FFK Klubbtråd

Svar
Elvebakken

Re: FFK Klubbtråd

Legg inn av Elvebakken »

Malacay skrev: søn jul 02, 2023 7:08 pm
Ale skrev: søn jul 02, 2023 5:56 pm
Fontolan skrev: søn jul 02, 2023 5:55 pm

De var veldig mye bedre enn Start…
FFK og Kongsvinger møtes på Fredrikstad stadion om en uke. Føler meg trygg på at vi kommer til å slakte dem.
Føler meg aldri trygg på FFK. Men Start er nok ute av gamet nå. KFUM mister vel Nosakhare Dahl i sommer. Tipper det kommer til å bli jevnt blandt de 4 som ligger i toppen nå.
Og Kartum på vei til Brann? Motstanderne våre svekkes og vi henter vel et par oppgraderinger.

Fontolan
Innlegg: 312

Legg inn av Fontolan »

Metcalfe’s bidrag var litt undervurdert for oss i fjor. Litt overrasket da vi slapp ham, Lucca som vi hentet istede har ikke imponert.

Freddien

Legg inn av Freddien »

Ale skrev: søn jul 02, 2023 5:56 pm FFK og Kongsvinger møtes på Fredrikstad stadion om en uke. Føler meg trygg på at vi kommer til å slakte dem.
Hovmod står for fall ? ;)

Freddien

Legg inn av Freddien »

Ale skrev: søn jul 02, 2023 8:06 pm
Freddien skrev: søn jul 02, 2023 7:29 pm
Ale skrev: søn jul 02, 2023 5:56 pm FFK og Kongsvinger møtes på Fredrikstad stadion om en uke. Føler meg trygg på at vi kommer til å slakte dem.
Hovmod står for fall ? ;)
Hehe, absolutt ikke.
Hehe, men blir en kul match i neste runde da. KIL med 7 seire på rad og FFK med fryktinngytende form. Hvis KIL får med seg noe her så lukter det litt opprykk faktisk. Men altfor lenge igjen av sesongen og spesielt Kristiansund blir skumle

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

kommentarene mine forsvinner ut i intet.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Er det 3 gang noen fyrer av bluss eller røykbomber på en av dassene og får brannalarmen til å gå? Detter er jo helt hjernedødt. Jeg kan forstå at det blir gjort på tribunen, det kan man like eller mislike. Men på dassene? pur sabotasje og det av en hjemmesupporter. Er det psykiatri eller noe annen obskur grunn?

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Elvebakken skrev: man jul 03, 2023 12:11 am Er det 3 gang noen fyrer av bluss eller røykbomber på en av dassene og får brannalarmen til å gå? Detter er jo helt hjernedødt. Jeg kan forstå at det blir gjort på tribunen, det kan man like eller mislike. Men på dassene? pur sabotasje og det av en hjemmesupporter. Er det psykiatri eller noe annen obskur grunn?
Leser i avisen at det går rykter i supportermiljøet om hvilke grupperinger det er? Altså er det noen som er forbanna på klubben og gjør dette? Rull dem i tjære og fjær og dump dem i midtsirkelen i pausen under Kil kampen. Sånn piss har jeg nulltoleranse for.

Jatilnei.

Legg inn av Jatilnei. »

Ale skrev: søn jul 02, 2023 5:56 pm
Fontolan skrev: søn jul 02, 2023 5:55 pm
Mrvain skrev: søn jul 02, 2023 4:58 pm

Kanskje like greit å få hekta Start helt av. Kongsvinger har jeg ikke noe tro på...
De var veldig mye bedre enn Start…
FFK og Kongsvinger møtes på Fredrikstad stadion om en uke. Føler meg trygg på at vi kommer til å slakte dem.
Det er faktisk noe av det bedre jeg har lest i dag.
Det er sjeldent fordel Fredrikstad når det bygger seg opp litt forventninger i byen der.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Jeg gleder meg til å gå på Stadion på Søndag. Toppkamp og oppstart ferie, kan det bli noe bedre. Det må vel tippe 5000 på den kampen. Kommer det noen fra skogene?

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Elvebakken skrev: man jul 03, 2023 12:11 am Er det 3 gang noen fyrer av bluss eller røykbomber på en av dassene og får brannalarmen til å gå? Detter er jo helt hjernedødt. Jeg kan forstå at det blir gjort på tribunen, det kan man like eller mislike. Men på dassene? pur sabotasje og det av en hjemmesupporter. Er det psykiatri eller noe annen obskur grunn?
Pga politiets noe uheldige aksjon mot supporter?

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Real-_- skrev: man jul 03, 2023 9:14 pm
Elvebakken skrev: man jul 03, 2023 12:11 am Er det 3 gang noen fyrer av bluss eller røykbomber på en av dassene og får brannalarmen til å gå? Detter er jo helt hjernedødt. Jeg kan forstå at det blir gjort på tribunen, det kan man like eller mislike. Men på dassene? pur sabotasje og det av en hjemmesupporter. Er det psykiatri eller noe annen obskur grunn?
Pga politiets noe uheldige aksjon mot supporter?
Jeg vet ikke. Det må i såfall være i solidaritet med en Startsupporter og rettet mot FFK som klubb.
Ventilasjonsanlegg gikk til helvete. Handicapheis måtte stenges så de måtte løftes ned av brannvesenet osv.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Elvebakken skrev: man jul 03, 2023 9:31 pm
Real-_- skrev: man jul 03, 2023 9:14 pm
Elvebakken skrev: man jul 03, 2023 12:11 am Er det 3 gang noen fyrer av bluss eller røykbomber på en av dassene og får brannalarmen til å gå? Detter er jo helt hjernedødt. Jeg kan forstå at det blir gjort på tribunen, det kan man like eller mislike. Men på dassene? pur sabotasje og det av en hjemmesupporter. Er det psykiatri eller noe annen obskur grunn?
Pga politiets noe uheldige aksjon mot supporter?
Jeg vet ikke. Det må i såfall være i solidaritet med en Startsupporter og rettet mot FFK som klubb.
Ventilasjonsanlegg gikk til helvete. Handicapheis måtte stenges så de måtte løftes ned av brannvesenet osv.
Var vel ikke helt heldig svaret fra FFK, men liten tvil om at det ikke er den mest brilliante måten å vise misnøye på.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Ale: hva gjør du oppe så tidlig. Har du snudd døgnet?Det er viktig med en stabil og jevn døgnrytme for den mentale helsen!
Har du forresten noe info om de røykbombene på dassene.

EspenLie

Legg inn av EspenLie »

Elvebakken skrev: tir jul 04, 2023 9:52 am Har du forresten noe info om de røykbombene på dassene.
Tør du ikke spørre vaktene på stadion.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Solgt 4500 nå. Skal vi håpe på 6000 på søndag kl 15. Men kun en halv buss fra Kongsvinger ? Har ikke de skautrolla lyst til å se hvor Glomma renner ut?
Veldig spent på laget. Starter vi med samme som sist eller må Skaret vike for vår svenske kaptein . og er det klart for Brandur fra start i en indreløper rolle? Jeg tror vi starter som sist. Med Skaret kan vi stå høyere i presset da han nærmest er dobbelt så rask som svensken! Men mulig Mikjal går for rutine og lederegenskaper.
Forrige kamp var en enorm opptur hvor vi var mye mer fremoverettet og fylte på med folk i boksen uten at vi blottet oss bakover.Tror det fortsetter og at vi løper og kriger Vinger i senk. 3-1.

jakral

Legg inn av jakral »

Mads Nielsen har forlenget kontrakten ut 2025. Nydelig.

Champis

Legg inn av Champis »

Elvebakken skrev: tor jul 06, 2023 1:28 pm Solgt 4500 nå. Skal vi håpe på 6000 på søndag kl 15. Men kun en halv buss fra Kongsvinger ? Har ikke de skautrolla lyst til å se hvor Glomma renner ut?
Veldig spent på laget. Starter vi med samme som sist eller må Skaret vike for vår svenske kaptein . og er det klart for Brandur fra start i en indreløper rolle? Jeg tror vi starter som sist. Med Skaret kan vi stå høyere i presset da han nærmest er dobbelt så rask som svensken! Men mulig Mikjal går for rutine og lederegenskaper.
Forrige kamp var en enorm opptur hvor vi var mye mer fremoverettet og fylte på med folk i boksen uten at vi blottet oss bakover.Tror det fortsetter og at vi løper og kriger Vinger i senk. 3-1.

Hvor mye har Brandur spilt etter skaden? Hvordan har han vært?

Freddien

Legg inn av Freddien »

Elvebakken skrev: tor jul 06, 2023 1:28 pm Solgt 4500 nå. Skal vi håpe på 6000 på søndag kl 15. Men kun en halv buss fra Kongsvinger ?
Det er vel en full buss og muligens 1 til på vei (til å fylles opp). Men vi slår nok ikke dere på busser ;-)
Er nok mange som også kommer via bil vil jeg tro. Jeg vurderer turen selv, hvor er det smart å parkere hen ?

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Freddien skrev: tor jul 06, 2023 11:44 pm
Elvebakken skrev: tor jul 06, 2023 1:28 pm Solgt 4500 nå. Skal vi håpe på 6000 på søndag kl 15. Men kun en halv buss fra Kongsvinger ?
Det er vel en full buss og muligens 1 til på vei (til å fylles opp). Men vi slår nok ikke dere på busser ;-)
Er nok mange som også kommer via bil vil jeg tro. Jeg vurderer turen selv, hvor er det smart å parkere hen ?
Parker på bensinstationen,cirkle k ,på kråkerøysiden rett over den gamle broen. Der står du gratis og det er 5 minutter å gå. Når du kjører hjem tar du veien tilbake over gamle bro. Blir en del kø hvis du kjører ned i tunnelen og forbi stadion for å komme over den nye broen.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Champis skrev: tor jul 06, 2023 11:13 pm
Elvebakken skrev: tor jul 06, 2023 1:28 pm Solgt 4500 nå. Skal vi håpe på 6000 på søndag kl 15. Men kun en halv buss fra Kongsvinger ? Har ikke de skautrolla lyst til å se hvor Glomma renner ut?
Veldig spent på laget. Starter vi med samme som sist eller må Skaret vike for vår svenske kaptein . og er det klart for Brandur fra start i en indreløper rolle? Jeg tror vi starter som sist. Med Skaret kan vi stå høyere i presset da han nærmest er dobbelt så rask som svensken! Men mulig Mikjal går for rutine og lederegenskaper.
Forrige kamp var en enorm opptur hvor vi var mye mer fremoverettet og fylte på med folk i boksen uten at vi blottet oss bakover.Tror det fortsetter og at vi løper og kriger Vinger i senk. 3-1.

Hvor mye har Brandur spilt etter skaden? Hvordan har han vært?
Har fått noen innhopp men fikk vel en kjenning/strekk mot Raufoss for en måned siden. Var tilbake nå mot Ranheim og virket kvikk i føttene når han kom inn mot slutten. De matcher han veldig forsiktig så har ikke fått sett så mye ennå.

reCt

Legg inn av reCt »

Freddien skrev: tor jul 06, 2023 11:44 pm
Elvebakken skrev: tor jul 06, 2023 1:28 pm Solgt 4500 nå. Skal vi håpe på 6000 på søndag kl 15. Men kun en halv buss fra Kongsvinger ?
Det er vel en full buss og muligens 1 til på vei (til å fylles opp). Men vi slår nok ikke dere på busser ;-)
Er nok mange som også kommer via bil vil jeg tro. Jeg vurderer turen selv, hvor er det smart å parkere hen ?
Jeg å tenker å ta bilen med noe folk nedover. Men kjenner jeg er litt skeptisk til denne kampen og er nok fornøyd med 1 poeng hjem. Vanskelig bortebane med mye trøkk.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Elvebakken skrev: fre jul 07, 2023 8:02 am
Freddien skrev: tor jul 06, 2023 11:44 pm
Elvebakken skrev: tor jul 06, 2023 1:28 pm Solgt 4500 nå. Skal vi håpe på 6000 på søndag kl 15. Men kun en halv buss fra Kongsvinger ?
Det er vel en full buss og muligens 1 til på vei (til å fylles opp). Men vi slår nok ikke dere på busser ;-)
Er nok mange som også kommer via bil vil jeg tro. Jeg vurderer turen selv, hvor er det smart å parkere hen ?
Parker på bensinstationen,cirkle k ,på kråkerøysiden rett over den gamle broen. Der står du gratis og det er 5 minutter å gå. Når du kjører hjem tar du veien tilbake over gamle bro. Blir en del kø hvis du kjører ned i tunnelen og forbi stadion for å komme over den nye broen.
Og husk solbriller. Dere får sola midt i tryne!

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Ale skrev: fre jul 07, 2023 6:38 pm5000 solgte.
5002 nå!

Assi

Legg inn av Assi »

Kongsvinger ganske klar favoritt. FFK har en egen evne til å feile når det står noe på spill og årets utgave er nok ikke noe unntak. Fin odds på borteseier

reCt

Legg inn av reCt »


Parker på bensinstationen,cirkle k ,på kråkerøysiden rett over den gamle broen.
Circle K på Freskoveien du mener?

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Ale skrev: lør jul 08, 2023 2:50 pm
reCt skrev: lør jul 08, 2023 2:48 pm

Parker på bensinstationen,cirkle k ,på kråkerøysiden rett over den gamle broen.
Circle K på Freskoveien du mener?
Parker ved Amigo's pizza. Ta deg en pizza før match i morgen. Så kan du gå over gangbrua fra sentrum til stadion. Knall 👍
sorry. shell kråkerøyveien. og så kan du og vennene dine spise på Solveigspizza og se utover mot Isengran. knall.

Mrvain

Legg inn av Mrvain »

Ale skrev: tir jul 18, 2023 10:43 am Sondre Sørløkk (midtbane) og Maxwell Woledzi (midtstopper) klare. En spiller til skal inn. En spiss. Han blir nødt til å være norsk, pga. utenlandskvoten.
Hva tenker du om de 2 nye signeringene?
Og tanker om hvilke spisser som kan være aktuelle?

Mrvain

Legg inn av Mrvain »

Ale skrev: tir jul 18, 2023 11:56 am
Mrvain skrev: tir jul 18, 2023 11:49 am
Ale skrev: tir jul 18, 2023 10:43 am Sondre Sørløkk (midtbane) og Maxwell Woledzi (midtstopper) klare. En spiller til skal inn. En spiss. Han blir nødt til å være norsk, pga. utenlandskvoten.
Hva tenker du om de 2 nye signeringene?
Og tanker om hvilke spisser som kan være aktuelle?
Hva gjelder den norske spissen som skal inn, så vet jeg navnet, men klubben skal få lov til å presentere han selv.
Ahh spennende. Blir det "Folkets spiller" det da? Jeg får satse på Tarik jeg :D

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»