Derby, en klubb i oppløsning?

Svar
caliblue

Re: Derby, en klubb i oppløsning?

Legg inn av caliblue »

Tilstander...


TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Spørsmålet er jo hvor lenge Rooney holder ut. Er ikke småtteri rent resultatmessig han har oppnådd med klubben gitt forholdene han jobber under.

caliblue

Legg inn av caliblue »

Regner med han sitter ut sesongen. Han kan ikke tape på det. Massiv oppside.

Ellers er det jo vanskelig å forutsi noe som helst når det gjelder manageransettelser. Det er nok grunn til å tro at han hadde endt opp hos Everton om de virkelig ønsket han. Men mislykkes Lampard og skal skiftes ut etter noen måneder, tror jeg ikke Rooney blir noe alternativ. Til det blir deres profil for lik.

Neste steg burde sikkert bli en klubb i Championship med ambisjoner om opprykk eller å ta et stopp i Glasgow for å pynte på CVen. Nesten rart WBA ikke gikk all-in, men de synes kanskje Steve Bruce er et safere valg.

Lezah

Legg inn av Lezah »

caliblue skrev: tor feb 03, 2022 7:18 pm Tilstander...

Enn å skulle jobbe som manager under sånne forhold...

Investor

Legg inn av Investor »

Slår vi Hull hjemme i morgen begynner jeg virkelig å få trua!

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

3-1 seier faktisk. Det er Reading dere må klå skal den nesten umulige oppgaven løses. Ser det er et litt for stort sprang videre oppover tabellen. Spennende.

Investor

Legg inn av Investor »

Tap 1-4 for Boro, som forventet. Men siden Reading og Peterborough også tapte så er det fortsatt 4 poeng opp.
Og neste lørdag kommer sistnevnte til Pride Park!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Rooney ass.


Lezah

Legg inn av Lezah »

Uavgjort i går mellom Reading og Peterborough er jo egentlig ganske ok resultat for Derby.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Vinner på overtid. Helt avgjørende for å henge med Reading.

Lezah

Legg inn av Lezah »

5 poeng opp til trygg plass nå, fy faen.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Lezah skrev: lør feb 19, 2022 7:32 pm 5 poeng opp til trygg plass nå, fy faen.
Jeg begynner nesten å få litt trua! Sjekker hver kampdag hvordan det har gått.

Lezah

Legg inn av Lezah »

missChance skrev: lør feb 19, 2022 7:50 pm
Lezah skrev: lør feb 19, 2022 7:32 pm 5 poeng opp til trygg plass nå, fy faen.
Jeg begynner nesten å få litt trua! Sjekker hver kampdag hvordan det har gått.
Ja det er utrolig men jaggu øker sannsynligheten for at dette går for hver runde.

morrisey

Legg inn av morrisey »

Lezah skrev: lør feb 19, 2022 7:54 pm
missChance skrev: lør feb 19, 2022 7:50 pm
Lezah skrev: lør feb 19, 2022 7:32 pm 5 poeng opp til trygg plass nå, fy faen.
Jeg begynner nesten å få litt trua! Sjekker hver kampdag hvordan det har gått.
Ja det er utrolig men jaggu øker sannsynligheten for at dette går for hver runde.
At selveste Paul Ince overtar Reading gjør vel ikke muligheten mindre..

Investor

Legg inn av Investor »

Dette går veien! Millwall neste 😊

Investor

Legg inn av Investor »

To tap på rad nå, mens Reading vinner.....huff, 8 poeng opp til trygg plass.
Cardiff borte og Barnsley hjemme fremover. Må bli 6 poeng!

SagaNoren
Innlegg: 433

Legg inn av SagaNoren »

Trist med Derby. Veldig rått om Rooney hadde fått til dette

Investor

Legg inn av Investor »

Cardiff borte i kveld....en must-win.
Litt surt at både Barnsley og Reading har begynt å vinne... :(

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Ravel har scoret for Derby. 1-0 til pause mot Barnsley.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Etter ikke å ha scoret for Derby denne sesongen, netter han for sikkerhets skyld to ganger i denne kampen, og Derby vinner 2-0.

Og Reading tapte, så nå er det 5 poeng som skiller lagene, men Derby har en kamp mer spilt.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »


Lezah

Legg inn av Lezah »

Vanskelig runde, borte mot Rovers mens Barnsley møter langt mer overkommelige Bristol C hjemme. Reading går nok på en smell borte mot kirsebærene, men vrient å si hva Ny Manager-effekten i Peterborough fører til av utslag hjemme mot Swansea.

Investor

Legg inn av Investor »

Bare nesten for Derby mot Coventry. Et stolpetreff fra tre poeng.
Begynner virkelig å haste, må snart få lukket luka opp. Sitter nå å håper på Blackburn mot Reading, er 0-0.….
PS. Et Reading med Ørjan Nyland i gållen!

trønderen

Legg inn av trønderen »

Seier, til tross for at de spilte nesten hele 2. omgang med 10 mann. Sterkt. Men det begynner å bli få kamper igjen nå på å krype seg over streken. Jeg tviler dessverre på at det går.

Lezah

Legg inn av Lezah »

trønderen skrev: søn apr 03, 2022 12:56 am Seier, til tross for at de spilte nesten hele 2. omgang med 10 mann. Sterkt. Men det begynner å bli få kamper igjen nå på å krype seg over streken. Jeg tviler dessverre på at det går.
Samme her. Det har jaggu ikke stått på viljen og innsatsen til de på banen samt staben. Mon tro hva slags fremtid klubben går i møte? Nedrykk eller ei, så er de ganske dypt i sumpa.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Sjukt å tenke på at de skulle ligget trygt plassert på rundt 50 poeng uten poengtrekkene.

Brukeravatar
mikemodano
Innlegg: 886
Sted: Oslo

Legg inn av mikemodano »

Det er mye som tyder på at Derby fint ville ha overlevd i Championship dersom det ikke hadde vært for poengtrekket.
Et spørsmål litt på siden: Hva er det største poengdrawbacket en klubb har greid seg uten nedrykk med ved sesongslutt? Er det Bournemouths berømmelige 'minus 17' fra 08/09 som er markedsledende her? Berget med ni poengs margin ned til første lag under streken, og hadde en sluttsum som ville ha gitt dem tiendeplass under normale omstendigheter.

Lezah

Legg inn av Lezah »

mikemodano skrev: ons apr 06, 2022 3:35 pm Det er mye som tyder på at Derby fint ville ha overlevd i Championship dersom det ikke hadde vært for poengtrekket.
Et spørsmål litt på siden: Hva er det største poengdrawbacket en klubb har greid seg uten nedrykk med ved sesongslutt? Er det Bournemouths berømmelige 'minus 17' fra 08/09 som er markedsledende her? Berget med ni poengs margin ned til første lag under streken, og hadde en sluttsum som ville ha gitt dem tiendeplass under normale omstendigheter.
-Njet-

Skulle foreslå Luton, men de rykket jo ned med sine 30 minuspoeng. Da Juve ble sendt ned en divisjon mener jeg de fikk et solid antall poeng i minus også, men de rykket jo opp lell. Sånn ellers, uten å jukse, så mener jeg Leeds leverte en sterk sesong på midten av 2000-tallet med en kraftig "poengbot" i lomma. 12-15 poeng, mener jeg det var.

Edit nr 2: her var det litt greier jeg hadde glemt: https://www.theguardian.com/football/20 ... deductions

Investor

Legg inn av Investor »

Da var det over for mitt kjære Derby 😥
Reading har kun tapt én av de fem siste, og det ble for mye å matche for Rooneys menn.
Uansett spennende å følge fram til i dag, hadde trua hele veien.

morrisey

Legg inn av morrisey »

Investor skrev: man apr 18, 2022 6:58 pm Da var det over for mitt kjære Derby 😥
Reading har kun tapt én av de fem siste, og det ble for mye å matche for Rooneys menn.
Uansett spennende å følge fram til i dag, hadde trua hele veien.
Rams har uansett gjort en imponerende jobb, og vi er mange som synes det er trist med Derby ned. All mulig hell og lykke ønskes foran neste sesong, og jeg håper inderlig dere får på plass en skikkelig eier.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»