Farmen kjendis 2022

Svar
Chromeback

Re: Farmen kjendis 2022

Legg inn av Chromeback »

storpeder skrev: ons jan 19, 2022 7:44 am
Chromeback skrev: ons jan 19, 2022 12:50 am
Hvilken episode resten her inne har sett skjønner jeg ikke.
Leste flere stedet at det angivelig skulle være mye drama og krangling, men så lite til det. Skuffende.
Føler det oppsummerer årets sesong. En hendelse eller krangel blir hypet opp i forkant av episoden, så kommer programmet og det er ikke i nærheten av hva det er pratet om. Men så fortsetter diskusjonene i etterkant ut i fra hva rapportene var, ikke hva som ble vist på tv.

Episoden med Dorthe vet jeg for øvrig lite om, men det virker ikke som om at TV2 ønsker mye drama i år. I tillegg så er jo Dorthe dronninga, hun får nok mye slækk fra produksjonens side.

kibby

Legg inn av kibby »

Chromeback skrev: ons jan 19, 2022 12:50 am Det eneste jeg reagerte på i dagens episode var at Adam har blitt helt Ola Halvorsen.

Hvilken episode resten her inne har sett skjønner jeg ikke.
Så du reagerte ikke på at SE etter én natt i hjelpersenga endte i storbondesenga med Isak? :lol:

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

kibby skrev: ons jan 19, 2022 8:29 am
Chromeback skrev: ons jan 19, 2022 12:50 am Det eneste jeg reagerte på i dagens episode var at Adam har blitt helt Ola Halvorsen.

Hvilken episode resten her inne har sett skjønner jeg ikke.
Så du reagerte ikke på at SE etter én natt i hjelpersenga endte i storbondesenga med Isak? :lol:
Ble det forklart i eps hvorfor hun lå der, kan ikke huske det?

Queenie

Legg inn av Queenie »

kibby skrev: ons jan 19, 2022 8:29 am
Chromeback skrev: ons jan 19, 2022 12:50 am Det eneste jeg reagerte på i dagens episode var at Adam har blitt helt Ola Halvorsen.

Hvilken episode resten her inne har sett skjønner jeg ikke.
Så du reagerte ikke på at SE etter én natt i hjelpersenga endte i storbondesenga med Isak? :lol:
🤣🤣🤣

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

kibby skrev: ons jan 19, 2022 8:29 am
Chromeback skrev: ons jan 19, 2022 12:50 am Det eneste jeg reagerte på i dagens episode var at Adam har blitt helt Ola Halvorsen.

Hvilken episode resten her inne har sett skjønner jeg ikke.
Så du reagerte ikke på at SE etter én natt i hjelpersenga endte i storbondesenga med Isak? :lol:
Hehe, med alle ryktene i forkant i kombinasjon med Baarli som snorker som ett vedopphuggeri så var det ikke veldig overraskende :lol:

kibby

Legg inn av kibby »

Fringegirl skrev: ons jan 19, 2022 8:33 am
kibby skrev: ons jan 19, 2022 8:29 am
Chromeback skrev: ons jan 19, 2022 12:50 am Det eneste jeg reagerte på i dagens episode var at Adam har blitt helt Ola Halvorsen.

Hvilken episode resten her inne har sett skjønner jeg ikke.
Så du reagerte ikke på at SE etter én natt i hjelpersenga endte i storbondesenga med Isak? :lol:
Ble det forklart i eps hvorfor hun lå der, kan ikke huske det?
Sikkert fordi Niklas snorket ja :lol: Fin unnskyldning det :P

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

kibby skrev: søn jan 16, 2022 10:33 pm
Skraevadottir skrev: søn jan 16, 2022 10:27 pm
Sulfat skrev: søn jan 16, 2022 9:55 pm

Det heter skolebolle på vestlandet. Og der har vestlandet rett, for det er da vitterlig ikke et brød. Mens østlendingene har rett i at hvitosten er gul.
Haha, ok! Det som var litt spesielt, var jo at de som kalte det for "skolebolle" er fra Østlandet.
Potato, potato. Alle skjønner hva som menes med skolebolle.

Som Adam, sier jeg også: Den som er med på leken, må tåle streken. Selv om jeg vet det er feil, så syns jeg det klinger bedre.
Poteto, potato blir det vel?
Same thing, different wrapping.

Mvh
Wannabe teacher, without clue

kibby

Legg inn av kibby »

Stjerten skrev: ons jan 19, 2022 9:33 am
kibby skrev: søn jan 16, 2022 10:33 pm
Skraevadottir skrev: søn jan 16, 2022 10:27 pm Haha, ok! Det som var litt spesielt, var jo at de som kalte det for "skolebolle" er fra Østlandet.
Potato, potato. Alle skjønner hva som menes med skolebolle.

Som Adam, sier jeg også: Den som er med på leken, må tåle streken. Selv om jeg vet det er feil, så syns jeg det klinger bedre.
Poteto, potato blir det vel?
Same thing, different wrapping.

Mvh
Wannabe teacher, without clue
I uttale ja, men vanskelig med skrevet tekst. Fordi ordet skrives likt, men uttales forskjellig :lol:

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

peraleks skrev: ons jan 19, 2022 2:13 am
pfrog567 skrev: tir jan 18, 2022 10:50 pm
Ormen den lange skrev: man jan 17, 2022 3:03 pm
Det må være lov til å undre seg over, om dette hele med Mini, var avtalt spill med produksjonen? Farmen kjendis!
Her deltar ingen uten å få betalt. Når det kommer til denne Sophie Elise, så vet hun å kjenne sin besøkelsestid og markedsverdi i media. Hun står på, så lenge hun fanger oppmerksomhet. Siden kan hun le hele veien til banken. :D
Selvfølgelig er det ingen av disse kjendisene som har blitt med hvis de ikke hadde fått penger de ukene de er der. Spiller ingen rolle om du er bare en uke eller bli med helt til finaleuka. Beløpet de får, er det samme uansett.
Og hun Barbie-dukka kan takke tenåringsjenter for sin "suksess". I den alderen betaler man hva som helst for hva idolet sitt selger.
Er vel først og fremst timingen hun kan takke, rett på blogg-plattformen i det øyeblikket bærbare pcer ble vanlig også hos skoleungdommen og med særdeles få konkurrenter.

Så har hun vært flink til å holde seg relevant opp gjennom årene og sånn sett holdt på følgerne.

Fordi det er i enden det dette er, komme seg på TV så man kan få generert litt mer søkelys.
Enig i det.

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

kibby skrev: ons jan 19, 2022 10:16 am
Stjerten skrev: ons jan 19, 2022 9:33 am
kibby skrev: søn jan 16, 2022 10:33 pm

Potato, potato. Alle skjønner hva som menes med skolebolle.

Som Adam, sier jeg også: Den som er med på leken, må tåle streken. Selv om jeg vet det er feil, så syns jeg det klinger bedre.
Poteto, potato blir det vel?
Same thing, different wrapping.

Mvh
Wannabe teacher, without clue
I uttale ja, men vanskelig med skrevet tekst. Fordi ordet skrives likt, men uttales forskjellig :lol:
Flott, da lærte jeg noe i dag og 😀

kibby

Legg inn av kibby »

Stjerten skrev: ons jan 19, 2022 11:20 am
kibby skrev: ons jan 19, 2022 10:16 am
Stjerten skrev: ons jan 19, 2022 9:33 am
Poteto, potato blir det vel?
Same thing, different wrapping.

Mvh
Wannabe teacher, without clue
I uttale ja, men vanskelig med skrevet tekst. Fordi ordet skrives likt, men uttales forskjellig :lol:
Flott, da lærte jeg noe i dag og 😀
Så bra! :D

Mvh
Lærer (dog ikke engelsklærer)

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3112

Legg inn av MacanT »

Chromeback skrev: tir jan 18, 2022 11:57 pm Det var da ikke mye grining i dagens episode. Det meldes mye rart i denne tråden om dagen.
Det som meldes i denne tråden før episodene kommer fra media.

Jeg hadde forventet mer oppstyr med tanke på det som ble meldt i media på forhånd. Nå viste det seg at de fleste tok slaktingen med stor fatning. SE håndterte det veldig bra syns jeg. "Krangelen" mellom Dorthe og Shabana viste seg også å være storm i et vannglass.

Nei, det ble langt mer grining når kuen ble krenket i forrige uke :D

Sodajr

Legg inn av Sodajr »


Winnowill

Legg inn av Winnowill »

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/7dJB7W/ ... en-gaarden
På handlelisten sto blant annet sjokolade, kebabruller, seks liter rødvin, seks liter sprit, to kilo kaffe, to liter saft, og olje, innrømmer de to.
Det skal imidlertid ikke ha blitt med den ene handlelisten.
Summen på smuglervarene skal ha kommet opp i over 30.000 kroner.
Hva er vitsen med å delta på Farmen da?
Bli betalt for å tulle rundt da tydeligvis. Blir siste gang jeg ser programmet, det begynner blir for dumt når dette gjentar seg på hver eneste kjendisversjon av Farmen.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Fringegirl skrev: ons jan 19, 2022 4:17 pm https://www.vg.no/rampelys/tv/i/7dJB7W/ ... en-gaarden
På handlelisten sto blant annet sjokolade, kebabruller, seks liter rødvin, seks liter sprit, to kilo kaffe, to liter saft, og olje, innrømmer de to.
Det skal imidlertid ikke ha blitt med den ene handlelisten.
Summen på smuglervarene skal ha kommet opp i over 30.000 kroner.
Hva er vitsen med å delta på Farmen da?
Bli betalt for å tulle rundt da tydeligvis. Blir siste gang jeg ser programmet, det begynner blir for dumt når dette gjentar seg på hver eneste kjendisversjon av Farmen.
Det er jo ikke bare kjendisversjonen, det gjelder jo den vanlige versjonen også.

TV2 oppmuntrer jo også greit til det ved at det aldri får noen ordentlige konsekvenser. Da fortsetter jo folk å ta sjansen da, i beste fall får man mat og drikke, i verste fall får man kjeft. Absolutt null å tape.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Fringegirl skrev: ons jan 19, 2022 4:17 pm https://www.vg.no/rampelys/tv/i/7dJB7W/ ... en-gaarden
På handlelisten sto blant annet sjokolade, kebabruller, seks liter rødvin, seks liter sprit, to kilo kaffe, to liter saft, og olje, innrømmer de to.
Det skal imidlertid ikke ha blitt med den ene handlelisten.
Summen på smuglervarene skal ha kommet opp i over 30.000 kroner.
Hva er vitsen med å delta på Farmen da?
Bli betalt for å tulle rundt da tydeligvis. Blir siste gang jeg ser programmet, det begynner blir for dumt når dette gjentar seg på hver eneste kjendisversjon av Farmen.
Synes de på Farmen burde å lære seg å lage hjemmebrent. Da kan de brenne selv og slippe dette "stresset" med dette smugle-tullet. Blir for latterlig hele greia da.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Chromeback skrev: ons jan 19, 2022 4:21 pm
Fringegirl skrev: ons jan 19, 2022 4:17 pm https://www.vg.no/rampelys/tv/i/7dJB7W/ ... en-gaarden
På handlelisten sto blant annet sjokolade, kebabruller, seks liter rødvin, seks liter sprit, to kilo kaffe, to liter saft, og olje, innrømmer de to.
Det skal imidlertid ikke ha blitt med den ene handlelisten.
Summen på smuglervarene skal ha kommet opp i over 30.000 kroner.
Hva er vitsen med å delta på Farmen da?
Bli betalt for å tulle rundt da tydeligvis. Blir siste gang jeg ser programmet, det begynner blir for dumt når dette gjentar seg på hver eneste kjendisversjon av Farmen.
Det er jo ikke bare kjendisversjonen, det gjelder jo den vanlige versjonen også.

TV2 oppmuntrer jo også greit til det ved at det aldri får noen ordentlige konsekvenser. Da fortsetter jo folk å ta sjansen da, i beste fall får man mat og drikke, i verste fall får man kjeft. Absolutt null å tape.
Det blir for dumt. Tv2 innbiller seg at det er bare praten, knivingen, kjemien mellom de som deltar som er så vanvittig gjevt for oss seere så da skal man tydeligvis drite å ha krav til deltakerene til tross for at tullingene får betalt for å delta.
Da kunne man i det minste ha sagt, at for å få betalingen, så kan ikke disse kravene brytes. Og stå for det! Men neida, det blir barnehage oppførsel gang på gang, og så j*velig gjevt å se kjemien mellom "kjendis C" og "kjendis så langt tilbake i alfabetet at man knapt vet hvem den personen er", er det tross alt ikke.
Nei, det blir siste gangen for min del. Hele utgangspunktet med å slite for maten og penger på markedet er jo bare spill for galleriet, og da blir det for dumt.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Fringegirl skrev: ons jan 19, 2022 8:33 am
kibby skrev: ons jan 19, 2022 8:29 am
Chromeback skrev: ons jan 19, 2022 12:50 am Det eneste jeg reagerte på i dagens episode var at Adam har blitt helt Ola Halvorsen.

Hvilken episode resten her inne har sett skjønner jeg ikke.
Så du reagerte ikke på at SE etter én natt i hjelpersenga endte i storbondesenga med Isak? :lol:
Ble det forklart i eps hvorfor hun lå der, kan ikke huske det?
Kan ha vert fordi Niklas snorket!

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

Begynner jeg å bli gammel? De unge irriterer meg sånn.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3112

Legg inn av MacanT »

Sodajr skrev: ons jan 19, 2022 4:16 pm Fyllefest på farmen https://www.seher.no/kjendis/fylleskand ... s/75171580
Produksjonen bør sørge for at de får nok med alkohol hvis de klarer ukesoppdragene, da finnes det liten grunn til og holde på med disse smuglegreiene hvert år.

Hvis noen allikevel blir avslørt med å smugle burde det bety på hue og ræva ut og null betaling.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Uvirkelig sinne det var her da, :shock:

Queenie

Legg inn av Queenie »

Hallo, vær litt greie, det er ikke bare bare å gå flere dager uten oppmerksomhet på seg selv, helt naturlig å være utro da.


Queenie

Legg inn av Queenie »

Er Isak befal?

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Queenie skrev: ons jan 19, 2022 8:01 pm Hallo, vær litt greie, det er ikke bare bare å gå flere dager uten oppmerksomhet på seg selv, helt naturlig å være utro da.

Haha, hadde helt glemt alt det styret med Anne Mona og Ramsey i Big Brother tiden… det var tafatte greier når en tar ExOnTheBeach og den slags i betraktning idag.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Vebjørn tjener på det oppholdet her, fin fyr.

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Aner fortsatt ikke hvem hun ene blonde jenta er jeg. Tror ikke navnet har stått på skjermen noen gang jeg har sett henne.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Oslogg123 skrev: ons jan 19, 2022 8:42 pm Aner fortsatt ikke hvem hun ene blonde jenta er jeg. Tror ikke navnet har stått på skjermen noen gang jeg har sett henne.
Hun fra NRK?

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Chromeback skrev: ons jan 19, 2022 8:45 pm
Oslogg123 skrev: ons jan 19, 2022 8:42 pm Aner fortsatt ikke hvem hun ene blonde jenta er jeg. Tror ikke navnet har stått på skjermen noen gang jeg har sett henne.
Hun fra NRK?
Mulig. Aner ikke som sagt. Ikke hun som sippet over N-ordet men hun andre.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Er djembe det nye it-redskapet å ha med inn på gården nå forresten?

Er jo trommesjamaner med i hver sesong nå, føles det ut som.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3112

Legg inn av MacanT »

Oslogg123 skrev: ons jan 19, 2022 9:06 pm
Chromeback skrev: ons jan 19, 2022 8:45 pm
Oslogg123 skrev: ons jan 19, 2022 8:42 pm Aner fortsatt ikke hvem hun ene blonde jenta er jeg. Tror ikke navnet har stått på skjermen noen gang jeg har sett henne.
Hun fra NRK?
Mulig. Aner ikke som sagt. Ikke hun som sippet over N-ordet men hun andre.
Ingrid Simensen, programleder i NRK P3.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»