**Liverpool Sommertransfer 2022/23**

Svar
Knaxern

Re: **Liverpool Sommertransfer 2022/23**

Legg inn av Knaxern »


The Kwames

Legg inn av The Kwames »

Ox ute,javel til jul?her ble det ikke noe peng for denne skadeutsatte spilleren...midtbanen må gjøres noe med neste år
så her er status for midtbanen: Thiago,Hendo og Fabinho er selvskreven,2 førstnevnte blir eldre
Keita er det alltid noe med,god som bare det...men enten er han syk(Malaria) eller skadet,Milner er gammal som alle hauger
Curtis Jones er på sjekk,Elliott kan brukes på midtbanen og angrep,mulig Carvalho og kan brukes på midtbanen...har ikke sett Firmino på midtbanen på lenge
siste ut er Stefan Bajetic...ettersom Tyler Morton er på utlån..jeg synes det er tynt fra neste år iallefall

Angrepet er selvskreven med Diaz,Nunez,Salah,Jota og i bakhånd Firmino,samt Carvalho og Elliott..jeg skal la den være..Freuendorf,Musialowski har jeg ikke sett noe fremskritt...luringen må være hva om og med Kaide Gordon?

Bak ser det greit ut,men ville beholdt foreløpigt Nat Phillips som 5 valg..backplassen på høyre med TAA,Calvin Ramsey og Joe Gomez er grei..på venstre har vi Andy Robertson og Tsimikas+muligens Joe Gomez...kan ikke si Luke Chambers er så veldig på venstre ennu,heller ikke Muwumba på h.backen...men greit nok det bak

Når det gjelder keeper plassen får det vel heller være som det er nu med Alisson.Kelleher og Adrian..og muligens Barnes deretter
Som dere har sett, har jeg rett og slett utelatt Ox for resten av sesongen..det var da negativt av meg,men han er ett vandrende skademareritt,og Keita ja hva med han?

Drømmevinduet neste år er å gå all inn for disse 2 på midtbanen
Bellingham og Barella...dyrt blir det..usikker hva begge disse vil koste neste år,Bellingham har vel da 2 år igjen av kontrakten sommeren 2023,usikker på Barella da

Keeper:Alisson.Kelleher(Skadet),Adrian og muligens Barnes som 4 valg
H.Back: TAA,Calvin Ramsey,Joe Gomez,Mubaya
V.Back: Andy Robertson.Tsimikas,Gomez...hvem blir 4 valg Chambers ettersom Owen Beck er lånt ut
Midtbanen: Hendo,Thiago,Fabinho,Keita,C.Jones,Elliott,Milner og passer Carvalho og Firmino der?+se opp for Bajetic(Tyler Morton utlånt)
Angrep:Salah,Nunez,Diaz,Jota,Firmino til nøds muligens att Carvalho kan være i en Firmino rolle,samt att Elliott har spilt der..og så må vi se ann Kaide Gordon,synd med skader i pre season

Jeg ser en aldrende midtbane fra 2023...herunder må en til 2 storinvesteringer inn,burde gå med utvidelse av stadion+å gjøre det bra i alle turneringer
...og som mange har fått med seg her har jeg ikke tatt med Ox på midtbanen eller kant,grunn til det er att jeg føler vi ikke får se han før jul..negativ javel...det er meg

Storinvestering på midtbanen MÅ inn i 2023,samma faen og det må være topp kvalitet,helst 1 engelskmann iallefall inn,da tenker jeg på Jude,Barella hadde i tillegg vært særs superb med stor S

Så langt regnes vel Alisson muligens klar til sesongstart,Keita trur jeg og,vet lite om C.Jones og Tsimikas om de er klar...og Konate...Ox ikke med her på skadefronten
Kelleher 2 keeperen er definitivt ute i noen uker samt Jota i 2-3 uker
Får vi klar Alisson,Keita,Jones,Konate og Tsimikas så går det helt greit i forhold til åpningen av PL

Jeg håper og er spent på videre utvikling av de 3 unge:Carvalho,Jones og Elliott da er tingene veldig bra...og ingenting har vært bedre om Bajetic og Kaide Gordon tar tak innom laget

Hva jeg ikke har nevnt er Calvin Ramsey,siden vi ikke har sett han ennu,så derfor vet jeg lite og ingenting foreløpigt,men han er ennu skadet,har ikke hørt noe om hvor lenge han er ute,men regner med Ramsey,Gordon som ikke har fått noe særlig pre season vil vi neppe se med det første..Hilsen Klopp...eller?

The Kwames

The Kwames

Legg inn av The Kwames »

PS: var ikke meningen å utelate forsvarspillerne: VvD,Matip,Konate og Gomez.men bør vi selge Nat Phillips som 5 valg,jeg mener Nei,selv om han er noe Old School stopper,behold ham siden Rhys Williams er utlånt

The Kwames

Springer

Legg inn av Springer »

Mener noen fortsatt at vi har verdens sterkeste og mest robuste midtbane???
Ingen behov å erstatte noen i år,,,kanskje neste år,,,,,

Funkhouser

Legg inn av Funkhouser »

Springer skrev: lør aug 06, 2022 2:40 pm Mener noen fortsatt at vi har verdens sterkeste og mest robuste midtbane???
Ingen behov å erstatte noen i år,,,kanskje neste år,,,,,
Det tror jeg ingen har ment på 2-3 år..

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

Barcelona må selge unna mer. Gavi, FdJ, Pedri. Tar en av dem. Noe må vi foreta oss hvertfall. Alt for mye kjeks. Og alt for lite kvalitet bak de tre antatt beste.

TWU

Legg inn av TWU »

Må bare berømme denne Nunez sin evne til å klumse seg til mål… Dagens var vel borti en Fulhamspiller, også bommer han på ballen som blir en perfekt målgivende… Er jo Wellbeck på steroider denne gutten!

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

TWU skrev: lør aug 06, 2022 9:16 pm Må bare berømme denne Nunez sin evne til å klumse seg til mål… Dagens var vel borti en Fulhamspiller, også bommer han på ballen som blir en perfekt målgivende… Er jo Wellbeck på steroider denne gutten!
Det har sikkert ingenting med mengden sjanser vi skaper å gjøre.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Guarnere skrev: lør aug 06, 2022 9:14 pm Barcelona må selge unna mer. Gavi, FdJ, Pedri. Tar en av dem. Noe må vi foreta oss hvertfall. Alt for mye kjeks. Og alt for lite kvalitet bak de tre antatt beste.
Gavi har en UKK på 50mill€, så der er det kun Gavi det står på. Kontrakten går dog ut neste sommer. Pedri er det nok bare å glemme. FdJ hadde nok vært noe, men overgangssummen og lønnen er utenfor Liverpool's finanser.

Uansett bare å glemme noe kjøp. Klopp sa på pressekonferansen etter matchen at man har nok spillere og at det ikke er noe grunn til bekymring.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Dette går garantert brillefint. Vi har tross alt aldri kastet bort sesonger tidligere pga. kjiphet/feilvurderinger ved skader, så vi starter sikkert ikke med det nå,

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Knaxern skrev: lør aug 06, 2022 9:32 pmKlopp sa på pressekonferansen etter matchen at man har nok spillere og at det ikke er noe grunn til bekymring.
Javisst. Vi kan f. eks. flytte Salah. Eller sette inn Adrian. Eller få Ulla registrert litt faderlig fort.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Vi har jo nok spillere, spørsmålet er jo om de er gode nok. Men vi kan jo heller ikke ha 11 midtbanespillere i stallen som er på Hendo,Fabinho eller Thiago-nivå Vi må i såfall ha bedre 3-4 valg enn det vi har i dag og det koster. Det er bare City som kan gjøre dette.
Det er minst £ 50 mill pr hode det,om man skal hente inn 3-4 valg som er bedre enn de vi har pr idag. Vi henter gj.snittlig en sånn spiller i hvert vindu nå og det er jo brukt på Nunez.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »


Springer

Legg inn av Springer »

TerryMcDermott skrev: søn aug 07, 2022 8:17 am Det er minst £ 50 mill pr hode det,om man skal hente inn 3-4 valg som er bedre enn de vi har pr idag. Vi henter gj.snittlig en sånn spiller i hvert vindu nå og det er jo brukt på Nunez.
Hadde vi spashet for en kvalitetsmidtbanespiller i fjor sommer ville vi sannsynligvis gått med underskudd det vinduet. Og samtidig mest sannsynlig hatt et PL gull. Verdt det????
I tillegg ville vi kanskje hatt mulighet på gullet i år også.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Springer skrev: søn aug 07, 2022 12:13 pm
TerryMcDermott skrev: søn aug 07, 2022 8:17 am Det er minst £ 50 mill pr hode det,om man skal hente inn 3-4 valg som er bedre enn de vi har pr idag. Vi henter gj.snittlig en sånn spiller i hvert vindu nå og det er jo brukt på Nunez.
Hadde vi spashet for en kvalitetsmidtbanespiller i fjor sommer ville vi sannsynligvis gått med underskudd det vinduet. Og samtidig mest sannsynlig hatt et PL gull. Verdt det????
I tillegg ville vi kanskje hatt mulighet på gullet i år også.
--- Absolutt mulig. Samtidig har vel FSG hele veien vist at det ikke nødvendigvis er PL-gull eller "den siste brikken" som er pri 1 for de som eiere. Det er at Klopp får maksimalt ut av den gruppen han har tilgjengelig og holder seg i CL.

Det jeg stusser over er jo at Tchouameni var pri 1 i sommer og at man da var forberdt på å styrke midten. Man visste jo i ett år at Sadio ville bort så det kan jo ikke plutselig spilt inn.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

TerryMcDermott skrev: søn aug 07, 2022 3:20 pm Det jeg stusser over er jo at Tchouameni var pri 1 i sommer og at man da var forberdt på å styrke midten. Man visste jo i ett år at Sadio ville bort så det kan jo ikke plutselig spilt inn.
Dingding. Planen var at man skulle hente Tchouameni og Darwin i sommer.

Dette betyr at det er penger tilgjengelig. Men at vi har ment opp til nå at det er bedre å bruke de pengene på Bellingham neste år, noe som er en god vurdering helt til i går. Så spørs det om vi endrer mening med vinden.

Det gjør vi sjeldent.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Aldri i livet om Liverpool henter noen. Det så vi jo helt tydelig i pandemien da man valgte å kjøre Hendo og Fab som stoppere i stedet.

The Kwames

Legg inn av The Kwames »

Thiago ute,Jones og Ox+en småsyk Keita,ser ikke bra ut denne midtbanen,bør man legge om til 4-2-3-1 kanskje nu?
Det blir tøft om alt skal legges på 3 -18 åringer i Elliott,Carvalho og Bajetic
Hendo-Milner og Fabinho er ikke bra på midtbanen...hvis Keita kommer som jeg tviler på,så er det ikke godt nok,mener jeg
hva tenker folk om i stunden 4-2-3-1?
Hendo Fabinho..og Firmino/Keita,Salah,Diaz Nunez?

The Kwames

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Jolla skrev: man jul 25, 2022 10:54 am
markantovertak skrev: fre jul 22, 2022 3:08 pm
GatlingGun skrev: fre jul 22, 2022 2:42 pm

Ok, de fleste jeg leste om og de fleste jeg kjenner var ikke veldig fornøyd iallefall.

Hva var det som gjorde at dere ville kvitte dere med ham da? Etter min mening var han blant deres aller beste spillere og viste absolutt null tegn til å gå ned i kvalitet.
At han ikke var spesielt bra, først og fremst. Dette er litt vanskelig å forklare til en som ikke kan noe om fotball, men som kun er opptatt av å heie på det beste laget. Selv om det er bygget på ren krim.
Ta og ro ned debattstilen din et par-fire hakk, og i det minste PRØV å ordlegge deg på en mer moderat måte.

Du fremstår bare sykt teit når du tyr til slikt som dette for å "vinne" en diskusjon. Du kan så mye bedre. Vær bedre.
Hei. I Liverpooltråder så tåler vi at folk har meninger og ordlegger seg direkte. Det er ikke noe farlig, og ingen blir såret.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Faquarl skrev: søn aug 07, 2022 3:29 pm
TerryMcDermott skrev: søn aug 07, 2022 3:20 pm Det jeg stusser over er jo at Tchouameni var pri 1 i sommer og at man da var forberdt på å styrke midten. Man visste jo i ett år at Sadio ville bort så det kan jo ikke plutselig spilt inn.
Dingding. Planen var at man skulle hente Tchouameni og Darwin i sommer.

Dette betyr at det er penger tilgjengelig. Men at vi har ment opp til nå at det er bedre å bruke de pengene på Bellingham neste år, noe som er en god vurdering helt til i går. Så spørs det om vi endrer mening med vinden.

Det gjør vi sjeldent.
--- Nja, ikke så sikker på det. Det ville betydd et brutto utlegg på € 160 -180 mill bare for de to og et netto utlegg totalt i sommer på € 80-90 mill. Det er fryktelig utypisk FSG.
Vi ligger på netto €5-10 mill hittil denne sommeren,det er jo det som er vanlig.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

TerryMcDermott skrev: man aug 08, 2022 8:04 am --- Nja, ikke så sikker på det. Det ville betydd et brutto utlegg på € 160 -180 mill bare for de to og et netto utlegg totalt i sommer på € 80-90 mill. Det er fryktelig utypisk FSG.
Vi ligger på netto €5-10 mill hittil denne sommeren,det er jo det som er vanlig.
Men så er ikke en klubbs økonomi bundet fast i ett vindu, og vi tilpasser oss alltid etter hva som skjer.

Hadde vi kjøpt Tchoumeni tidlig så kunne vi solgt et par av Firmino, Keita, Ox + Phillips som virker å bli etter Konate sin skade, da er det plutselig ikke så ille lengre med Darwin i tillegg.

Vi har kanskje lyst til å innrømme det helt enda, men Firmino ser ut som han har lagt skoene fullstendig på hylla og Jota er for mye skadet, pluss perioden i fjor hvor han skrudde av et par måneder.

Diaz erstatter Mane på kant, Darwin erstatter Mane som spiss, fordi der hadde vi åpenbare mangler, og Tchoumeni hadde gått rett inn som fjerdevalg på midtbanen.

Det går rykter om at vi kontaktet Dortmund ang. Bellingham allerede denne sommeren og at vi hadde kjøpt han hvis BD var åpen for det, som tyder på at jeg har rett her.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Thiago er ute i seks uker og Savic linkes til Man Utd.

Det er litt for lett å skjønne hva som skjer nå.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Faquarl skrev: man aug 08, 2022 10:45 pm Thiago er ute i seks uker og Savic linkes til Man Utd.

Det er litt for lett å skjønne hva som skjer nå.
Dere får til slutt Phil Jones.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Folk_flesk skrev: man aug 08, 2022 10:47 pm
Faquarl skrev: man aug 08, 2022 10:45 pm Thiago er ute i seks uker og Savic linkes til Man Utd.

Det er litt for lett å skjønne hva som skjer nå.
Dere får til slutt Phil Jones.
Skulle si at vi ikke henter noen som vanlig og at dere definitivt ikke får Savic, men hvem vil vel ikke ha trynet til Phil Jones på sykestuen sin?

The Kwames

Legg inn av The Kwames »

Lurer på hva Konrad Laimer sin klausul er,Lepzig vil IKKE selge til Bayern Munchen...i nåverende situasjon...mens vi venter enten på Jude eller Barella

The Kwames

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Folk_flesk skrev: man aug 08, 2022 10:47 pm
Dere får til slutt Phil Jones.
Hadde ikke forundret meg om Kloppis hadde klart å gjøre spiller ut av han heller...

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Faquarl skrev: man aug 08, 2022 10:27 am
TerryMcDermott skrev: man aug 08, 2022 8:04 am --- Nja, ikke så sikker på det. Det ville betydd et brutto utlegg på € 160 -180 mill bare for de to og et netto utlegg totalt i sommer på € 80-90 mill. Det er fryktelig utypisk FSG.
Vi ligger på netto €5-10 mill hittil denne sommeren,det er jo det som er vanlig.
Men så er ikke en klubbs økonomi bundet fast i ett vindu, og vi tilpasser oss alltid etter hva som skjer.

Hadde vi kjøpt Tchoumeni tidlig så kunne vi solgt et par av Firmino, Keita, Ox + Phillips som virker å bli etter Konate sin skade, da er det plutselig ikke så ille lengre med Darwin i tillegg.

Vi har kanskje lyst til å innrømme det helt enda, men Firmino ser ut som han har lagt skoene fullstendig på hylla og Jota er for mye skadet, pluss perioden i fjor hvor han skrudde av et par måneder.

Diaz erstatter Mane på kant, Darwin erstatter Mane som spiss, fordi der hadde vi åpenbare mangler, og Tchoumeni hadde gått rett inn som fjerdevalg på midtbanen.

Det går rykter om at vi kontaktet Dortmund ang. Bellingham allerede denne sommeren og at vi hadde kjøpt han hvis BD var åpen for det, som tyder på at jeg har rett her.
--- Et fjerdevalg til €80 mill?
Og jeg håper selvfølgelig du har rett og st det finnes slike penger men det er ingenting i historien til FSG som tyder på dette. De eneste gangene vi har brukt slike summer er når vi har solgt stort Nå er vi rimelig break even økonomisk og ikke et eneste vindu siden FSG tok over har vi brent av de summene netto du nevner. Jeg har bare fryktelig vanskelig for å tro at det skal forandre seg,jeg tror det blir satset mye på Jones,Keita,Elliott og Carvalho nå.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Faquarl skrev: man aug 08, 2022 10:45 pm Thiago er ute i seks uker og Savic linkes til Man Utd.

Det er litt for lett å skjønne hva som skjer nå.
Det holdt 1 kamp da, det er litt mer enn forventet.

Thiago og Keita er et mareritt for en klubb. De er såpass gode ar det er vanskelig å gi de opp, men såpass mye skadeplaget at man knapt kan kalle de én spiller til sammen. Og aå vet man aldri om de er tilgjengelig. Tipper de har rimelig mange plutselige treningsforfall også i løpet av en sesong.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

*Ny Signering*


Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Langsiktighet eller ikke; Det er litt synd at alt håp for sesongen forsvinner fordi midtbanen ikke kan styrkes før neste sommer.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»