Raised by wolves

Svar
Hardy-guttene

Raised by wolves

Legg inn av Hardy-guttene »

Jeg var svært skeptisk, men må innrømme at jeg ble hektet. Har sett ni av ti episoder og synes det er et veldig interessant plot. Muligens fordi jeg holder Alien og Blade Runner høyt og fordi dette kanskje kan passe inn i en overordnet tidslinje eller et felles univers. Jeg liker også de historiske og filosofiske/moralske referansene. Såpeoperafaktoren har heller ikke vært så høy at det har blitt plagsomt, selv om en del ting kan virke temmelig urealistiske og brukes kun for å drive historien framover.

Langt fra perfekt eller terningkast seks, men jeg ble som sagt hektet.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Ye, likte også denne. Ser frem til neste sesong.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Serien har blitt kansellert etter 2 sesonger.

Dette var en interessant og helt sprø sci-fi serie av Ridley Scott, meget skuffet over kanselleringen.
Er så drittlei av å bli engasjert i serier bare for å oppleve dette gang på gang, mens uberdritt serier av lav kvalitet med modningsnivået til en 14-åring får fortsette sesong etter sesong. ☹️

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Fringegirl skrev: fre sep 30, 2022 3:47 pm Serien har blitt kansellert etter 2 sesonger.

Dette var en interessant og helt sprø sci-fi serie av Ridley Scott, meget skuffet over kanselleringen.
Er så drittlei av å bli engasjert i serier bare for å oppleve dette gang på gang, mens uberdritt serier av lav kvalitet med modningsnivået til en 14-åring får fortsette sesong etter sesong. ☹️
Sesong 1 var ok, sesong 2 not so much for min del.

Har sett mange serier som blir kansellert og det er like plagsomt hver gang. Nå gidder jeg nesten ikke begynne på en serie før det i det minste er laget 2 sesonger.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Fringegirl skrev: fre sep 30, 2022 3:47 pm Serien har blitt kansellert etter 2 sesonger.

Dette var en interessant og helt sprø sci-fi serie av Ridley Scott, meget skuffet over kanselleringen.
Er så drittlei av å bli engasjert i serier bare for å oppleve dette gang på gang, mens uberdritt serier av lav kvalitet med modningsnivået til en 14-åring får fortsette sesong etter sesong. ☹️
Jepp, dette er en gjenganger :(

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»