NBA Offseason 2022

Svar
KTBFFH

Re: NBA Offseason 2022

Legg inn av KTBFFH »

Lew_Ashby skrev: tor jun 30, 2022 5:50 am
R66 skrev: tor jun 30, 2022 5:24 am Hva Spurs driver med? Murray for 4 picks som skal ikke være i lottery, markelig greier
Tank, tank, tank, tank!

Man mener vel at gruppen man har nå, ledet av Murray, ikke vil ta steget fra 7-10.plass i grunnserien til contender, og da sprenger man heller opp og tanker for det som muligens er et generasjonstalent i Wembanyama. Det er også andre svært solide prospekter i 2023-draften.

Synes Spurs fikk en ok pakke for Murray. Vi vet aldri hva som kan skje med ubeskyttede picks flere år frem i tid.
Merkelig at Hawks gjør det, skal Trae plutselig dele på ballen? Skal Murray spille off the ball nå?

Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

Shams bomb alert



1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Durant ønsker seg til Phoenix, Suns har sett etter en måte å bli kvitt Ayton

Sign and trade til Brooklyn for KD?

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

1ChiBull1 skrev: tor jun 30, 2022 9:22 pm Durant ønsker seg til Phoenix, Suns har sett etter en måte å bli kvitt Ayton

Sign and trade til Brooklyn for KD?
Må vell ut med med en spiller til og 2 3 frp. Kyrie kan fort ende opp i Lakers nå, hvor mange andre vil være villige til å ofre 2 frp for han?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

NBA er galehus som vanlig.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Tipper Suns prøver på Ayton,Cam Johnson 3 FRP og 3 pick swap.

Men Nets krever nok Bridges i stedet for Cam, om ikke begge.

Jeg blir veldig skuffet om Bridges forsvinner, men enda mer skuffet om man ikke får en av ligaens 5 beste spillere nå som man er favoritt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Hahaha..haha... hvorfor har man egentlig tampering-restriksjoner i NBA.


KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Bone8 skrev: tor jun 30, 2022 11:32 pm Tipper Suns prøver på Ayton,Cam Johnson 3 FRP og 3 pick swap.

Men Nets krever nok Bridges i stedet for Cam, om ikke begge.

Jeg blir veldig skuffet om Bridges forsvinner, men enda mer skuffet om man ikke får en av ligaens 5 beste spillere nå som man er favoritt.
Om jeg ikke tar feil så kan ikke flere spillere innvolveres med en som er sign and trade. Gjerne korriger meg noen om jeg tar feil

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Lonnie Walker får MLE til Lakers, Troy Brown på min. verken størrelse er god nok skyting, men unge spillere ihvertfall. Signerer nok en guard i Toscana-Andeeson. Er Palinla vaksinert mot å hente spillere med litt size?

Henter btw bare Clutch spillere omtrent også
Sist redigert av KTBFFH den fre jul 01, 2022 1:45 am, redigert 1 gang totalt.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Claxton 20m 2 år og Mills 14m 2 år. Videre i Nets. I tillegg til at de trade for Oneal, tror de skal gå for det selv uten KD og Irving. Indikasjon på at de vil ha best mulig spillere i retur?

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Gode signeringer på både Bucks og Phila. Bucks henter Ingles. Phila henter Daniel House, bra 3D wing.
Wow Tucker skal få seg 3 år 33mill? Anferne får over 100m 4 år i Portland. Wash driter seg ut igjen ved å gi Beal 250m kontrakt

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

KTBFFH skrev: fre jul 01, 2022 1:27 am Claxton 20m 2 år og Mills 14m 2 år. Videre i Nets. I tillegg til at de trade for Oneal, tror de skal gå for det selv uten KD og Irving. Indikasjon på at de vil ha best mulig spillere i retur?
Har de så mye valg? Rockets eier pickene deres fram til 2027.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Lew_Ashby skrev: fre jul 01, 2022 2:12 am
KTBFFH skrev: fre jul 01, 2022 1:27 am Claxton 20m 2 år og Mills 14m 2 år. Videre i Nets. I tillegg til at de trade for Oneal, tror de skal gå for det selv uten KD og Irving. Indikasjon på at de vil ha best mulig spillere i retur?
Har de så mye valg? Rockets eier pickene deres fram til 2027.
Nop, derfor tror jeg ikke AD blir tradet bort for Ayton for eksempel. Da skal det veldig mange picks til. Hva tenker du om Lakers? Lukter THT/Nunn kommer til å bli tradet bort for større wing, altfor dårlig size og for mange guarder nå.

Liker at McGee går til Dallas, nå har Dallas fått inn en shotblocker/alleyup center og en stretch five

R66

Legg inn av R66 »

Alle får max, crazy tall

Sa det da han fikk jobben og sier det igjen stakar Nash, for et shitshow

Hvorfor lag signerer spillere som Drummond og Jordan på første dag, spillere som har vist i lang tid at de er ikke bra nok for nba minutter

R66

Legg inn av R66 »

KTBFFH skrev: fre jul 01, 2022 1:31 am Gode signeringer på både Bucks og Phila. Bucks henter Ingles. Phila henter Daniel House, bra 3D wing.
Wow Tucker skal få seg 3 år 33mill? Anferne får over 100m 4 år i Portland. Wash driter seg ut igjen ved å gi Beal 250m kontrakt
House på rimelig lønn er greit nok, men p.j. for tre år, wtf?
Simmons lik kontrakt som Brunson, greit overpay, men de måtte gjøre det

Ingles er nok ferdig etter skaden, rar valg av Bucks

R66

Legg inn av R66 »

Bone8 skrev: tor jun 30, 2022 11:32 pm Tipper Suns prøver på Ayton,Cam Johnson 3 FRP og 3 pick swap.

Men Nets krever nok Bridges i stedet for Cam, om ikke begge.

Jeg blir veldig skuffet om Bridges forsvinner, men enda mer skuffet om man ikke får en av ligaens 5 beste spillere nå som man er favoritt.
Ikke f… at Sarver betaler cp3 book og kd

Nets vil ha Booker i retur for KD :D

R66

Legg inn av R66 »

Suns mister JaVale til Mavs, kanskje de beholder Ayton likevel

Slow mo til Minnie, 2 år 18 mil er nok beste signering på første dag, nye gm er godt i gang

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Det er helt sykehus det som nå skjer hos Nets. En ting er usikkerheten rundt Kyrie, men at KD er på vei bort, det skal jo bare ikke skje. Fortsatt topp 3 spiller i ligaen, den aktive spilleren med nest beste karriere, det skal ikke være mulig å rote det så mye til at den spilleren forsvinner.

Lakers signeringer på første dag bærer ikke preg av noe som helst. Men først og fremst så er vel sannsynligheten stor for at de nå sitter på gjerdet angående Kyrie, mens mulighetene til å trade Westbrook sikkert forsvinner løpet av dagen. Dersom det skjer, så orker jeg for første gang ikke tanken på å haLeBrons lag som førstepri, da må jeg seriøst kutte ut en del Lakers-kamper for noen andre lag. Hvis det finnes en mulighet for en deal med Hornets, så få gjort det med en gang…

Skjønner om Mavs-fan er skuffet over Brunson til Knicks, men den der kontrakten er han ikke verdt. Ellers mange Max-forlengelser første dag. Jokic, Morant og Booker er greie, ikke helt overbevist om at Towns er verdt det…Beal er tydeligvis mest interessert i penger, for Wizzards skal jo ingen plasser.

hgb

Legg inn av hgb »

Miles Bridges i tillegg arrestert i LA for alvorlige tilfeller av vold mot dama. Gitt at det er hold i dette (som det jo virker å være), så burde karrieren hans være mer eller mindre over.

Grei start på FA for Jazz. O'Neale er fin, han, men sleit med kneet i fjor, og var ikke seg selv defensivt. FRP er bra å ta med, pluss en TPE og kommer under tax. Hernangomez waiva var forventa, da han ikke er verdt 7.5M, men håper han kommer tilbake for mindre.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

R66 skrev: fre jul 01, 2022 6:25 am
Bone8 skrev: tor jun 30, 2022 11:32 pm Tipper Suns prøver på Ayton,Cam Johnson 3 FRP og 3 pick swap.

Men Nets krever nok Bridges i stedet for Cam, om ikke begge.

Jeg blir veldig skuffet om Bridges forsvinner, men enda mer skuffet om man ikke får en av ligaens 5 beste spillere nå som man er favoritt.
Ikke f… at Sarver betaler cp3 book og kd

Nets vil ha Booker i retur for KD :D
Tipper han gjør det, men at han forsvinner før han får nyte godene.

Booker er vel eneste grunnen til at KD vil til Suns, og han signerte nettopp Supermax.

Jeg er faktisk usikker på om jeg ville byttet de to. Kun pga alder selvfølgelig.

Og Hvis KD ikke hadde krevd trade hadde Nets hatt bedre forhandlingskort.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

KTBFFH skrev: fre jul 01, 2022 1:02 am
Bone8 skrev: tor jun 30, 2022 11:32 pm Tipper Suns prøver på Ayton,Cam Johnson 3 FRP og 3 pick swap.

Men Nets krever nok Bridges i stedet for Cam, om ikke begge.

Jeg blir veldig skuffet om Bridges forsvinner, men enda mer skuffet om man ikke får en av ligaens 5 beste spillere nå som man er favoritt.
Om jeg ikke tar feil så kan ikke flere spillere innvolveres med en som er sign and trade. Gjerne korriger meg noen om jeg tar feil
Joda, du kan visst d, i hvertfall i følge det jeg leser om CBA- reglene.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Er det noen virkelig gode free agents denne sommeren som faktisk kommer til å flytte på seg? Og kunne utgjort en signifikant forskjell i et av de større og bedre lagene?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

The fuck?!?!??!

Zion Williamson, Pelicans Reportedly Nearing 5-Year, $231M Max Contract Extension

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Lønner seg å sitte ute og bli feit SI....

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Denver lander Bruce Brown 2 år 13mill. Steal etter min mening. Var knallgod for Nets

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Kings kjører på for playin-kamper. Huerter inn for Harkless og et beldig beskyttet 1.rundepick som sannsynligvis blir 2.runde etterhvert. Ok for Kings det, men de blir jo middelhavsfarer uansett. Fint for ligaen uansett at ikke det kun finnes lag som går for tittel eller tanker. Må ha noen outsidere som kan skape litt underholdning.

Og det er jo ikke slik at Kings vet hva de skal gjøre om de skulle tanke og få et høyt pick. At man tok Bagley som nr.2 pga man allerede hadde Fox er noe som vil hjemsøke denne franchisen til evig tid.

hgb

Legg inn av hgb »

Mr.Meep skrev: fre jul 01, 2022 3:06 pm The fuck?!?!??!

Zion Williamson, Pelicans Reportedly Nearing 5-Year, $231M Max Contract Extension
Pelicans har vel ikke mye valg. De kan ikke miste Zion for ingenting. Han kunne tatt QO og dratt om et år.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Goooeeebeeert minnesota!

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Mr.Meep skrev: fre jul 01, 2022 10:05 pm Goooeeebeeert minnesota!
Hahahhaa 5 første runde pick med årets draft hahahahhahah

Hvor går Mitchell?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lew_Ashby skrev: tor jun 30, 2022 10:09 pm NBA er galehus som vanlig.
Jeg gjentar.

5 førsterundepick for Baguette Biyombo er myyye. Samtidig er jeg i campen som mener guardene til Jazz var en større skyld i de defensive playoffsfadesene til laget. Wolves all in nå og blir forhåpentligvis en faktor i vest.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»