Man Utd - Transfertråd ‘22

Svar
Robin

Re: Man Utd - Transfetråd ‘22

Legg inn av Robin »

Må si jeg lurer veldig på om det er sammenheng mellom pengene Barcelona nettopp fikk inn og FDJ-salget. At vi snakker 30.juni og slutten av regnskapsåret er jo klart. Er jo et sammensurium hele økonomien deres og da særlig når La Liga regulerer veldig mye deretter. Men med dagens innskudd, forsvinner 1/3-regelen ved et Frenkie-salg?

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Robin skrev: tor jun 30, 2022 2:42 pm Må si jeg lurer veldig på om det er sammenheng mellom pengene Barcelona nettopp fikk inn og FDJ-salget. At vi snakker 30.juni og slutten av regnskapsåret er jo klart. Er jo et sammensurium hele økonomien deres og da særlig når La Liga regulerer veldig mye deretter. Men med dagens innskudd, forsvinner 1/3-regelen ved et Frenkie-salg?
Nei, de må ha 500 mill euro i overskudd for å komme under den regelen. Så mye har de ikke fått inn "enda"

Inntil det kan de bare bruke 33 mill for hver 100 mill de får inn, om det være seg lån, overgangssummer, tv-penger osv.

Blir en travel dag for Laporta uansett!

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »



Noen tro på dette?

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

missChance skrev: tor jun 30, 2022 4:31 pm

Noen tro på dette?
Beste andre keeper United har hatt på lang tid.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Ale skrev: ons jun 29, 2022 5:43 pm Siste nytt: De Jong til United, Raphinha til Barca. Liker stilen.
Det ville vært gull😁👍

Bongis

Legg inn av Bongis »

missChance skrev: tor jun 30, 2022 4:31 pm

Noen tro på dette?
Liker ikke han der å spille fotball eller noe?

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

missChance skrev: tor jun 30, 2022 4:31 pm

Noen tro på dette?
Han var gjennomført profesjonell og var stabil de gangene han fikk spille, tiltross for lange perioder uten jevnlig kamptrening.

Gratis, f.o.m idag, vil ha endel lavere lønn enn Hendo og en god kort-tids nr.2 løsning slik jeg ser det.

Gi han et års-kontrakt med opsjon på et til.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Hadde vært glimrende å få inn Romero igjen. Klager ikke, godt nivå og mindre i lønn. Hvorfor ikke?

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Ale skrev: tor jun 30, 2022 5:03 pm Var det dama hans som lagde oppstyr?
Eller husker jeg feil?
Ja, men da ble han beholdt som tredje-keeper et helt år mot sin vilje, siden Woodie og OGS ikke ville selge han til en annen PL-klubb..

Vi har Tom Heaton, men han er dårligere og ryktes bort til Middlesborough.

Så behovet for en ny nr.2 er der når Henderson straks går på lån til Nott. Forest.
Sist redigert av Hetfield den tor jun 30, 2022 5:15 pm, redigert 1 gang totalt.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

rommegrot skrev: tor jun 30, 2022 5:04 pm mindre i lønn.
Mindre enn hva? At han tar mindre nå enn de £100k i uken han hadde sist og sa seg fornöyd med det?

Siste året til Romero hadde vi vel noe sånn som Romero på 100, Henderson på 120 og De Gea 350 for våres 3 keepere. Ed Woodward sa en gang ""We can do things in the transfer market that other clubs can only dream of. Watch this space." :

Der har vi altså 3 keepere med sammenlagt nesten 7 mille nkr i uken :) Tross dette ville vi ikke selge romero til leeds for det klubben mente var småpenger, og endte opp med å betale hans 100.000 i uken hele sesongen istedet.

Det sagt, så er det få reservekeepere jeg har kjent meg så trygg med som Romero. Men hva som er sant av rykter eller ikke, jeg kan fint se at han gjerne kommer tilbake hvis han tenker på den lönnen han hadde sist.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Hetfield skrev: tor jun 30, 2022 5:11 pm
Ale skrev: tor jun 30, 2022 5:03 pm Var det dama hans som lagde oppstyr?
Eller husker jeg feil?
Ja, men da ble han beholdt som tredje-keeper et helt år mot sin vilje, siden Woodie og OGS ikke ville selge han til en annen PL-klubb..

Vi har Tom Heaton, men han er dårligere og ryktes bort til Middlesborough.

Så behovet for en ny nr.2 er der når Henderson straks går på lån til Nott. Forest.
Det var vel noe i forbindelse med at han ikke fikk stå EL-semifinalen også? Det står noe om det i artikkelen.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »



Presenteres tre-fire spillere samtidig i begynnelsen av juli? Ville vært litt av en overraskelse mtp hvor ubrukelige vi er til å forhandle!

I det hele tatt, sitter med en følelse av at man har stålkontroll dette vinduet. Til tross for at vi ikke følger rådene til ekspertene om å betale det kjøper vil ha så fort som overhodet mulig. Det er klart TTR vil helt sikkert fortelle oss at en slik tilnærming ville sikret oss Nunes og Alavarez før Liverpool/City fikk med seg hva som skjedde, men jeg tillater meg å være skeptisk.

Litt tidlig å heise flagget, selge skinnet etc, men liker litt tilnærmingen med å gå inn etter at et annet lag har forhandlet seg frem til en avtale. Kan selvsagt også tenkes at relasjonene med EtH har gjort dette veldig mye enklere enn tidligere. Eller som Yesil ville sagt, at ingen andre klubber ville tatt i disse spillerne med en ildtang. Hvertfall ikke til denne prisen eller lønnen!

Litt mer skeptisk til mini-strategien til EtH. Tenker da på stopperne. Jeg tror som sagt Timber er et langsiktig mål uansett. Noe annet ville vært merkelig. Jeg har flere ganger tatt til order for «små» midtstoppere, men det finnes grenser. To minier blir i meste laget, og både Martinez og Timber er knøttsmå! Særlig Martinez! Og jeg er også veldig tilhenger av å se til hva andre har lykkes med. Særlig Klopp.

Men det kan fort bli veldig spennende!

Bongis

Legg inn av Bongis »

tbb skrev: tor jun 30, 2022 6:44 pm
Litt mer skeptisk til mini-strategien til EtH. Tenker da på stopperne. Jeg tror som sagt Timber er et langsiktig mål uansett. Noe annet ville vært merkelig. Jeg har flere ganger tatt til order for «små» midtstoppere, men det finnes grenser. To minier blir i meste laget, og både Martinez og Timber er knøttsmå! Særlig Martinez! Og jeg er også veldig tilhenger av å se til hva andre har lykkes med. Særlig Klopp.

Men det kan fort bli veldig spennende!
Etter hva jeg har hørt og lest, så er Martinez en god potet, og skal være en veldig god defensiv midtbanespiller, i tillegg til midtstopper og back. Det hadde vært moro hvis han viser seg å være den bete 6eren vi har, og derfor spiller FdJ på sine styrker. Alt i alt en veldig spennende signering, og usikker på om han er ment som stall fyll, eller førsteellever.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

TrueTopRed skrev: tor jun 30, 2022 1:21 am Siste dagen med Pogba og Lingard på kontrakt. Deilig.
"No Pogba no cry, no Pogba no cry!"
"No Lindgard no cry, no Lindgard no cry!"

"Fans of United don't shed no tears, Paul&Jesse are out!"

"Everything' s gonna be allright now, everything 's gonna be alright, etc...!"
:P
Sist redigert av InsVerderben den tor jun 30, 2022 7:30 pm, redigert 1 gang totalt.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

tbb skrev: tor jun 30, 2022 6:44 pm Til tross for at vi ikke følger rådene til ekspertene om å betale det kjøper vil ha så fort som overhodet mulig. Det er klart TTR vil helt sikkert fortelle oss at en slik tilnærming ville sikret oss Nunes og Alavarez før Liverpool/City fikk med seg hva som skjedde, men jeg tillater meg å være skeptisk.
Det er fordi du er en dyktig strateg med mange år i bransjen. Du er konge på ekonomi og hvordan de store klubben jobber med ting, du ser disse tingene bedre enn noen andre....., jeg er bare en lusen fan som alltid har feil. Det er sånn du ser på situasjon right? Vi kunne se det i et annet innlegg som også en annen reagerte på der du på samme måte kommer med noen stikk i min rettning for senere i samme innlegg løfte deg selv frem.

I dette innlegget snakker du om ekseperter før du nevner TTR + noen løgner som du mener jeg står for i negativ rettning, før du senere sier deg mer skeptisk til ten hags strategi rundt stopperne sånn at vi andre kan se mot ditt utsagn som noe smart og gjennomtenkt som ten hag da troligen bommer på. Sånn er det i mange av dine innlegg. Senke meg og løfte deg selv.

Det er jo ikke som at jeg har mest feil av absolutt alle, så det burde være andre du kunne tatt for deg i grunn (hvis du absolutt måtte, noe som er feil i seg selv).....angående agendaen som er der altså.

Mulig det bør være på tide å bare skrive om united, og mindre om TTR som om du var en fyr med mindreverdighetskomplex og som om TTR hadde hatt seg med morra di eller lignende. På tide å slappe av.

Jeg har aldri forstått denne "TTR helt sikkert fortelle oss......" (nevt i ditt innlegg) som at du prøver å skape en skille der dere andre kan se på meg som en ond faen. Du driver en ganske så kjip kamp i grunn. Men men, what is new....nei du knekker meg ikke så slapp av, men det hadde vært greit om du lot meg få litt fri. ;)

Mitt problem opp i alt dette er at den strategiske kampen du fører, tar fokus fra det jeg faktisk mener og står for. Samtidig ser jeg hvorfor du gjør det, da det setter deg selv i en langt bedre possisjon. Men det gjør ikke handlingen mer riktig av den grunn. Hvem kan stoppe deg? Faktisk ingen ...well done både til deg og de over (dere vet hvem dere er, så ta til dere oppmuntringen).

Yesil

Legg inn av Yesil »

tbb skrev: tor jun 30, 2022 6:44 pm

Presenteres tre-fire spillere samtidig i begynnelsen av juli? Ville vært litt av en overraskelse mtp hvor ubrukelige vi er til å forhandle!

I det hele tatt, sitter med en følelse av at man har stålkontroll dette vinduet. Til tross for at vi ikke følger rådene til ekspertene om å betale det kjøper vil ha så fort som overhodet mulig. Det er klart TTR vil helt sikkert fortelle oss at en slik tilnærming ville sikret oss Nunes og Alavarez før Liverpool/City fikk med seg hva som skjedde, men jeg tillater meg å være skeptisk.

Litt tidlig å heise flagget, selge skinnet etc, men liker litt tilnærmingen med å gå inn etter at et annet lag har forhandlet seg frem til en avtale. Kan selvsagt også tenkes at relasjonene med EtH har gjort dette veldig mye enklere enn tidligere. Eller som Yesil ville sagt, at ingen andre klubber ville tatt i disse spillerne med en ildtang. Hvertfall ikke til denne prisen eller lønnen!

Litt mer skeptisk til mini-strategien til EtH. Tenker da på stopperne. Jeg tror som sagt Timber er et langsiktig mål uansett. Noe annet ville vært merkelig. Jeg har flere ganger tatt til order for «små» midtstoppere, men det finnes grenser. To minier blir i meste laget, og både Martinez og Timber er knøttsmå! Særlig Martinez! Og jeg er også veldig tilhenger av å se til hva andre har lykkes med. Særlig Klopp.

Men det kan fort bli veldig spennende!
Hæ?

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Yesil skrev: tor jun 30, 2022 8:23 pm
tbb skrev: tor jun 30, 2022 6:44 pm

Presenteres tre-fire spillere samtidig i begynnelsen av juli? Ville vært litt av en overraskelse mtp hvor ubrukelige vi er til å forhandle!

I det hele tatt, sitter med en følelse av at man har stålkontroll dette vinduet. Til tross for at vi ikke følger rådene til ekspertene om å betale det kjøper vil ha så fort som overhodet mulig. Det er klart TTR vil helt sikkert fortelle oss at en slik tilnærming ville sikret oss Nunes og Alavarez før Liverpool/City fikk med seg hva som skjedde, men jeg tillater meg å være skeptisk.

Litt tidlig å heise flagget, selge skinnet etc, men liker litt tilnærmingen med å gå inn etter at et annet lag har forhandlet seg frem til en avtale. Kan selvsagt også tenkes at relasjonene med EtH har gjort dette veldig mye enklere enn tidligere. Eller som Yesil ville sagt, at ingen andre klubber ville tatt i disse spillerne med en ildtang. Hvertfall ikke til denne prisen eller lønnen!

Litt mer skeptisk til mini-strategien til EtH. Tenker da på stopperne. Jeg tror som sagt Timber er et langsiktig mål uansett. Noe annet ville vært merkelig. Jeg har flere ganger tatt til order for «små» midtstoppere, men det finnes grenser. To minier blir i meste laget, og både Martinez og Timber er knøttsmå! Særlig Martinez! Og jeg er også veldig tilhenger av å se til hva andre har lykkes med. Særlig Klopp.

Men det kan fort bli veldig spennende!
Hæ?
En slags spøk bare.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »



Analyse av Martinez.

Yesil

Legg inn av Yesil »

tbb skrev: tor jun 30, 2022 8:26 pm
Yesil skrev: tor jun 30, 2022 8:23 pm
tbb skrev: tor jun 30, 2022 6:44 pm

Presenteres tre-fire spillere samtidig i begynnelsen av juli? Ville vært litt av en overraskelse mtp hvor ubrukelige vi er til å forhandle!

I det hele tatt, sitter med en følelse av at man har stålkontroll dette vinduet. Til tross for at vi ikke følger rådene til ekspertene om å betale det kjøper vil ha så fort som overhodet mulig. Det er klart TTR vil helt sikkert fortelle oss at en slik tilnærming ville sikret oss Nunes og Alavarez før Liverpool/City fikk med seg hva som skjedde, men jeg tillater meg å være skeptisk.

Litt tidlig å heise flagget, selge skinnet etc, men liker litt tilnærmingen med å gå inn etter at et annet lag har forhandlet seg frem til en avtale. Kan selvsagt også tenkes at relasjonene med EtH har gjort dette veldig mye enklere enn tidligere. Eller som Yesil ville sagt, at ingen andre klubber ville tatt i disse spillerne med en ildtang. Hvertfall ikke til denne prisen eller lønnen!

Litt mer skeptisk til mini-strategien til EtH. Tenker da på stopperne. Jeg tror som sagt Timber er et langsiktig mål uansett. Noe annet ville vært merkelig. Jeg har flere ganger tatt til order for «små» midtstoppere, men det finnes grenser. To minier blir i meste laget, og både Martinez og Timber er knøttsmå! Særlig Martinez! Og jeg er også veldig tilhenger av å se til hva andre har lykkes med. Særlig Klopp.

Men det kan fort bli veldig spennende!
Hæ?
En slags spøk bare.
Skjønte det, men skjønte ikke spøken.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Det ble faen meg stille i dag også.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

rommegrot skrev: tor jun 30, 2022 10:58 pm Det ble faen meg stille i dag også.
Slapp av, er Tits Out For Frenkie Day i morgen.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Crynix skrev: tor jun 30, 2022 11:04 pm
rommegrot skrev: tor jun 30, 2022 10:58 pm Det ble faen meg stille i dag også.
Slapp av, er Tits Out For Frenkie Day i morgen.
Please Gud, jeg håper du har rett.

Hodor

Legg inn av Hodor »

chelsea8 skrev: søn jun 26, 2022 2:59 pm
Hodor skrev: søn jun 26, 2022 5:10 am

Dine tweets er alltid velkommen her. Denne tråden har litt høyere takhøyde enn din havn
Bra 😊 Artig med litt banter i Transfertråden når overgangene har uteblitt så langt.

Edit: For øvrig var det vel trolling rundt krig og invasjon som ikke var velkommen i Chelsea-tråden.
Uenig. Du får hoppe tilbake til 2. april, da Chelsea tapte 4-1 mot Brentford. Men som sagt, du må for all del fortsette å dele tweets

arknath

Legg inn av arknath »

Ronaldo til Bayern, Lewandowski til oss. Noen som hadde klagd? Ville kostet oss en del mellom men lønna hadde blitt omtrent lik vil jeg tro. Tviler dog at Lewa vil waste et år eller to uten CL.Hadde vært en skrell av en overgang hehe.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

arknath skrev: fre jul 01, 2022 6:42 am Ronaldo til Bayern, Lewandowski til oss. Noen som hadde klagd? Ville kostet oss en del mellom men lønna hadde blitt omtrent lik vil jeg tro. Tviler dog at Lewa vil waste et år eller to uten CL.Hadde vært en skrell av en overgang hehe.
Hadde overlevd med Ronaldo til Bayern og noe annet til oss også jeg. Gjerne en spiss som ikke bare kan være med på oppbyggingsprosessen for å lære seg, men også være der og på et greit nivå når man blir skikkelig gode som lag (si et par 3 år). Da er jeg skeptisk til eldgamle spisser av naturlige grunner.

arknath

Legg inn av arknath »

Kan ikke se hva du skrev TTR. Ble så lei av kranglingen deres uten at dere blokkerte hverandre så jeg blokkerte like gjerne både deg og DuncanE. Dere må gjerne blokkere meg tilbake.(sier i fra siden jeg fortsatt får melding om sitering)) Ha en god dag.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

tbb skrev: tor jun 30, 2022 6:44 pm

Presenteres tre-fire spillere samtidig i begynnelsen av juli? Ville vært litt av en overraskelse mtp hvor ubrukelige vi er til å forhandle!

I det hele tatt, sitter med en følelse av at man har stålkontroll dette vinduet. Til tross for at vi ikke følger rådene til ekspertene om å betale det kjøper vil ha så fort som overhodet mulig. Det er klart TTR vil helt sikkert fortelle oss at en slik tilnærming ville sikret oss Nunes og Alavarez før Liverpool/City fikk med seg hva som skjedde, men jeg tillater meg å være skeptisk.

Litt tidlig å heise flagget, selge skinnet etc, men liker litt tilnærmingen med å gå inn etter at et annet lag har forhandlet seg frem til en avtale. Kan selvsagt også tenkes at relasjonene med EtH har gjort dette veldig mye enklere enn tidligere. Eller som Yesil ville sagt, at ingen andre klubber ville tatt i disse spillerne med en ildtang. Hvertfall ikke til denne prisen eller lønnen!

Litt mer skeptisk til mini-strategien til EtH. Tenker da på stopperne. Jeg tror som sagt Timber er et langsiktig mål uansett. Noe annet ville vært merkelig. Jeg har flere ganger tatt til order for «små» midtstoppere, men det finnes grenser. To minier blir i meste laget, og både Martinez og Timber er knøttsmå! Særlig Martinez! Og jeg er også veldig tilhenger av å se til hva andre har lykkes med. Særlig Klopp.

Men det kan fort bli veldig spennende!
Klopp har definitivt en annen take på stoppere. De skal være digre. Så skjønner jeg godt at det ikke var stoppere du tenkte på når du nevnte Klopp.

Ellers er denne litt interessant. Jeg har tenkt litt på det samme. Det er ikke Varane eller Maguire som minner mest om en EtH-stopper i dagens United.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

https://www.youtube.com/watch?v=Me5yNXp ... annel=SVMM

Ser man på denne skrytevideon fra för Dumfries gikk til Inter, så ser man raskt at han ville kunne passet oss greit. Nei jeg tenker ikke på målene og det, men det steget fyren har. Hurtighet, fysikk, akset når han sprinter forbi spillere. Dalot har ikke dette. Om Ten Hag kjenner seg komfortabel med Dumfries og prisen er akseptabel, så hvorfor ikke.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

arknath skrev: fre jul 01, 2022 9:29 am Kan ikke se hva du skrev TTR.
Kos deg bak blokkeringen, Ha en fin dag ;)

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

TrueTopRed skrev: fre jul 01, 2022 9:38 am https://www.youtube.com/watch?v=Me5yNXp ... annel=SVMM

Ser man på denne skrytevideon fra för Dumfries gikk til Inter, så ser man raskt at han ville kunne passet oss greit. Nei jeg tenker ikke på målene og det, men det steget fyren har. Hurtighet, fysikk, akset når han sprinter forbi spillere. Dalot har ikke dette. Om Ten Hag kjenner seg komfortabel med Dumfries og prisen er akseptabel, så hvorfor ikke.
Av det jeg har sett av Dumfries, så er han utvilsomt en oppgradering på høyrebacken. En klart bedre spiller enn AWB og Dalot etter min mening.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»