Man Utd - Transfertråd ‘22

Svar
rommegrot

Re: Man Utd - Transfetråd ‘22

Legg inn av rommegrot »

Kan noen sende meg en DM når/hvis det kommer inn noen?

Lezah

Legg inn av Lezah »

rommegrot skrev: fre jul 01, 2022 3:38 pm Kan noen sende meg en DM når/hvis det kommer inn noen?
Kan si fra neste gang noen her inne går i full meltdown igjen? Altså om type to timer ish?


Sånn ellers, for å holde muppeteringen igang:


rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Driter i hvem vi får inn egentlig. Gleder meg ikke litt til sesongen en gang Neymar, De Kong, Bale, Belsvik eller Ådne Søndrål. Samme f.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Ny signering på plass. Bare nevner det jeg.

arknath

Legg inn av arknath »

På tide. Slipper forhåpentligvis å få panikk hver gang Shaw er skadet. Må jo være bedre enn alternativet. Skal ikke så mye til.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Fin pris, bra alder, lite risiko hvis det ikke funker.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Det betyr at man uansett er ute etter en midtstopper, uavhengig av FDJ og Malacia.

Men Martinez ville vært fint siden han virker som en ny Blind. Fleksibel, teknisk god, intelligent og pasningssikker.
arknath skrev: fre jul 01, 2022 7:49 pm På tide. Slipper forhåpentligvis å få panikk hver gang Shaw er skadet. Må jo være bedre enn alternativet. Skal ikke så mye til.
Telles er ren middelmådighet på det høyeste nivået (Første rangs-ligaer) noe bare PL og La Liga er. Ikke noe særlig tempo, ikke god fysikk, svak i lufta og dårlig til å posisjonere seg defensivt. Et godt venstreben er det eneste han har.

Passer nok godt inn tredje-rangs ligaer som i Portugal, Belgia, Hellas osv.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Hetfield skrev: fre jul 01, 2022 8:59 pm Det betyr at man uansett er ute etter en midtstopper, uavhengig av FDJ og Malacia.

Men Martinez ville vært fint siden han virker som en ny Blind. Fleksibel, teknisk god, intelligent og pasningssikker.
En ny Blind er han nok ikke helt, men jeg tror definitivt at Martinez og Frenkie umiddelbart endrer oppbyggende spill og omstillingsdelen. Mao; det blir gøy å se Man Utd neste sesong! Et annet poeng med Martinez er at han tar ganske mye av rommet bak midtbanespillerne.

Er så ergelig å tenke hva som kunne ha vært med Daley Blind. Skjønner forresten hva du mener med den sammenligningen når jeg tenker meg om. Fleksibel, anvendelig, liten, fra Ajax. Blind var mer spisset som type, og fikk den første sesongen som stopper i karrieren i Man Utd i en alder av 25 år. Litt upolert, men helt hinsides fot. Martinez er mer rutinert, en bedre midtstopper og allrounder. Men uten den sinnsyke dimensjonen i spillet som Blind hadde i form av pasningsfoten.

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Raphinha til Barca meldes det om fra Spansk hold. Det var rart at det drøyde etter at Chelsea ble enig med Leeds.

Et lite håp om at det får fortgang på FDJ. Et 'plaster på såret' til fansen. Forøvrig godt fornøyd med å få Raphinha bort, enorm spiller.

Lezah

Legg inn av Lezah »

F_Brandy skrev: fre jul 01, 2022 9:21 pm Raphinha til Barca meldes det om fra Spansk hold. Det var rart at det drøyde etter at Chelsea ble enig med Leeds.

Et lite håp om at det får fortgang på FDJ. Et 'plaster på såret' til fansen. Forøvrig godt fornøyd med å få Raphinha bort, enorm spiller.
Hiv deg på.


Saliph

Legg inn av Saliph »


TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Det kan de da ikke takke nei til.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Dette lukter det signering av! 😃 Hyll hyll!

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

35 mill pund garantert.

Det er godt betalt for en forsvarsspiller fra Eredivise..

Det kan ikke Ajax takke nei til.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Faen så jævla treigt Uniten jobber med transfers da lads, fekkin hell mate

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Megapixsel skrev: lør jul 02, 2022 11:55 am Faen så jævla treigt Uniten jobber med transfers da lads, fekkin hell mate
Jeg er 1000% enig, men virker som det endelig skjer noe.


TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Megapixsel skrev: lør jul 02, 2022 11:55 am Faen så jævla treigt Uniten jobber med transfers da lads, fekkin hell mate
Treigt og treigt. Kommer an på hvordan du ser på det å få spillere med på tour og med i oppkjøringen i det hele tatt. -> perioden der man finner seg til rette med øvrige spillere og for å være forbredt til sesongen. Om man mener at dette ikke betyr noe av verdi, så kan vi faktisk handle spillere helt til vi har spilt 5 seriekamper.

Håper på det første for å ikke behøve å kaste bort unødvendige poeng på veien mot topp 4 den kommende sesongen. Ville vært synd om spillere som kan spille treningskamper for å finne seg til rette må bruke ligakamper istedet, og da samtidig neppe være på sitt beste.

-

Angående Lisandro som det blir lagt frem der. Quick, aggresive, reads the game osv. Ser mye av det samme i Malacia. Deilig med sånne spillere, vi behøver det virkelig.
Sist redigert av TrueTopRed den lør jul 02, 2022 12:14 pm, redigert 1 gang totalt.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

:lol:

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

rommegrot skrev: lør jul 02, 2022 11:57 am
Megapixsel skrev: lør jul 02, 2022 11:55 am Faen så jævla treigt Uniten jobber med transfers da lads, fekkin hell mate
Jeg er 1000% enig, men virker som det endelig skjer noe.

Jeg kødda :)

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Megapixsel skrev: lør jul 02, 2022 12:57 pm
rommegrot skrev: lør jul 02, 2022 11:57 am
Megapixsel skrev: lør jul 02, 2022 11:55 am Faen så jævla treigt Uniten jobber med transfers da lads, fekkin hell mate
Jeg er 1000% enig, men virker som det endelig skjer noe.

Jeg kødda :)
Din lille luring ;)

Anyway..


Bongis

Legg inn av Bongis »

rommegrot skrev: lør jul 02, 2022 1:01 pm
Alt jeg leser er "fight for his paycheck" Han har vært bak i køen så lenge han har vært i klubben. Ingenting tyder på at det skal forandre seg.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Bongis skrev: lør jul 02, 2022 1:16 pm
rommegrot skrev: lør jul 02, 2022 1:01 pm
Alt jeg leser er "fight for his paycheck" Han har vært bak i køen så lenge han har vært i klubben. Ingenting tyder på at det skal forandre seg.
Men nå trenger han vel strengt tatt ikke "fight for his paycheck" engang. Den glir jo inn på konto hver måned samme faen.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »



Vet ikke om denne er diskutert.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Henderson lånt ut, virker som om NF dekker hele lønna (ca £100k).

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Lezah skrev: lør jul 02, 2022 1:55 pm Henderson lånt ut, virker som om NF dekker hele lønna (ca £100k).
Det er sterkt for en nyopprykket klubb.

Da kommer nok Romero eller Bachmann inn på kortidskontrakt iløpet av noen dager.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »


rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Se der ja. Er faktisk ikke så negativ til det.

Altså ingen kan ta fra han det han presterte målmessig forrige sesong. Er ganske sterkt å score såpass med et så dårlig lag. Men han er 37 år, og vi trenger og erstatte han uansett. Da blir det fryktelig spennende å se hvilke spiss vi kjøper.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Knaxern skrev: lør jul 02, 2022 5:32 pm
Jeg ser at det for Uniteds del er vanskelig å "flytte" på en sånn spiller selv, og med et år igjen på kontrakten, så kommer sikkert et ev innkommende bud som en liten gavepakke.

Skulle noen slå til så er jeg ikke negativ, tvert imot. Men når det kommer til akkurat Ronaldo bli eller ikke, så er jeg rimelig avslappet selv om jeg har et ønske der. Regner med at klubben har en ok løsning hvis han drar, og hvis ikke, er det nok ut neste sommer.

Drar han nå, så kan han sikkert bli erstattet med alt fra et kjøp/lån til å rett og slett satse på Rashford og Martial som de 2 spissene ut sesongen, for så å gjøre noe neste sommer. Da forhåpningvis også med litt mer kjøtt på beina i forhold til hva man skal gjøre med de 2 tidligere nevnte spillerne.
Sist redigert av TrueTopRed den lør jul 02, 2022 5:58 pm, redigert 1 gang totalt.

Jack

Legg inn av Jack »

Det var den sesongen, gitt.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Vi vinner ikke PL neste sesong uansett, med eller uten ham, så det spiller egentlig ikke så stor rolle. Annet enn at vi da trenger en spiss, selvsagt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»