Derby, en klubb i oppløsning?

Svar
Folk_flesk

Re: Derby, en klubb i oppløsning?

Legg inn av Folk_flesk »

Everenga skrev: ons des 01, 2021 2:09 pm
Folk_flesk skrev: ons des 01, 2021 7:48 am
TrondLFC skrev: ons des 01, 2021 7:26 am
Han holdt vel på til han var nærmere 50 ?
Han var skikkelig håpløs allerede i 1990-VM, men ga seg vel ikke før 5 år etter det. Tror forøvrig alle hans oppsparte midler ble liggende igjen på travbanen.
Han stilte i britiske Skal vi danse for noen år siden og hadde ikke blitt noe mykere og smidigere siden sist. Den straffekonken mot Tyskland i VM 90 er jo fin. Shilton er så tung og treg at tyskerne kunne skutt til neste morgen uten å brenne noen for å låne et sitat av Jon Michelet.
Jeg var ikke så gammel da jeg så den straffekonkurransen og husker vagt at tyskerne smelte alle 5 straffene sine kontant ned i hjørnene, mens Stuart Pearce ble den store syndebukken. Fikk senere høre fra faren min at jeg hadde spurt ham om hvorfor Peter Shilton hadde "for korte armer".

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Vet ikke hvor troverdig Mail er her, men:


Everenga

Legg inn av Everenga »

Chromeback skrev: tor des 02, 2021 8:14 am Vet ikke hvor troverdig Mail er her, men:

Nesten så det er like greit. En føniksklubb fra en så stor by vil jo være tilbake i ligaen ganske kjapt mens å skulle dra på en masse gjeld og karre seg fra sesong til sesong på sparebluss med ett nedrykk etter det andre ikke er noe å trakte etter.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Holder WBA til 0-0 ved pause. 16 poeng opp til trygg plass, burde gå greit, vel?

Lezah

Legg inn av Lezah »

Lezah skrev: man des 27, 2021 4:57 pm Holder WBA til 0-0 ved pause. 16 poeng opp til trygg plass, burde gå greit, vel?
Sterk seier mot opprykkskandidat. 14 poeng opp nå- Derby bør minimum være i Championship, viktig for "mangfoldet" blabla. Og ekstra gøy om WR hadde klart dette. Men det skal så jævlig mye til at det nesten er meningsløst å spekulere i.

morrisey

Legg inn av morrisey »

Lezah skrev: man des 27, 2021 8:36 pm
Lezah skrev: man des 27, 2021 4:57 pm Holder WBA til 0-0 ved pause. 16 poeng opp til trygg plass, burde gå greit, vel?
Sterk seier mot opprykkskandidat. 14 poeng opp nå- Derby bør minimum være i Championship, viktig for "mangfoldet" blabla. Og ekstra gøy om WR hadde klart dette. Men det skal så jævlig mye til at det nesten er meningsløst å spekulere i.
Og Stoke i dag. På Britannia. Må ærlig innrømme at jeg allerede har sendt dem ned en divisjon, men det er imponerende det Rooney får til her. Og nå er det bare 11 poeng til sikker plass.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Hope in a hanging snore, som en kjent trønder sa. Klarer de dette blir jeg imponert. Hadde knapt lag ved sesongstart.

Lezah

Legg inn av Lezah »

morrisey skrev: tor des 30, 2021 11:03 pm Og Stoke i dag. På Britannia. Må ærlig innrømme at jeg allerede har sendt dem ned en divisjon, men det er imponerende det Rooney får til her. Og nå er det bare 11 poeng til sikker plass.
Fremdeles avskrevet i min bok, og det er nok en fordel for Derby at andre også gjør det. Neste kamp er Reading, som jo er de de er 11 poeng bak, på siste trygge plass. Tar de den må det være lov å så smått håpe litt. Men etter dem igjen venter flere øver halvdel-lag, så vanskelig er det og vanskelig skal det bli.

Klarer WR det her, og jeg tror altså ikke han gjør det, så tror jeg legendestatusen i Derby er sikret av denne sesongen alene.


Lezah

Legg inn av Lezah »

morrisey skrev: tor des 30, 2021 11:03 pm Og nå er det bare 11 poeng til sikker plass.
Fortsatt 11 poeng, MEN Reading har to kamper mindre spilt. Reading møter Fulham hjemme i dag, og for Derbys skyld får en håpe Fulham for alvor viser at de vil rykke opp.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Lezah skrev: tir jan 11, 2022 1:18 pm
morrisey skrev: tor des 30, 2021 11:03 pm Og nå er det bare 11 poeng til sikker plass.
Fortsatt 11 poeng, MEN Reading har to kamper mindre spilt. Reading møter Fulham hjemme i dag, og for Derbys skyld får en håpe Fulham for alvor viser at de vil rykke opp.
Noe de også gjør. Det er fortsatt ikke umulig for Derby dette.

Investor

Legg inn av Investor »

7-0 til Fulham :) Derbys neste er Sheffield U hjemme på lørdag. Med seier der er det kun 8 poeng opp til Reading og 9 til Cardiff og Hull. Dog med et par kamper mer. Men trenden klar, de(vi) tar innpå!
Fortsatt 60 poeng å kjempe om...:)

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Tøffe tider blir enda tøffere, si. Eller, Derby hadde vel uansett ikke muligheten til å hente særlig mange men.


Lezah

Legg inn av Lezah »

Chromeback skrev: fre jan 14, 2022 1:48 pm Tøffe tider blir enda tøffere, si. Eller, Derby hadde vel uansett ikke muligheten til å hente særlig mange men.

Gjelder dette lån også? Hvis ikke kunne/burde WR høre med oss om ikke vi har noen røvere som kunne bolstre rekkene,

Viktig kamp i dag.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Jeg tror jaggu meg at Derby greier å holde seg oppe :)

morrisey

Legg inn av morrisey »

Ikke lenger sist på tabellen. Bare det er en prestasjon.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Imponerende av Rooney

Lezah

Legg inn av Lezah »

Derby kan ikke stanses på banen, så da må det annet skyts til:
https://www.derbytelegraph.co.uk/sport/ ... fl-6497976

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Lezah skrev: man jan 17, 2022 2:23 pm Derby kan ikke stanses på banen, så da må det annet skyts til:
https://www.derbytelegraph.co.uk/sport/ ... fl-6497976
Snakk om å klatre tidenes motbakke.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Lezah skrev: tir jan 11, 2022 1:18 pm
morrisey skrev: tor des 30, 2021 11:03 pm Og nå er det bare 11 poeng til sikker plass.
Fortsatt 11 poeng, MEN Reading har to kamper mindre spilt. Reading møter Fulham hjemme i dag, og for Derbys skyld får en håpe Fulham for alvor viser at de vil rykke opp.
Reading spiller kampen de har til gode på Derby i kveld, hjemme mot Luton. Vanskelig å spå utfall her, taper Reading er luka opp til dem 8 poeng for Derby.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Lezah skrev: ons jan 19, 2022 12:09 pm
Lezah skrev: tir jan 11, 2022 1:18 pm
morrisey skrev: tor des 30, 2021 11:03 pm Og nå er det bare 11 poeng til sikker plass.
Fortsatt 11 poeng, MEN Reading har to kamper mindre spilt. Reading møter Fulham hjemme i dag, og for Derbys skyld får en håpe Fulham for alvor viser at de vil rykke opp.
Reading spiller kampen de har til gode på Derby i kveld, hjemme mot Luton. Vanskelig å spå utfall her, taper Reading er luka opp til dem 8 poeng for Derby.
Luton vant 2-0.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Derby trender på twitter igjen hos meg. Har det skjedd noe nytt?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Fernandovonarb skrev: tor jan 20, 2022 5:47 pm Derby trender på twitter igjen hos meg. Har det skjedd noe nytt?
https://www.mfc.co.uk/news/an-open-lett ... -county-fc

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Chromeback skrev: tor jan 20, 2022 5:52 pm
Fernandovonarb skrev: tor jan 20, 2022 5:47 pm Derby trender på twitter igjen hos meg. Har det skjedd noe nytt?
https://www.mfc.co.uk/news/an-open-lett ... -county-fc
Det virker som det er ondt blod mellom Middlesborough og Derby. Mye krangling mellom de to på twitter, og jeg skjønner ikke hvorfor.

caliblue

Legg inn av caliblue »

Tror det først og fremst er en konflikt mellom de som administrerer Derby og Boro.

Boro er en av mange kreditorer som ikke får pengene sine. Boro mener nok at de som fotballklubb har førstepri når regninger skal betales og at det utestående skal betales til fulle. Mens administratorene til Derby mener Boro må vente sammen med andre kreditorer og som alle andre risikere å få bare deler av hva Derby skylder de.

Greit å huske at de som styrer Derby om dagen er der for å ivareta kreditorenes interesser. Klubben og fotball kommer i andre rekke.

morrisey

Legg inn av morrisey »


Knaxern

Legg inn av Knaxern »


GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Dæven for en kul på Samba nå i Forest- Derby. Må jo ut med det der.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

caliblue skrev: fre jan 21, 2022 7:33 pm Tror det først og fremst er en konflikt mellom de som administrerer Derby og Boro.

Boro er en av mange kreditorer som ikke får pengene sine. Boro mener nok at de som fotballklubb har førstepri når regninger skal betales og at det utestående skal betales til fulle. Mens administratorene til Derby mener Boro må vente sammen med andre kreditorer og som alle andre risikere å få bare deler av hva Derby skylder de.

Greit å huske at de som styrer Derby om dagen er der for å ivareta kreditorenes interesser. Klubben og fotball kommer i andre rekke.
Ah. Da forstår jeg hva det går ut på.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Går ikke veien i dag, Forest leder 1-0.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»