NBA Offseason 2022

Svar
Bone8

Re: NBA Offseason 2022

Legg inn av Bone8 »

KTBFFH skrev: fre jul 01, 2022 1:02 am
Bone8 skrev: tor jun 30, 2022 11:32 pm Tipper Suns prøver på Ayton,Cam Johnson 3 FRP og 3 pick swap.

Men Nets krever nok Bridges i stedet for Cam, om ikke begge.

Jeg blir veldig skuffet om Bridges forsvinner, men enda mer skuffet om man ikke får en av ligaens 5 beste spillere nå som man er favoritt.
Om jeg ikke tar feil så kan ikke flere spillere innvolveres med en som er sign and trade. Gjerne korriger meg noen om jeg tar feil
Joda, du kan visst d, i hvertfall i følge det jeg leser om CBA- reglene.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Er det noen virkelig gode free agents denne sommeren som faktisk kommer til å flytte på seg? Og kunne utgjort en signifikant forskjell i et av de større og bedre lagene?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

The fuck?!?!??!

Zion Williamson, Pelicans Reportedly Nearing 5-Year, $231M Max Contract Extension

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Lønner seg å sitte ute og bli feit SI....

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Denver lander Bruce Brown 2 år 13mill. Steal etter min mening. Var knallgod for Nets

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Kings kjører på for playin-kamper. Huerter inn for Harkless og et beldig beskyttet 1.rundepick som sannsynligvis blir 2.runde etterhvert. Ok for Kings det, men de blir jo middelhavsfarer uansett. Fint for ligaen uansett at ikke det kun finnes lag som går for tittel eller tanker. Må ha noen outsidere som kan skape litt underholdning.

Og det er jo ikke slik at Kings vet hva de skal gjøre om de skulle tanke og få et høyt pick. At man tok Bagley som nr.2 pga man allerede hadde Fox er noe som vil hjemsøke denne franchisen til evig tid.

hgb

Legg inn av hgb »

Mr.Meep skrev: fre jul 01, 2022 3:06 pm The fuck?!?!??!

Zion Williamson, Pelicans Reportedly Nearing 5-Year, $231M Max Contract Extension
Pelicans har vel ikke mye valg. De kan ikke miste Zion for ingenting. Han kunne tatt QO og dratt om et år.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Goooeeebeeert minnesota!

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Mr.Meep skrev: fre jul 01, 2022 10:05 pm Goooeeebeeert minnesota!
Hahahhaa 5 første runde pick med årets draft hahahahhahah

Hvor går Mitchell?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lew_Ashby skrev: tor jun 30, 2022 10:09 pm NBA er galehus som vanlig.
Jeg gjentar.

5 førsterundepick for Baguette Biyombo er myyye. Samtidig er jeg i campen som mener guardene til Jazz var en større skyld i de defensive playoffsfadesene til laget. Wolves all in nå og blir forhåpentligvis en faktor i vest.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lew_Ashby skrev: fre jul 01, 2022 10:33 pm
Lew_Ashby skrev: tor jun 30, 2022 10:09 pm NBA er galehus som vanlig.
Jeg gjentar.

5 førsterundepick for Baguette Biyombo er myyye. Samtidig er jeg i campen som mener guardene til Jazz var en større skyld i de defensive playoffsfadesene til laget. Wolves all in nå og blir forhåpentligvis en faktor i vest.
Dette er drøyt:



I tillegg til halve stallen til Wolves:



Dette er faktisk en veldig sterk starting 5 med en god rotasjon:

DLO-Ant-JMc-Towns-Gobert

Slomo, Reid, Nowell bla fra benken. Dette er et topp 5-lag i vest emm om Edwards fortsetter utviklingen og Towns ikke blir soft igjen uten Pat Bev.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

I helvete mye value i en fyr!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Om Brogdon holder seg skadefri kan han være siste brikken for Celtics mtp tittelen. For en latterlig defensivde kan kjøre ut der med Brogdon-Smart-Brown-Tatum-Williams. Samtidig vsr lineupen med Horford-Williams blant de beste i ligaen ifjor, men som 36-åringkan han vel kule minuttene noe.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Lew_Ashby skrev: fre jul 01, 2022 11:35 pm Om Brogdon holder seg skadefri kan han være siste brikken for Celtics mtp tittelen. For en latterlig defensivde kan kjøre ut der med Brogdon-Smart-Brown-Tatum-Williams. Samtidig vsr lineupen med Horford-Williams blant de beste i ligaen ifjor, men som 36-åringkan han vel kule minuttene noe.
Laget er knall godt uten tvil, spørsmålet er Tatum og Brown.

DeVicenzo på 2 år til 9m til GS fin pick up det. Herregud for en elendig GM Palinka er når jeg ser hva andre spillere går for og hva han og Lakers har signert

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

KTBFFH skrev: lør jul 02, 2022 1:34 am Herregud for en elendig GM Palinka er når jeg ser hva andre spillere går for og hva han og Lakers har signert
For å gjøre det enda verre, så ser det jo ut til at han har ansatt en headcoach, som faktisk mener at Westbrook er god. Folk kan hylle Ham så mye de vil for min del, men så lenge han faktisk mener det han har sagt om Westbrook, så gjør det han automatisk til ligaens dårligste coach, med god margin. Om ikke Lakers har et ess i ermet i forhold til Kyrie eller Charlotte, så opplever vi et lag som ikke satser på en topp-2 spiller gjennom tidene. Foreløpig ser det ut til at Lakers driter i neste sesong, og dermed kunne LeBron like så godt spilt for Hornets, Magic eller Rockets, det ville ikke gjort noen forskjell.

Da kan vi konkludere med at jeg fikk rett for flere år siden da jeg hevdet at Mitchell og Gobert aldri kunne føre Utah til noe som helst. En spiller som er i grenseland for om han i det hele tatt kan være på parketten i visse sluttspill-matchups, og en som spiller hero-ball, det kunne aldri gå. Så om Gobert har sine begrensinger , så stiller jeg enorme spørsmålstegn hvordan Towns og Gobert kan være i lag på hardwooden i sluttspill når utviklingen er blitt slik den er i NBA. Egentlig er jeg litt fan av bigs, så jeg håper det går bedre enn jeg tror, men jeg kan virkelig ikke se for meg at Minnesota kan ha Gobert og Towns på hardwooden utover i et sluttspill. Men deilig satsing dette fra Minnesota. Det går sannsynligvis ikke, men det er slike trades som gjør NBA så artig å følge. Det er helt galskap i 2022 å satse på en slik kombo, men ellevilt digg at T-Wolves faktisk våger..

hgb

Legg inn av hgb »

Bra haul Jazz får for Rudy, men det er sannelig trist å se ham gå. Jazz har hatt et ødelagt locker room siste år,og nå ser det ut som nye koster vil fikse opp.

Beskeden til Mitchell er nok rimelig klart at du er ikke større enn laget, samtidig så tror jeg kanskje de vil bygge rundt ham (eller full rebuild, med Mitchell til Knicks for Barrett og masse picks).

Wolves finner jo gjerne en måte å være dårlige på, så jeg ser for meg god return on investment på Gobert her. Den kontrakten er jo også rimelig tung.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Så hvor håper dere KD ender? Om Gobert er verdt 5 FRDP, så er vel KD verdt 25? Så tilbake til OKC altså? De sitter vel på 4-5 frist roundere hvert år fremover. Men slik blir det jo ikke, selv om det hadde vært morsomt :) Så Miami, Phoenix eller Clippers. Clippers gir jo ingen mening, da eneste spiller som er interessant for Nets i retur er Kawhi, men hele opplegget i Clippers er jo laget rundt nettopp han, så anser det som uaktuelt. KD i Miami er jo for å spille med Jimmy og Bam, så da er det jo ikke noe for Nets der heller. Så da er det vel kun Suns med sign&trade rundt Ayton, Bridges og FRDP som gir mening for begge lag? Derfor er Phoenix det eneste realistiske alternativet slik jeg ser det. Deretter sies det at Nets gir fullstendig f i hvor Kyrie sendes, så lenge det gir mening for de selv. Så selv om jeg gjerne skulle sett Kyrie i Lakers, så hyller jeg en slik holdning, fyren har selv valgt å knapt spille forrige sesong, så hvorfor ikke sende han til Detroit eller Pels, så lenge det er det beste for Nets?

Bone8

Legg inn av Bone8 »

hgb skrev: lør jul 02, 2022 7:07 am Bra haul Jazz får for Rudy, men det er sannelig trist å se ham gå. Jazz har hatt et ødelagt locker room siste år,og nå ser det ut som nye koster vil fikse opp.

Beskeden til Mitchell er nok rimelig klart at du er ikke større enn laget, samtidig så tror jeg kanskje de vil bygge rundt ham (eller full rebuild, med Mitchell til Knicks for Barrett og masse picks).

Wolves finner jo gjerne en måte å være dårlige på, så jeg ser for meg god return on investment på Gobert her. Den kontrakten er jo også rimelig tung.
Ser ut til at Jazz blir med i Suns-Nets-trade, hvis det blir noe av. Virker som de går full rebuild, med Mitchell til Brooklyn.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Bone8 skrev: lør jul 02, 2022 11:42 am
hgb skrev: lør jul 02, 2022 7:07 am Bra haul Jazz får for Rudy, men det er sannelig trist å se ham gå. Jazz har hatt et ødelagt locker room siste år,og nå ser det ut som nye koster vil fikse opp.

Beskeden til Mitchell er nok rimelig klart at du er ikke større enn laget, samtidig så tror jeg kanskje de vil bygge rundt ham (eller full rebuild, med Mitchell til Knicks for Barrett og masse picks).

Wolves finner jo gjerne en måte å være dårlige på, så jeg ser for meg god return on investment på Gobert her. Den kontrakten er jo også rimelig tung.
Ser ut til at Jazz blir med i Suns-Nets-trade, hvis det blir noe av. Virker som de går full rebuild, med Mitchell til Brooklyn.
Så det rapporteres om at det vil bli mulig med en 3-lagsdeal? Utrolig viktig for dere i så fall, dere må emm gjøre alt for å beholde Bridges for å være en favoritt i sluttspillet selv med Durant. Dersom kun Nets og Suns er involvert blir vel det svært vanskelig å få til en Durant-deal uten Bridges.

Men må ikke både Simmons og Ayton gå til Jazz om denne traden skal gå gjennom? Skal Jazz da forsøke å trade Simmons videre da? Et lag med både Simmons og Ayton passer riktignok ikke perfekt, men vil fortsatt kunne være så god at man ikke kan kjempe blant de tre dårligste recordene i ligaen.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Lew_Ashby skrev: lør jul 02, 2022 12:45 pm
Bone8 skrev: lør jul 02, 2022 11:42 am
hgb skrev: lør jul 02, 2022 7:07 am Bra haul Jazz får for Rudy, men det er sannelig trist å se ham gå. Jazz har hatt et ødelagt locker room siste år,og nå ser det ut som nye koster vil fikse opp.

Beskeden til Mitchell er nok rimelig klart at du er ikke større enn laget, samtidig så tror jeg kanskje de vil bygge rundt ham (eller full rebuild, med Mitchell til Knicks for Barrett og masse picks).

Wolves finner jo gjerne en måte å være dårlige på, så jeg ser for meg god return on investment på Gobert her. Den kontrakten er jo også rimelig tung.
Ser ut til at Jazz blir med i Suns-Nets-trade, hvis det blir noe av. Virker som de går full rebuild, med Mitchell til Brooklyn.
Så det rapporteres om at det vil bli mulig med en 3-lagsdeal? Utrolig viktig for dere i så fall, dere må emm gjøre alt for å beholde Bridges for å være en favoritt i sluttspillet selv med Durant. Dersom kun Nets og Suns er involvert blir vel det svært vanskelig å få til en Durant-deal uten Bridges.
Tipper det blir umulig å klare det uten Bridges. Nets vil ha to unge "stjerner", men vil ikke ha Ayton, virker det som. Bridges er ikke stjerne, men 1. lag All defence er kanskje akseptabelt.

Det vil gjøre meg vondt om han forsvinner, han er favoritten min på Suns, men får man en av de 15 beste spillerne gjennom tidene så må man slå til.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Bone8 skrev: lør jul 02, 2022 1:01 pm Det vil gjøre meg vondt om han forsvinner, han er favoritten min på Suns, men får man en av de 15 beste spillerne gjennom tidene så må man slå til.
Forsåvidt enig med deg, dette er liksom ikke Love-Klay-valget Warriors måtte ta i 2014(?), men klarer dere å få Durant og samtidig beholde Bridges så er dere emm en klar favoritt til tittelen i år.

Spørsmålet er jo også om Sarver vil gidde å betale det det vil koste å ha Durant, Booker, Bridges og CP3 på kontrakt samtidig. Tviler sterkt.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Bilde

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Lew_Ashby skrev: lør jul 02, 2022 1:16 pm
Bone8 skrev: lør jul 02, 2022 1:01 pm Det vil gjøre meg vondt om han forsvinner, han er favoritten min på Suns, men får man en av de 15 beste spillerne gjennom tidene så må man slå til.
Forsåvidt enig med deg, dette er liksom ikke Love-Klay-valget Warriors måtte ta i 2014(?), men klarer dere å få Durant og samtidig beholde Bridges så er dere emm en klar favoritt til tittelen i år.

Spørsmålet er jo også om Sarver vil gidde å betale det det vil koste å ha Durant, Booker, Bridges og CP3 på kontrakt samtidig. Tviler sterkt.
Skjønner tvilen, men tror ikke Sarver har noe valg. Lar han dette glippe mister han potensielt James Jones og Devon Booker.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Team Ingebrigtsen skrev: lør jul 02, 2022 6:58 am
KTBFFH skrev: lør jul 02, 2022 1:34 am Herregud for en elendig GM Palinka er når jeg ser hva andre spillere går for og hva han og Lakers har signert
For å gjøre det enda verre, så ser det jo ut til at han har ansatt en headcoach, som faktisk mener at Westbrook er god. Folk kan hylle Ham så mye de vil for min del, men så lenge han faktisk mener det han har sagt om Westbrook, så gjør det han automatisk til ligaens dårligste coach, med god margin. Om ikke Lakers har et ess i ermet i forhold til Kyrie eller Charlotte, så opplever vi et lag som ikke satser på en topp-2 spiller gjennom tidene. Foreløpig ser det ut til at Lakers driter i neste sesong, og dermed kunne LeBron like så godt spilt for Hornets, Magic eller Rockets, det ville ikke gjort noen forskjell.

Da kan vi konkludere med at jeg fikk rett for flere år siden da jeg hevdet at Mitchell og Gobert aldri kunne føre Utah til noe som helst. En spiller som er i grenseland for om han i det hele tatt kan være på parketten i visse sluttspill-matchups, og en som spiller hero-ball, det kunne aldri gå. Så om Gobert har sine begrensinger , så stiller jeg enorme spørsmålstegn hvordan Towns og Gobert kan være i lag på hardwooden i sluttspill når utviklingen er blitt slik den er i NBA. Egentlig er jeg litt fan av bigs, så jeg håper det går bedre enn jeg tror, men jeg kan virkelig ikke se for meg at Minnesota kan ha Gobert og Towns på hardwooden utover i et sluttspill. Men deilig satsing dette fra Minnesota. Det går sannsynligvis ikke, men det er slike trades som gjør NBA så artig å følge. Det er helt galskap i 2022 å satse på en slik kombo, men ellevilt digg at T-Wolves faktisk våger..

Nå er det litt sånn hva ellers kan egentlig Ham si? Kan jo ikke akkurat si så mye annet dessverre. Nei men Bruce Brown går for under TMLE som Lakers hadde, House gikk nesten for vet. DeVicenzo gikk også billig. Alt det er mye bedre enn det Lakers har hentet. I tillegg hater jo Palinka og hente spillere over 6,5 6,6. Fyller opp troppen som vanlig med Guarder og ingen winger

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Team Ingebrigtsen skrev: man jun 13, 2022 11:23 am Selv om LeBron kan skylde på seg selv for at Westbrook er i Lakers, så er det ikke greit om man skal bruke 2 sesonger av LeBrons karriere til å løse problemet.
Synes det er en passende straff for Lebron når han gikk for denne løsningen over den langt mer spennende varianten som var tilgjenglig. Fyren er poenbart smart, men her har han sovet i timen. Han måtte da skjønne at både Westbrook selv og kontrakten ville bli et problem.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Haha. En gjennomgang av twittermeldingene Mark Cuban har likt de siste timene er...interessant.

Mavs-fansen er forbanna for at man ikke foretar seg noe og Cuban går tydeligvis gjennom og liker de verste. Vi preiker rimelig ille meldinger om Cuban.

hgb

Legg inn av hgb »

Tror det kan bli dyrt for Nets og Suns å ta med Jazz i traden. Hvis det er for å ha noen til å ta Ayton har seg sett spekulasjoner om Ayton for Bogdanovic og et 1st, og hvis det av en eller annen grunn er en feature for KD-traden kan jo det skje, men jeg tipper hovedgreia er å få et sted Simmons kan gå, og at Nets vil ha Mitchell.

Simmons tror jeg langt på vei er en negativ kontrakt, og Jazz vil ha veldig mye for Mitchell, så jeg har litt vanskelig for å se dette skje med mindre Bridges skulle gå til Jazz.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

hgb skrev: man jul 04, 2022 12:21 pm Tror det kan bli dyrt for Nets og Suns å ta med Jazz i traden. Hvis det er for å ha noen til å ta Ayton har seg sett spekulasjoner om Ayton for Bogdanovic og et 1st, og hvis det av en eller annen grunn er en feature for KD-traden kan jo det skje, men jeg tipper hovedgreia er å få et sted Simmons kan gå, og at Nets vil ha Mitchell.

Simmons tror jeg langt på vei er en negativ kontrakt, og Jazz vil ha veldig mye for Mitchell, så jeg har litt vanskelig for å se dette skje med mindre Bridges skulle gå til Jazz.
Bridges må nok til Nets om dette skal gå gjennom i en direktetrade mellom Nets og Suns. Om Ayton-ryktene stemmer (Nets ikke keen), og problemene rundt salary cap for begge lag mtp Ayton, så blir jo fort en 3-teamer nødvendig.

Men ser at Suns kan forsøke seg på:

Bridges
Cam Johnson
Noen filler-kontrakter for å få lønnen til å gå opp (Payne, Saric, Shamet)
2-4 first round picks
2-3 pick swaps

Hvem sier nei til denne pakken? Nets kommer jo til å satse, de har ingen annen mulighet, så må da bruke picksene til å trade til seg noen rundt Simmons/Bridges, uten at jeg helt kan se hvem det skal være.

Mitchell kan slik jeg forstår ikke trades til Nets om ikke Simmons er med i traden, enten til Utah eller et fjerde lag?

Sett litt forskjellige scenarioer med både 3 og 4 lag involvert, men ingen fremstår veldig realistiske.

hgb

Legg inn av hgb »

Lew_Ashby skrev: man jul 04, 2022 12:40 pmBridges må nok til Nets om dette skal gå gjennom i en direktetrade mellom Nets og Suns. Om Ayton-ryktene stemmer (Nets ikke keen), og problemene rundt salary cap for begge lag mtp Ayton, så blir jo fort en 3-teamer nødvendig.

Men ser at Suns kan forsøke seg på:

Bridges
Cam Johnson
Noen filler-kontrakter for å få lønnen til å gå opp (Payne, Saric, Shamet)
2-4 first round picks
2-3 pick swaps

Hvem sier nei til denne pakken? Nets kommer jo til å satse, de har ingen annen mulighet, så må da bruke picksene til å trade til seg noen rundt Simmons/Bridges, uten at jeg helt kan se hvem det skal være.

Mitchell kan slik jeg forstår ikke trades til Nets om ikke Simmons er med i traden, enten til Utah eller et fjerde lag?

Sett litt forskjellige scenarioer med både 3 og 4 lag involvert, men ingen fremstår veldig realistiske.
En oppside for Nets med tanke på å ta f.eks. det tilbudet du slenger ut er jo at de vil være i markedet for veteraner med litt høy lønn som hjelper deg å vinne de neste par åra, men som kanskje ikke så mange andre er ute etter (Conley og Bogdanovic er to spillere Jazz har, og det er jo masse sånne rundt i ligaen), som man kan få billig. Nets vil ikke være noen contender, men hvis man kjemper rundt play-in, så putter jo det tross alt flere folk i stolene.

Ellers er jo kanskje Warriors en mulighet igjen, faktisk.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Lakers plukker opp T.Bryant en herlig stretch C det. Nå er de godt satt sammen under kurven med Bryant, Jones og AD.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»