FFK Klubbtråd

Svar
Kjekspakke

Re: FFK Klubbtråd

Legg inn av Kjekspakke »

Godt Lima endelig fikk målet sitt

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Får magesår av å se dette FFK laget. Dette var en hrlt jævlig prestasjon. Vi havner ned på det andre lagets nivå uansett hvem de er. ingen samtidige bevegelser og vi fyller jo ikke opp med folk i boksen. Hva driver de indreløperne med egentlig ? Åsheim var tilbake med en skrekkelig kamp. At vi skal være en opprykkskandidat er jo absurd. Ingen forbedring i spillet, fuck hele dritten.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

positiv prestasjon i går. Veldig irriterende den klønete innvolveringen til Stray Molde. Åsheim, Alba og Aukland var veldig bra. Men at Bjartalíd spiller 90 minutter er bare piss. Mangler alt og er årets definetive skuffelse. Å sammenligne han med Kvisvik er totalt skivebom. Vi spilte nærmest med 10 mann!
Det er tydelig at vi mangler fart i angrepet. En annen ting er at måten vi spiller på gjør at uansett hvem vi møter så blir det jevnt. Fra Viking til Trosvik.

Assi

Legg inn av Assi »

Har det vært noen interesse for Tim Bjørkstrøm fra større klubber ? Virker som en meget spennende signering og tilvekst

Kjekspakke

Legg inn av Kjekspakke »

Han kom gratis og er vel over peak, så dårlig business av andre klubber å ikke plukke han tidligere vil jeg si. Spesielt når han har kapteinsrolle og lengre kontrakt

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

skal vi være med på opprykkstoget må vi steppe opp i dag.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Veldig kontrollert førsteomgang. Start skaper nada.Tenk om vi hadde hatt en spiss med fart, Bjartalid er som guffen.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Dæven så nervepirrende dette ble på slutten . Men Noa og Begby satte spikeren i kista. Deilig.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Går en video på sosiale medier av en Startsupporter som må ned med buksa for å vise at han ikke har med noe skummelt inn på stadion? Trodde sånt var forbeholdt Aker Stadion.

Mrvain

Legg inn av Mrvain »

Lilleborg skrev: søn jun 11, 2023 5:37 pm Går en video på sosiale medier av en Startsupporter som må ned med buksa for å vise at han ikke har med noe skummelt inn på stadion? Trodde sånt var forbeholdt Aker Stadion.
Jeg ble tatt i fra Mentos'en min. Så vaktene var tydeligvis på hugget i dag 8-)

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Mrvain skrev: søn jun 11, 2023 6:23 pm
Lilleborg skrev: søn jun 11, 2023 5:37 pm Går en video på sosiale medier av en Startsupporter som må ned med buksa for å vise at han ikke har med noe skummelt inn på stadion? Trodde sånt var forbeholdt Aker Stadion.
Jeg ble tatt i fra Mentos'en min. Så vaktene var tydeligvis på hugget i dag 8-)
Åj. Du hadde den i anus?

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Det var en ekstrem viktig seier. Opprykkstoget begynner å gå nå og vi melder oss på. og veldig hyggelig og overraskende at Aukland allerede fungerer så bra som høyre stopper etter den lange skadeperioden. Spiller med stoisk ro og har veldig høy toppfart. Mål scoret han også. Dekker opp for Nielsen sin svakhet. Brage var også god i dag på andre siden. Men Bjartalíd må være veldig oppskrytt. Ble sammenlignet med Kvisvik, er jo ikke i nærheten. Vi har ennå ikke tapt en kamp og sluppet inn kun 6 og nå begynner vi å score også. En deilig fotballsøndag.

Assi

Legg inn av Assi »

Gratulerer med sterk seier ! Etter den hyggelige opptreden mot bortesupportere bør vel årets arrangør også være ren plankekjøring

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »



Basert på reaksjonene fra både egne og andres supportere kan man vel fastslå at FFK ikke kom godt fra det med denne tweeten.

IRalyZ

Legg inn av IRalyZ »

En eller annen variant av "Vi innser at vi var litt kjappe med å konkludere, og at politiets opptreden var svært kritikkverdig" burde jo komme rimelig kjapt

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

IRalyZ skrev: tir jun 13, 2023 1:50 pm En eller annen variant av "Vi innser at vi var litt kjappe med å konkludere, og at politiets opptreden var svært kritikkverdig" burde jo komme rimelig kjapt
Enig, men den kom ikke. Virker som FFK står på sitt her og regelrett får hele Fotball-Norge mot seg. NSA er også ute og tar avstand nå.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Lilleborg skrev: tir jun 13, 2023 4:53 pm
IRalyZ skrev: tir jun 13, 2023 1:50 pm En eller annen variant av "Vi innser at vi var litt kjappe med å konkludere, og at politiets opptreden var svært kritikkverdig" burde jo komme rimelig kjapt
Enig, men den kom ikke. Virker som FFK står på sitt her og regelrett får hele Fotball-Norge mot seg. NSA er også ute og tar avstand nå.
Nå som de har sjansen sportslig vil jo dette passe perfekt.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Malacay skrev: tir jun 13, 2023 9:43 pm Altså det er ikke noen gråsone her. FFK må bare ta avstand fra dette så fort som mulig.
Ja og det er også noe som heter to little and to late så det nytter ikke snu om 3 uker eller måneder. Fint og best om de snur men snur de ikke i tide mistes mye av troverdigheten og dette blir å henge over klubben og reisende supportere i uoverskuelig fremtid, bare spør Molde.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Det som gjør denne saken litt mer vrien for FFK er at de 2 nyansatte sikkerhetsansvarlige er pensjonerte politifolk. Det blir en jævlig suppe. skulle gjerne vært flue på veggen der nede nå.
Men plankehaugen som støtter "Startbanden" bør jo starte med kronerulling her. Kjøp inn sprit og røykbomber og gi det til dem før høstens returmatch.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Malacay skrev: lør jun 24, 2023 9:58 pmOpprykket er klart !
Brygges det gull-øl i Fredrikstad også?

MadBum

Legg inn av MadBum »

Færøyene i alles hjerter!

jakral

Legg inn av jakral »

Deilig sliteseier. Herlig offervilje på hele gjengen. Det er ikke én eneste spiller som jukser defensivt.

Bjartalids innleggsfot og tilslag på dødball holder høy klasse, men ellers spillemessig virker han mer som postnord.

aderyn

Legg inn av aderyn »

jakral skrev: lør jun 24, 2023 10:30 pm Deilig sliteseier. Herlig offervilje på hele gjengen. Det er ikke én eneste spiller som jukser defensivt.

Bjartalids innleggsfot og tilslag på dødball holder høy klasse, men ellers spillemessig virker han mer som postnord.
Det frisparkforsøket hans ute i 2. omgang der holdte vel knapt 5. div nivå. Men ellers er jeg enig i det spillemessige. Ikke god nok verken teknisk eller fysisk.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Bitre Sogndal spillere liker vi. Dårligste laget de har møtt mener han mediokre stopperen deres! Jaja. Men den førsteomgangen deres var det beste jeg har sett i Obos i år. Alltid tenkt at Flo er lettere psykisk utviklingshemmed men det kan jo ha vært dialekten som har spilt meg et puss. Organisere et godt og variert angrepsspill kan han ihvertfall. Men i andre er vi det beste laget og produserer noen enorme sjanser. De har vel en som Jenssen redder med en benparade og header over på returen. Vi er så kyniske og voksne på slutten der. Årets deiligste seier. Sogndal var vel ubeseiret på hjemmebane. Metcalfe var enorm når han kom inn. Beste jeg har sett av han. Nielsen sin første omgang var helt horibel. og Bjartalid kan kun slå cornere og innlegg fra siden, ellers er han svak.
Heier kan hente 3 spillere i sommervinduet. Hvem vil vi ha inn? Kommer det en utlending inn må en utlending ut tror jeg. Maden, Kingsley og muligens Drage er vel ferdige. Lima ut kanske.
Vært noen rykter på Mor Ndiaye på Åsane, Rasch på kåffa og han færøyske angrepspilleren nevnt over. Blir veldig spennende det sommervinduet her. Engebretsen er utålmodig og serien er jevn og muligheten for å rykke opp er langt fra umulig. Det opprykksølet må vel Nøisom brygge? kanskje greit og allerede begynne.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Jeg glemte vår sorte diamant. Jeg har aldri sett en større drama queen i FFK drakt enn Konté . Må være helt jævlig frusterende å møte enn slik spiller. Jeg hadde fått rødt kort garantert! Blir nærmest flau av å se på. Litt ustabil i prestasjonene men toppnivået hans er ganske høyt.

lund

Legg inn av lund »

Elvebakken skrev: søn jun 25, 2023 1:24 pm Jeg glemte vår sorte diamant. Jeg har aldri sett en større drama queen i FFK drakt enn Konté . Må være helt jævlig frusterende å møte enn slik spiller. Jeg hadde fått rødt kort garantert! Blir nærmest flau av å se på. Litt ustabil i prestasjonene men toppnivået hans er ganske høyt.
Etter ørten år med skuffelser regner jeg med man driter langt i at man spiller snorkefotball? (Vi hadde nok gjort det samme selv)

EspenLie

Legg inn av EspenLie »

10/10 med FFK tilbake i Eliteserien.

Ross

Legg inn av Ross »

Ale skrev: tor jun 29, 2023 8:27 pm Marijo Jović inn i trenerteamet.

Det jobbes knallhardt med å få inn en spiss i august.
Merkelig ansettelse

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

EspenLie skrev: ons jun 28, 2023 1:19 am 10/10 med FFK tilbake i Eliteserien.
Jobber du fortsatt som torpedo? Eller har du pensjonert deg?

EspenLie

Legg inn av EspenLie »

Elvebakken skrev: fre jun 30, 2023 11:50 am
EspenLie skrev: ons jun 28, 2023 1:19 am 10/10 med FFK tilbake i Eliteserien.
Jobber du fortsatt som torpedo? Eller har du pensjonert deg?
Du hører meg i podcasten Henlagt med Andy. Innfrir ikke FFK sine betalingsforpliktelser hører du også fra meg.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»