FFK Klubbtråd

Svar
MadBum

Re: FFK Klubbtråd

Legg inn av MadBum »

Bummen bør gå

Janglekopp

Legg inn av Janglekopp »

På en tung dag er det flott å opplyse om at Isabell Herlovsen (dattera til Kai Erik som var superproff; latterlig dårlig sammenlignet med godgutten PEA som trivdes på stabburet menmen), ikke overrasket at isabell bor i sarp, spiller i ffk - uaktuelt å spille i sarp. er det journalistene i fb som har stallordre om å fremstille objekter som enkle eller er det desken ? den lille verdensbyen slutter aldri å levere

Janglekopp

Legg inn av Janglekopp »

@elvebakken, @ale-jet, ny dag i morra i den lille verdensbyen - for dere som fortsatt bor der. for dere som har flyttet ut, lykke til. snart skiner poseidon. family

jakral

Legg inn av jakral »

Malacay skrev: ons sep 29, 2021 9:42 pm Er det mulig å variere så mye. HamKam er jo nå mer eller mindre klare, og jeg ser det som bortimot umulig å ta igjen Ålesund. Så toget er gått for i år.
Vi får se på den positive siden. Avstanden opp til direkte opprykksplass økte bare med ett poeng fra tre til fire i dag ettersom Ålesund kom tilbake og fikk 2-2 mot Jerv. Dette er ikke kjørt. Lagene over oss vil gå på smeller de også.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Bare særp rykker ned så driter jeg i resten.

Brukeravatar
JCDenton
Innlegg: 107

Legg inn av JCDenton »

jakral skrev: ons sep 29, 2021 11:28 pm
Malacay skrev: ons sep 29, 2021 9:42 pm Er det mulig å variere så mye. HamKam er jo nå mer eller mindre klare, og jeg ser det som bortimot umulig å ta igjen Ålesund. Så toget er gått for i år.
Vi får se på den positive siden. Avstanden opp til direkte opprykksplass økte bare med ett poeng fra tre til fire i dag ettersom Ålesund kom tilbake og fikk 2-2 mot Jerv. Dette er ikke kjørt. Lagene over oss vil gå på smeller de også.
Aalesund har bedre målforskjell enn oss, så 5 poeng opp til direkte opprykk. Kommer nok til å surre rundt i obos i flere år til, om vi ikke rykker ned i PN en gang til.. Bummen virker å være fornøyd med tingenes tilstand også.. Kanskje han har gjort sitt i klubben og andre må ta oss videre.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Malacay skrev: lør okt 16, 2021 8:53 pm Gjør ikke noe om Aafk går på en smell i morgen.
Jo, for da går både du og jeg glipp av ett poeng i OBOS-konkurransen. :lol:

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Kjelsrud som har vært helt naken de siste kampene er skadet. Tipper Solberg putter et par.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Det var tynn suppe Ale. Strømmen veldig nære å utligne i andre. Vi virket redde og defensive. Elendig prestasjon av begge lag. Men vi vinner på en dårlig dag og når alle forventer seier. Uten Ismaheel hadde vi vært et middels Oboslag. Jeg drømmer litt om playoff finale mot særp på Intility.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

I dag handler alt om å være i balanse, ikke bli tatt på overganger. Dansken og ikke minst Aleesami må være på jobb. Jeg frykter Aga og han andre cocky angriperen.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Heldigvis er Drage, Kjelsrud og ikke minst Lindstrøm tilbake i dag. Jeg kunne skrevet mye om Kjelsrud. Men La oss alle be til høyere makter at touchen og timingen er sån nogelunde i dag. Han er ikke en naturlig avslutter for å si det pent. Nå kan du levere Kjell!

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Når vi maktet å vinne på en blytung gressbane i drittvær borte mot Bryne så skulle vel dette også være mulig. Men litt sånn 50/50 feeling. Vi må bare være tilstede og i bunn så må krigen vinnes.

jakral

Legg inn av jakral »

Elvebakken skrev: søn okt 24, 2021 12:06 pm I dag handler alt om å være i balanse, ikke bli tatt på overganger. Dansken og ikke minst Aleesami må være på jobb. Jeg frykter Aga og han andre cocky angriperen.
Spillerne tar Bummens stadige mantra om å være 'forward-minded' litt for bokstavelig noen ganger. Mange enkle baklengsmål. Nå må vi få et vinnermål etter pause her.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Dæven døtte. Nå tetter det seg til der oppe. Vi kriger inn en seier til. Så jævlig deilig.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

3 seiere på rad nå. Vi må vel være det laget som har plukket flest poeng siste 6-7 kamper. Men Grorud er et bra lag. Rart de er helt nede i sumpen.

Citano

Legg inn av Citano »

Nå blir kampen deres mot AaFK om to uker enda mer viktig, ettersom dere ligger likt med de på tabellen.
Vinneren der vil ha en gylden mulighet til direkte opprykk mens taperen mest sannsynligvis kommer til å dette ut og må ut i kvalikk.
Uavgjort der kan ende med å gi opprykket til Jerv istedenfor.

jakral

Legg inn av jakral »

Ja, det drar seg til. Fem runder igjen.

HamKam... 56p
Jerv.......... 49p
-------------------------
Aalesund ... 48p
FFK .......... 48p
Sogndal ..... 37p
KFUM ....... 34p
------------------------
Åsane ....... 32p
Raufoss ..... 31p
Ranheim .... 31p
Bryne ........ 31p
Sandnes Ulf 31p
Start .......... 30p
Ull/Kisa ..... 25p
------------------------
Stjørdals-B.. 25p
-------------------------
Grorud ........ 24p
Strømmen ...18p

Jerv sine fem siste:
(b) Stjørdals-Blink
(h) Grorud
(b) Bryne
(h) Raufoss
(b) KFUM

Aalesunds fem siste:
(b) KFUM
(h) Start
(b) FFK
(h) Ull/Kisa
(b) Stjørdals-Blink

FFKs fem siste:
(h) Åsane
(b) Sandnes Ulf
(h) Aalesund
(b) HamKam
(h) Ranheim

Ingen tvil om at FFK har det tøffeste programmet igjen, men vi har i alle fall Aafk hjemme og med litt tur er Kamma klare for opprykk før vi reiser dit.

jakral

Legg inn av jakral »

Ale skrev: søn okt 24, 2021 7:52 pm Jerv møter lag som har alt å spille for i nedrykksstriden.
Ja, det kan bli tøffe kamper det også. Tror det blir drama helt til siste helgen.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

jakral skrev: søn okt 24, 2021 7:51 pm Ja, det drar seg til. Fem runder igjen.

HamKam... 56p
Jerv.......... 49p
-------------------------
Aalesund ... 48p
FFK .......... 48p
Sogndal ..... 37p
KFUM ....... 34p
------------------------
Åsane ....... 32p
Raufoss ..... 31p
Ranheim .... 31p
Bryne ........ 31p
Sandnes Ulf 31p
Start .......... 30p
Ull/Kisa ..... 25p
------------------------
Stjørdals-B.. 25p
-------------------------
Grorud ........ 24p
Strømmen ...18p

Jerv sine fem siste:
(b) Stjørdals-Blink
(h) Grorud
(b) Bryne
(h) Raufoss
(b) KFUM

Aalesunds fem siste:
(b) KFUM
(h) Start
(b) FFK
(h) Ull/Kisa
(b) Stjørdals-Blink

FFKs fem siste:
(h) Åsane
(b) Sandnes Ulf
(h) Aalesund
(b) HamKam
(h) Ranheim

Ingen tvil om at FFK har det tøffeste programmet igjen, men vi har i alle fall Aafk hjemme og med litt tur er Kamma klare for opprykk før vi reiser dit.
Se her ja. Trodde du bare var dypt inne i det sovjetiske landslaget på tidlig 80 tall eller mål på frispark.

jakral

Legg inn av jakral »

Elvebakken skrev: søn okt 24, 2021 8:13 pm Se her ja. Trodde du bare var dypt inne i det sovjetiske landslaget på tidlig 80 tall eller mål på frispark.
:D

Jeg har vurdert å starte et prosjekt om målene til Per Kristoffersen også. Det virker ikke som om FFK selv har kontroll på hvor mange mål Snæbbus faktisk har for klubben totalt sett. Litt irriterende, synes jeg.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

jakral skrev: søn okt 24, 2021 8:30 pm
Elvebakken skrev: søn okt 24, 2021 8:13 pm Se her ja. Trodde du bare var dypt inne i det sovjetiske landslaget på tidlig 80 tall eller mål på frispark.
:D

Jeg har vurdert å starte et prosjekt om målene til Per Kristoffersen også. Det virker ikke som om FFK selv har kontroll på hvor mange mål Snæbbus faktisk har for klubben totalt sett. Litt irriterende, synes jeg.
Jøss. Morsomt. Snæbbus trente meg et par år. Fin fyr.
Dette blir en sinnsyk spennende høst. Fantastisk at vi setter et slik preg på ligaen. Vi vinner selv om vi ikke presterer på høyeste nivå. Presspillet fra tidlig i sesongen er nærmest vekk og vi spiller litt mer kynisk kanskje.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Mats lennart Nielsen. Der har du himmel eller helvete.

gatedalen15

Legg inn av gatedalen15 »

Lykke til i dag alle rød-hvite.. Viking v Sarpsborg i går; sandnes v ffk i dag.. Det er et slags budskap der

gatedalen15

Legg inn av gatedalen15 »

Jaja; litt kjipt men det viktigste er å delta ! Og snart er det 6 november. pleier å gå bra da

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Ekstremt surt at Aalesund utligner på overtid. Kanskje årets bitreste poengtap. Vi var klart best. Men vi mangler effektivitet( Alba og Kjelsrud). Med seier hadde vi vært med i kampen om direkte opprykk. Gledelig at intensiteten og FFK sitt DNA var tilbake. Drage sitt innhopp var helt strålende. Han har vært litt slækk i det siste. Dessverre ble han skadet igjen mot slutten. Håper han er tilbake i kvalikken.

Brukeravatar
JCDenton
Innlegg: 107

Legg inn av JCDenton »

Kjellsrud Johannesen har vært en skygge i år. Ser ut som om Obos er for høyt nivå for ham. Med mindre et mirakel skjer er det kvalikk som gjelder nå. Har ikke noe tro på at vi hat en snåballs sjange i helvette der heller. Forsvaret lekker og Jensen er ikke i den formen han var lenger, så da klarer vi ikke å holde buret rent. Hadde vi enda vært effektive forran motstanderens mål hadde ting sett anderledes ut. Obos 2022 desverre..

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

JCDenton skrev: tir nov 09, 2021 6:21 pm Kjellsrud Johannesen har vært en skygge i år. Ser ut som om Obos er for høyt nivå for ham. Med mindre et mirakel skjer er det kvalikk som gjelder nå. Har ikke noe tro på at vi hat en snåballs sjange i helvette der heller. Forsvaret lekker og Jensen er ikke i den formen han var lenger, så da klarer vi ikke å holde buret rent. Hadde vi enda vært effektive forran motstanderens mål hadde ting sett anderledes ut. Obos 2022 desverre..
Dessverre har du rett. Jeg fikk en del pepper når jeg luftet det samme på et annet forum. Men Kjelsrud holder ikke nivået. Touchen er stort sett ræva og avslutningene for dårlige. En spiss i år burde scoret minst det dobbelte. Han har jo knapt assist i tillegg. Årets skuffelse. Så håper vi han presterer i kveld. Må du ikke fryse ræva av deg i kveld Denton!

Brukeravatar
JCDenton
Innlegg: 107

Legg inn av JCDenton »

Ingen fare for det. Jeg har billett, men har vurdert det dit at jeg ser kampen på TV i stedet 😁
Elvebakken skrev: man des 06, 2021 3:34 pm
JCDenton skrev: tir nov 09, 2021 6:21 pm Kjellsrud Johannesen har vært en skygge i år. Ser ut som om Obos er for høyt nivå for ham. Med mindre et mirakel skjer er det kvalikk som gjelder nå. Har ikke noe tro på at vi hat en snåballs sjange i helvette der heller. Forsvaret lekker og Jensen er ikke i den formen han var lenger, så da klarer vi ikke å holde buret rent. Hadde vi enda vært effektive forran motstanderens mål hadde ting sett anderledes ut. Obos 2022 desverre..
Dessverre har du rett. Jeg fikk en del pepper når jeg luftet det samme på et annet forum. Men Kjelsrud holder ikke nivået. Touchen er stort sett ræva og avslutningene for dårlige. En spiss i år burde scoret minst det dobbelte. Han har jo knapt assist i tillegg. Årets skuffelse. Så håper vi han presterer i kveld. Må du ikke fryse ræva av deg i kveld Denton!

Armando71

Legg inn av Armando71 »

Malacay skrev: man des 06, 2021 8:55 pm Slippe inn 3 hjemme mot Kåffa, da fortjener vi ikke bedre. Gir Bummen frem til sommerpause neste år, men dersom vi ikke leder klart er det game over da.
Synd. Hadde håpet på FFK i denne kvaliken. Om Bummen er rett mann til å føre dere hels veien, vet jeg ikke.

aderyn

Legg inn av aderyn »

Detta var kjedelig. Leit å slippe inn i nærmest siste sekund av matchen mot 10 mann. Hadde håpa på FFK opp istedenfor en død klubb som KFUM uten fans. Får håpe det går veien neste år isteden.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»