. Jeg regner med Texans får en tung sesong (også i 2023 hvis det ikke gjøres grep). De fikk også 3 1st for Watson, så de bør være i god posisjon hvis det er noen de liker i 2023-klassen.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

TomBrady12 skrev: tir mar 22, 2022 5:01 pm
Jolla skrev: tir mar 22, 2022 4:17 pm
TomBrady12 skrev: tir mar 22, 2022 2:15 pm
Texans ser kanskje mot neste års draft? Jeg har ikke kontroll på om det er noen hete prospects som kommer der.
Det kommer til å være en rar draft med tanke på QBs i år. De fire beste QB prospectsene i college football er (etter min mening) Bryce Young (Sophomore), Grayson McCall (Sophomore), C.J. Stroud (Freshman) og Caleb Williams (Freshman). Alle fire har det i seg å bli franchise QBs. Ingen av dem er tilgjengelige i draften i vår (siden de ikke er Juniors eller Seniors).

Er du på utkikk etter en rookie QB så er det bedre å trade til et godt pick i 2023 eller 2024 etter min mening. Jeg håper Eagles plukker opp C.J. Stroud på sikt.

Gjerne ha en middels sesong nå, fortsette å trade bort våre gode spillere for draft cap i 2024 og 2025.
Komme på siste plass i 2023-sesongen og plukke opp C.J. Stroud som first pick i 2024.
Ja. Jeg regner med Texans får en tung sesong (også i 2023 hvis det ikke gjøres grep). De fikk også 3 1st for Watson, så de bør være i god posisjon hvis det er noen de liker i 2023-klassen.
Jeg hadde elsket å være GM for et drittlag (som Texans er). Jeg ville f.eks. brukt 1. og 2. picksene mine på kun defence i år og neste år. Kommet på siste plass i ligaen begge sesongene (siden jeg bortimot ville ha spilt uten midler på offence) men gått inn i en 3. og 4. sesong hvor forsvaret er solid og ett av divisjonens beste, og bygget et nytt angrep som kan vinne AFC South.

(For å være ærlig så hadde jeg egentlig hatt mest lyst til å bruke et par sesonger på å trade ned og bygget draft capital. Men vet at slikt ikke er akseptert i virkeligheten).

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jolla skrev: tir mar 22, 2022 4:17 pm
TomBrady12 skrev: tir mar 22, 2022 2:15 pm
Texans ser kanskje mot neste års draft? Jeg har ikke kontroll på om det er noen hete prospects som kommer der.
Det kommer til å være en rar draft med tanke på QBs i år. De fire beste QB prospectsene i college football er (etter min mening) Bryce Young (Sophomore), Grayson McCall (Sophomore), C.J. Stroud (Freshman) og Caleb Williams (Freshman). Alle fire har det i seg å bli franchise QBs. Ingen av dem er tilgjengelige i draften i vår (siden de ikke er Juniors eller Seniors).

Er du på utkikk etter en rookie QB så er det bedre å trade til et godt pick i 2023 eller 2024 etter min mening. Jeg håper Eagles plukker opp C.J. Stroud på sikt.

Gjerne ha en middels sesong nå, fortsette å trade bort våre gode spillere for draft cap i 2024 og 2025.
Komme på siste plass i 2023-sesongen og plukke opp C.J. Stroud som first pick i 2024.
Veldig nysgjerrig på hvordan Eagles ser ut neste år. Litt typisk Philly-lag å aldri tanke ordentlig, men at man gjør som Eagles nå med en retooling i stedet for en rebuild.

Sirianni viste tendenser til bedring mot slutten av fjoråret, men neste år er vel ildprøven. Samme gjelder vel for Hurts. Ikke at Eagles kommer til å være en contender til neste år, men spent på utviklingen her. Håper at Nick fortsetter å vise utvikling, men Hurts regner jeg med kun er en midlertidig QB1, frem til noe mer spennende dukker opp.

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Må vel nesten ta Dolphins seriøst også nå med Armstead og Hill. Hadde de hatt en litt mer overbevisende QB enn Tua ville de vært en contender. Man kanskje han blir en åpenbaring i år, vi får se.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

I'll take that it's a start


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Sexy liste, synd Mahomes ødelegger.


Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Tanehill🤣🤣

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »


Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Fins det folk fra australsk NRL som har klart cuten i NFL?
Vet at Jarryd Hayne hadde et kort opphold hos 49ers i 2015-2016 men kjenner ikke til noen utover det.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Kalle73 skrev: man apr 04, 2022 10:26 am Fins det folk fra australsk NRL som har klart cuten i NFL?
Vet at Jarryd Hayne hadde et kort opphold hos 49ers i 2015-2016 men kjenner ikke til noen utover det.
Man har jo Mailata i Eagles, i hvert fall.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Chromeback skrev: man apr 04, 2022 10:30 am
Kalle73 skrev: man apr 04, 2022 10:26 am Fins det folk fra australsk NRL som har klart cuten i NFL?
Vet at Jarryd Hayne hadde et kort opphold hos 49ers i 2015-2016 men kjenner ikke til noen utover det.
Man har jo Mailata i Eagles, i hvert fall.
Thanks!
Han hadde jeg ikke fått med meg.
Har ikke fulgt NRL så tett de siste årene.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Kan bli fin verdi på denne traden, ja. Forstår mindre av hva Saints driver med.


Wrath

Legg inn av Wrath »

Nydelig trade!

Akkurat det jeg har ønsket meg at vi fikk tradet 1 av 3 first rounders for en first rounder neste år, så vi har mulighetene åpne på å skaffe oss QB om Hurts ikke har stor framgang iår. At Saints er rause og gir både en 2nd og 3rd, var ett godt pick mer enn man kunne håpe på.

I tillegg får vi gleden av å gainne på et lag for best mulig draft pick iår også, hadde jo mange morsomme stunder med å følge våre first roundere fra Dolphins og Colts ifjor 👍

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

For en fantastisk draft så langt! Det at Jordan Davis (DT) falt til 13. og lot oss ha en mulighet til å hente ham var en nydelig start. Det ble noe dyrt å betale fire picks for å hoppe to plasser opp, men denne karen kunne like gjerne ha vært et topp 10 pick. Ekstra viktig for Eagles som trenger en erstatter for den 10 år eldre Fletcher Cox, og rett som det er så blir Jordan Davis den nye Fletcher Cox i de neste 10 årene.

Jeg er ikke fan av å hente Wide Receivers og Running Backs med tidlige draft picks, men hvis man uansett skal gjøre det, og det virket man jo fast bestemt på, så er det vanskelig å gjøre en bedre deal enn å hente A.J. Brown (WR) på et 18. pick. En receiver som har vist at han kan prestere i NFL, noe som er langt mer usikkert med WR rookies enn for eksempel karer på linjen.

Når det 51. picket kom så ropte jeg etter Nakobe Dean (LB). Laget trenger desperat en god LB, gjerne to. Haason Reddick (LB) har kommet inn, men én til i draften hadde vært fint, og Nakobe Dean var mitt andrevalg av linebackers før draften. Eagles valgte Cam Jurgens (C), og jeg vil absolutt si at jeg var fornøyd, selv om jeg da innså at man nok ikke kom til å ende opp med noen av de beste LBene i draften ettersom at de nok kom til å forsvinne før vårt neste valg. Cam Jurgens - i likhet med Jordan Davis - kommer inn for å erstatte en Eagles legende enten om ett år eller om to år. Beef Jerky er en av de aller beste centerene i draften, og en mann som kommer til å få lære mye av Jason Kelce det neste året.

Så fortsatte draften. Man kom til slutten av 60-tallet. Folk som T Anderson (LB), N Bonitto (LB) og B Asamoah (LB) ble plukket opp, mens Nakobe Dean fortsatte å falle ned til tredje runde. Jeg valgte å tro at det fortsatt var for mange lag som var interesserte i en linebacker til at jeg trodde at det var realistisk, men håpet om at Dean ville være tilgjengelig økte for hvert eneste valg. Atlanta Falcons hadde det 82. picket som de hadde fått som betaling for Matt Ryan. De trengte en linebacker... men gikk for størrelsen og fysikken til DeAngelo Malone (LB) istedenfor lederegenskapene og blikket til Nakobe Dean!
PHILADELPHIA EAGLES fikk plukke opp føkkings NAKOBE DEAN på det 83. picket!


Noen andre steals så langt i draften (etter min mening) er:
New York Jets som henter Breece Hall (RB) på 36. pick. Jets har hatt en veldig fin draft totalt sett, selv om jeg personlig ikke ville ha valgt Garrett Wilson (WR) som nummer 10.
New England Patriots som henter Tyquan Thornton (WR) på 50. pick. Dette er mer der jeg er fan av å hente receivers. For etter min mening så er det vanskelig å bedømme at det skal være en såååå stor forskjell på Thornton og eksempelvis nevnte Garrett Wilson at den ene blir plukket opp som nummer 10, og den andre som nummer 50. I hvert fall siden det alltids er såpass stor usikkerhet rundt hvem som ender opp med å bli den beste WRen i en draft-class.
Arizona Cardinals som henter Trey McBride (TE) på 55. pick. Jeg er fan av Tight Ends. Tight Ends er bedre enn WRs etter min mening. Litt samme grunn som på Tyquan Thornton. Rett og slett en kar med mye potensiell oppside, og en kar som kan både blokkere og motta ballen.
Indianapolis Colts som henter Jelani Woods (TE) på 73. pick. OK, denne er nok mer personlig preferanse enn egentlig et steal. Jelani Woods er en ekstremt kul spiller. Kan like gjerne spille OT som å spille TE, og slikt liker jeg. Han er også en temmelig ferdig utviklet spiller som er eldre enn de fleste i draften, og som kan gå rett inn og spille NFL-ball fra første uke. En stor, sterk bulldoser av en mann. Østerrikske Bernhard Raimann (OT) som Colts plukket opp på 77. pick er en kar med samme profil. Svær kar i den offensive linjen foran Matt Ryan som kan bryte igjennom og motta ballen.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Problemet til Eagles etter å ha forlenget med Cox og Kelce, og betalt dyrt for A.J. Brown er at laget er veldig dyrt lønningsmessig, i hvert fall med tanke på hvor ubalansert laget er bygget opp, og dermed ikke egentlig er et playoff lag.

Veldig gode linjemenn (hvis de ikke sliter med alle skadehelvetters mor), men et helt fraværende pasningsspill og en secondary som enten er skadet eller er karer som ble plukket opp i 5. 6., eller 7. runde.
Det at laget spiller med en running back som QB1 hjelper ikke.

Jeg har egentlig mest lyst at laget SER bra ut, men taper bortimot samtlige kamper denne sesongen og henter Bryce Young. Eventuelt vente enda ett år, og så gå på trynet for å hente C.J. Stroud. De to karene tror jeg at kunne ha fått mye ut av den offensive linjen og A.J. Brown. Hurts kan få lov til å være running back sammen med Sanders og Scott hvis han vil.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Spillere som jeg har et ekstra øye til i neste runde er Calvin Austin III og Cade York. Lurer på om noen plukker dem opp.

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Patriots draftet en projected 3rd round guard i første runde, en projected 4th round WR i andre runde og en backup QB ingen har hørt om i fjerde.

Ellers ramlet det inn et par CBs og en RB i runde 3-5.

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Jolla skrev: lør apr 30, 2022 3:43 pm Problemet til Eagles etter å ha forlenget med Cox og Kelce, og betalt dyrt for A.J. Brown er at laget er veldig dyrt lønningsmessig, i hvert fall med tanke på hvor ubalansert laget er bygget opp, og dermed ikke egentlig er et playoff lag.

Veldig gode linjemenn (hvis de ikke sliter med alle skadehelvetters mor), men et helt fraværende pasningsspill og en secondary som enten er skadet eller er karer som ble plukket opp i 5. 6., eller 7. runde.
Det at laget spiller med en running back som QB1 hjelper ikke.

Jeg har egentlig mest lyst at laget SER bra ut, men taper bortimot samtlige kamper denne sesongen og henter Bryce Young. Eventuelt vente enda ett år, og så gå på trynet for å hente C.J. Stroud. De to karene tror jeg at kunne ha fått mye ut av den offensive linjen og A.J. Brown. Hurts kan få lov til å være running back sammen med Sanders og Scott hvis han vil.
Dette henger veldig tett sammen med kommentaren din i innleget før om at det skal litt til å drafte en bedre WR enn Brown med pick 18. Dette stemmer såklart, men veldig mye av verdien med gode draft picks ligger i kontraktene. Så det ligger en avveing der. Rams er såklart helt enig med tradet :)

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Jolla skrev: lør apr 30, 2022 3:53 pm Spillere som jeg har et ekstra øye til i neste runde er Calvin Austin III og Cade York. Lurer på om noen plukker dem opp.
Jeg ser dag 3 av draften nå, har akkurat kommet til Cade York (K) som Cleveland plukker opp som pick nummer 124 i draften. Og rett etterpå så er det pokker meg Filipe Luis som annonserer valget til Dolphins!

York og McPherson er etter min mening de to beste kickerne fra college de siste årene, tror det blir et godt valg av Browns. Det blir spennende å se om de velger å la ham prøve seg fra bortimot 60 yards. Han har kraften til å få det til.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Og der gikk Calvin Austin III til Pittsburgh som pick nummer 138.

En rask liten jævel.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Litt rarere tredje dag for Eagles. Har 154. og 237. picks. Virker som om laget er ute etter en CB/S.

Når Seattle plukker opp Tariq Woolen (CB) som nummer 153 så virker det som om Eagles blir overrumplet og prøver å komme opp med en alternativ plan. Trader med Jacksonville Jaguars, gir fra seg 154. pick for 188. og 198. pick.
Velger deretter å gi 188. og 237. picks til Detroit Lions for å få 181. pick og henter Kyron Johnson (LB / Edge) med det 181. picket.
Med det 198. picket så ender man opp med Grant Calcaterra (TE).

To bortimot ukjente spillere for min del, og det lille jeg har lest gjør meg ikke særlig optimistisk på deres vegne. Jeg synes at tredje dagen ble håndtert dårlig. Enten så burde Eagles ha hatt informasjon om at Seattle var ute etter Woolen og byttet sine to picks for å hoppe over dem, eller så burde man ha plukket opp Zyon McCollum (CB) med pick nummer 154.

Til slutt vil jeg gi en liten shoutout til Buffalo Bills som plukker opp Matt Araiza (P) med sitt pick nummer 180.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Skal sies at det bedret seg med tanke på CBs for Philly etter at draften var ferdig.

Mario Goodrich (CB) og Josh Jobe (CB) ble plukket opp som free agents. Dette er et par corners som kunne ha gått i 6. eller 7. runde. Jeg velger å tro at Howie Roseman har langt bedre peiling enn meg (det har han jo selvfølgelig) og at han tenkte at et par av CBene ville være igjen etter draften. Dette er karer som har spilt collegeball for henholdsvis Clemson og Alabama.

Jeg vil nevne tre andre karer som Eagles plukket opp som free agents.
Josh Sills (G) har blitt plukket ut til førstelaget til Big 12 både i 2020 og 2021. Bør være en OK backup hvis man har skadeproblemer i O-linen.
Og så har man to backup QBs i Carson Strong og E. J. Perry. Perry har litt samme profil som Hurts. Atletisk, og en kar som man kan spekulere i at vil løpe med ballen mer enn hive den i NFL. Carson Strong skal være bedre, og en kar som enkelte lag vurderte i draften som en backup. Når han signerte for Philly så tror jeg han ble den best betalte UDFAen gjennom historien men den rekorden ble visst brutt dagen etter (?)
Jeg tror ikke at hverken Strong eller Perry har det i seg å spille noe særlig i NFL, men de skal vel få muligheten til å vise seg frem før kuttet skjer i sommer. Hvem vet, kanskje en av dem fungerer og Gardner Minshew blir tradet vekk for et 6. round pick i 2023.

Edit: Sinnett blir vel uansett droppet, så én av dem blir vel minst tredjevalg.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Gamlefar ska tjene penger han


TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Ganske sykt at han vil tjene mer på å kommentere enn han noen gang har gjort for å spille. Tror aldri han har hatt en kontrakt på over $25m pr sesong.

Kontrakten er faktisk større enn hans totale lønn som spiller i NFL.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Zach Wilson 👏👏👏

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Hvis Howie Roseman klarer å bytte til seg Jessie Bates for et par-tre andrevalg (som jeg ikke tror kommer til å skje men lell) så begynner jo Eagles å nærme seg å ha den beste troppen i NFC (sett bort ifra QB-plassen), sammen med det som er nær å være den dårligste QBen i NFC.

Blir en kjekk sesong tror jeg. Med en såpass god O-Line, samt A. J. Brown, DeVonta Smith og Dallas Goedert å sikte på så kommer sikkert Jalen Hurts til å se virkelig god ut også.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Oh lord


Just

6

Fuckings

Games....



What a waste of court time

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »


Zulas

Legg inn av Zulas »

Vi nærmer oss ny sesong!

Av det jeg kan se så hadde Viasat rettighetene frem til SB 2022. Ikke sett eller hørt noe nytt rundt rettigheter.
Noen som har info rundt dette?

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Zulas skrev: fre aug 12, 2022 2:40 pm Vi nærmer oss ny sesong!

Av det jeg kan se så hadde Viasat rettighetene frem til SB 2022. Ikke sett eller hørt noe nytt rundt rettigheter.
Noen som har info rundt dette?
Jeg føler at de i hele år har reklamert med at de har NFL på sine sider, men det var ikke noe draft på Viaplay, og jeg har heller ikke sett noe GMFB hos dem etter det, og det er heller ikke satt opp at de skal vise noe pre-season.

Virker som om de har lyst til å ha rettighetene - og således fortsette med sin profil som plassen hvor du kan se amerikanske idretter. Men jeg merker at jeg ikke stoler på dem, og kommer nok til å satse på gamepass denne sesongen. Vurderer å kansellere Viaplay helt, men har uheldigvis blitt bitt av Formel-basillen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»