Philadelphia Flyers

Svar
Chromeback

Re: Philadelphia Flyers

Legg inn av Chromeback »

Jolla skrev: man jan 03, 2022 2:51 am Røff sesong for deg LaGoeba.

Juventus
Eagles
Flyers
Du sier noe der, Jolla. Nå snublet jo Eagles seg inn i play-offs i natt, men det blir vel fort en tidlig exit der også.

Sixers blir vel å følge opp resten også.

Og jo. I tillegg til dette så havnet Chrome sist i PLL i sommer også. Wings har fått en ok start i NLL, riktignok.

Men ja, tøft å være meg om dagen. Av og til lurer jeg på hvorfor jeg orker å bruke tid på det her🍻

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Blæh.

Ikke at det har så mye å si hvem som spiller, rævva er det uansett.


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Chromeback skrev: tor jan 06, 2022 12:01 pm Blæh.

Ikke at det har så mye å si hvem som spiller, rævva er det uansett.

He, he. Du har det ikke greit. Det positive er at det er så mange utsatte kamper at de ikke går glipp av så mange kamper. Copp og Vesalainen var ute med Covid19 rundt juletider. De gikk ikke glipp av noen kamper. Hell i uhell.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Finnes det noen måte å bare hoppe til slutten av sesongen nå…?😩😩

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Chromeback skrev: lør jan 22, 2022 9:07 pm Finnes det noen måte å bare hoppe til slutten av sesongen nå…?😩😩
Hva har gått galt denne sesongen?
Leste sist uke at Flyers har gått 10 kamper uten seier 2 ganger denne sesongen på 40 kamper. Imponerende.

Hvorfor fungerer det ikke? For nedturen startet jo egentlig forrige sesong.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: lør jan 22, 2022 10:52 pm
Chromeback skrev: lør jan 22, 2022 9:07 pm Finnes det noen måte å bare hoppe til slutten av sesongen nå…?😩😩
Hva har gått galt denne sesongen?
Leste sist uke at Flyers har gått 10 kamper uten seier 2 ganger denne sesongen på 40 kamper. Imponerende.

Hvorfor fungerer det ikke? For nedturen startet jo egentlig forrige sesong.
Blæh, hvor skal man starte? Aner faktisk ikke. Prøvd å svare på dette innlegget noen ganger nå, men blir bare rør hver gang. Akkurat som årets sesong.

Man kan skylde på skader og karantener osv, men det er ikke særlig unikt for Flyers i år.

Nå har Hart endelig funnet noe som ligner en duganes form, og så suger resten av laget.

Ellis som skulle komme inn å styre skuta er konstant ute. Ristolainen har vært det eneste positive så langt omtrent, men han har sine klare begrensninger. Atkinson startet så bra, så bra, og så har konstante rekkeskift blitt en håpløs rekke med dårlige resultater.

Yandle sin rekord har overskygget alt. Hufff.

13 tap på rad. Franchise record.

Bare å ta kvelden.
Skal være en pressekonferanse i kveld med

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Charlie O’Connor som skriver dette på Twitter

I haven't explicitly commented on this on Twitter yet, so I guess I'll do it now: I do not think the Flyers should re-sign Ristolainen, especially at anywhere near the years/AAV I suspect he'll command. Given that & his leaguewide value, trading him makes way more sense to me.

Vil du ha med Ristolainen videre eller bør ham trades?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: tor mar 03, 2022 11:10 am Charlie O’Connor som skriver dette på Twitter

I haven't explicitly commented on this on Twitter yet, so I guess I'll do it now: I do not think the Flyers should re-sign Ristolainen, especially at anywhere near the years/AAV I suspect he'll command. Given that & his leaguewide value, trading him makes way more sense to me.

Vil du ha med Ristolainen videre eller bør ham trades?
Beklager sent svar her, luften av Flyers ballongen har nesten gått helt tom for sesongen.

Risto er litt interessant. Kom jo for ett first round pick blant annet, og det var jo helt tydelig at han var tiltenkt en rolle som varte i lengre enn ett år. Han fikk en litt tøff start, fant ikke helt rytmen med Sanheim og var litt for ivrig på å vise frem styrkene sine. Lette ofte etter big hits som ikke var der.

Så begynte ting å falle litt mer på plass, og Flyers-fansen tok han til seg. Greit nok, man overpayet nok en del for en D-man som aldri blir noe mer enn en 2nd line, men det er i utgangspunktet ikke Risto sin feil (at man overbetalte altså). Allikevel så er han en type som passer perfekt inn i Philly i den forstand at han bryr seg og han er ikke redd for å ofre seg. Risto har aldri prøvd å være mer enn det han er, samtidig som mange gjerne ville sett han få flere sjanser i PP.

Men akkurat nå er jeg litt meh til hele greia. Fortsetter han må kontrakten gjenspeile spillet, trades han får man i det minste noe igjen for han og man kan forhåpentligvis starte en rebuild. For nå er det lite som fungerer om dagen.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Da ser det ut til at Risto blir i Philly, 5 år og 5.1 i året. Blir interessant å se om det eventuelt er noen lag som er fristet til å gå for han med denne kontrakten i sommer.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Chromeback skrev: tor mar 10, 2022 4:49 pm Da ser det ut til at Risto blir i Philly, 5 år og 5.1 i året. Blir interessant å se om det eventuelt er noen lag som er fristet til å gå for han med denne kontrakten i sommer.
Ok deal det synes jeg. Han vil nok se bedre ut på et Flyers som fungerer bedre som et lag

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: tor mar 10, 2022 5:35 pm
Chromeback skrev: tor mar 10, 2022 4:49 pm Da ser det ut til at Risto blir i Philly, 5 år og 5.1 i året. Blir interessant å se om det eventuelt er noen lag som er fristet til å gå for han med denne kontrakten i sommer.
Ok deal det synes jeg. Han vil nok se bedre ut på et Flyers som fungerer bedre som et lag
Den er helt ok, ja. Ikke alt for ille for vår del, tror også at han vil fungere i et lag som funker bedre enn det har gjort i år.

Samtidig ser det ikke ut som en kontrakt som er helt umulig å trade seg ut av, hvis det skulle gå så langt.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Chromeback skrev: tor mar 10, 2022 6:34 pm
TAdams6 skrev: tor mar 10, 2022 5:35 pm
Chromeback skrev: tor mar 10, 2022 4:49 pm Da ser det ut til at Risto blir i Philly, 5 år og 5.1 i året. Blir interessant å se om det eventuelt er noen lag som er fristet til å gå for han med denne kontrakten i sommer.
Ok deal det synes jeg. Han vil nok se bedre ut på et Flyers som fungerer bedre som et lag
Den er helt ok, ja. Ikke alt for ille for vår del, tror også at han vil fungere i et lag som funker bedre enn det har gjort i år.

Samtidig ser det ikke ut som en kontrakt som er helt umulig å trade seg ut av, hvis det skulle gå så langt.
Summen er overkommelig for de fleste ja.
Skal Flyers ha salg nå før trade deadline eller holder de seg rolig i båten?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: tor mar 10, 2022 7:17 pm
Chromeback skrev: tor mar 10, 2022 6:34 pm
TAdams6 skrev: tor mar 10, 2022 5:35 pm

Ok deal det synes jeg. Han vil nok se bedre ut på et Flyers som fungerer bedre som et lag
Den er helt ok, ja. Ikke alt for ille for vår del, tror også at han vil fungere i et lag som funker bedre enn det har gjort i år.

Samtidig ser det ikke ut som en kontrakt som er helt umulig å trade seg ut av, hvis det skulle gå så langt.
Summen er overkommelig for de fleste ja.
Skal Flyers ha salg nå før trade deadline eller holder de seg rolig i båten?
Vanskelig å si. Giroux har egentlig virket på vei ut i en ganske lang periode nå, men det virker som man ønsker å ta dette så sent som mulig. Hva han eventuelt faktisk vil gå for er litt vanskelig å spå, men han fortjener ett skikkelig cup-run.

Han og Justin Braun ryktes bort til Florida, tror det kunne vært en god fit.

James van Riemsdyk ryktes også bort, men skjønner ikke helt hvem som skulle ønske han.

Ellers virker det som folk ønsker alt og alle vekk, utenom Hart.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Mye røyk rundt Provy nå.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

1000🧡🖤


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jeg trodde jeg var klar. Det er jeg altså ikke.


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Vel, dette var skuffende saker. Får bare håpe at han returnerer igjen til sommeren.


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Chromeback skrev: søn mar 20, 2022 12:18 am Vel, dette var skuffende saker. Får bare håpe at han returnerer igjen til sommeren.

Er du fornøyd med det Flyers får i retur?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: søn mar 20, 2022 10:24 am
Chromeback skrev: søn mar 20, 2022 12:18 am Vel, dette var skuffende saker. Får bare håpe at han returnerer igjen til sommeren.

Er du fornøyd med det Flyers får i retur?
Da nyheten sprakk var jeg ikke særlig happy, men når man har fått følelsene litt på avstand så innser jeg at det nok aldri var særlig mer aktuelt med noen andre pakker. Ryktene gikk jo på at Flyers ønsket seg en helt annen pakke, så helt fornøyd er man jo ikke. Samtidig så hadde man et mye bedre tilbud fra Colorado, men det var visst aldri aktuelt for Claude.

Så når man satt i situasjonen at han kun ønsket seg til Florida, så er det ikke sykt gode forhandlingskort man sitter med. Får ikke gjort så mye med det.

Nå er det i hvert fall Panthers som er mitt lag i play-off’en, det hadde jeg aldri trodd må jeg innrømme. Unner Giroux den ringen så sinnsykt mye.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Krysser fingrene.


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Har lest noen løse rykter om at Flyers vil tilby Provorov og Koneckny for Scheifele. Hva tror du om en slik deal?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: tir mai 03, 2022 9:16 am Har lest noen løse rykter om at Flyers vil tilby Provorov og Koneckny for Scheifele. Hva tror du om en slik deal?
Før sesongen ville jeg sagt aldri i verden. Nå har jeg mer ambivalente følelser rundt en eventuell trade rundt begge, men håper at man ikke sender begge avgårde i en samlet pakke.

Tipper på at hvis de trades så vil de skinne utenfor Philly. Ryktes at Provy har vært en vanskelig karakter i garderoben gjennom deler av sesongen. Mener selv at han er en 1st liner, men sliter med å bevise noe uten en mer trygg partner ved siden av seg. Minner litt om Varane med og uten Ramos i Real.

TK kan virkelig være en stud, men det spørs litt hvordan han brukes. Nå har det vært mye stang ut de to siste årene, riktignok.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

RIP

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Jolla skrev: tor jul 14, 2022 2:12 amRIP
Hvem er død?

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

TAdams6 skrev: tor jul 14, 2022 7:43 am
Jolla skrev: tor jul 14, 2022 2:12 amRIP
Hvem er død?
Philadelphia Flyers.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Jolla skrev: tor jul 14, 2022 9:21 am
TAdams6 skrev: tor jul 14, 2022 7:43 am
Jolla skrev: tor jul 14, 2022 2:12 amRIP
Hvem er død?
Philadelphia Flyers.
He, he. Godt det ikke var verre.
Flyers har det ikke bra om dagen

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jolla skrev: tor jul 14, 2022 9:21 am
TAdams6 skrev: tor jul 14, 2022 7:43 am
Jolla skrev: tor jul 14, 2022 2:12 amRIP
Hvem er død?
Philadelphia Flyers.
Bilde

Heldigvis leverer Eagles så langt i år.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Chromeback skrev: ons okt 05, 2022 11:00 pm
Heldigvis leverer Eagles så langt i år.
Eagles har kun to svakheter. Quarterbacken og skadetrøbbel.

Jalen Hurts har spilt som om han faktisk er en QB, og ikke en RB som kan kaste til nøds - og det virker faktisk som om han har trent og forberedt seg ekstremt bra igjennom hele off-season. Så enn så lenge så virker det som at dette problemet ikke er der.

Null problemer med skadetrøbbel i de tre første ukene er også uhørt, så blir det spennende å se hvordan laget ser ut i helgen. Darius Slay virker skadefri, mens både Mailata og Seumalu nok ikke er helt klare, og således blir det som muligens er den beste O-linen i NFC merkbart svekket. Forhåpentligvis blir Dillard å se på sidelinjen, samt at Jake Elliott klarer seg.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Flyers har som Jets underprestert de 2 siste sesongene.
Flyers flydde høyt for ikke veldig lenge siden. Siden har det gått i bratt nedoverbakke.
Men ny trener, selv om det ikke er min favoritt, kan få spillerne opp på nivået vi vet de har.

De har også noen spennende prospects på gang. Cutter Gauthier virker veldig lovende
Emil Andrae ble en liten favoritt hos meg etter U20 VM. Kaptein for Sverige. Back. Kanskje litt for liten til NHL, men ikke nødvendigvis.
41 kamper og 33 poeng i Allsvenskan forrige sesong er ekstremt bra. Allsvenskan er en defensiv liga og han var bare 19 år
Spiller nå i SHL og har 4 kamper og 1 poeng sålangt. Blitt 20 år gammel.
7 kamper, 8 poeng i U20 VM som back.

Får man opp et par slike typer å bygge laget rundt og med, så får man en liten kickstart. Gauthier blir ikke klar for NHL denne sesongen og heller ikke Andrae siden han er igang med SHL.

Men jeg synes ikke Flyers er så ille. Ja de har spilt elendig, men de har mye kvalitet.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

TAdams6 skrev: tor okt 06, 2022 6:34 pm
Men jeg synes ikke Flyers er så ille. Ja de har spilt elendig, men de har mye kvalitet.
Må innrømme at jeg ikke ser hva planen er. Det har skjedd endel merkelig iløpet av off season, samt situasjonen rundt Ellis og Couturier. Og jeg vil ikke være overrasket over om det blir en ny sesong med færre enn 30 seiere.

Nesten så Flyersfans bør håpe på å være helt på bunn for å få et godt draftpick.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Ishockey»