Farmen kjendis 2022

Svar
kibby

Re: Farmen kjendis 2022

Legg inn av kibby »

pfrog567 skrev: tir mar 01, 2022 2:57 am
kibby skrev: tir mar 01, 2022 2:11 am Trouble in paradise allerede, etter 10 måneder?

Ut fra både Sophies story de siste dagene og Isaks nå i dag kan det se ut som det er slutt (har han vært utro? Virker sånn). Han skriver i hvert fall unnskyld.
Det er vel ingen overraskelse akkurat. Vet ikke hvor du har lest dette heller jeg. Men Le & Rør kanskje? :lol:
"Story" = Instagram = Sosiale medier. Som de har skrevet selv. Ikke noe Se og hør nei.

kibby

Legg inn av kibby »

storpeder skrev: tir mar 01, 2022 8:23 am
kibby skrev: tir mar 01, 2022 2:11 am Trouble in paradise allerede, etter 10 måneder?

Ut fra både Sophies story de siste dagene og Isaks nå i dag kan det se ut som det er slutt (har han vært utro? Virker sånn). Han skriver i hvert fall unnskyld.
Har de vært sammen? Kan ikke være utro uten et forhold.

Men det er vel ironisk om det er det som er greia, med tanke på at Sophie hadde samboer da hun dro inn på Farmen.
Ja, de har vært sammen.

Ja, det er både ironisk og ikonisk. Stakkars Kasper.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Må nesten le av heile greia. Sophie Elise hadde ein samboer som støtta henne gjennom tykt og tynt har det verka som. Blir med på Farmen Kjendis. Forelska seg i ein deltaker/ slår opp med typen og berre nokon måned etterpå er det forholdet over av at den nye fyren er utro. Er det lov å sei at det framstår som skjebnens ironi. Slitter med å ha noko særleg sympati med henne dessverre,

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

kibby skrev: tir mar 01, 2022 11:36 am
"Story" = Instagram = Sosiale medier. Som de har skrevet selv. Ikke noe Se og hør nei.
Ok. Jeg følger ikke med på så mye av dette jeg :)

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

jaja, fra uspiselig deltager i FK til programleder for Farmen.
Da har jeg sett min siste Farmen, så gratulerer til TV2.
Jeg har ikke sett ett eneste minutt av alt min far ikke har lært meg, kun pga hvordan Niklas var som person i FK

kibby

Legg inn av kibby »

seriemester2013 skrev: ons mar 23, 2022 2:58 pm jaja, fra uspiselig deltager i FK til programleder for Farmen.
Da har jeg sett min siste Farmen, så gratulerer til TV2.
Jeg har ikke sett ett eneste minutt av alt min far ikke har lært meg, kun pga hvordan Niklas var som person i FK
Samme her. Og nå som podcasten til han og mannen forsvinner bak betalingsmur hos Podimo merker jeg at det også er helt greit.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

seriemester2013 skrev: ons mar 23, 2022 2:58 pm jaja, fra uspiselig deltager i FK til programleder for Farmen.
Da har jeg sett min siste Farmen, så gratulerer til TV2.
Jeg har ikke sett ett eneste minutt av alt min far ikke har lært meg, kun pga hvordan Niklas var som person i FK
Samme her også. Og da ser jeg heller ikke på Farmen mer. Tar alt for mye plass denne egoistiske typen der.

PEF_1973

Legg inn av PEF_1973 »

Enda større plass en selveste GGG?
Så lenge han ikke kommer ridende inn Putinstyle med trange skinnbukser og baris, så skal jeg vurdere neste sesong, Men hvilken troverdighet han skal ha når han skal konfrontere deltagerne med det sedvanlige jukset stiller jeg meg mer tvilende til.

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Ikke overraskende valg av TV2 dette. De er jo totalt uten bakkekontakt!!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TV2 gjør det jammen ikke lett for seg selv, snakk om å gjøre seg selv mest mulig uspiselig jevnt over.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»