NBA Offseason 2022

Svar
R66

Re: NBA Offseason 2022

Legg inn av R66 »

hgb skrev: tor aug 25, 2022 7:42 am Pat Beverley til Lakers for THT og Stanley Johnson. Ser hvorfor Jazz gjorde det, for THT er fortsatt veldig ung, og har potensiale. De ser vel kanskje også muligheten for å få noe ut av Johnson. Jazz ser jo ikke for seg å være noen contender i år, så Beverley på utgående var jo ikke akkurat den viktigste. Hadde kanskje håpa han gikk et sted for et draft pick, men dette funker for meg.

Bra deal for Lakers. Beverley er nok en spiller de kan nyte godt av.
Lakers fans sa at THT er all star materiale også blir han tradet for 34 år PatBev, er dette for å provosere Westbrikk så han vil vekk? :?:

hgb

Legg inn av hgb »

R66 skrev: tor aug 25, 2022 4:46 pm Lakers fans sa at THT er all star materiale også blir han tradet for 34 år PatBev, er dette for å provosere Westbrikk så han vil vekk? :?:
Man kan vel trygt si at Lakers-fans ikke alltid har beina planta sånn veldig på jorda. Når det er sagt, så har han jo ikke ubetydelig oppside, og er fortsatt bare 21.

Det er vel liten tvil om at Lakers planlegger å trade Westbrook, så jeg tror ikke dette er en del av hans situasjon. Selv om Bev er blitt 34, så er han fortsatt en veldig god spiller å ha i playoff, og jeg tror han vil være nyttig for LAL.

Nå ønsker jeg meg enten Westbrook til Jazz for Bogey, Beasley, Gay (eller noe) (og to FRP til Jazz) eller en treveis med Knicks hvor Redish går til LAL
(http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=2fp2vgf6 eller noe).

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

hgb skrev: tor aug 25, 2022 7:57 pm
R66 skrev: tor aug 25, 2022 4:46 pm Lakers fans sa at THT er all star materiale også blir han tradet for 34 år PatBev, er dette for å provosere Westbrikk så han vil vekk? :?:
Man kan vel trygt si at Lakers-fans ikke alltid har beina planta sånn veldig på jorda. Når det er sagt, så har han jo ikke ubetydelig oppside, og er fortsatt bare 21.

Det er vel liten tvil om at Lakers planlegger å trade Westbrook, så jeg tror ikke dette er en del av hans situasjon. Selv om Bev er blitt 34, så er han fortsatt en veldig god spiller å ha i playoff, og jeg tror han vil være nyttig for LAL.

Nå ønsker jeg meg enten Westbrook til Jazz for Bogey, Beasley, Gay (eller noe) (og to FRP til Jazz) eller en treveis med Knicks hvor Redish går til LAL
(http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=2fp2vgf6 eller noe).
Herlig trade for Lakers får inn en god spiller. Beverley er en dog. Spiller forsvar og kan skyte ganske så bra. Perfekt brikke sammen med Lebron og AD. Åpner også opp en ekstra spot i troppen som betyr WB for 2 spillere inn trolig

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Der tok det av;

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Lew_Ashby skrev: tor sep 01, 2022 9:46 pm Der tok det av;
Kan Garland/Mitchell funke?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Wow what?!? Whooa!

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Sitter og ser Slovenia-Litauen i reprise. Det slår meg hvor lite trent etnisk europeiske basketballspillere på dette nivået ser ut ift spillere med etnisk opphav fra (Vest-)Afrika, da spesielt mtp på armene deres. Sier ikke at de ER dårligere trent, sier bare hvordan det ser ut pga forskjellig genpool.

hgb

Legg inn av hgb »

Solid haul for Jazz, kan man si. To trades med Denver som blei til Gobert og Mitchell har nå plutselig blitt til 7 FRP, 3 swaps, 2 FRP fra i år (Agbaji (14) og Kessler (22)), Colin Sexton på 4/72 (fantastisk kontrakt), Vanderbilt, Markkanen, Beasley, THT, Johnson.

17 spillere under kontrakt, så noen må ut. Det mest nærliggende er jo at det ryker ut tre mann for Westbrook. Det kan ikke gjøres før 6. september, men man kan jo bli enige før den tid.

Blir vel ikke noen fest å se på Jazz i år, men det er endel gode spillere der, så jeg tror det kan bli endel morsomme kamper også.

Brukeravatar
Team Ingebrigtsen
Innlegg: 1081
Sted: Kongsberg

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Kult at Cavs går all in, men det er ikke ideelt at de to man satser på nødvendigvis må gi en del av seg selv for å få dette til å fungere. Spesielt Garland trenger mye ball, men vil jo nå mest sannsynlig få en litt mindre rolle enn forrige sesong. Hvor gunstig er det for den unge spilleren som etter Morant, kanskje er den mest spennende av alle i ligaen?

Nei hgb, med mindre Sexton har modnet veldig under skadeperioden, så er det ikke en bra kontrakt. Før skaden framstod han som en klassisk ineffektiv trigger happy shooter. Slik han har vært hittil i karrieren, er han milevis fra å være en vinnende spiller. Hadde det ikke vært for at han ble skadet, så hadde vi aldri fått opplevd at Garland fikk utvikle seg riktig. Mer slik Clarkson har vært hele karrieren (bortsett fra 2020/21, var vel da han var brukbar effektiv).
Uansett, riktig av Jazz å avslutte med Mitchell/Gobert forsøket, som jeg skrev for flere år siden, så kunne det aldri bli bedre en helt greit - bra. Men Utah kunne aldri gå hele veien med de.

Når det gjelder Lakers, så er jo alt gått til helv...for lenge siden uansett. Når Kyrie var mulig å få fatt på, så satt Pelinka og sparte på 2 FRDP, og etter det har jeg nærmest mistet interessen for denne offseason. Pat Bev gir mest mening for et lag som kan vinne, det kan ikke Lakers, så samma det.

hgb

Legg inn av hgb »

Team Ingebrigtsen skrev: Nei hgb, med mindre Sexton har modnet veldig under skadeperioden, så er det ikke en bra kontrakt.
Nei, du gjør vel ikke det, men jeg er helt uenig med deg. Jeg tror heller ikke at Sexton er han du bør bygge mesterskapslaget ditt rundt, men han er en veldig god spiller, som kan score i bøtter og spann. Jeg er rimelig sikker på at Sexton på 4/72 er en veldig, veldig god kontrakt, som kommer til å enten være en måte å starte laget ditt på en billig måte på, eller være noe man kan får god verdi for i en trade.

Jeg er forøvrig heller ikke enig i at Mitchell/Gobert-"forsøket" var dødsdømt tidlig, men det skar seg tydeligvis på et personlig plan. De to er jo egentlig en ganske perfekt match sportslig, men det som er rart er hvordan Jazz aldri fylte opp med gode defensive vinger rundt dem, i stedet var det nesten ingen som spilte forsvar. Det var åpenbart nødvendig å gjøre noe i år, og det er ikke så overraskende at de valgte å trade begge, når de først klarte å finne gode avtaler for begge.

Jeg er litt usikker på laget foran neste år. Sånn de står akkurat nå er de alt for gode til å få et veldig godt pick, men jeg ser vel for meg at Beasley, Bogey, Conley og Clarkson alle er ganske så tilgjengelige.

Jeg ønsker jo egentlig å heie på et lag som prøver å vinne, men kan leve med et nede-år, så jeg vil jo være veldig happy nå med en Westbrook+Nunn+2xFRP for kombo av Beasley, Clarkson, Bogey, Conley.

Draciger

Legg inn av Draciger »

Nytt år med fantasy, TH22 har startet en tråd for det. Så bare å delta for de som ønsker.

Brukeravatar
Team Ingebrigtsen
Innlegg: 1081
Sted: Kongsberg

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Schroder tilbake til Lakers. I seg selv en meget bra signering til vet’s minimum kontrakt. Men i lys av mulighetene Lakers hadde i begynnelsen av offseason (Kyrie), så blir det mer som du hadde sjansen til å signere Steph Curry, men endte Seth Curry. Det er ikke noe galt med Seth, men du ville tenkt konstant på hva man kunne gjort. Lakers kan gjøre slike små justeringer nå, som Schroder inn, men det handler mest om at i stedet for å være 20 beste lag i ligaen, så rykker du kanskje opp til 18. beste. Fattig trøst og alt det der.

hgb, dødsdømt er kanskje ikke ordet, men Gobert/Mitchell vil aldri føre deg hele veien. Det er ikke helt feil å ligge i sjiktet bak de 5-6 beste lagene i ligaen, men lite sannsynlig at du skal gå hele veien. Jeg har skrevet nok om Gobert, men jeg er ikke så glad i Mitchell heller. Så,det er ikke slik at Gobert var eneste ankepunktet jeg hadde mot den duoen.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Team Ingebrigtsen skrev: lør sep 17, 2022 7:26 am Schroder tilbake til Lakers. I seg selv en meget bra signering til vet’s minimum kontrakt. Men i lys av mulighetene Lakers hadde i begynnelsen av offseason (Kyrie), så blir det mer som du hadde sjansen til å signere Steph Curry, men endte Seth Curry. Det er ikke noe galt med Seth, men du ville tenkt konstant på hva man kunne gjort. Lakers kan gjøre slike små justeringer nå, som Schroder inn, men det handler mest om at i stedet for å være 20 beste lag i ligaen, så rykker du kanskje opp til 18. beste. Fattig trøst og alt det der.

hgb, dødsdømt er kanskje ikke ordet, men Gobert/Mitchell vil aldri føre deg hele veien. Det er ikke helt feil å ligge i sjiktet bak de 5-6 beste lagene i ligaen, men lite sannsynlig at du skal gå hele veien. Jeg har skrevet nok om Gobert, men jeg er ikke så glad i Mitchell heller. Så,det er ikke slik at Gobert var eneste ankepunktet jeg hadde mot den duoen.
Schrøder inn bør vell bety at de har en klar plan på hva de gjør med WB? Guard rotasjonen begynner å bli stor. Bev WB Schroder Reaves Nunn Lonnie. Dessverre skriker laget etter 3D wing. Bev og Schroder er gode spillere med innsats. Bev er bra i forsvar og solid 3p skytter. Schroder funket bra med LeBron sist, hadde ikke AD gått ned det året så hadde fort Lakers spilt finale mot Bucks.

Syns det begynner å se helt greit ut for Lakers, hadde de landet 2 solide rollespillere for RB så er de med i år om AD og Lebron er skadefrie

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Suns og mercury til salgs! Sarver selger!

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Bojan til Detroit for Lee og Olynyk, ingen picks. Haha mens de krever Lakers for alt mulig rart.

Udoka blir trolig suspendert 1 år, tror det fort er krise for Boston

Draciger

Legg inn av Draciger »

KTBFFH skrev: tor sep 22, 2022 4:25 pm Bojan til Detroit for Lee og Olynyk, ingen picks. Haha mens de krever Lakers for alt mulig rart.

Udoka blir trolig suspendert 1 år, tror det fort er krise for Boston
Var for godt til å være sant at vi skulle ha en god second season. Timelord ute 4-6 uker grunnet kneoperasjon, this aint looking good at all.

hgb

Legg inn av hgb »



Lonzo Ball klar for ny operasjon, stadig ingen som veit hva som feiler kneet, virker det som. Lurer på om Bulls har trua på at han skal komme tilbake, eller om de er på jakt etter å dumpe han for noe annet.

Nærmer seg camp nå, Jazz har en haug med spillere fortsatt. Kommer til å måtte cutte noen de egentlig liker, tror jeg.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »


LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

Wembanyama ser legit ut som en 'create a player' tatt rett ut av 2k. Den høyden og lengden med shooting og ballhandling skills?! Fullstendig absurd

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

LBJ91 skrev: tor okt 06, 2022 1:17 pm Wembanyama ser legit ut som en 'create a player' tatt rett ut av 2k. Den høyden og lengden med shooting og ballhandling skills?! Fullstendig absurd
Det er helt sykt. Han er en 7'4 KD, EKTE unicorn.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »


LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

1ChiBull1 skrev: tor okt 06, 2022 2:53 pm
LBJ91 skrev: tor okt 06, 2022 1:17 pm Wembanyama ser legit ut som en 'create a player' tatt rett ut av 2k. Den høyden og lengden med shooting og ballhandling skills?! Fullstendig absurd
Det er helt sykt. Han er en 7'4 KD, EKTE unicorn.
Unicorn har mistet sin mening etter at x-antall spillere fikk den labelen, LeBron kalte Wembanyama en alien og det tror jeg er mer passende.

Det her er bare useriøst

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

The end is near

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Jesus christ! Bare sånn NBA2K myplayer designs det han driver med der....

Om noe så blir jeg ikke overraska lm det blir et tankmode race

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Drama i GSW. Det er krangel på trening, som alltid går over, og så er det episoder som det der. Ikke ideelt fra Green.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Lew_Ashby skrev: fre okt 07, 2022 4:03 pm Drama i GSW. Det er krangel på trening, som alltid går over, og så er det episoder som det der. Ikke ideelt fra Green.
Men hva faen er beefen der og hvorfor går green opp i trynet? Dette bare beviser hvor asshlle han egentlig er når han går til med et så realt slag

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Altså pure potential wise, glem alt du vet om spillere sine karrierer - hvem tar man over Wembanyama i en all time draft?

Vi snakker 7'4, EIGHT FOOT wingspan, en fyr som dropper threes over hele banen, blocker og disturber shots uten å hoppe en cm

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

1ChiBull1 skrev: lør okt 08, 2022 2:33 pm Altså pure potential wise, glem alt du vet om spillere sine karrierer - hvem tar man over Wembanyama i en all time draft?
Lebron sikkert? Av historiske årsaker ville jeg vært skeptisk til såpass høye/store spillere som Wembanyama. Det er utrolig mange big men som har blitt draft busts. Neppe mange med det samme potensial som ham, men når du er så høy/stor, så blir kroppen automatisk utsatt for mer belastning og man blir mer skadeutsatt.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

NYK burde sprenge rosteren asap, kun for sjansen på å sniffe på #1 picket

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»