Masters 2022

Svar
Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Masters 2022

Legg inn av lok1 »

Starter i morgen! Viktor ut klokken 19:52 torsdag og 16.34 fredag. I featured group med Jordan Spieth og Xander Schauffele.

TV-tider:
Torsdag: 20.30 - 01.30 på nett (23.30 til 01.30 på MAX)
Fredag: 20.30 - 01.30 på nett (23.30 til 01.30 på MAX)
Lørdag: 20.30 - 01.30 på nett (23.00 til 01.30 på MAX)
Søndag: 20.30 - 01.30 på nett (23.00 til 01.30 på MAX)
+ FG og diverse på nett fra 15.15/16.15.

Dessverre fortsetter Discovery melkingen av +, så for å få mest ut av helgen bør man skaffe seg et gratis (eller betalt) pass på GolfTV.

Par 3-konkurransen er for øvrig i gang nå på GolfTV med norske kommentatorer.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »


Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Tiger Woods slår ut 16:34!! Legenden gjør comeback spent på hvordan han funker nå

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »


startelver

Legg inn av startelver »

Da er det bare å finne seg en stream. Her blir det spennende og helt åpent.

Klaumb

Legg inn av Klaumb »

lok1 skrev: ons apr 06, 2022 9:17 pm Starter i morgen! Viktor ut klokken 19:52 torsdag og 16.34 fredag. I featured group med Jordan Spieth og Xander Schauffele.

TV-tider:
Torsdag: 20.30 - 01.30 på nett (23.30 til 01.30 på MAX)
Fredag: 20.30 - 01.30 på nett (23.30 til 01.30 på MAX)
Lørdag: 20.30 - 01.30 på nett (23.00 til 01.30 på MAX)
Søndag: 20.30 - 01.30 på nett (23.00 til 01.30 på MAX)
+ FG og diverse på nett fra 15.15/16.15.

Dessverre fortsetter Discovery melkingen av +, så for å få mest ut av helgen bør man skaffe seg et gratis (eller betalt) pass på GolfTV.

Par 3-konkurransen er for øvrig i gang nå på GolfTV med norske kommentatorer.
Forståelig at de ønsker å få folk over på + abonnementet sitt, men i det siste synes jeg de har gjort dette på en litt tullete måte ved å helt åpenbart ta reklamepause når man vet Viktor sitt slag kommer i skjermen på selve hovedsendingen. For min del virker dette mot sin hensikt, da jeg jo tror Viktor skaper og genererer interesse for golf generelt sett, og at man ved å vise Viktor sine slag på åpen kanal vil genererer flere kjøp av Discovery+ også.
Har selv betalt for GolfTV nettopp fordi jeg ønsker tilgang på featured groups de gangene han (eller andre jeg liker) er med der. Det i seg selv er mer enn nok merverdi enn om man ikke skal droppe å vise Viktor sine slag fra hovedsendingen live med hensikt.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Bare synd GolfTV-appen er så utrolig dårlig =/

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Hovland ut 20.22 i dag er nytt tidspunkt

Caputo

Legg inn av Caputo »

Ser ut som du får samtlige slag nærmest live i leaderboard i år. Uten at jeg sjekket alle.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

TIGER UTE NÅ 🐯🐯🐯🐯🐯🐯🐯🐯🐯🐯🐯🐯

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Caputo skrev: tor apr 07, 2022 4:53 pm Ser ut som du får samtlige slag nærmest live i leaderboard i år. Uten at jeg sjekket alle.
Har du link?

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

Godt å se det på eurosport Sverige og kan velge mellom featured group eller hovedsending. Dette blir en fin fin tv helg.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Har ikke store forventninger til Hovland. Aner ikke hva som har skjedd, men han var i god form før de siste par ukene hvor alt raknet totalt. Formen hans er forsvunnet. Håper han kan gjenfinne den for Masters, men som sagt, har ikke store forventninger.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Man kannikke forvente topp 10 hver turenring det var det bare Woods på sitt beste som klarte

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

Han har vel ikke de store resultatene på Majors, så som andre har jeg ikke høye forventninger. Kommer han foran Woods?

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Svensk studio og ingen Hovland på skjermen. Discovery leverer til godt over par.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Real-_- skrev: tor apr 07, 2022 8:38 pm Svensk studio og ingen Hovland på skjermen. Discovery leverer til godt over par.
Blir Ola Bentzen her som kommenterer FG. Men han er jo så utroooolig kjedelig å høre på. Si gjerne fra når de har fått Henrik og Per på skjermen.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Par og birdie på de to første. Godkjent det! Ligger i bunker på hull 3 nå, men ligger pent og fint og flatt så skal vel ikke være noe særlige problemer. Kort vei til flagget dog.

Trackeren på masters.com er det ikke vits å følge. Veldig unøyaktig.

Edit: Det var visst en annen ball som lå flatt, så ble et vanskelig og middels slag. Chippen ikke innstilt så her blir det nok buggy

eppaen

Legg inn av eppaen »

Hm. Der retta Haugsrud seg også.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

eppaen skrev: tor apr 07, 2022 9:19 pm Hm. Der retta Haugsrud seg også.
Hva rettet han?

eppaen

Legg inn av eppaen »

Påstod hele tiden at Viktor hadde tre par etter tre.

Ellers er vel Cameron Smith livsfarlig i den formen

Corvus

Legg inn av Corvus »

eppaen skrev: tor apr 07, 2022 9:32 pm Påstod hele tiden at Viktor hadde tre par etter tre.

Ellers er vel Cameron Smith livsfarlig i den formen
Fint med dobbelbogey på siste! Rå runde bortsett fra første og siste hull.

Caputo

Legg inn av Caputo »

Viser de alt av Viktor i hovedsendingen? Tør ikke slå over før jeg har fått det bekreftet. Broren til Jon Almaas får meg til å sovne snart.

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

Der blir det bogey på Hovland gitt. Edit. Ble dobbeltbogey etterfulgt av nesten Hole in one. Det svinger kan man si.

startelver

Legg inn av startelver »

Spørs hvilken utgave av Hovland vi får se denne gangen.

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

startelver skrev: tor apr 07, 2022 11:49 pm Spørs hvilken utgave av Hovland vi får se denne gangen.
Nå blir det ny bogey igjen. Så første runden er ikke bra. Er jo totalt Hawaiigolf og ustabilt er ordet for dagen.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Hvis Im skal fortsette maskingolfen sin og Smith den elleville puttingen så er det lave odds på svræt gode plasseringer for de to.

daoooo

Legg inn av daoooo »

Har ikke sett hele runden, men kan vel ikke klage på puttingen sånn jeg har oppfattet runden. Vært noen kostbare blundere med jernslag som har resultert i et par sure drop..

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Syns det er greit med E på denne runden. Som så mange andre i Masters så er det jo berg og dalbane. Fra dropp til nesten hole-in-one. Gleder meg til resten av helgen.

startelver

Legg inn av startelver »

Kan bare bli bedre dette, når Hovland våkner blir dette bra.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Golf»