**Liverpool Sommertransfer 2022/23**

Svar
Faquarl

Re: **Liverpool Sommertransfer 2022/23**

Legg inn av Faquarl »

TerryMcDermott skrev: tor aug 11, 2022 11:22 am --- Er jo enig i det men det var vel det vi trodde Keita skulle være, han kom tross alt for det som var en rekordsum da. Så spørs det om hvor sikre vi kan være på at Nunes og/elller Bellingham er "skikkelige" spillere som kan spille uke ut og inn.
Det koker egentlig ned til at vi ønsker oss bedre backup-spillere enn det vi har slik at kvalitetsfallet ikke blir så stort når Thiago går på en av sine mange smeller. Problemet er at man må være et City for å kunne ha en sånn tropp,vi må gjøre det med Carvalho/Elliotter/Milner-typer.
Da har jeg faktisk mere tro på at en skade på Thiago heller gjør at vi bytter formasjon slik at vi finner andre styrker å bygge på. Ikke være så avhengige av den kvaliteten som vi bare har en av.
Det var definitivt meningen at Keita skulle være førstevalg sammen med Fab og Hendo, ja.

Vi hadde ikke kjøpt denne nye midtbanespilleren om vi ikke var sikre på det.

"Problemer er at man må være City" - Nei. Vi trenger å få mer ut av plassene som Keita og spesielt Ox tar opp i troppen.

Jeg er også enig i at å prøve et formasjonsbytte hadde vært interessant, men jeg tror folk kommer til å bli overrasket over hvor elendig Firmnio takler den rollen også, og da har vi bare to unggutter i Elliott eller Carvalho sentralt i banen som kommer til å gi veldig varierende resultat akkurat nå.

Da har jeg mer tro på Salah som tier og Elliott på vingen.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Faquarl skrev: tor aug 11, 2022 12:22 pm Jeg er også enig i at å prøve et formasjonsbytte hadde vært interessant, men jeg tror folk kommer til å bli overrasket over hvor elendig Firmnio takler den rollen også, og da har vi bare to unggutter i Elliott eller Carvalho sentralt i banen som kommer til å gi veldig varierende resultat akkurat nå.

Da har jeg mer tro på Salah som tier og Elliott på vingen.
Eller Ellitt som indreløper, kanskje den posisjonen han passer best i.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Det som er ekstra fint med at det ikke blir noe kjøp er at Fabinho og/eller Henderson naturligvis kommer til å bli skadet når vinduet er stengt.

Vi får håpe Alisson er i scoringsform igjen.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

KongOlav2 skrev: tor aug 11, 2022 12:23 pm Eller Elliott som indreløper, kanskje den posisjonen han passer best i.
Her snakker vi om et evnt. formasjonsbytte.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Faquarl skrev: tor aug 11, 2022 12:46 pm
KongOlav2 skrev: tor aug 11, 2022 12:23 pm Eller Elliott som indreløper, kanskje den posisjonen han passer best i.
Her snakker vi om et evnt. formasjonsbytte.
Jepp, men da hadde man sluppet formasjonsbytte. Ville vært meningsløst å bytte formasjon får å spille Elliott i en rolle som kanskje ikke er hans beste rolle engang.......

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

KongOlav2 skrev: tor aug 11, 2022 12:48 pm
Faquarl skrev: tor aug 11, 2022 12:46 pm
KongOlav2 skrev: tor aug 11, 2022 12:23 pm Eller Elliott som indreløper, kanskje den posisjonen han passer best i.
Her snakker vi om et evnt. formasjonsbytte.
Jepp, men da hadde man sluppet formasjonsbytte. Ville vært meningsløst å bytte formasjon får å spille Elliott i en rolle som kanskje ikke er hans beste rolle engang.......
Det er flott, men nå snakket vi om hva man kunne ha gjort hvis vi byttet formasjon.......

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Ingen Nunes er aktuell,iflg Joyce.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Det har naturligvis ikke skjedd noe på transferfronten hos oss. Hadde bare lyst til at denne tråden i det minste ikke svinner hen som en tuberkulosepasient på 1800-tallet. :(

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Joda, det blir et par skader til i morgen og da blir det Savic før Man Utd neste mandag.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Kan like så godt starte januar-tråden...

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Nunes går til Wolves,da har vi en mindre vi kan spekulere i....

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TerryMcDermott skrev: ons aug 17, 2022 7:54 am --- Nunes går til Wolves,da har vi en mindre vi kan spekulere i....
Mendes har brukt Liverpool maks denne sommeren, men klarte ikke å få til noe annet enn en overgang til egen klubb. Litt godt det også. Liten grunn til å tro at Nunes ville gjort noen forskjell for Liverpool på kort sikt.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

TerryMcDermott skrev: ons aug 17, 2022 7:54 am --- Nunes går til Wolves,da har vi en mindre vi kan spekulere i....
Da går vi videre til Barella. Regner med Ward er i Milano allerede.

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

TerryMcDermott skrev: ons aug 17, 2022 7:54 am --- Nunes går til Wolves,da har vi en mindre vi kan spekulere i....
Dit går Nunez også om han ikke skjerper seg både temperament og fotballferdighetsmessig.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »


Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Keita-nyhetene er ingen overraskelse. Det har vært klart hele veien at han og Ox forsvinner gratis etter denne sesongen. Keita har vært misfornøyd i lang tid.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Justice 97 skrev: ons aug 17, 2022 7:34 pm Flott, Keita unhappy er bra. En perfekt anledning til å bli kvitt det vandrende skademarerittet.
Dette har vært kjent lenge, som jeg også har nevnt flere ganger. Det har ikke vært noe tegn på at Keita ønsker å signere ny kontrakt.

Det eneste rare her er at ingen har skrevet om det før.

Så hva skjer? Å få solgt ham nå? Newcastle da? Eller er det klassisk Italia-desp lån/salg på gang?

Stoler fremdeles på at Liverpool har kontroll, men om Keita er med uten ny kontrakt etter at vinduet stenger blir jeg skeptisk.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Eldon skrev: ons aug 17, 2022 12:20 pm
TerryMcDermott skrev: ons aug 17, 2022 7:54 am --- Nunes går til Wolves,da har vi en mindre vi kan spekulere i....
Da går vi videre til Barella. Regner med Ward er i Milano allerede.
Barella er drømmen.

Men tipper det blir Sangare eller Majer. Eller blir det en angriper, Cunha eller Paqueta?

Knaxern

Legg inn av Knaxern »


markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Knaxern skrev: ons aug 17, 2022 9:37 pm
Har en interessant skadefrekvens. God spiller som Klopp sikkert kunne løftet, men nei takk.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Nei - vi må ha noe inn som har samme skadefrekvens som Gini - men som ikke er Gini ;)

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Melissa Reddy sier vi monitorerer Enzo Fernandez. Gikk jo nylig til Benfica så er vel ikke aktuell med det første.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

TerryMcDermott skrev: tor aug 18, 2022 12:12 pm --- Melissa Reddy sier vi monitorerer Enzo Fernandez. Gikk jo nylig til Benfica så er vel ikke aktuell med det første.
Hehe, det er så amatørmessig.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

TerryMcDermott skrev: tor aug 18, 2022 12:12 pm Gikk jo nylig til Benfica så er vel ikke aktuell med det første.
Jeg har på følelsen at han drar videre allerede neste sommer for sånn rundt €60 mill.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »


markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Faquarl skrev: fre aug 19, 2022 9:51 pm
Masse rykter på full skanning av midtbanespillere. Caicedo den mest nevnte. Spennende.

milanB

Legg inn av milanB »

Nå driver Man Utd og henter en midtbanespiller for et par milliarder i overgangssum pluss lønn…. For første gang må jeg innrømme at FSG ikke er så verst. 30-åring til disse summene er helt absurd! Måtte den klubben fortsette ned i gjørma!

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Hei. Har jeg kommet til transfertråden til mænju?

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

milanB skrev: fre aug 19, 2022 11:16 pm Nå driver Man Utd og henter en midtbanespiller for et par milliarder i overgangssum pluss lønn…. For første gang må jeg innrømme at FSG ikke er så verst. 30-åring til disse summene er helt absurd! Måtte den klubben fortsette ned i gjørma!
Selv i pool sin transfertråd er fokuset United. Imponerende.
Klassisk pool supporter å være skråsikker vedrørende lønnen til en United spiller også. Du har sikkert sett summen i the sun og tar det for god fisk...

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

fugletitteren skrev: fre aug 19, 2022 11:26 pm
milanB skrev: fre aug 19, 2022 11:16 pm Nå driver Man Utd og henter en midtbanespiller for et par milliarder i overgangssum pluss lønn…. For første gang må jeg innrømme at FSG ikke er så verst. 30-åring til disse summene er helt absurd! Måtte den klubben fortsette ned i gjørma!
Selv i pool sin transfertråd er fokuset United. Imponerende.
Klassisk pool supporter å være skråsikker vedrørende lønnen til en United spiller også. Du har sikkert sett summen i the sun og tar det for god fisk...
Jeg har veldig spent på hvordan United utvikler seg videre, og synes det er ekstremt interessant. Både med bakgrunn i at det er selve erkefienden, men også fordi det nesten ikke finnes mer spennende prosesser i fotball en forsøket på å snu en slik negativ trend.
Så ja, masse fokus på Man Utd her. Hyggelig at du er innom her og forteller at du setter pris på det. Litt kjedelig at det har blitt en så koselig stemning men litt greit også. Takk skal du ha, ha en fin helg. Vi får glede oss til mandag sammen kompis.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»