NBA Offseason 2022

Svar
Myhre

Re: NBA Offseason 2022

Legg inn av Myhre »

Team Ingebrigtsen skrev: fre aug 12, 2022 8:15 am Vanskelig å si seg uenig, enig i det aller meste.

Et par småting:
-The Big O skal med i diskusjonen i hvert fall.
-Helt enig angående kontekst, og at vi må jakte på hvordan spilleren bidro til laget sitt best mulig, og ikke bare for sin egen del. Det er jo derfor jeg setter Duncan, KG og Pippen en del høyere enn de normalt er på slike lister.
-Samtidig er det jo litt sånn at Wilt er unntaket som bekrefter regelen. De boxscorene han hadde er så og si umulig å oppnå uansett hvor mye du spiller for egen del.
-Jeg har tenkt som deg med what ifsene, men har kommet til at det blir en umulig diskusjon. Dessverre, for når jeg begynte å følge med på NBA så føltes det som blodig urettferdig når Penny Hardaway og Grant Hill ikke fikk de karrierene de fortjente. T-Mac og DRose er jo i samme kategorien, selv om T-Mac tross alt fikk den beste karrieren av de.
Greit at Wilt var veldig god, men å vinne teller mer enn stats. Han har mye merkelig med seg, som de statpad historiene, at han ville "vise at han var skilled" og ikke bruke styrken sin (har skjønt at reglene for offensive fouls var teite/du ble callet mye enklere, but still..) som for meg blir et teit og egoistisk "minigame" å spille i en lagsport.

Sammenlign det med Russell som tok i mot en Don Nelson som hadde fått kritikk for manglende rebounds i Lakers, og sa at det skulle han ikke bekymre seg for, han ordnet reboundsene, spill ditt spill, så ser man et mønster.

Og hvis jeg har Wilt low end topp 10 +/- med 50 poeng i snitt i en sesong, 55 rebounds, assist leader som center og sterk bidragsyter på 2 rings... da må Robertson en del lavere med mye dårligere stats og kun 1 ring hvor han var fallen off bigtime, og laget ble primært bært av en viss Lew Alcindor. Har ikke sett nok, men jeg tror kanskje Robertson er litt overvurdert karrieremessig, men med en potensielt veldig sterk peak, men det har flere enn han. Skal søke litt mer...

Interessant at du har Pippen så høyt, jeg har han som litt overvurdert faktisk. Jeg mener MJ bare er så god, og kanskje Grant/Rodman er undervurdert i sammenligning.

Vanskelig for han å ha samme defensive impact som KG/Duncan siden de er større og inne i midten i en 2pt era. En spesielt god scorer er han ikke, men veldig solid all around.

Hvor høyt har folk en Andrei Kirilenko all time? Kunne vel kanskje gjort jobben i en lignende setting? Synes det er spennende å tenke litt ut av boksen, det er mange... begrensede mennesker som har fått lov å forme ideene om hvem som er best, og da spør jeg om kanskje ikke Kirlienko var en bedre spiller for å vinne kamper enn Melo på deres beste, for eksempel.

Bare tenker høyt, ikke satt meg for mye inn i han, bare vet at han var en utrolig sammensatt spiller som ikke skårte effektivt, men virker å ha bidratt mye "under radaren".

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

https://clutchpoints.com/bucks-news-gia ... the-mouth/

"playing for the Chicago Bulls "down the line" is a possibility."


Dear God , please

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »


Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Team Ingebrigtsen skrev: man jul 25, 2022 12:27 pm Om Kyrie-sagaen ender slik det ser ut nå, altså at Lakers kunne fått Kyrie om de var villige til å gi to FRDP, men nå er det for seint, så er det den definitivt største skuffelsen jeg har opplevd som fan av NBA.

Min rangering av Lakers ut fra de forskjellige scenarioene/ryktene for Lakers resten av denne offseason:

-Randle for Westbrook. Denne må da bare være ondskap? Jeg trodde ikke det fantes et eneste scenario hvor å beholde Westbrook kunne tenkes, men at dette ryktet fortsetter å leve er som å velge mellom Trump eller Putin. Det er ikke snakk om to dårlige alternativ, det er mye verre enn som så. Samma f*** hva du velger, så er du ikke bare fucked, du skal pines i tillegg. Helt dønn seriøst, Randle er den eneste spilleren jeg klarer å se kan ødelegge like mye som Westbrook. Jeg har Lakers som nr.29 om dette blir fasiten.

-Lakers offseason er ferdig slik den er nå, og Westbrook blir, og ødelegger all glede med å se laget. Jeg rangerer Lakers som nummer 27 i ligaen om det blir slik.

-Hield/Turner for Westbrook dukker stadig opp som alternativ. Ikke en trade som friskmelder Lakers, men man slipper i alle fall å se RW. Et slik trade gjør det levelig å se Lakers, men spesielt gode blir de ikke. Jeg rangerer de som nummer 18.

-Westbrook til Charlotte for 2 eller 3 av Hayward, Rozier, Oubre, Plumlee, Washington. Det var mye om denne muligheten tidlig i offseason, men lite eller ingen ting nå Men dette er et godt alternativ for Lakers og Lebron. Jeg har Lakers som nummer 12 om dette skjer.

-Kyrie+en til fra Nets i bytte for 2 FRDP og Westbrook. Jeg har Lakers som nummer 1 om dette skjer. Kyrie med LeBron vet vi at er perfekt kombo, og jeg klarer ikke å se noe annet enn at en slik trade ville være helt gull for AD også.
Da har det vel gått som det måtte. Når Lakers kunne tradet for Kyrie, så holdt de på sine to first roundere, og nå er det for sent. Tidenes nedtur som NBA-fan dette, fra å kunne være nummer 1 i ligaen med Kyrie, så har Pelinka og Buss ødelagt nok en sesong for LeBron. Alle mulige alternativ som finnes nå vil ikke gjøre Lakers gode, men nå handler det kun om å kvitte seg med Westbrook for en midt-på-treet løsning. Jeg må spy.

Når det gjelder sagaen rundt Durant, så var det som jeg skrev tidlig i prosessen, 5 FRDP for Gobert som ødela. Om Gobert gir 5, så er KD sin verdi 15. Det er vel på sett og vis T-Wolves som fucka hele markedet denne sommeren. For hva, å gå tilbake til utdatert basketball som har ligget på skraphaugen siden David Robinson og Tim Duncan spilte i lag? Det er selvfølgelig en helt psyko-satsing av Minnesota, nettopp derfor elsker jeg det. Haha, fytti hvor sprøtt at de går all in på to bigs og en Anthony Edwards hvor alle piler peker oppover til stjernehimmelen, men lever av å angripe kurven som gjør at spacingen blir ikke-eksisterende for Minnesota. Det blir tidenes sprøeste satsing, og jeg håper Minnesota skal spille ekstrem fysisk basket, og i alle fall gi fysisk juling til alt og alle. Der hvor Lakers kommer til å bli en gigantisk nedtur den kommende sesongen, så er mitt håp at Timberwolves kan muntre stemningen litt opp med sitt prosjekt.

Small_boi

Legg inn av Small_boi »

Jeg tror Minnesota blir et veldig godt regular season lag, men så er jeg skeptisk til de i sluttspillet. Gobert har ikke samme effekten der, det har vi sett gang på gang.

Men det er kult at ikke alle lagene spiller på samme måte. Kan ikke bare være masse skyttere og spread pick and roll, vi trenger noen som kan gi litt juling og putte masse størrelse på banen. Skal de leve opp til forventningene i sluttspillet så må Edwards ta det store steget til superstjerne, men det skal man absolutt ikke utelukke.

hgb

Legg inn av hgb »

Pat Beverley til Lakers for THT og Stanley Johnson. Ser hvorfor Jazz gjorde det, for THT er fortsatt veldig ung, og har potensiale. De ser vel kanskje også muligheten for å få noe ut av Johnson. Jazz ser jo ikke for seg å være noen contender i år, så Beverley på utgående var jo ikke akkurat den viktigste. Hadde kanskje håpa han gikk et sted for et draft pick, men dette funker for meg.

Bra deal for Lakers. Beverley er nok en spiller de kan nyte godt av.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Får ikke fulgt med så mye nå for tiden men noen som kan gi et pekepinn på Raptors i år? Ungt lag selvsagt men et playoff team?

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Mr.Meep skrev: tor aug 25, 2022 2:36 pm Får ikke fulgt med så mye nå for tiden men noen som kan gi et pekepinn på Raptors i år? Ungt lag selvsagt men et playoff team?
Solid lag, har en del størrelse spesielt mange solide wingspillere. Mangler den ene store eneren, mens bredden er bra. Spent på utviklingen til Barnes i år. Jeg tror de kommer til PO

hgb

Legg inn av hgb »

Man frykter jo alltid for skader, og spesielt på de største spillerne, og nå ser det vel ut til at Chet Holmgren, som så strålende ut i summer league, vil miste hele sesongen for Thunder. Kjedelige saker, men kanskje også en faktor i neste draft, hvor Victor Wembanyama er den store favoritten til å gå først.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

hgb skrev: tor aug 25, 2022 4:19 pm Man frykter jo alltid for skader, og spesielt på de største spillerne, og nå ser det vel ut til at Chet Holmgren, som så strålende ut i summer league, vil miste hele sesongen for Thunder. Kjedelige saker, men kanskje også en faktor i neste draft, hvor Victor Wembanyama er den store favoritten til å gå først.
Lebron sin skyld, skadet seg i et forsøk på å stanse ham.

Men ja, som GM hadde jeg tenkt lenge og hardt på om man ønsker å drafte spillere med slik fysikk. Franskmannen har jo også slitt litt med skader. Men - hadde vært latterlig om OKC vinner lotteriet og får Chet og Victor på samme lag. Tidenes freak team.

R66

Legg inn av R66 »

hgb skrev: tor aug 25, 2022 7:42 am Pat Beverley til Lakers for THT og Stanley Johnson. Ser hvorfor Jazz gjorde det, for THT er fortsatt veldig ung, og har potensiale. De ser vel kanskje også muligheten for å få noe ut av Johnson. Jazz ser jo ikke for seg å være noen contender i år, så Beverley på utgående var jo ikke akkurat den viktigste. Hadde kanskje håpa han gikk et sted for et draft pick, men dette funker for meg.

Bra deal for Lakers. Beverley er nok en spiller de kan nyte godt av.
Lakers fans sa at THT er all star materiale også blir han tradet for 34 år PatBev, er dette for å provosere Westbrikk så han vil vekk? :?:

hgb

Legg inn av hgb »

R66 skrev: tor aug 25, 2022 4:46 pm Lakers fans sa at THT er all star materiale også blir han tradet for 34 år PatBev, er dette for å provosere Westbrikk så han vil vekk? :?:
Man kan vel trygt si at Lakers-fans ikke alltid har beina planta sånn veldig på jorda. Når det er sagt, så har han jo ikke ubetydelig oppside, og er fortsatt bare 21.

Det er vel liten tvil om at Lakers planlegger å trade Westbrook, så jeg tror ikke dette er en del av hans situasjon. Selv om Bev er blitt 34, så er han fortsatt en veldig god spiller å ha i playoff, og jeg tror han vil være nyttig for LAL.

Nå ønsker jeg meg enten Westbrook til Jazz for Bogey, Beasley, Gay (eller noe) (og to FRP til Jazz) eller en treveis med Knicks hvor Redish går til LAL
(http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=2fp2vgf6 eller noe).

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

hgb skrev: tor aug 25, 2022 7:57 pm
R66 skrev: tor aug 25, 2022 4:46 pm Lakers fans sa at THT er all star materiale også blir han tradet for 34 år PatBev, er dette for å provosere Westbrikk så han vil vekk? :?:
Man kan vel trygt si at Lakers-fans ikke alltid har beina planta sånn veldig på jorda. Når det er sagt, så har han jo ikke ubetydelig oppside, og er fortsatt bare 21.

Det er vel liten tvil om at Lakers planlegger å trade Westbrook, så jeg tror ikke dette er en del av hans situasjon. Selv om Bev er blitt 34, så er han fortsatt en veldig god spiller å ha i playoff, og jeg tror han vil være nyttig for LAL.

Nå ønsker jeg meg enten Westbrook til Jazz for Bogey, Beasley, Gay (eller noe) (og to FRP til Jazz) eller en treveis med Knicks hvor Redish går til LAL
(http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=2fp2vgf6 eller noe).
Herlig trade for Lakers får inn en god spiller. Beverley er en dog. Spiller forsvar og kan skyte ganske så bra. Perfekt brikke sammen med Lebron og AD. Åpner også opp en ekstra spot i troppen som betyr WB for 2 spillere inn trolig

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Der tok det av;

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Lew_Ashby skrev: tor sep 01, 2022 9:46 pm Der tok det av;
Kan Garland/Mitchell funke?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Wow what?!? Whooa!

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Sitter og ser Slovenia-Litauen i reprise. Det slår meg hvor lite trent etnisk europeiske basketballspillere på dette nivået ser ut ift spillere med etnisk opphav fra (Vest-)Afrika, da spesielt mtp på armene deres. Sier ikke at de ER dårligere trent, sier bare hvordan det ser ut pga forskjellig genpool.

hgb

Legg inn av hgb »

Solid haul for Jazz, kan man si. To trades med Denver som blei til Gobert og Mitchell har nå plutselig blitt til 7 FRP, 3 swaps, 2 FRP fra i år (Agbaji (14) og Kessler (22)), Colin Sexton på 4/72 (fantastisk kontrakt), Vanderbilt, Markkanen, Beasley, THT, Johnson.

17 spillere under kontrakt, så noen må ut. Det mest nærliggende er jo at det ryker ut tre mann for Westbrook. Det kan ikke gjøres før 6. september, men man kan jo bli enige før den tid.

Blir vel ikke noen fest å se på Jazz i år, men det er endel gode spillere der, så jeg tror det kan bli endel morsomme kamper også.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Kult at Cavs går all in, men det er ikke ideelt at de to man satser på nødvendigvis må gi en del av seg selv for å få dette til å fungere. Spesielt Garland trenger mye ball, men vil jo nå mest sannsynlig få en litt mindre rolle enn forrige sesong. Hvor gunstig er det for den unge spilleren som etter Morant, kanskje er den mest spennende av alle i ligaen?

Nei hgb, med mindre Sexton har modnet veldig under skadeperioden, så er det ikke en bra kontrakt. Før skaden framstod han som en klassisk ineffektiv trigger happy shooter. Slik han har vært hittil i karrieren, er han milevis fra å være en vinnende spiller. Hadde det ikke vært for at han ble skadet, så hadde vi aldri fått opplevd at Garland fikk utvikle seg riktig. Mer slik Clarkson har vært hele karrieren (bortsett fra 2020/21, var vel da han var brukbar effektiv).
Uansett, riktig av Jazz å avslutte med Mitchell/Gobert forsøket, som jeg skrev for flere år siden, så kunne det aldri bli bedre en helt greit - bra. Men Utah kunne aldri gå hele veien med de.

Når det gjelder Lakers, så er jo alt gått til helv...for lenge siden uansett. Når Kyrie var mulig å få fatt på, så satt Pelinka og sparte på 2 FRDP, og etter det har jeg nærmest mistet interessen for denne offseason. Pat Bev gir mest mening for et lag som kan vinne, det kan ikke Lakers, så samma det.

hgb

Legg inn av hgb »

Team Ingebrigtsen skrev: Nei hgb, med mindre Sexton har modnet veldig under skadeperioden, så er det ikke en bra kontrakt.
Nei, du gjør vel ikke det, men jeg er helt uenig med deg. Jeg tror heller ikke at Sexton er han du bør bygge mesterskapslaget ditt rundt, men han er en veldig god spiller, som kan score i bøtter og spann. Jeg er rimelig sikker på at Sexton på 4/72 er en veldig, veldig god kontrakt, som kommer til å enten være en måte å starte laget ditt på en billig måte på, eller være noe man kan får god verdi for i en trade.

Jeg er forøvrig heller ikke enig i at Mitchell/Gobert-"forsøket" var dødsdømt tidlig, men det skar seg tydeligvis på et personlig plan. De to er jo egentlig en ganske perfekt match sportslig, men det som er rart er hvordan Jazz aldri fylte opp med gode defensive vinger rundt dem, i stedet var det nesten ingen som spilte forsvar. Det var åpenbart nødvendig å gjøre noe i år, og det er ikke så overraskende at de valgte å trade begge, når de først klarte å finne gode avtaler for begge.

Jeg er litt usikker på laget foran neste år. Sånn de står akkurat nå er de alt for gode til å få et veldig godt pick, men jeg ser vel for meg at Beasley, Bogey, Conley og Clarkson alle er ganske så tilgjengelige.

Jeg ønsker jo egentlig å heie på et lag som prøver å vinne, men kan leve med et nede-år, så jeg vil jo være veldig happy nå med en Westbrook+Nunn+2xFRP for kombo av Beasley, Clarkson, Bogey, Conley.

Draciger

Legg inn av Draciger »

Nytt år med fantasy, TH22 har startet en tråd for det. Så bare å delta for de som ønsker.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Schroder tilbake til Lakers. I seg selv en meget bra signering til vet’s minimum kontrakt. Men i lys av mulighetene Lakers hadde i begynnelsen av offseason (Kyrie), så blir det mer som du hadde sjansen til å signere Steph Curry, men endte Seth Curry. Det er ikke noe galt med Seth, men du ville tenkt konstant på hva man kunne gjort. Lakers kan gjøre slike små justeringer nå, som Schroder inn, men det handler mest om at i stedet for å være 20 beste lag i ligaen, så rykker du kanskje opp til 18. beste. Fattig trøst og alt det der.

hgb, dødsdømt er kanskje ikke ordet, men Gobert/Mitchell vil aldri føre deg hele veien. Det er ikke helt feil å ligge i sjiktet bak de 5-6 beste lagene i ligaen, men lite sannsynlig at du skal gå hele veien. Jeg har skrevet nok om Gobert, men jeg er ikke så glad i Mitchell heller. Så,det er ikke slik at Gobert var eneste ankepunktet jeg hadde mot den duoen.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Team Ingebrigtsen skrev: lør sep 17, 2022 7:26 am Schroder tilbake til Lakers. I seg selv en meget bra signering til vet’s minimum kontrakt. Men i lys av mulighetene Lakers hadde i begynnelsen av offseason (Kyrie), så blir det mer som du hadde sjansen til å signere Steph Curry, men endte Seth Curry. Det er ikke noe galt med Seth, men du ville tenkt konstant på hva man kunne gjort. Lakers kan gjøre slike små justeringer nå, som Schroder inn, men det handler mest om at i stedet for å være 20 beste lag i ligaen, så rykker du kanskje opp til 18. beste. Fattig trøst og alt det der.

hgb, dødsdømt er kanskje ikke ordet, men Gobert/Mitchell vil aldri føre deg hele veien. Det er ikke helt feil å ligge i sjiktet bak de 5-6 beste lagene i ligaen, men lite sannsynlig at du skal gå hele veien. Jeg har skrevet nok om Gobert, men jeg er ikke så glad i Mitchell heller. Så,det er ikke slik at Gobert var eneste ankepunktet jeg hadde mot den duoen.
Schrøder inn bør vell bety at de har en klar plan på hva de gjør med WB? Guard rotasjonen begynner å bli stor. Bev WB Schroder Reaves Nunn Lonnie. Dessverre skriker laget etter 3D wing. Bev og Schroder er gode spillere med innsats. Bev er bra i forsvar og solid 3p skytter. Schroder funket bra med LeBron sist, hadde ikke AD gått ned det året så hadde fort Lakers spilt finale mot Bucks.

Syns det begynner å se helt greit ut for Lakers, hadde de landet 2 solide rollespillere for RB så er de med i år om AD og Lebron er skadefrie

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Suns og mercury til salgs! Sarver selger!

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Bojan til Detroit for Lee og Olynyk, ingen picks. Haha mens de krever Lakers for alt mulig rart.

Udoka blir trolig suspendert 1 år, tror det fort er krise for Boston

Draciger

Legg inn av Draciger »

KTBFFH skrev: tor sep 22, 2022 4:25 pm Bojan til Detroit for Lee og Olynyk, ingen picks. Haha mens de krever Lakers for alt mulig rart.

Udoka blir trolig suspendert 1 år, tror det fort er krise for Boston
Var for godt til å være sant at vi skulle ha en god second season. Timelord ute 4-6 uker grunnet kneoperasjon, this aint looking good at all.

hgb

Legg inn av hgb »



Lonzo Ball klar for ny operasjon, stadig ingen som veit hva som feiler kneet, virker det som. Lurer på om Bulls har trua på at han skal komme tilbake, eller om de er på jakt etter å dumpe han for noe annet.

Nærmer seg camp nå, Jazz har en haug med spillere fortsatt. Kommer til å måtte cutte noen de egentlig liker, tror jeg.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »


LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

Wembanyama ser legit ut som en 'create a player' tatt rett ut av 2k. Den høyden og lengden med shooting og ballhandling skills?! Fullstendig absurd

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»