Farmen kjendis 2022

Svar
pfrog567

Re: Farmen kjendis 2022

Legg inn av pfrog567 »

Skraevadottir skrev: lør jan 15, 2022 2:51 pm Man blir bare oppgitt når man leser det Meskini skriver. For noe fjotteri! Vil hun at samfunnet skal bli slik at alle skal holde på med sine egne skikker og tradisjoner adskilt fra resten av verdenssamfunnet og ingen kan spørre om noe? Høres ut som oppskriften på forståelse og inkludering det, ja!
Hun har vel ikke skjønt hva ordet bjørnetjeneste betyr :)

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

pfrog567 skrev: lør jan 15, 2022 2:57 pm
Skraevadottir skrev: lør jan 15, 2022 2:51 pm Man blir bare oppgitt når man leser det Meskini skriver. For noe fjotteri! Vil hun at samfunnet skal bli slik at alle skal holde på med sine egne skikker og tradisjoner adskilt fra resten av verdenssamfunnet og ingen kan spørre om noe? Høres ut som oppskriften på forståelse og inkludering det, ja!
Hun har vel ikke skjønt hva ordet bjørnetjeneste betyr :)
Hehe. Tror ikke hun har forstått så mye som helst, jeg.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

pfrog567 skrev: lør jan 15, 2022 2:55 pm
Skraevadottir skrev: lør jan 15, 2022 2:47 pm
pfrog567 skrev: lør jan 15, 2022 2:45 pm

Herregud, hvem sa det?
Sophie Elise.
Vel, og hun som sier at hun alltid har vært glad i dyr.. Og enda så vet hun ikke at ungen til søya kalles lam.
Men slik blir det vel når man alltid har bodd i et "dukkehus" og bare tenkt på seg selv, spesielt utseendet. Da tar man ikke til seg så mye fra omverden.
Må være noe med influenser-jenter, Martine på Torpet omtaler kyllinger og kalver som babyer :D

Hun var første deltaker som kom til Torpet og oppdaget at kuen var drektig. Da kom det fort noen gullkorn.

Du var usedvanlig rolig, er du frisk? Det eneste som mangler nå, er at ingen andre kommer og du skal føde.

Det hjalp visst ikke stort å sjekke bakenden heller :D

Jeg vet jo ikke hvordan en kuvagina skal se ut når den er vanlig heller så jeg vet ikke om den er i fødsel. Det er det jeg er redd for nå, at jeg bare blir forlatt her med en fødende ku. Jeg har jo sett kufødsler, man må inn med hendene og dra ut babykuen.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

MacanT skrev: lør jan 15, 2022 4:51 pm
pfrog567 skrev: lør jan 15, 2022 2:55 pm
Skraevadottir skrev: lør jan 15, 2022 2:47 pm Sophie Elise.
Vel, og hun som sier at hun alltid har vært glad i dyr.. Og enda så vet hun ikke at ungen til søya kalles lam.
Men slik blir det vel når man alltid har bodd i et "dukkehus" og bare tenkt på seg selv, spesielt utseendet. Da tar man ikke til seg så mye fra omverden.
Må være noe med influenser-jenter, Martine på Torpet omtaler kyllinger og kalver som babyer :D

Hun var første deltaker som kom til Torpet og oppdaget at kuen var drektig. Da kom det fort noen gullkorn.

Du var usedvanlig rolig, er du frisk? Det eneste som mangler nå, er at ingen andre kommer og du skal føde.

Det hjalp visst ikke stort å sjekke bakenden heller :D

Jeg vet jo ikke hvordan en kuvagina skal se ut når den er vanlig heller så jeg vet ikke om den er i fødsel. Det er det jeg er redd for nå, at jeg bare blir forlatt her med en fødende ku. Jeg har jo sett kufødsler, man må inn med hendene og dra ut babykuen.
Ja, det er ikke mye omløp i disse såkalte influensene :)

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

pfrog567 skrev: lør jan 15, 2022 10:59 pm Ja, det er ikke mye omløp i disse såkalte influensene :)
Var ikke hun på torpet i politiet en periode? 😉

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

JODDEMM skrev: søn jan 16, 2022 1:08 am
pfrog567 skrev: lør jan 15, 2022 10:59 pm Ja, det er ikke mye omløp i disse såkalte influensene :)
Var ikke hun på torpet i politiet en periode? 😉
Vet ikke. Får ikke sett på Torpet jeg :)

kibby

Legg inn av kibby »

pfrog567 skrev: søn jan 16, 2022 1:53 am
JODDEMM skrev: søn jan 16, 2022 1:08 am
pfrog567 skrev: lør jan 15, 2022 10:59 pm Ja, det er ikke mye omløp i disse såkalte influensene :)
Var ikke hun på torpet i politiet en periode? 😉
Vet ikke. Får ikke sett på Torpet jeg :)
Men du har jo sett henne i Farmen kjendis tidligere - hvor hun kom til finaleuka ;)

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

kibby skrev: søn jan 16, 2022 4:40 am
pfrog567 skrev: søn jan 16, 2022 1:53 am
JODDEMM skrev: søn jan 16, 2022 1:08 am
Var ikke hun på torpet i politiet en periode? 😉
Vet ikke. Får ikke sett på Torpet jeg :)
Men du har jo sett henne i Farmen kjendis tidligere - hvor hun kom til finaleuka ;)
Nei.. For Farmen Kjendis i fjor, var andre gangen jeg såg det programmet. Første gangen var da Lothepus vant i den første sesongen :)

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

JODDEMM skrev: søn jan 16, 2022 1:08 am
pfrog567 skrev: lør jan 15, 2022 10:59 pm Ja, det er ikke mye omløp i disse såkalte influensene :)
Var ikke hun på torpet i politiet en periode? 😉
Nei, Martine har ikke vært i politiet. Hun var derimot med i en TV2 serie der hun fikk prøve seg på deler av utdannelsen på Politihøyskolen. Resultatene ville ikke resultert i en karriere innen politiet, for å si det sånn :D

Men hun er en søt og grei jente som jeg liker godt å se på Farmen og Torpet :)

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

MacanT skrev: søn jan 16, 2022 12:41 pm Nei, Martine har ikke vært i politiet. Hun var derimot med i en TV2 serie
Var den serien jeg hintet til i mitt "spørsmål"- derav 😉 til slutt.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

JODDEMM skrev: søn jan 16, 2022 12:44 pm
MacanT skrev: søn jan 16, 2022 12:41 pm Nei, Martine har ikke vært i politiet. Hun var derimot med i en TV2 serie
Var den serien jeg hintet til i mitt "spørsmål"- derav 😉 til slutt.
Joda, jeg skjønte nok det :D

Et par momenter i den serien ble jeg faktisk imponert over, hun viste seg bl.a. å være ganske flink i skyting, det hadde jeg ikke ventet meg :o

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Såg på reprisen den halvtimen før 18.30-nyhetene på Tv2 nå. Ikke noe spennende akkurat, for de gjør ikke annet enn å grine der inne ser det ut til :) T.o.m. når man skal velge førstekjempe.. :)

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Farmen Kjendis har jo ingenting med Farmen å gjøre. Vanlig Farmen hadde aldri fått godkjent det ukesoppdraget. De blir jo ikke satt krav til i det heletatt

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Det er kosefarmen for kjendisene...

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

seriemester2013 skrev: søn jan 16, 2022 8:15 pm Farmen Kjendis har jo ingenting med Farmen å gjøre. Vanlig Farmen hadde aldri fått godkjent det ukesoppdraget. De blir jo ikke satt krav til i det heletatt
Betalt ferietur?

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Fringegirl skrev: søn jan 16, 2022 8:17 pm Det er kosefarmen for kjendisene...
Ja, faktisk litt kjedelig å se på. Skal gi programmet ei uke eller to til, men så er det stopp om det ikke blir litt tøffere eller litt mer action.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

seriemester2013 skrev: søn jan 16, 2022 8:15 pm Farmen Kjendis har jo ingenting med Farmen å gjøre. Vanlig Farmen hadde aldri fått godkjent det ukesoppdraget. De blir jo ikke satt krav til i det heletatt
Hva mener du de gjorde feil på ukesoppdraget?
Jeg mener det eneste de kan trekkes på, er at de satte bua feil vei.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Sodajr skrev: søn jan 16, 2022 8:25 pm
seriemester2013 skrev: søn jan 16, 2022 8:15 pm Farmen Kjendis har jo ingenting med Farmen å gjøre. Vanlig Farmen hadde aldri fått godkjent det ukesoppdraget. De blir jo ikke satt krav til i det heletatt
Hva mener du de gjorde feil på ukesoppdraget?
Jeg mener det eneste de kan trekkes på, er at de satte bua feil vei.
Brødene var for små, det var krav til størrelsen

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Mange potensielle ordspill å komme med når Mini blir kjempe og må bo på kjempehytta, som egentlig er ei minihytte.

Ellers er det vel ikke noe som heter skolebolle? Det må da være solskinnsbolle eller skolebrød?

gorrart

Legg inn av gorrart »

Pruting på aller høyeste nivå fra Dorthe ...

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

gorrart skrev: søn jan 16, 2022 8:51 pm Pruting på aller høyeste nivå fra Dorthe ...
Hun kom ikke helt heldig ut av den turen der, men utover at hun ikke fremstod som den skarpeste kniven i skuffen så virket det som de fikk utrolig mye mat

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

"Begge hender, kjør på!" høres under tvekampen.

Kunnskap, altså.

lund

Legg inn av lund »

Skraevadottir skrev: søn jan 16, 2022 8:39 pm Mange potensielle ordspill å komme med når Mini blir kjempe og må bo på kjempehytta, som egentlig er ei minihytte.

Ellers er det vel ikke noe som heter skolebolle? Det må da være solskinnsbolle eller skolebrød?
Heter skolebolle på bergensk i alle fall.

kibby

Legg inn av kibby »

Ville nok heller sett Vebjørn som 2.kjempe...

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Han adam fyren er så jævla klein as

Ormen den lange

Legg inn av Ormen den lange »

lund skrev: søn jan 16, 2022 8:56 pm
Skraevadottir skrev: søn jan 16, 2022 8:39 pm Mange potensielle ordspill å komme med når Mini blir kjempe og må bo på kjempehytta, som egentlig er ei minihytte.

Ellers er det vel ikke noe som heter skolebolle? Det må da være solskinnsbolle eller skolebrød?
Heter skolebolle på bergensk i alle fall.
Spiste en sånn en i ettermiddag. Godt, men en skikkelig klissete sukkerbombe. Håper ikke førstekjempen flekket til den vakre kjolen sin.

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Ormen den lange skrev: søn jan 16, 2022 9:04 pm
lund skrev: søn jan 16, 2022 8:56 pm
Skraevadottir skrev: søn jan 16, 2022 8:39 pm Mange potensielle ordspill å komme med når Mini blir kjempe og må bo på kjempehytta, som egentlig er ei minihytte.

Ellers er det vel ikke noe som heter skolebolle? Det må da være solskinnsbolle eller skolebrød?
Heter skolebolle på bergensk i alle fall.
Spiste en sånn en i ettermiddag. Godt, men en skikkelig klissete sukkerbombe. Håper ikke førstekjempen flekket til den vakre kjolen sin.
Heter kaftan. har et par stykker. drit behagelig å gå i..

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Skraevadottir skrev: søn jan 16, 2022 8:23 pm
Fringegirl skrev: søn jan 16, 2022 8:17 pm Det er kosefarmen for kjendisene...
Ja, faktisk litt kjedelig å se på. Skal gi programmet ei uke eller to til, men så er det stopp om det ikke blir litt tøffere eller litt mer action.
Ja, dette var kjedelig greier. Ser ut som det er bare Kjersti og Shabana som har omløp i hodet av jentene der inne. Mens gutta er noen fine fyrer, synes jeg da :)

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Nattevakt skrev: søn jan 16, 2022 9:07 pm
Ormen den lange skrev: søn jan 16, 2022 9:04 pm
Spiste en sånn en i ettermiddag. Godt, men en skikkelig klissete sukkerbombe. Håper ikke førstekjempen flekket til den vakre kjolen sin.
Heter kaftan. har et par stykker. drit behagelig å gå i..
Må være herlig å gå bare i en sånn kaftan av silke på varme sommerdager, uten truse eller noe :) Odd Nerdrum bruker vel å gå i en sånn hele tiden. Tror ikke jeg har sett han i "vanlige" klær noen gang.

kibby

Legg inn av kibby »

gorrart skrev: søn jan 16, 2022 8:51 pm Pruting på aller høyeste nivå fra Dorthe ...
Godt gjort å prute seg opp til dyrere pris :lol:

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»