Viafnatt/Jon Arne Riise på ny,pussig dialekt

Svar
fiskefinger

Viafnatt/Jon Arne Riise på ny,pussig dialekt

Legg inn av fiskefinger »

Det var en framifrå storartet ide av Viafnatt og ansette JohnArneRiise som kommentator...så ham på direkten fra Bodø i går kveld,og det var en storslått og morsom opplevelse.......mannen har nå lagt seg til en ny,pussig dialekt,som mest av alt minner meg litt om en bulgarsk taxisjåfør jeg møtte i Hammerfest for noen uker siden-han snakket omtrent som John Arne.
Hvor er det blitt av den koselige,lovjale sunnmørsgutten fra Ålesund?
Han har jo endret seg til et bollete "boblejakkemonster"med en merksnodig måte å kommunisere selvfølgeligheter på.
Men for all del....jeg og gutta fikk opp blikket,og fikk oss en ordentlig god latter,og kampen var ikke så verst den heller...

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

fiskefinger skrev: fre apr 08, 2022 5:09 pm Hvor er det blitt av den koselige,lovjale sunnmørsgutten fra Ålesund?
Han var aldri der og det er vel mildt sagt betimelig å kunne påstå at noe sånn aldri har eksistert generelt sett.

Strider

Legg inn av Strider »

fiskefinger skrev: fre apr 08, 2022 5:09 pm Det var en framifrå storartet ide av Viafnatt og ansette JohnArneRiise som kommentator...så ham på direkten fra Bodø i går kveld,og det var en storslått og morsom opplevelse.......mannen har nå lagt seg til en ny,pussig dialekt,som mest av alt minner meg litt om en bulgarsk taxisjåfør jeg møtte i Hammerfest for noen uker siden-han snakket omtrent som John Arne.
Hvor er det blitt av den koselige,lovjale sunnmørsgutten fra Ålesund?
Han har jo endret seg til et bollete "boblejakkemonster"med en merksnodig måte å kommunisere selvfølgeligheter på.
Men for all del....jeg og gutta fikk opp blikket,og fikk oss en ordentlig god latter,og kampen var ikke så verst den heller...
Tenkte det samme første gang jeg hørte Riise sin nye dialekt. Sjelden man hører noen som plutselig snakker helt annerledes.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Sport Generelt»