Man Utd - Transfertråd ‘22

Svar
tbb
Innlegg: 3376

Man Utd - Transfertråd ‘22

Legg inn av tbb »

I skrivende stund rapporteres det Erik ten Hag blir ny Man Utd-trener. Det vil trolig være det mest spennende valget man har tatt etter Ferguson. Enten det viser seg å være riktig eller ikke er det mye som tyder på at man foretrekker noen som har implementert en moderne og proaktiv spillestil. Det innebærer at det vil være behov for enkelte oppgraderinger i spillerstallen. Rangnick signaliserte feks nylig at spillerne skorter litt på det fysiske.

Jeg opplever at jeg er mye mer positiv til stallen enn veldig mange andre. I mine øyne har vi en hel del spillere som absolutt kan ha en fremtid i troppen. Det gjelder de Gea, Shaw, Maguire, Lindeløf, Varane, Dalot, Fred, McTominay, Sancho, Elanga og Bruno. I tillegg mener jeg Garner bør fases inn i løpet av det neste året. Ser heller ikke bort i fra at Pellistri, Mejbri, Garnacho og Fernandez kan få fremtrende roller innen kort tid. Det hadde også vært interessant å få se hva Pogba kunne fått til i et bedre system. Det virker også sannsynlig at Donny vil få en vesentlig rolle.

Spillerne jeg er usikker på er Rashford og Telles. Førstnevnte tror jeg kanskje vil ha godt av et miljøskifte. Sistnevnte synes jeg blir for lik Shaw. Ingen problem dersom han fortsetter som en følge av at det er begrenset hvor mange kjøp man kan gjøre på et vindu, men Shaw/Telles er en dårlig miks. Shaw er i mine øyne bedre og yngre.

Spillere som definitivt må ut er Bailly, AWB, Tuanzebe, Williams,Pereira, Matic, Lingard, Martial og Cavani.

Ronaldo må vi helt sikkert bare leve med ett år til. Det skal nok gå greit. Realistisk sett tror jeg både Ronaldo, Rashford, Telles og AWB fortsatt er i Man Utd når vi kommer til september.

Jeg håper vi prioriterer å styrke sentrallinjen og angrepet med spillere som har kvaliteter vi er blottet for. Når Rangnick pratet om fysikk handler det trolig om spillere med fart og intensitet.

Mitt største ankepunkt med både Telles og Varane er fysikken deres. Varane var engang en ekstremt fysisk midtstopper, men han har ikke den samme farten eller smidigheten som for ett par år siden. Det gjør at vi ved Varane, Maguire og Lindeløf har tre stoppere med de samme svakhetene. Derfor hadde jeg foretrukket typer som feks Romero eller Kounde. De siste par dagene kobles vi, logisk nok, til Timber. Han kjenner jeg ikke godt nok, men han fremstår hvertfall som en type med kvaliteter vi mangler.

På sentral midtbane har vi i grunne plenty av alternativer. Det viktigste bør være å få på plass en defensiv midtbanespiller. Det er en spillertype vi mangler. Vi linkes stadig til Rice. Kamara på bosman bør være en punt man tar nesten uansett. Han kommer dessuten fra et lag som spiller en type fotball med mye ballbesittelse som ikke er helt ulik Ajax.

På topp håper jeg vi kan få inn en fysisk spiss og en bred kantspiller med intensitet og gjennombruddskraft i spillet. På topp ville mitt førstevalg vært Oshimen. Synes egentlig det er få gode alternativ, men jeg ser slett ikke bort i fra at en god trener kan løse dette på en litt elegant måte (Richarlison?). Det er litt det samme med en kantspiller. Få gode alternativ. Nkunke skiller seg veldig ut. I tillegg ser man at Gnarby (på kort kontrakt) og Dembele (bosman) kan være tilgjengelig.

På backene er vi veldig baktunge sammenlignet med City (Cancelo/Walker), Chelsea (Chilwell/James) og Liverpool (Roberton/Trent). Særlig på venstreback. Vi har behov for nye backer i løpet av de neste par årene. Her tror jeg ETH vil se at han har behov for backer med mer power enn hva han er vant med fra Eredivise. Jeg er usikker på om det gode kandidater til høyreback, men David Raum virker hvertfall som er svært spennende alternativ på venstre.

Helt overordnet, få inn James Garner, en litt kvikkere midtstopper, en defensiv midtbanespiller og to angripere.

Jeg kunne gjerne sett en oppstilling i 433 litt ala dette;

de Gea; Dalot/AWB, Kounde/Varane, Lindelof/Maguire, Shaw/Telles; Kamara, Garner/McT, Pogba/Fred; Fernandes/Sancho, Oshimen/Ronaldo, Dembele/Pellistri

Om det er Kounde eller feks Timber, Dembele eller feks Nkunku, Kamara eller feks Rice er litt underordnet. Ser også at jeg hare utelatt ett par stykker. Var først og fremst ment som en illustrasjon.
Sist redigert av tbb den ons apr 06, 2022 8:48 pm, redigert 1 gang totalt.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Ale skrev: ons apr 06, 2022 8:32 pm En klassespiss og en defensiv midtbanespiller av høy klasse. Declan Rice er kanskje mer enn en DM i 2022. Drivende god med ballen. Det blir spennende å se hvem Ten Hag henter.
Jeg håper bare ikke vi blåser hele budsjettet på to spillere, og sitter igjen med de samme svakhetene i førstelaget som pt. Det vil være samme feilen for n’te året på rad. Når det er sagt burde vi kunne kjøre Bruno og Sancho på hver deres side. Sånn sett tror jeg at potensialet i troppen er større enn hva det kan se ut til.

Men en defensiv midtbane, som gjør at vi får dyttet McT, Fred, Garner, Pogba og gudene vet hvem høyere i banen, er kritisk.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Rice skjer ikke (eller, burde ikke skje). Moyes har sagt at han kommer til å koste minimum £150m (lol).

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Saliph skrev: ons apr 06, 2022 8:47 pm Rice skjer ikke (eller, burde ikke skje). Moyes har sagt at han kommer til å koste minimum £150m (lol).
Jeg husker sist David Moyes meldte i hytt og gevær om et ungt, engelsk stortalent. Han gikk for ganske nøyaktig halvparten.

Det kan godt tenkes at det ikke skjer. Men Moyes bestemmer nok ikke dette. Kommer det et bud på £80 til £100 mill tipper jeg han selges. Og det kan det gjøre. Men Kamara er kanskje et fint alternativ.

https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... ooney.html

https://amp.theguardian.com/football/20 ... ry.sport12

https://amp.theguardian.com/football/20 ... ry.everton

https://amp.theguardian.com/football/20 ... gue2004051

Business as usual.
Sist redigert av tbb den ons apr 06, 2022 8:59 pm, redigert 1 gang totalt.

Jack

Legg inn av Jack »

Jeg måtte gi en tommel til tbb slik at han fikk nr 69 (nice).

For min del kan samtlige på denne lista vurderes solgt (*de med stjerne regner jeg med forsvinner uansett)

De Gea
Henderson*
Wan Bissaka
Bailly
Jones
Tuanzebe
Williams
Shaw
Donny van de Beek
Matic*
Pereira*
Lingard*
Pogba*
Mata*
Martial
Cavani*
Sist redigert av Jack den ons apr 06, 2022 8:56 pm, redigert 1 gang totalt.

Saliph

Legg inn av Saliph »

tbb skrev: ons apr 06, 2022 8:52 pm
Saliph skrev: ons apr 06, 2022 8:47 pm Rice skjer ikke (eller, burde ikke skje). Moyes har sagt at han kommer til å koste minimum £150m (lol).
Jeg husker sist David Moyes meldte i hytt og gevær om et ungt, engelsk stortalent. Han gikk for ganske nøyaktig halvparten.

Det kan godt tenkes at det ikke skjer. Men Moyes bestemmer nok ikke dette. Kommer det et bud på £80 til £100 mill tipper jeg han selges. Og det kan det gjøre. Men Kamara er kanskje et fint alternativ.
Det var ment på fleip. Det er selvsagt ikke Dave som avgjør det, men at Rice kommer til å bli ekstremt dyr er det nok ingen tvil om. Og med et begrenset budsjett (særlig uten CL) og store behov for forsterkninger i mange posisjoner ville det vært tullerusk å svi av så mye på én spiller.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Saliph skrev: ons apr 06, 2022 8:56 pm
tbb skrev: ons apr 06, 2022 8:52 pm
Saliph skrev: ons apr 06, 2022 8:47 pm Rice skjer ikke (eller, burde ikke skje). Moyes har sagt at han kommer til å koste minimum £150m (lol).
Jeg husker sist David Moyes meldte i hytt og gevær om et ungt, engelsk stortalent. Han gikk for ganske nøyaktig halvparten.

Det kan godt tenkes at det ikke skjer. Men Moyes bestemmer nok ikke dette. Kommer det et bud på £80 til £100 mill tipper jeg han selges. Og det kan det gjøre. Men Kamara er kanskje et fint alternativ.
Det var ment på fleip. Det er selvsagt ikke Dave som avgjør det, men at Rice kommer til å bli ekstremt dyr er det nok ingen tvil om. Og med et begrenset budsjett (særlig uten CL) og store behov for forsterkninger i mange posisjoner ville det vært tullerusk å svi av så mye på én spiller.
Poeng det. Spørs hva Newcastle betaler for Rashford. ;)

Er heller ikke gitt at budsjettet blir så begrenset. Er nok litt smånervøs for å havne utenfor topp fire i uoverskuelig fremtid med tøffere konkurranse fra Arsenal, og et Spurs som kommer til å bli veldig gode under Conte. En ny trener kommer til å backes betydelig. Det er jeg ganske trygg på.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

https://www.manchestereveningnews.co.uk ... s-23619065

Jobber med å få på plass en overgang for Kalvin Phillips. Skeptisk.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jeg har aldri vært så nærme å gå i full Muppet-modus som før denne sommeren. Det er fryktelig mange som må ut, først og fremst. Jeg/vi kan jo kun forholde oss til det sportslige, men regner med at RR også har gjort seg opp en mening om holdninger og slikt som vi ikke kan uttale oss om siden det er slikt som kommer frem på treningsfeltet og under "prat".Først og fremst må vi slanke og stramme opp troppen. Langt flere må ut enn inn.

Jones, Matic, EB, Tuanzebe har 1-2 år til. Veldig varierende hvor lett det er å få solgt noen av disse. Terminerer vi kontrakter? Vi henter jo ikke Bosman-spillere heller, så antar vi ikke gjør det.

En del andre bør være lettere å få solgt, men vi får ikke mye for f.eks Pereira. Martial saboterer egen markedsverdi etc.
Mata, Pogba, Lingard og Cavanis kontrakter går ut denne sommeren. Helt greit! Hadde vært helt for å bli kvitt både Maguire og AWB, men tror 1. Begge er vriene å bli kvitt, AWB til Newcastle skjer vel neppe...og 2. Maguire under ETH kan kanskje funke ganske bra? Ellers er det også få som bør vurderes som helt uaktuelle å selge, rett og slett fordi få er SÅ jævla viktige for oss/SÅ jævlig gode.

Jeg kunne fint landet på 10-15 mann ut. Helt greit. Spe på med Garner, Mejbri og Laird (hvis en av de andre h-backene selges) som rotasjonsspillere i første omgang. 3-4 mann inn. Midtbane, ving/flanke/angriper, spiss og...hm, kunne jeg velge mellom en stopper inn og å selge AWB og få inn en ny høyreback så ville jeg gått for det siste. En av delene. Men kommer an på hvem vi får solgt også. Men de tre første posisjonene må ordnes.

Vi har en del i bakhånd som kan bidra; DVB vil få en sjanse dersom ETH kommer, Laird kan også hentes for ¨å dekke opp dersom vi selger men best med et år til ute, og Diallo-Pellistri kan være alternativer men også de håper jeg får fortsette å spille fotball og vokse på det i 22-23. Bak dem igjen er det en el snacks som herjer på aldersbestemte lag, men 22-23 er nok for tidlig å kaste dem inn i troppen allerede. Ikke for det, Garnacho skal ikke holde på som nå lenge før han blir med i kamptropper.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

AWB, Bailly,, Matic og Martial må alle iallfall ut.

Alle på utgående kontrakt forsvinner nok uansett, også Pogba. Samt flere av de på utlån som blir sendt ut igjen med opsjon eller solgt permanent.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Apropos Bosman; ETH må gjerne dra med seg Mazraoui. Vi er alt linket til Timber (har ikke godt nok grunnlag til å uttale meg om ham men det virker jo bra). ETH kommer ikke til å rasere gamleklubben, men her kunne vi "tatt en Nagelsmann" og ganske kjapt og ikke altfor dyrt gjort en grei deal. Så kunne mer penger legges i posisjonene lenger fremme på banen.

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

Lezah skrev: tor apr 07, 2022 12:44 pm Apropos Bosman; ETH må gjerne dra med seg Mazraoui. Vi er alt linket til Timber (har ikke godt nok grunnlag til å uttale meg om ham men det virker jo bra). ETH kommer ikke til å rasere gamleklubben, men her kunne vi "tatt en Nagelsmann" og ganske kjapt og ikke altfor dyrt gjort en grei deal. Så kunne mer penger legges i posisjonene lenger fremme på banen.
Han virker som en veldig spennende back ja. Inn med han og ut med AWB er en grei deal tror jeg. Dog det er hard konkurranse om Mazraoui (Bayern og Barca er interesserte), men får vi ETH har man et lite fortrinn kanskje.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Lezah skrev: tor apr 07, 2022 12:44 pm Apropos Bosman; ETH må gjerne dra med seg Mazraoui. Vi er alt linket til Timber (har ikke godt nok grunnlag til å uttale meg om ham men det virker jo bra). ETH kommer ikke til å rasere gamleklubben, men her kunne vi "tatt en Nagelsmann" og ganske kjapt og ikke altfor dyrt gjort en grei deal. Så kunne mer penger legges i posisjonene lenger fremme på banen.
Har tenkt i samme baner. Quick fix for å implementere en ny spillestil også.

Samtidig har jeg merket meg at Klopp/Pep aldri har tatt med seg spillere. Trenger ikke være en fasit. Kan være tilfeldig. Men kan også handle litt om signalene det kan sende? Alle skal stille likt.

Lezah

Legg inn av Lezah »

tbb skrev: tor apr 07, 2022 1:46 pm Samtidig har jeg merket meg at Klopp/Pep aldri har tatt med seg spillere. Trenger ikke være en fasit. Kan være tilfeldig. Men kan også handle litt om signalene det kan sende? Alle skal stille likt.
Kommer nok an på mangt og mye. Å hente med seg nøkkelspillere fra Barca og Bayern er vanskeligere enn fra Ajax. Historisk sett har vi generelt mange ganger sett managere ta med seg nøkkelspillere fra forrige klubb, men mellom virkelig store ("") klubber blir det som alltid vanskeligere. Pep er jo i tillegg Barca-gutt så kanskje vrient for ham å ville gjøre ting som svekker dem, ville jeg tenkt?

Men vi har angivelig et godt forhold til Ajax, så det må ikke virke som at vi forsøker å loppe dem for folk. Samtidig, 1 av de 2 jeg nevnte skal bort uansett, det har han selv gjort klart. Så der "stjeler" vi ikke noen i det minste.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Kamara, som har vært mye nevnt, spiller midtstopper i dag. Kjenner ikke spilleren godt nok til å være skråsikker, men der er det mye som tilsier at han bør være veldig, veldig aktuell som bosman.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Ale skrev: søn apr 10, 2022 10:32 pm Jeg sikler etter Rice. Alt ved han skriker fremtidig world star.
Har vært fan av Rice lenge, og blir ikke overrasket om han hentes. Men jeg tror sjansen reduseres om Ten Hag er trener. Magefølelse.

Og jeg er også veldig ambivalent til det. Kjøp av typen Rice (spillere til store summer) har nok bidratt til at alt går veldig tregt med Man Utd. At vi fire år etter Mourinho stiller med en midtbane utelukkende bestående av midtbanespillere hentet av Mourinho. Til tross for at samtlige av dem i svært liten grad har lykkes i Man Utd.

Og det er definitivt litt av årsaken til at disse svindyre spillerne (Pogba, Maguire, Lukaku) faller gjennom i Man Utd; man har ikke fått på plass riktige spillere rundt dem. Og hva er grunnen til det? Jo, fordi man har brukt så forbanna mye på et par spillere. Det er nesten litt catch 22. Men i mine øyne er løsningen at disse spillerne heller må bli prikken over i’en. Litt slik som i Liverpool. Få på plass alt rundt først.

Jeg tipper vi kan velge mellom å hente Rice til ca £100 mill, og feks Fabian Ruiz/Kamara til ca £40 mill. Da har man, litt forenklet, ca £60 mill til overs som man kan legge i backer eller kantspillere (i tillegg til den spissen man skal ha).

Lezah

Legg inn av Lezah »

Lezah skrev: tor apr 07, 2022 12:44 pm Apropos Bosman; ETH må gjerne dra med seg Mazraoui.
Han og Greven nærmer seg Bayern, seff.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Lezah skrev: søn apr 10, 2022 11:53 pm
Lezah skrev: tor apr 07, 2022 12:44 pm Apropos Bosman; ETH må gjerne dra med seg Mazraoui.
Han og Greven nærmer seg Bayern, seff.
Sykt å svare på sine egne innlegg. Da er man desperat, da.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Saliph skrev: søn apr 10, 2022 11:57 pm
Lezah skrev: søn apr 10, 2022 11:53 pm
Lezah skrev: tor apr 07, 2022 12:44 pm Apropos Bosman; ETH må gjerne dra med seg Mazraoui.
Han og Greven nærmer seg Bayern, seff.
Sykt å svare på sine egne innlegg. Da er man desperat, da.
Ja, sitter eller og hater Nav og verdenssamfunnet, men dårlig med det i dag.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Lezah skrev: tor apr 07, 2022 12:39 pm Jeg har aldri vært så nærme å gå i full Muppet-modus som før denne sommeren. Det er fryktelig mange som må ut, først og fremst.
Hvem er det egentlig United-fansen mener er gode nok, og som de ønsker å ha med seg videre?

De Gea ----------------- Pogba
Henderson ----------- Mata
Heaton ----------------- Lingard
Grant -------------------- Fred
----------------------------- Fernandes
Lindelöf -------------- Sancho
Bailly ------------------- Matic
Jones ------------------ Elanga
Maguire -------------- McTominay
Varane ---------------- Mejbri
Shaw
Telles ---------------- Ronaldo
Wan-Bissaka ----- Shortire
Dalot ------------------ Greenwood
---------------------------- Rashford
--------------------------- Cavani

9 av 30 spillere? Flere av disse må man vente ut kontraktstiden før en blir kvitt. Hvor mange er det realistisk å selge i løpet av en sommer?
I tillegg er kanskje Garner, Diallo og Pellistri tiltenkt en framtidig rolle, mens Martial, Pereira, Williams, van de Beek, Tuanzebe og Chong skal bort.

Lezah

Legg inn av Lezah »

chelsea8 skrev: man apr 11, 2022 10:12 am
Hvem er det egentlig United-fansen mener er gode nok, og som de ønsker å ha med seg videre?
Jeg kan jo bare snakke for meg selv her. Oppi hodet mitt har jeg et par navn på folk som må beholdes eller gis en sjanse. Denne gruppen med navn er kortere enn de andre....

DDG, Bruno, Sancho, Rash (her er nok mange uenig), Elanga, Varane, Garner, Mejbri

Så har man et litt verre sjikt, hvor det ikke gjør meg noe om de blir i stallen, men samtidig er det helt fair å erstatte dem med bedre spillere. En del av dem er her fordi det virker urealistisk å bli kvitt dem. Slenger alle i samme bås.
Shaw/Telles, AWB/Dalot, Maguire, Scott M (gjør vondt), Fred, Ronaldo, DVB (hvis ETH kommer inn får han sikkert en fair sjanse), Svensken, Heaton

Til slutt har man dem som kommer til å forsvinne og ellers må ut, enten med salg, gis bort eler terminering av kontrakt.
Pogba, Lingard, Martial, Cavani, Pereira, Jones, Mata, Matic, Williams, Grant, Greenwood (eh), Tuanzebe, Bailly, Hendo (fordi han fortjener å spille),

Laird, Diallo og Pellistri kan fortsette på utlån.

(Sier litt om kaoset i klubben når jeg ikke er helt sikker på om alle er med, og samtidig driter jeg i om jeg har glemt noen)

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Bør De Gea få ny kontrakt i United om han ikke vil gå ned noe i lønn?

Lezah

Legg inn av Lezah »

KongOlav2 skrev: man apr 11, 2022 11:46 am Bør De Gea få ny kontrakt i United om han ikke vil gå ned noe i lønn?
Alle bør ned i lønn.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Lezah skrev: man apr 11, 2022 11:50 am Alle bør ned i lønn.
Jepp, men er det £375k han ettersigende har? Det er "lettere" å gi Shaw ny kontrakt til £150k i uka enn å forlenge med De Gea til den lønna om man skal ta noen hensyn til den overordnede lønnsstrukturen i klubben.

Klaumb

Legg inn av Klaumb »

Overrasker meg veldig at ikke United (og alle andre lag rett under toppen) ikke blir linket til Tolisso. Noe særlig mer komplett midtbanespiller enn det blir vel neppe tilgjengelig for et lag som United i sommer? Riktignok vært litt skadeplaget til tider, men er definitivt en mann som ville styrket United og de fleste andre lag i verden selv om han ikke har klart å bli et klart førstevalg for Bayern Munchen.

Men ten Hag inn betyr også at Man Utd ikke skal benytte Ralf Rangnick til det han egentlig kan best, og som var opprinnelig plan? Da blir det ten Hag som får kontroll over filosofi/overgangsmål osv? I så fall gode nyheter for alle oss som lever godt med at United ikke får ut potensialet sitt.

Altså. Jeg tror absolutt ten Hag kan være en god manager for United, og det kan godt hende han lykkes. Men at ikke United snart skal forsøke å skape en rød tråd i klubben kan jeg ikke forstå. I Rangnick hadde de jo fått inn en mann som kan bygge klubb og skape den røde tråden de sårt trenger for å ikke bli nødt til å rydde opp i stallen hver eneste gang de må bytte manager. Men har jeg lest riktig om det er sånn at ten Hag ikke vil komme om Rangnick skal være der i den tiltenkte rollen? I så fall høres ten Hag ut som et elendig valg for fremtiden med mindre man skal basere seg på at man får inn en manager som skal være der de neste 15 årene.

edit: ellers synes jeg som trådstarter at stallen til United allerede inneholder mange spillere man kan bygge videre på og som har vært et stykke unna å få ut makspotensialet sitt. Men den underbygger også mitt poeng, da det største problemet med stallen er at den er satt sammen av mange trenerbytter med helt forskjellig tankesett og krav til spillerne. Som gjør at alle må få forme sitt eget lag, som har gitt United lite valuta for mye penger brukt på overgangsmarkedet. United burde begynne med å definere hva som kreves av en United spiller de neste 15-20 årene før de definerer hvem som skal trene de. Først da vil de jo kunne si hvem som burde bli i klubben og hva de trenger. Kommer det bare en ny manager inn uten noe sportslig overordnet til han, så tror jeg man bare fortsetter den onde spiralen.
Sist redigert av Klaumb den man apr 11, 2022 12:05 pm, redigert 1 gang totalt.

Lezah

Legg inn av Lezah »

KongOlav2 skrev: man apr 11, 2022 11:57 am
Lezah skrev: man apr 11, 2022 11:50 am Alle bør ned i lønn.
Jepp, men er det £375k han ettersigende har? Det er "lettere" å gi Shaw ny kontrakt til £150k i uka enn å forlenge med De Gea til den lønna om man skal ta noen hensyn til den overordnede lønnsstrukturen i klubben.
Noe sånt, ja. Vi har vel igjen 1+1 år her, så neppe noen av partene som stresser mye med å fornye. Han må selvsagt ned i lønn hvis han skal fortsette. Syns jeg, da. Men de som styrer er ganske spandable.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Klaumb skrev: man apr 11, 2022 11:58 am Overrasker meg veldig at ikke United (og alle andre lag rett under toppen) ikke blir linket til Tolisso. Noe særlig mer komplett midtbanespiller enn det blir vel neppe tilgjengelig for et lag som United i sommer? Riktignok vært litt skadeplaget til tider, men er definitivt en mann som ville styrket United og de fleste andre lag i verden selv om han ikke har klart å bli et klart førstevalg for Bayern Munchen.
Litt skadeplaget til tider? Som å se Cavani sin liste, eventuelt fin erstatter for de 4 månedene Pogba er utilgjengelig hver sesong.

21/22 Torn Muscle Fibre
21/22 Torn Muscle Fibre
21/22 Minor Knock
21/22 Calf Problems
20/21 torn tendon
20/21 Muscular problems
20/21 Muscle Injury
20/21 Muscular problems
19/20 Ankle Surgery
19/20 Calf muscle strain
18/19 Knee Problems
18/19 Fitness
18/19 Cruciate Ligament Rupture
Sist redigert av HeskeyTime den man apr 11, 2022 12:04 pm, redigert 1 gang totalt.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Ornstein skriver at dere er an av klubbene som har meldt interesse for Nunez.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Lezah skrev: man apr 11, 2022 12:01 pm
Noe sånt, ja. Vi har vel igjen 1+1 år her, så neppe noen av partene som stresser mye med å fornye. Han må selvsagt ned i lønn hvis han skal fortsette. Syns jeg, da. Men de som styrer er ganske spandable.
Hvordan lyder den opsjonen på forlengelse? Automatisk gitt et antall spilte kamper?

Lezah

Legg inn av Lezah »

KongOlav2 skrev: man apr 11, 2022 12:06 pm
Lezah skrev: man apr 11, 2022 12:01 pm
Noe sånt, ja. Vi har vel igjen 1+1 år her, så neppe noen av partene som stresser mye med å fornye. Han må selvsagt ned i lønn hvis han skal fortsette. Syns jeg, da. Men de som styrer er ganske spandable.
Hvordan lyder den opsjonen på forlengelse? Automatisk gitt et antall spilte kamper?
Vet ikke detaljene, tror klubben står fritt til å forlenge med ett år bare.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»