FFK Klubbtråd

Svar
Elvebakken

Re: FFK Klubbtråd

Legg inn av Elvebakken »

JCDenton skrev: tor sep 16, 2021 4:30 pm
Elvebakken skrev: ons sep 15, 2021 6:00 pm Dette tar vi.
Eller ikke. Da er vi 5 poeng bak Jerv på 2. plass og 3 poeng bak Aalesund og med stabiliteten til Jerv og ustabiliteten våres om dagen kan vi trygt si at opprykkstoget har gått. Opprykk via kvalikk har jeg ingen tro på..
Må nok skje et mirakel om vi skal rykke rett opp nå ja. Jevn kamp på onsdag som vi ikke klarer å bikke vår vei. Solberg med en vanvittig sjanse på 1-1 som en forsvarsspiller redder med skallen på streken, og så scorer innbytteren deres årets mål. Men vi blir veldig omstendelige og taper veldig mange dueller. Solberg skulle aldri vært byttet ut. Den eneste som virkelig var en trussel. Kjelsrud hadde ikke dagen og burde vært byttet ut ved skaden.

Janglekopp

Legg inn av Janglekopp »

Kisa hjemme er jo walk over. Vurderer å tilby den lille verdensbyen mitt store legeme en fredag fremover - på sykkelen. Er det noen folk i den tråden her som vet noe om byen - altså; lever puben i selbak havn ?

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

I dag er det vinn eller forsvinn når det gjelder direkte opprykk. Jeg forventer at vi løper dem i senk og revansjerer det grusomme tapet sist vi møttes. Håper Solberg starter, øby ute med karantene.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Solberg er benket og det irriterer meg. Eneste målpoeng garantisten vi har.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Enveiskjøring. Men putt den forpulte ballen i mål da. Få inn Solberg og putt Kjelsrud i en diger fryser med hengelås.

Kjello
Innlegg: 376
Sted: Trondheim

Legg inn av Kjello »

Den scoringen kan være avgjørende når sesongen er over.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Ekstrem frustrerende kamp som heldigvis ender med en fullt fortjent seier. Kisa fortjener å rykke ned 2 divisjoner. Møkka lag.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Var du på kamp i dag jakral?

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Kisa møter opp på stadion med en dyp 541 formasjon. De blir helt forferdelig baktunge. Har ikke et eget spill og skal da satse på noen overganger. Vi produserer minst en 12 - 13 store målsjanser. Men hva slags mentalitet er dette. Du har jo nærmest tapt på forhånd. FFK er ikke akkurat PSG. Sundgot kan ta seg en bolle. Ingen utvikling å opptre på den måten.

jakral

Legg inn av jakral »

Elvebakken skrev: søn sep 19, 2021 10:27 pm Var du på kamp i dag jakral?
Nei, men jeg hørte det var spillemessig overkjørsel. Eller skal vi si en underdanig motstander som av ærefrykt lot seg overkjøre.

Blir en nervepirrende høst nå. Må-vinne-kampene står i kø utover. Har faktisk ikke gitt opp håpet om direkte opprykk ennå. Denne gjengen har noe ved seg som gjør at optimismen vedvarer selv om det har kommet noen skuffende poengtap i det siste.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

jakral skrev: man sep 20, 2021 9:57 am
Elvebakken skrev: søn sep 19, 2021 10:27 pm Var du på kamp i dag jakral?
Nei, men jeg hørte det var spillemessig overkjørsel. Eller skal vi si en underdanig motstander som av ærefrykt lot seg overkjøre.

Blir en nervepirrende høst nå. Må-vinne-kampene står i kø utover. Har faktisk ikke gitt opp håpet om direkte opprykk ennå. Denne gjengen har noe ved seg som gjør at optimismen vedvarer selv om det har kommet noen skuffende poengtap i det siste.
Ja det blir en spennende høst. Synes det var flere spillere som virkelig hevet seg sist. Åsheim er i kanonform, Lindstrøm begynte å ligne på seg selv og midtstopperene var bunnsolide. Og Solberg er Solberg. At han ikke startet er ubegripelig. Men vi må bli mer effektive. Sløser vi slik mot de beste taper vi.
Ålesund kommer som et godstog og HamKam er irriterende stabile. Tror vi ender på 3plass og at Jerv choker mot slutten. Men gøy at vi er med å preger ligaen.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Hæ. Ironisk nå.

Janglekopp

Legg inn av Janglekopp »

Uggen helg. 5-0 i ræva og fullesjuk. FFK - lever nå og TAP

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Gleder meg til å bli høvlet og henvist til OBOS av Henrik "Kjelka" Johansen hvis vi klarer kvalik. Kallenavnet tildelte jeg ham nå nettopp, da han sklir inn og ut av divisjonene i rekordfart.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Malacay skrev: søn sep 26, 2021 5:09 pm Ikke så bekymret for å møte Brann i kvalik. Etter at Bakeren la opp så er dere stusselige fremover.
Bakeren er fortsatt aktiv, og leverer varene for FK Fyllingsdalen i tredjediv.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Herlig. Start må vi bare elske. Gavmilde og en flott klubb. Dette gir oss en boost inn i høsten. Ricky Ronaldo Alba.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Janglekopp skrev: søn sep 26, 2021 3:12 pm Uggen helg. 5-0 i ræva og fullesjuk. FFK - lever nå og TAP
Er du fortsatt dritings? Dette ble litt ekstra smerte min venn. Vi setter den siste spikeren i SED.

Janglekopp

Legg inn av Janglekopp »

Elvebakken skrev: søn sep 26, 2021 6:39 pm
Janglekopp skrev: søn sep 26, 2021 3:12 pm Uggen helg. 5-0 i ræva og fullesjuk. FFK - lever nå og TAP
Er du fortsatt dritings? Dette ble litt ekstra smerte min venn. Vi setter den siste spikeren i SED.
Takker for omtanken amigo. Søndagen brukes til spa ala sarpsborg (så kan man lure på hva det er). Blir nok et østfold-lag til året i eliten men robbie fowler vet hvem det blir.. Har vært i snikkarboden et par dager og så min forgjenger (jangler litt nå) "av alle følelser så er likegyldighet den verste". Kom opp FFK så får det heller gå til helvete en gsng eller to.. Den seigpiningen vi ser nå er drøy. mvh tommu warchoel

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

For en deilig bortekamp. Vi spiller en offensiv, intens og morsom fotball. Ja Start er en drøm å møte for oss nå. Uorganiserte flyer dem rundt som høner uten hode men det driter jeg i. 6-2 borte er et knallsterkt resultat uansett. Og Ismaheel, for en spiller han er. Etter en litt nervøs og treg start i FFK drakta leverer han på et skyhøyt nivå kamp etter kamp. Det er bare å nyte så lenge det varer. Han tviler jeg spiller i Obos neste år. Nå er det nesten bare å ønske seg S08 i en kvalikk utpå senhøsten.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Tjaaah skrev: søn sep 26, 2021 4:39 pm Gleder meg til å bli høvlet og henvist til OBOS av Henrik "Kjelka" Johansen hvis vi klarer kvalik. Kallenavnet tildelte jeg ham nå nettopp, da han sklir inn og ut av divisjonene i rekordfart.
Jeg har sansen for kallenavn, så da kjører vi på med Kjelka fra nå av. 8-)

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Elvebakken skrev: søn sep 26, 2021 5:11 pm Ricky Ronaldo Alba.
Tenker du på Cristiano eller brassen?

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Portugiseren😀. Men han har jo nærmest et kunstnernavn i utgangspunktet: Ricky Alba. Høres ut som en bokser på femtitallet.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Oj oj. Enorm signering for FFK som klubb.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Isabell Herlovsen har signert ut året for kvinnelaget. Nå blir det opprykk.
Tarik hvor er du? Kom nå hjem for helvete. Ventetiden er over.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Både Ismaheel og Lindstrøm starter i dag. Alt annet enn seier i dag er en nedtur.

Janglekopp

Legg inn av Janglekopp »

Setter halve trygda på FFK for å ha råd til en helaften på takterrassen med fredrikstad-fiffen og da taper men for værnes IL.. Andre halvparten går på LSK til helga, og da blir det nok sarpsborg-fyrverkeri.. Mye øl i kjelleren og det trengs.. er det mulig

MadBum

Legg inn av MadBum »

Ale skrev: man sep 27, 2021 1:58 am Ingen grunn til å ta av, folkens. Jeg kjenner dette laget. Fullt kapabelt til å tape mot Stjørdal på onsdag. Varierer voldsomt i prestasjonene.
Godt levert!

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Prøv i det minste å gi Grorud en hjelpende hånd, nå som de gjorde jobben selv i dag.

Janglekopp

Legg inn av Janglekopp »

Utrolig glad for å hatt forlenget FB-abonnementet mitt (luring der) for å høre på morgendagens podcast.. Den samme gjengen som meldte etter århundrets dårligeste start-kamp (underliggende grunner uvesntlig og hvor gode start egentlig er) at FFK hadde et høyeste nivå som var skyhøyt over de andre i avdelingen og høsten kom til å bli en fest..

Laget og podcasten matcher hverandre..

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Malacay skrev: ons sep 29, 2021 9:42 pm Er det mulig å variere så mye. HamKam er jo nå mer eller mindre klare, og jeg ser det som bortimot umulig å ta igjen Ålesund. Så toget er gått for i år.
Se på tabellen en gang til, skjønner ikke hva du mener. Tantene umulig å ta igjen????

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»