Aalesunds fotballklubb - klubbtråd

Svar
Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Re: Aalesunds fotballklubb - klubbtråd

Legg inn av Rainmaker »

Fritz_ skrev: ons apr 27, 2022 10:26 pm Ikke all verden til aktivitet i denne tråden her. Og synd er det. For i år ser det ut til at Aafk har et lag vi kan være stolte av. Vi vært konkurransedyktige i alle kamper vi har stilt opp i. Vi ble riktignok kjørt ganske hardt mot Viking. Men hvem blir ikke det?

Hva tror folk om kampen i morgen? LSK borte er jo alltid vanskelig med tanke på at de er mer vant med naturgress og slikt. Men jeg ser ingen grunn til at vi ikke skal kunne lage en del trøbbel der. Haugen er jo i kalasform. Balkangjengen vår ser også ut til å ha tilført både kraft og kynisme. Gleder meg til kamp. :)
Frykter vi får en i fleisen fra Holmbert :/

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

rufsen88 skrev: tor apr 28, 2022 12:44 am
Champis skrev: tor apr 28, 2022 12:39 am
rufsen88 skrev: tor apr 28, 2022 12:13 am

Ja, jeg glemte å si at selv om jeg er kronisk pessimist så blir jeg skuffa om laget ikke overrasker meg og tar poeng. Så der har du meg :lol:

Men i den formen Haugen er i nå så tror jeg faktisk LSK skal passe seg litt. Han har fått sving på sakene etter to-tre sesonger der han ikke har fått vist hva han kan. Det må ha vært frustrerende.

Ellers er Canadija en spiller som har imponert meg i positiv forstand. Spiller med ro og kløkt.

Canadija er en meget bra spiller. Frekvens og meget godt fotballhodet, god teknisk. Liker han veldig godt, og han kunne godt inn på de aller fleste lag.
Når jeg leste at han kom fra S08 uten å bli satset på sp gjorde jeg mine tanker må jeg innrømme. Men så langt har han gjort disse til skamme:)
Var ikke det samme "oppskrift" med Nenass?

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Rainmaker skrev: tor apr 28, 2022 8:36 am
Fritz_ skrev: ons apr 27, 2022 10:26 pm Ikke all verden til aktivitet i denne tråden her. Og synd er det. For i år ser det ut til at Aafk har et lag vi kan være stolte av. Vi vært konkurransedyktige i alle kamper vi har stilt opp i. Vi ble riktignok kjørt ganske hardt mot Viking. Men hvem blir ikke det?

Hva tror folk om kampen i morgen? LSK borte er jo alltid vanskelig med tanke på at de er mer vant med naturgress og slikt. Men jeg ser ingen grunn til at vi ikke skal kunne lage en del trøbbel der. Haugen er jo i kalasform. Balkangjengen vår ser også ut til å ha tilført både kraft og kynisme. Gleder meg til kamp. :)
Frykter vi får en i fleisen fra Holmbert :/
Han var en meget god spiller for Aafk. Holmbert har en pakke som er veldig interessant. I tillgg til å vere fysisk så har han faktisk bra med fart i beina. Tipper han vil bli en hit på Åråsen om han får tillit over tid. Men i dag skal han møte den oransje veggen. ;)

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Det er på tide med en liten vurdering av sesongstarten til Aafk. Først vil jeg illustrere den enkelt ved å presentere resultatene borte og hjemme:

Aafk - Kristiansund 1-0 (fortjent seier)
Aafk - Tromsø 2-2 (U var greit. Men utligninga kom 5 min på overtid)
Aafk - Molde 0-2 (fortjent tap)

Viking - Aafk 1-0 (Fortjent tap)
Odd - Aafk 2-3 (Fortjent seier)
LSK - Aafk 2-0 (Syns Aafk hadde fortjent U her)
Ham-kam - Aafk 0-0 (greit med U)
S08 - Aafk 1-2 (Litt heldig seier)

Så langt står altså Aafk med 3-1-3. Jeg vil si at laget har fått omtrent så mange poeng som man spillemessig har fortjent. Men det folk bør legge merke til er at tapene til Aafk har komt mot sterk motstand. Molde, LSK og Viking er ingen pushovers. Aafk har vært konkurransedyktige i alle disse kampene og kunne med litt marginer tatt poeng. Mot Viking hadde det riktignok vært et ran.

Man må også legge merke til at Aafk kun har spilt hjemme i 3 av 8 kamper. Med seier mot Jerv i dag kan man virkelig begynde å snakke om en god åpning for de oransje. Laget fremstår som ganske solide bakover. Dessverre har vi hatt noen voldsomme individuelle feil som har ført til baklengs ute av det blå. Grytebust har hatt et par tabber, men han har også berget laget ved flere anledninger.

Aafk er som de fleste nå vet veldig farlige på overganger. Haugen er den faktoren som skaper problemer for de fleste lag som er i ubalanse. Frykten min er at laget har litt få strenger å spille på. I kveld vil vi få svaret på om vi makter å styre en kamp og skape sjanser på den måten. Mot Jerv MÅ vi våge å føre spillet. Jeg er spent!

rufsen88

Legg inn av rufsen88 »

Typisk bananskall når man møter et annet opprykkslag. Men her skal vi vinne. Og ikke minst styre!

Får håpe LAN satt mer pris på den siste timen mot S08 enn den første halvtimen. Fotball skal spilles, ikke sparkes.

rufsen88

Legg inn av rufsen88 »

Det ligg eit AaFK-mål i lufta.

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Jeg konkluderer med at Aafk har hatt en god åpning på sesongen nå. Men noen problemer kom virkelig frem i går. Vi er absolutt ikke komfortable med å styre kamper. Vi går ikke all in før vi absolutt må, og da greier vi jo å skape litt. Men vi ble skremmende åpne bakover også. Det skal sies at Jerv har noen ekle spillere i front der som er tunge å skubbe seg på når man er i ubalanse. Vi skal juble over 3 nye poeng. Men vi skal vere edruelige nok til å erkjenne at vi har ting å jobbe med i spillet vårt. Det gledelige er at vi er med å kjempe om poeng i alle kamper. Det vil resultere i at vi ikke rykker ned. 14 poeng så langt gir et poengsnitt på 1,55 pr kamp. Over 30 kamper vil det gi oss 46,6 poeng. Med andre ord en solid plassering for et nyopprykket lag.

Matzerath

Legg inn av Matzerath »

Viktig med 3p i gårsdagens kamp, men det måtte ett lite mirakel til med dødball fra Bolkan og en spektakulær scoring fra Määtä.

Men savner at Nilsen "tar grep" som det så fint heter, og gjør bytter tidligere når ting ikke fungerer, eller spillerne er slitne, eller begger deler samtidig. Skjønner at benken er litt tynn, men det startelleveren bedrev av pasningsspill og harde mottak var i lange perioder ikke særlig imponerende i går.

Holdt på å få fnatt av pasningen fra Grytebust, typisk med slike tabber i sånne 6poengskamper. Heldigvis er vi tålelig i rute til å ikke rykke ned, men det blir jo spanande å se hva som skjer til sommervinduet om, i worst case, Haugen, Dybvik og Bolkan forsvinner.

Ser fram til den dagen publikumslyden fra CLS mikses normalt høyt!

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Matzerath skrev: tor mai 26, 2022 1:39 pm Viktig med 3p i gårsdagens kamp, men det måtte ett lite mirakel til med dødball fra Bolkan
Da Aafk fikk tildelt det frisparket sa jeg at kompisen min bare kunne sette seg til rette og nyte målet. Han er en bauta på slike frispark. Mot Molde var han også utrolig nærme. Gull verd å ha han på bana.

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Hva tror folk om bortekampen mot Haugesund da? Frykter litt spissparet til Haugesund som er meget bra. I tillegg må Aafk håndtere det å spille på gress. Jeg syns faktisk vi klarte det ganske bra borte mot LSK, så vi skal nok ikke bruke det som noe unnskyldning. Gress må vi klare. Jeg mener at Haugesund er langt bedre enn poengfangsten viser. De er i mine øyne favoritter til å vinne.

Jugendstil

Legg inn av Jugendstil »

Fritz_ skrev: fre mai 27, 2022 8:53 pm Hva tror folk om bortekampen mot Haugesund da? Frykter litt spissparet til Haugesund som er meget bra. I tillegg må Aafk håndtere det å spille på gress. Jeg syns faktisk vi klarte det ganske bra borte mot LSK, så vi skal nok ikke bruke det som noe unnskyldning. Gress må vi klare. Jeg mener at Haugesund er langt bedre enn poengfangsten viser. De er i mine øyne favoritter til å vinne.
Litt usikker. Haugesund er gode framover men er også laget som har sluppet inn mest denne sesongen.
Vi vant sist gang vi var i Haugesund da vi hadde ett mye dårligere lag.
Tror det blir en jevn kamp igjen der visst vi har litt marginer med oss så tar vi alle poengene.
Vi stiller nok lavt med 3 bak og det tror jeg Haugesund vil slite med.
Og S.Haugen kan gjøre det bra mot dem på kontringer.

Skumle her er at Haugesund har funnet formen de siste kampene

Matzerath

Legg inn av Matzerath »

Må være ganske fornøyd med 1p borte mot Haugesund, særlig slik kampen utarta seg. Haugesund var tunge i boks, det var ikke gøy med alle situasjonene i eget felt. Määtä var vel omtrent AaFKs beste utover i kampen, han hadde noen nydelige raid. Flott å se Solnørdal klinke inn 2-2 helt på slutten der; sånt kan skje om man får spilletid!

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Matzerath skrev: ons jun 01, 2022 12:59 pm Må være ganske fornøyd med 1p borte mot Haugesund, særlig slik kampen utarta seg. Haugesund var tunge i boks, det var ikke gøy med alle situasjonene i eget felt. Määtä var vel omtrent AaFKs beste utover i kampen, han hadde noen nydelige raid. Flott å se Solnørdal klinke inn 2-2 helt på slutten der; sånt kan skje om man får spilletid!
Med tanke på alle de tøffe kampene vi har hatt er poengfangsten meget god! Mange bortekamper. Utrolig gledelig med Solnørdal ja. La oss håpe at han er nærmere førstelaget nå og får flere sjanser fremover. Jeg ser lyst på fortsettelsen.

Champis

Legg inn av Champis »

Ikke bare resultatene, men også prestasjonene til Aalesund har vært meget gode den første delen av sesongen!

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Champis skrev: tor jun 02, 2022 2:18 am Ikke bare resultatene, men også prestasjonene til Aalesund har vært meget gode den første delen av sesongen!
Det er jo en stor kontrast til sist vi var oppe i Eliteserien. Vi ble jo rundspilt av mange lag den gangen. Har egentlig aldri forstått hvordan vi kunne være så dårlige i Eliteserien etter at vi kom fra poengrekord i OBOS.

Neste kamp er altså Vålerenga hjemme på CLS. Her møter vi et såret dyr som har tenkt å legge om spillestilen. Fagermo har meldt en mer kynisk tilnærming. VIF kommer ikke til å gi vekk de rommene Haugen elsker å boltre seg i. Det kan bli en tøff oppgave å bryte ned et lavtliggende VIF som trenger poeng.

Matzerath

Legg inn av Matzerath »

Det ryktes at de to tegneserieklubbene M#&de og Glimt sikler etter vår juvel Määtä:
https://www.nettavisen.no/sport/kilder- ... -95-542834
https://direkte.vg.no/sportsdognet/news ... 6-db6faccf

Dette er selvsagt TOTALT uaktuelt! Määtä bør selges direkte til utlandet, ferdig snakka, Melland!
Ny kontrakt og direkte til Premier League, med ekstra nuller bak!

Ellers veldig kjedelig med avslutninga mot VIF, men godt å se en kamp med relativt normal puls igjen mot Hødd.

PS!
Og når kommer Speakers Corner tilbake igjen? Vi venter.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Mättää er dum hvis han ikke tar et mellomsteg innenlands før han reiser ut. Bare å selge ;)

Jugendstil

Legg inn av Jugendstil »

Nordlys skrev: fre jun 24, 2022 2:26 pm Mättää er dum hvis han ikke tar et mellomsteg innenlands før han reiser ut. Bare å selge ;)
Glimt har vel tjent mye penger så vi tar gjerne 50 Millioner.
Kan prutes ned til 40 om vi tar 3 poeng i helgen :)

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Nordlys skrev: fre jun 24, 2022 2:26 pm Mättää er dum hvis han ikke tar et mellomsteg innenlands før han reiser ut. Bare å selge ;)
Nå er ikke Glimt det det en gang var. Det mellomsteget tar han greit i Nederland, Belgia osv.

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Matzerath skrev: tor jun 23, 2022 5:11 pm Det ryktes at de to tegneserieklubbene M#&de og Glimt sikler etter vår juvel Määtä:
https://www.nettavisen.no/sport/kilder- ... -95-542834
https://direkte.vg.no/sportsdognet/news ... 6-db6faccf

Dette er selvsagt TOTALT uaktuelt! Määtä bør selges direkte til utlandet, ferdig snakka, Melland!
Ny kontrakt og direkte til Premier League, med ekstra nuller bak!

Ellers veldig kjedelig med avslutninga mot VIF, men godt å se en kamp med relativt normal puls igjen mot Hødd.

PS!
Og når kommer Speakers Corner tilbake igjen? Vi venter.
Syns egentlig kampen mot VIF var ganske dårlig spillemessig. Likevel var vi god posisjon til å vinne etter 80 minutt. Men det hadde ikke vært fortjent. Jeg mener vi må kunne prestere bedre på hjemmebane. Syns vi spiller for mye på å ligge lavt for så å satse på Haugen på overgangene. Lite utviklinde, men effektivt.

Matzerath

Legg inn av Matzerath »

Savner mer eget spill, ja, det ble ekstra tydelig kanskje i sist hjemmekamp. Savner også at man blir flinkere i å holde ballen i laget i enkelte faser hvor vi har hatt mye trykk imot, men det virker å være taktikken å kontre/drible seg framover så ofte som mulig. Også betenkelig at laget virker å gå tomme for krefter mot slutten av kamper, mens byttene som regel uteblir til det er akkurat litt for seint.

Håper vi holder nullen så lenge som mulig i kveldens kamp, ikkeno gavepakke fra forsvaret før 10min takk! Måtte våre salgsobjekter klinke til og forsvaret holde potte tett; vi har ei lita cuphøne å plukke med Glimt! :twisted:

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Nå har altså Aafk solgt Haugen slik de har hatt planer om hele tiden. Siden Aafk har vært så ivrige på å selge sine mest attraktive spillere forventer jeg at planen ligger klar og at klubben bare går ut og henter en erstatter. Er den planen der? Det blir virkelig spennende å se. For det er ganske lite vits i en slik strategi dersom laget svekkes så mye at man dundrer ned i OBOS igjen ved neste korsvei. Nå vil jeg se et handlekraftig Aafk som har gjort grundig forarbeid med tanke på å hente en erstatter som er god nok til å score mål i Eliteserien.
Sist redigert av Fritz_ den fre jul 08, 2022 9:46 am, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Fritz_ skrev: fre jul 08, 2022 9:37 am Nå har altså Aafk solgt Haugen slik de har hatt planer om hele tiden. Siden Aafk har vært så ivrige på å selge sine mest attraktive spillere forventer jeg at planen ligger klar og at klubben bare går ut og henter en erstatter. Er den planen der? Det blir virkelig spennende å se. For det å selge er ganske lite vits i en slik strategi dersom laget svekkes så mye at man dundrer ned i OBOS igjen ved neste korsvei. Nå vil jeg se et handlekraftig Aafk som har gjort grundig forarbeid med tanke på å hente en erstatter som er god nok til å score mål i Eliteserien.
Jeg ville ikke holdt pusten...

Men nå skjer det ikke noe før 1. august på den fronten uansett

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Men hvorfor selger man før man kan hente en erstatter? Burde dere ikke holdt på ham til vinduet åpner? Fikk dere så mye ekstra for å slippe han nå?

Matzerath

Legg inn av Matzerath »

Her kommer twisten som ingen forventet!

AaFK sliter både på banen og overgangsmarkedet:
https://www.smp.no/sport/i/BjAzw7/aafk- ... saa-enkelt
"– Burde det allerede vært på plass flere nye enn bare Kitolano?

– Det kan du si, men «alle» leter etter spillere i de samme posisjonene. Det er ikke så enkelt å få noen inn, og vi kan ikke hente noen bare for å hente noen. Vi må få inn noe vi kan være fornøyde med, som må være vesentlig bedre enn de vi har fra før av, sier Nilsen, som nevner at nå er både Alexander Ammitzbøll og Fredrik Haugen er skikkelig på gang igjen."

– Utfordrende marked

– Vi har vært åpne på at vi søker noen som kan gi oss noe ekstra offensivt, men vi må være trygge på at de kan gjøre det på kort eller lang sikt. Det er mange andre som søker etter det samme som oss, så det er ikke bare-bare, sier sportssjef Bjørn Eirk Melland.

– Sliter dere med å få noen inn?

– Sliter? Det er nå så. Det er klubber i 1. divisjon som kjemper om opprykk, mens klubber i eliteserien vil beholde spillere. Det er et utfordrende marked i Norge, sier sportssjefen, som er åpen for både overganger og lån av spillere.

– Vi ser det omsettes spillere for en god del penger i Norge, som på mange måter er bra for norsk fotball. Vi er på spillerjakt, er i dialoger og jobber med saken, så får vi se om vi klarer å lande noen som vi føler styrker oss innenfor de rammene vi har, sier han."
Forferdelig kamp i går, forresten. :( :oops:

Matzerath

Legg inn av Matzerath »

Fritz_ skrev: fre jul 08, 2022 9:37 am Nå har altså Aafk solgt Haugen slik de har hatt planer om hele tiden. Siden Aafk har vært så ivrige på å selge sine mest attraktive spillere forventer jeg at planen ligger klar og at klubben bare går ut og henter en erstatter. Er den planen der? Det blir virkelig spennende å se. For det er ganske lite vits i en slik strategi dersom laget svekkes så mye at man dundrer ned i OBOS igjen ved neste korsvei. Nå vil jeg se et handlekraftig Aafk som har gjort grundig forarbeid med tanke på å hente en erstatter som er god nok til å score mål i Eliteserien.
Planen var visst å se hvordan det gikk:

"– Vi har invester i og jobbet mye med Mamadou og Ammitzbøll. I en ideell verden er spillerne klare for å ta over i det vi gjør et salg som da Sigurd gikk. Det vi ikke var klar over på det tidspunktet, da vi tok disse vurderingene, er at Mamadou ble skadet og nå er Ammitzbøll det samme, sier han og legger til:

– Tanken var at vi ikke skulle ut med en gang på markedet for å finne en erstatter direkte for han. Vi ønsket å gi tillit og trygghet til dem som er her i den posisjonen i startfasen, så skulle vi se an hvordan det gikk.

– Hvor vanskelig er det å få inn spillere nå som det bare er litt over to uker til overgangsvinduet stenger?

– Det er ikke vanskelig å få inn spillere i de posisjonene, men det er ikke lett å være trygg på at vi får inn de riktige spillerne. Det er viktig for oss at vi henter noen som kan gi oss en ekstra dimensjon. Samtidig er det spillere der som vi kan tenke oss, men som er vanskelige å få til, sier sportssjefen."

Fra Sumpen Pluss:
https://www.smp.no/sport/i/9KjE3p/nedsl ... gtidsskadd

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Matzerath skrev: tir aug 16, 2022 10:05 pm
Fritz_ skrev: fre jul 08, 2022 9:37 am Nå har altså Aafk solgt Haugen slik de har hatt planer om hele tiden. Siden Aafk har vært så ivrige på å selge sine mest attraktive spillere forventer jeg at planen ligger klar og at klubben bare går ut og henter en erstatter. Er den planen der? Det blir virkelig spennende å se. For det er ganske lite vits i en slik strategi dersom laget svekkes så mye at man dundrer ned i OBOS igjen ved neste korsvei. Nå vil jeg se et handlekraftig Aafk som har gjort grundig forarbeid med tanke på å hente en erstatter som er god nok til å score mål i Eliteserien.
Planen var visst å se hvordan det gikk:

"– Vi har invester i og jobbet mye med Mamadou og Ammitzbøll. I en ideell verden er spillerne klare for å ta over i det vi gjør et salg som da Sigurd gikk. Det vi ikke var klar over på det tidspunktet, da vi tok disse vurderingene, er at Mamadou ble skadet og nå er Ammitzbøll det samme, sier han og legger til:

– Tanken var at vi ikke skulle ut med en gang på markedet for å finne en erstatter direkte for han. Vi ønsket å gi tillit og trygghet til dem som er her i den posisjonen i startfasen, så skulle vi se an hvordan det gikk.

– Hvor vanskelig er det å få inn spillere nå som det bare er litt over to uker til overgangsvinduet stenger?

– Det er ikke vanskelig å få inn spillere i de posisjonene, men det er ikke lett å være trygg på at vi får inn de riktige spillerne. Det er viktig for oss at vi henter noen som kan gi oss en ekstra dimensjon. Samtidig er det spillere der som vi kan tenke oss, men som er vanskelige å få til, sier sportssjefen."

Fra Sumpen Pluss:
https://www.smp.no/sport/i/9KjE3p/nedsl ... gtidsskadd
Aafk ønsker seg Bjørn Martin Kristensen og han er ifølge De wahl tilgjengelig for 3 mill ca. Høres ut som man bare er dritgjerrige.

rufsen88

Legg inn av rufsen88 »

Nordlys skrev: fre jul 08, 2022 9:49 am Men hvorfor selger man før man kan hente en erstatter? Burde dere ikke holdt på ham til vinduet åpner? Fikk dere så mye ekstra for å slippe han nå?
Fordi vi har en fysioterapeut som sportssjef. Han har knapt nok satt sine ben utenfor sunnmøre og er happy med å heve lønn uten å skjønne at supportere har forventninger. Han får sitte fordi det ikke er noen prestasjonskultur i klubben. Det hele snekres sammen fra år til år uten noen overordnet plan. En svært demotiverende klubb å følge de siste ti årene.

Edit: nå kom jeg på en av klubbens større fadeser de siste årene: Sportsplanen😂 Det var utbasunert i øst og vest at klubben jobbet med en sportsplan som skulle definere klubbens satsing og retning i årene fremover.Denne lot vente på seg. Flere år om jeg ikke husker feil. Så kom den plutselig. Til brask og bram. På nettsidene! Man kunne laste den ned og lese.

Og vi supporterne gledet oss til spennende sengelektyre. Men så viser det seg at det hele var en pamflett med noen få, korte påstander om hva klubben skulle være: offensiv, tiltrekkende, underholdende fotball. Dødballag og topp 6 innen 2025 til og med. Masse floskler. Og enda flere bilder. Ikke et kløyva ord om hvordan dette skulle skje. Det skulle vel bare skje uten videre? Pamfletten var for øvrig også proppet av skrivefeil og tvilsomme skriveferdigheter.

Jeg måtte faktisk søke den opp. Her er’n: https://www.aafk.no/nyheter/her-er-sportsplanen

Etter den ble lansert og svært dårlig mottatt på det daværende forumet, Speaker’s Corner, så hørte vi ikke noe mer om sportslige planer. Så ble forumet stengt grunnet for mye kritikk mot ledelsen, og her sitter jeg og mimrer om sportsplanen😂

Matzerath

Legg inn av Matzerath »

AaFK følger med i diskusjonene (som ikke foregår på Speaker's Corner, i alle fall):

"Det er klart at vi i klubben følger med på diskusjonene som rører seg rundt byens kafebord og i kommentarfelt. Det betyr engasjement og vi ønsker å svare. Så langt det lar seg gjøre. Vi har derfor tatt med oss en haug med spørsmål fra dere inn på kontoret til sportssjef Bjørn Erik Melland.

- Skjønner du at folk er kritiske i en tid der man sliter med å hente poeng?

-  Det er bra at folk viser at de bryr seg. Det er sånn vi ønsker å ha det. Det motsatte av gode diskusjoner ville bety at folk ikke kjente på det, og dit vil vi ikke, sier han."

https://www.aafk.no/nyheter/sportssjefe ... x68vlZq6cg

rufsen88

Legg inn av rufsen88 »

Matzerath skrev: ons aug 17, 2022 4:52 pm AaFK følger med i diskusjonene (som ikke foregår på Speaker's Corner, i alle fall):

"Det er klart at vi i klubben følger med på diskusjonene som rører seg rundt byens kafebord og i kommentarfelt. Det betyr engasjement og vi ønsker å svare. Så langt det lar seg gjøre. Vi har derfor tatt med oss en haug med spørsmål fra dere inn på kontoret til sportssjef Bjørn Erik Melland.

- Skjønner du at folk er kritiske i en tid der man sliter med å hente poeng?

-  Det er bra at folk viser at de bryr seg. Det er sånn vi ønsker å ha det. Det motsatte av gode diskusjoner ville bety at folk ikke kjente på det, og dit vil vi ikke, sier han."

https://www.aafk.no/nyheter/sportssjefe ... x68vlZq6cg
Det er ikke hver dag man leser såpss generelle og vage uttalelser som de du lenket til der. Men greit. Melland skal ha for å åpne døren. Selv om rommet er tomt.

Det litt ironiske er jo at sist gang ledelsen, den gang ved Geir Vik, sa at de var glad i diskusjonen folk hadde på nett og some, og til og med kalte Speaker’s Corner for «word on the street», så stengte de hele forumet😂

Så denne nyhetssaken eller hva jeg skal kalle det fra aafk.no er dessverre lite troverdig.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»