FFK Klubbtråd

Svar
Spradebassen

Re: FFK Klubbtråd

Legg inn av Spradebassen »

Hvor har det blitt av alle gutta?
Hvor var det det butta?
Hvor er grabukken Ale?
Hvor er Elvebakken som levde lykkelig med skadefryd i vår tråd?
Medgangssupportere?

Remeber, remember.....

Brukeravatar
JCDenton
Innlegg: 107

Legg inn av JCDenton »

Malacay skrev: søn des 12, 2021 11:23 am Da var Løwe, Mailkel og Karstensen ferdig. Ismaheel blir garanert solgt. Så hvem kommer inn, på tide med noen rykter nå.
Håper Kjellsrud Johannesen forsvinner også. Obos er ikke hans nivå. Vi trenger en spiss som scorer 20+mål samt forsvarsspillere.

Brukeravatar
JCDenton
Innlegg: 107

Legg inn av JCDenton »

Malacay skrev: tir des 21, 2021 11:20 pm Hvem kommer inn ? Det må da være noen rykter i hvert fall ? Til nå er det steindødt.
Ingenting faktisk. Eneste er at Begby forlenger.

Brukeravatar
JCDenton
Innlegg: 107

Legg inn av JCDenton »

Malacay skrev: lør jan 08, 2022 6:55 pm
Ale skrev: lør jan 08, 2022 6:29 pm
Malacay skrev: lør jan 08, 2022 6:28 pm Så det skal ingen inn dersom jeg forstår Heier rett ? Hva er det for noe tull.
Link?

Og hva skjer med Ismaheel?
Står i plussartikkel på F-B : «Øker budsjettet, ingen singneringer i vinter, fjerner opprykksformulering.».

De vet å skape optimisme, det skal de ha.
Virker som om Heier er ute etter å ta drepen på FFK. Vi lærte i fjor at entusiasmen for FFK er på er alltime low. Uttalelser som disse er drepende for den lille entusiasmen som faktisk finnes..

Brukeravatar
Ziggy
Innlegg: 597

Legg inn av Ziggy »

Malacay skrev: søn jan 09, 2022 12:32 pm ...
Så kommer dette tullet ??
I artikkelen sier Heier:
- Opprykk, tabellplassering og sånt bruker vi særdeles lite energi på internt i FFK. Kulturen vår har etter hvert blitt veldig sterk med å fokusere på utvikling fremfor resultat.
....

Er dette arven ifra Høgmo som nå slår ut i full blomst :?: :!:

Spøk til side, merkelig at en klubb som FFK ikke har baller store nok til å ha målsetning om eliteseriespill som et utvetydig mål!

Brukeravatar
JCDenton
Innlegg: 107

Legg inn av JCDenton »

Ziggy skrev: søn jan 09, 2022 8:44 pm
Malacay skrev: søn jan 09, 2022 12:32 pm ...
Så kommer dette tullet ??
I artikkelen sier Heier:
- Opprykk, tabellplassering og sånt bruker vi særdeles lite energi på internt i FFK. Kulturen vår har etter hvert blitt veldig sterk med å fokusere på utvikling fremfor resultat.
....

Er dette arven ifra Høgmo som nå slår ut i full blomst :?: :!:

Spøk til side, merkelig at en klubb som FFK ikke har baller store nok til å ha målsetning om eliteseriespill som et utvetydig mål!
Tipper det er soloutspill og agenda fra Heier. Jeg lurer fremdeles på hvorfor det ble ansatt en sarping som daglig leder i FFK..

Brukeravatar
Ziggy
Innlegg: 597

Legg inn av Ziggy »

JCDenton skrev: søn jan 09, 2022 9:24 pm Tipper det er soloutspill og agenda fra Heier. Jeg lurer fremdeles på hvorfor det ble ansatt en sarping som daglig leder i FFK..
Det er nok en del av den langsiktige planen som ble lagt på stadion på Enenda i 2008...

Brukeravatar
JCDenton
Innlegg: 107

Legg inn av JCDenton »

Malacay skrev: ons jan 19, 2022 8:29 pm Eurosport har ramset opp alle overganger i OBOS. Trist lesning for oss. Det må være tull det man holder på med nå.
Hander om penger. Vi er nødt å komme oss opp i år slik at vi slipper noe mer at dette..

Brukeravatar
JCDenton
Innlegg: 107

Legg inn av JCDenton »

Malacay skrev: ons jan 19, 2022 11:45 pm
JCDenton skrev: ons jan 19, 2022 10:17 pm
Malacay skrev: ons jan 19, 2022 8:29 pm Eurosport har ramset opp alle overganger i OBOS. Trist lesning for oss. Det må være tull det man holder på med nå.
Hander om penger. Vi er nødt å komme oss opp i år slik at vi slipper noe mer at dette..
Samtlige sponsorer har jo spyttet in mer penger. Og jeg ser ingen grunn til at det skal være en økonomisk krise nå sammenlignet med andre klubber. Den eneste spilleren vi har fått inn er en vi ikke vil ha.
Snakker om de som har senderettighetene. De gir beng i klubbene så lenge de genererer mest mulig penger..

Brukeravatar
JCDenton
Innlegg: 107

Legg inn av JCDenton »

Malacay skrev: ons jan 19, 2022 11:45 pm
JCDenton skrev: ons jan 19, 2022 10:17 pm
Malacay skrev: ons jan 19, 2022 8:29 pm Eurosport har ramset opp alle overganger i OBOS. Trist lesning for oss. Det må være tull det man holder på med nå.
Hander om penger. Vi er nødt å komme oss opp i år slik at vi slipper noe mer at dette..
Samtlige sponsorer har jo spyttet in mer penger. Og jeg ser ingen grunn til at det skal være en økonomisk krise nå sammenlignet med andre klubber. Den eneste spilleren vi har fått inn er en vi ikke vil ha.
Også mulig at vi snakker om to forskjelllige ting..

Brukeravatar
JCDenton
Innlegg: 107

Legg inn av JCDenton »

Malacay skrev: tor jan 20, 2022 7:42 pm
JCDenton skrev: tor jan 20, 2022 8:56 am
Malacay skrev: ons jan 19, 2022 11:45 pm

Samtlige sponsorer har jo spyttet in mer penger. Og jeg ser ingen grunn til at det skal være en økonomisk krise nå sammenlignet med andre klubber. Den eneste spilleren vi har fått inn er en vi ikke vil ha.
Også mulig at vi snakker om to forskjelllige ting..
Det gjør vi. Jeg er irritert over at man ikke skal hente noen spillere og sier at opprykk ikke er viktig så lenge man «utvikler seg». Hva slags signal er det å sende til supportere ?
Totalt enig.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

JCDenton skrev: tor jan 20, 2022 8:13 pm
Malacay skrev: tor jan 20, 2022 7:42 pm
JCDenton skrev: tor jan 20, 2022 8:56 am

Også mulig at vi snakker om to forskjelllige ting..
Det gjør vi. Jeg er irritert over at man ikke skal hente noen spillere og sier at opprykk ikke er viktig så lenge man «utvikler seg». Hva slags signal er det å sende til supportere ?
Totalt enig.
Det var da et jævlig gnål på dere to da. Hva er feil med utvikling? Vi var et kusehår fra opprykskamp mot Jerv. Bedre sesong enn de aller fleste hadde spådd. Jeg har tillit til ledelsen og de som styrer det sportslige.
Men nå blir dere hørt. En svær 17 åring, midtspiss, fra Canada skal trene med oss en uke. Har bøttet inn mål på ungdomslag. Har vist seg fram i Brugge og Bayern. I tillegg kommer det tre Unggutter fra Afrika som er på prøvespill.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Og navnet var Merci Michel!

Brukeravatar
JCDenton
Innlegg: 107

Legg inn av JCDenton »

Elvebakken skrev: fre jan 21, 2022 2:57 pm
JCDenton skrev: tor jan 20, 2022 8:13 pm
Malacay skrev: tor jan 20, 2022 7:42 pm

Det gjør vi. Jeg er irritert over at man ikke skal hente noen spillere og sier at opprykk ikke er viktig så lenge man «utvikler seg». Hva slags signal er det å sende til supportere ?
Totalt enig.
Det var da et jævlig gnål på dere to da. Hva er feil med utvikling? Vi var et kusehår fra opprykskamp mot Jerv. Bedre sesong enn de aller fleste hadde spådd. Jeg har tillit til ledelsen og de som styrer det sportslige.
Men nå blir dere hørt. En svær 17 åring, midtspiss, fra Canada skal trene med oss en uke. Har bøttet inn mål på ungdomslag. Har vist seg fram i Brugge og Bayern. I tillegg kommer det tre Unggutter fra Afrika som er på prøvespill.
Fordi ingen lag når toppen med kun egenutviklede spillere. Hadde det vært tilfellet hadde vi vært i tippeligaen for lenge siden. Jeg har faktisk null tillitt til dagens ledelse. En ledelse som i sitt første år dunket oss ned i post nord ligaen, og de har faktisk vedgått at de ikke sparket Loberto kun for å redde ansikt vedrørende uttalelsene ang kontinuitet.

Og nei, vi var ikke et kusehår fra opprykkskamp mot Jerv. Hadde uansett ikke hjulpet da vi hadde blitt grusa av enten Jerv eller Brann.

Brukeravatar
JCDenton
Innlegg: 107

Legg inn av JCDenton »

Malacay skrev: tor jan 27, 2022 8:41 pm Da blir det seier mot Høgmo. Har faktisk litt tro på Noah Williams, siden han nå har fått en hel oppkjøring med laget. Uansett bør vi slå lag som dette.
Hvis han får spille. Bummen ville jo nesten ikke bruke ham i fjor. En annen ting, vi vant alle treningskampene i fjor og, og det mot tippeligalag, likevel var det ikke nok til opprykk.

Brukeravatar
JCDenton
Innlegg: 107

Legg inn av JCDenton »

Malacay skrev: tor jan 27, 2022 9:39 pm Det er klart at hvis vi ikke rykker opp i år bør Bummen finne seg noe annet å gjøre. Vi har foreløpig Ismaheel som igjen var banens beste, og håper vi beholder ham, men det skjer ikke hvis vi fortsetter i OBOS.
Jeg skjønner bare ikke hvordan, når dagens lag ikke var gode nok til opprykk i fjor, og vi ikke får forsterkninger før sesongstart.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Riki Alba 26, med to scoringer med hodet i dag. 10mål og 5målgivende i sin første Obos sesong i fjor som kantspiller. Men han kunne vel scoret det dobbelte med mer effektivitet. Han har fart, styrke og orker mye. Men sliter litt med førstetouch og avslutninger. Men han kommer ofte til muligheter. Er det i år han skal få sitt store gjennombrudd. Skal vi håpe på 15 kasser++

Brukeravatar
JCDenton
Innlegg: 107

Legg inn av JCDenton »

Ale skrev: tor jan 27, 2022 10:15 pm Folk her inne må verdsette Bummen mer.

En fantastisk trener som ikke bare bygger lag, men kultur.
Ingen her har vel kommet med kritikk mot Bummen, faktisk så var han fredet mot kritikk i hele fjor, ingen forlangte hans avgang, selv da det ble klart at opprykket røk ( og det gjorde lenge før sesongslutt). Han tok riktig nok en del merkelige lagutak på slutten og byttene hadde ikke samme shwung over seg spm i tidligere i sesongen (noe som fikk meg til å mistenke ordre fra høyere hold, som jeg fremdeles gjør),

Brukeravatar
JCDenton
Innlegg: 107

Legg inn av JCDenton »

Malacay skrev: lør jan 29, 2022 11:34 pm
JCDenton skrev: tor jan 27, 2022 11:43 pm
Ale skrev: tor jan 27, 2022 10:15 pm Folk her inne må verdsette Bummen mer.

En fantastisk trener som ikke bare bygger lag, men kultur.
Ingen her har vel kommet med kritikk mot Bummen, faktisk så var han fredet mot kritikk i hele fjor, ingen forlangte hans avgang, selv da det ble klart at opprykket røk ( og det gjorde lenge før sesongslutt). Han tok riktig nok en del merkelige lagutak på slutten og byttene hadde ikke samme shwung over seg spm i tidligere i sesongen (noe som fikk meg til å mistenke ordre fra høyere hold, som jeg fremdeles gjør),
Bummen har en oppgave, og det er å få FFK opp i Eliteserien. Så enkelt er det.Hvis han ikke klarer det i løpet av to år bør vi finne en annen.
Forsåvidt enig, men det er ledelsen sin oppgave å sørge for at han har de rette verktøy, dvs spillere. Dagens stall er ikke god nok til opprykk, vi trenger mer enn bare noen jr spillere som kanskje, kanskje ikke er gode nok..

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Ismaheel til Lorient i løpet av kvelden ser det ut til. Da rykker vi rett ned Denton!

Spradebassen

Legg inn av Spradebassen »

Er det noe hold i ryktene om Ismaheel til Særp?

Brukeravatar
JCDenton
Innlegg: 107

Legg inn av JCDenton »

Spradebassen skrev: man jan 31, 2022 4:37 pm Er det noe hold i ryktene om Ismaheel til Særp?
Ikke til Særp men til en fransk klubb. Ingenting er bekreftet, men sannsynligheten er stor
Sist redigert av JCDenton den man jan 31, 2022 4:40 pm, redigert 2 ganger totalt.

Brukeravatar
JCDenton
Innlegg: 107

Legg inn av JCDenton »

Elvebakken skrev: man jan 31, 2022 4:22 pm Ismaheel til Lorient i løpet av kvelden ser det ut til. Da rykker vi rett ned Denton!
Begynner å angre på kjøpet av sesongkortet..

Brukeravatar
JCDenton
Innlegg: 107

Legg inn av JCDenton »

Malacay skrev: man jan 31, 2022 8:10 pm Skal klare å holde meg våken til midnatt. Men forsvinner Ismaheel så må noen komme inn. Og siden det internasjonale vinduet da er stengt kan vi velge og vrake blandt bosman-spillere både i Premier league, Bundesliga etc. Tror det er Heiers hemmelige plan.
:D Der fikk du meg til å smile for første gang siden denne nyheten smalt.

Brukeravatar
JCDenton
Innlegg: 107

Legg inn av JCDenton »

En time til vinduet i Frankrike stenger. Fremdeles intet nytt. Ille nærvøs nå..

Brukeravatar
JCDenton
Innlegg: 107

Legg inn av JCDenton »

Malacay skrev: man jan 31, 2022 11:10 pm Følger med på Twitter , men ikkenoe der.
Har FFK appen på tlf, så det kommer nok først der..

Brukeravatar
JCDenton
Innlegg: 107

Legg inn av JCDenton »

Over midtnatt og ingenting nytt.. I hverken den ene eller andre retningen

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

JCDenton skrev: tir feb 01, 2022 12:07 am Over midtnatt og ingenting nytt.. I hverken den ene eller andre retningen
Da blir det MFK eller RBK

Pus

Legg inn av Pus »

I følge vår informasjon signerte FCL den unge allsidige nigerianske spissen Taofeek Ismaheel (Fredrikstad FK, Norge). Han blir utlånt til Fredrikstad i prosessen, for å avslutte sesongen.

Så kom denne for noen minutter siden: Rettelse, han er ikke utlånt til Fredrikstad FK, men til en annen norsk klubb Valeranga.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

JackBlack skrev: tir feb 01, 2022 12:09 am
JCDenton skrev: tir feb 01, 2022 12:07 am Over midtnatt og ingenting nytt.. I hverken den ene eller andre retningen
Da blir det MFK eller RBK
Så feil kan man ta..

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»