Man Utd - Transfertråd ‘22

Svar
Megapixsel

Re: Man Utd - Transfetråd ‘22

Legg inn av Megapixsel »

Tror nok Ronaldo er livredd for at Martial blir foretrukket før han i år. Der det ligger antakelig.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Bongis skrev: lør jul 02, 2022 7:47 pm Veldig rar timing på det hele. United har vært ute av CL siden april.
Funnet en kjøper da.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Megapixsel skrev: lør jul 02, 2022 7:54 pm Tror nok Ronaldo er livredd for at Martial blir foretrukket før han i år. Der det ligger antakelig.
Dårlig eksempel med Martial, men i forhold til spillestil så ser jeg fint at han kan bli benket. Ville det vært så sensasjonelt fra tid til annen? Ronaldogenerasjonen ville nok slitt med å sett det komme, men vi får se.

Bongis

Legg inn av Bongis »

tbb skrev: lør jul 02, 2022 7:54 pm
Bongis skrev: lør jul 02, 2022 7:47 pm Veldig rar timing på det hele. United har vært ute av CL siden april.
Funnet en kjøper da.
Kan fort hende, man da bør vi ha en erstatter klar selv! :p

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Eddie skrev: lør jul 02, 2022 7:55 pm Tror du Joa Felix ville vært en målgarantist for oss? Uten tvil en spiller som kunne tilført oss mye, men tror vi fortsatt hadde manglet en som kan putte 20+ pluss. Er vanskelig å se hvem som kunne vært aktuell. Synd at man ikke fikk tak i Nunez.
Om det stemmer som du sier at han ville tilført mye, så kanskje det ville blitt synelig med flere assist + litt mål, så det ville veiet opp. Ser man på f.eks City så er det ikke en som skårer masse , men en antall som skårer litt mindre. Noe sånt tror jeg vi bør satse på.
Sist redigert av TrueTopRed den lør jul 02, 2022 8:03 pm, redigert 2 ganger totalt.

Jallaskar

Legg inn av Jallaskar »

Belinho skrev: lør jul 02, 2022 7:49 pm
Tinkler skrev: lør jul 02, 2022 7:02 pm Så lenge vi får forsterket laget offensivt er det helt riktig å selge Ronaldo
Det er ikke nok cash. Han må bli.
Naah. Vil han bort og det finnes en kjøper, så kan han bare dra. Ronaldo er ikke noe å bygge noe som helst rundt uansett.

arknath

Legg inn av arknath »

Tar mer enn gjerne Gnabry over Ronaldo men tviler på at han er interessert. Samme med Lewandowski. Men vi trenger en målscorer. Rashford og Martial er for svake/ustabile.
Sist redigert av arknath den lør jul 02, 2022 8:03 pm, redigert 1 gang totalt.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Eddie skrev: lør jul 02, 2022 7:57 pm
Bongis skrev: lør jul 02, 2022 7:47 pm Veldig rar timing på det hele. United har vært ute av CL siden april.
Nå blir det jo gjengitt av flere journalister at han føler United ikke matcher ambisjonsnivået hans mtp på å forsterke laget. Om det er en unnskylding for å komme seg ut eller ei vet jeg ikke. Jeg tror at Ronaldo ville putte noen flere mål i CL før han legger opp så rekorden ikke blir overtatt av en viss argentiner, så obsessed tror jeg han faktisk er.
Chelsea, Bayern og en liten wildcard på Real Madrid nevnes.
Virker som Chelsea er nærmest, Bayern ser an Lewandowski-situasjonen.

Tror dette har vært i gjære helt siden det var garantert at United ikke kvalifiserte seg for CL.

Bongis

Legg inn av Bongis »

Eddie skrev: lør jul 02, 2022 7:57 pm
Bongis skrev: lør jul 02, 2022 7:47 pm Veldig rar timing på det hele. United har vært ute av CL siden april.
Nå blir det jo gjengitt av flere journalister at han føler United ikke matcher ambisjonsnivået hans mtp på å forsterke laget. Om det er en unnskylding for å komme seg ut eller ei vet jeg ikke. Jeg tror at Ronaldo ville putte noen flere mål i CL før han legger opp så rekorden ikke blir overtatt av en viss argentiner, så obsessed tror jeg han faktisk er.
Hvis det er overgangsmarkedet som er årsaken, så tror jeg ikke det er grunn til bekymring. United er bare vanvittig trege, men de får ting gjort før fristen. Hvis det er CL, så er det ingenting vi skulle ha sagt.

Jeg er litt ambivalent til hele saken. Jeg vil gjerne beholde Ronaldo. Tror han fort kan ha like mange, eller flere mål enn forrige sesong, i tillegg til affeksjonsverdien han har. Men samtidig så finnes det bedre og yngre alternativer der ute. Om de er tilgjengelige, eller om de vil til United er det store spørsmålet.

Bongis

Legg inn av Bongis »

Det er jo nå Cavani hadde fått plass til å skinne :p Men han ville uansett vært skadet halvparten av tiden, Så det ville uansett ikke løst noe.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

CR har kontrakt i to år til, så man kan spare 52 mill pund på lønn.

Det ville frigjort overgangsmidler bare det, siden en erstatter neppe vil tjene mer enn DDG.

Og fra før av er Mata, Cavani, Matic og Pogba borte. Med FDJ, Malacia og Martinez inn er det fortsatt mye spart.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Hetfield skrev: lør jul 02, 2022 8:18 pm CR har kontrakt i to år til, så man kan spare 52 mill pund på lønn.
Er vel til neste sommer med option for klubben hvis man ønsker, er det ikke?

Både Ronaldo og De Gea går ut neste sommer.
Sist redigert av TrueTopRed den lør jul 02, 2022 8:29 pm, redigert 1 gang totalt.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Eddie skrev: lør jul 02, 2022 8:29 pm
God helg!

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Eddie skrev: lør jul 02, 2022 8:29 pm
Oversatt: "Gi oss mere penger"

MadiBalboa

Legg inn av MadiBalboa »

Bernt Hulsker kunne jo være potensiell erstatter for Ronny som fremste løpegutt under denne hollandseringen av United

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Eddie skrev: lør jul 02, 2022 8:29 pm
:lol: :lol: :lol:

rommegrot

Legg inn av rommegrot »



Må poste denne her for å holde motet oppe.

Jack

Legg inn av Jack »

Tap in-Romano også på ballen. Hva er det som skjer?


InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Bongis skrev: lør jul 02, 2022 1:16 pm
rommegrot skrev: lør jul 02, 2022 1:01 pm
Alt jeg leser er "fight for his paycheck" Han har vært bak i køen så lenge han har vært i klubben. Ingenting tyder på at det skal forandre seg.
E9.
Ikke noe å satse på ser gjerne at han forsvinner.

Number4

Legg inn av Number4 »


rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Det gir jo absolutt ikke mening når troverdige journalister har meldt at det er en enighet om pris og add ons, men at de jobber med hvordan de skal strukturere det.

"We have no intention of selling him, he wants to stay”. Det stemmer jo ikke.

Jack

Legg inn av Jack »

"When a Catalonian tells me it's paella on the plate, I check under the rice to make sure."

Erik ten Hag, August 2022.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

rommegrot skrev: lør jul 02, 2022 9:18 pm Det gir jo absolutt ikke mening når troverdige journalister har meldt at det er en enighet om pris og add ons, men at de jobber med hvordan de skal strukturere det.

"We have no intention of selling him, he wants to stay”. Det stemmer jo ikke.
Nei, men nå har Barca solgt en andel av tv rettighetene og får inn frisk kapital. De kupper jo nå overgangen til Rap. Lagt inn bud på Lewa som er blitt avslått. Kan jo fort ha seg sånn at de nå ikke trenger å selge han.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Jack_Daniels skrev: lør jul 02, 2022 9:21 pm "When a Catalonian tells me it's paella on the plate, I check under the rice to make sure."

Erik ten Hag, August 2022.
Hehe, så den. Artig!

Neville og Carragher fyrer løs på Twitter. '


Hodor

Legg inn av Hodor »

Jack_Daniels skrev: lør jul 02, 2022 9:16 pm Tap in-Romano også på ballen. Hva er det som skjer?

Leser det som at Barca vil beholde Frenkie hvis han går med på å redusere lønna. Da har vi i det minste midler igjen til Anthony eller hvem vi nå skal ha

(med mindre dette er et forsøk fra Barca på å gjøre De Jong til «skurken» før overgangen skjer)

arknath

Legg inn av arknath »

Vi har stålkontroll. Alle ønsker å spille for oss og vi oser fred og lykke.
God sommer!

Bongis

Legg inn av Bongis »

arknath skrev: lør jul 02, 2022 9:57 pm Vi har stålkontroll. Alle ønsker å spille for oss og vi oser fred og lykke.
God sommer!
Det får vi strengt talt ikke vite før om 2 måneder.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Var jo litt løse rykter om at Frenkie ville akseptere lavere lønn i Man Utd. Kan det være at Barcelona nå øyner samme mulighet?

Kommer uansett så mye rart ut fra Barcelona at dette mest sannsynlig bare er et spill for å få Man Utd til å speede/bla opp.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Forståelig at Ronaldo ikke ønsker å surre rundt i Europa League når han fortsatt er i stand til å banke inn mål i Champions League, men timingen virker ugunstig og setter United i en vanskelig posisjon. Kvalmt hvis han går til Chelsea, håper det dreier seg om Bayern..

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Yesil skrev: lør jul 02, 2022 10:33 pm Kommer uansett så mye rart ut fra Barcelona at dette mest sannsynlig bare er et spill for å få Man Utd til å speede/bla opp.
Er det da vi skal være lure å holde det enda litt. Smart spilt sier jeg.
Kan det være at Barcelona nå øyner samme mulighet?
Ja det var vel snakk om at han senket lønnen med 100k for å gå til United, og til trampeklapp. Så hvis han skulle gå med på noe tilsvarende for å bli der han helst vil være, så hvorfor ikke. Alt er mulig.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»