NBA Offseason 2022

Svar
hgb

Re: NBA Offseason 2022

Legg inn av hgb »

1ChiBull1 skrev: lør okt 08, 2022 2:41 pm Jeg hadde blowa opp Chicago sitt roster også for sjansen på han her

Lakers burde trade LeBron og resten og bli med i shitshowtankmodus
I såfall blir nok Pelicans happy, siden de kan bytte FRP med Lakers i '23.

Nå er jo oddsa helt annerledes enn de var i gamle dager, og sjansen for å få nummer 1 er likt fordelt mellom topp 3, men også gode muigheter for alle ned til 6 og 7. Nå trekker man jo i tillegg topp 4, så det er jo blitt ganske mye mindre incentiv til å tanke max.

Det er jo mange andre antatt gode spillere i draften (Scoot Henderson, Thompson-tvillingene, mange fler), men hvis man tenker at dette er en one-man-draft, så er det mindre viktig enn før å være skikkelig ræva.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Andre Drummond ordnet seg range, NBA har offisielt klikket. 3 for 3 fra distanse i natt. Hadde vært konge om vi ser renessansen for Drummond som starter og han får snittet 30+ min igjen. Da kan han sykt nok komme seg opp til topp 20 på all time rebound-listen. Mangler 3k reb og fylte nettopp 29 år (tror alltid han er eldre).

Ben Simmons må virkelig skjemme seg i et mørkt hjørne.


TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Lakers ser spennende ut foran sesongen. Borte er så godt som alle de gamle trøtte ringrevene og inn har det kommer mye atletiske unge spillere som orker å løpe/spille forsvar. Nunn er endelig tilbake fra skade, Reeves ser ut som en million + mye annet smått & godt.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Lew_Ashby skrev: man okt 10, 2022 11:11 am Andre Drummond ordnet seg range, NBA har offisielt klikket. 3 for 3 fra distanse i natt. Hadde vært konge om vi ser renessansen for Drummond som starter og han får snittet 30+ min igjen. Da kan han sykt nok komme seg opp til topp 20 på all time rebound-listen. Mangler 3k reb og fylte nettopp 29 år (tror alltid han er eldre).

Ben Simmons må virkelig skjemme seg i et mørkt hjørne.

Var ikke det jeg forventa når vi henta han :shock: :lol:

Så jævla usikker på hva jeg tenker om dette Bulls laget, frykter at vi blir stuck i det mid purgatory plassen fremover, spesielt når vi mangler en ekte PG (om ikke Lonzo kommer tilbake...)
Vi BURDE kunne konkurrere mot topp 3 i east, vi har en MVP kandidat i DeMar, offensiv superstar i Zach som er i sin prime, vooch som er veldig god når han er i flyten, men har vært ganske ustabil.

Det er jo åpenbart at vi trenger en virkelig god wing/big defender som kan løpe og skyte

En trade må skje i løpet av sesongen , vi har for mange guards. Coby White, Patrick Williams og Vooch burde være tilgjengelig

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

LaVine/DeMar må også steppe opp i playoffs.. Det er jo det største spørsmålstegnet, uten Lonzo så er det liksom kun Zach og DeMar som tar tur på å skyte, i playoffs så krympa Zach litt for mye bak DeMar.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »


TH22

Legg inn av TH22 »

Vi trenger fortsatt 1 eller 3 til i Fantasy-ligaen. Livedraft i morgen kveld kl. 20.00. Get in :) https://fridiskusjon.no/viewtopic.php?t=4115

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Det er jo absurd og noe vi basketballverdenen aldri har sett før. Det er jo det.


Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Største og viktigste signeringen i år

https://nypost.com/2022/10/17/charles-b ... 0-million/

Chuck, Shaq and Ernie er top 3 ting med NBA

TH22

Legg inn av TH22 »

Årets sesongtråd: NBA 2022-23

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»