FFK Klubbtråd

Svar
AcsOnFire

Re: FFK Klubbtråd

Legg inn av AcsOnFire »

Mye bra i FFK , dere er i samme båten som oss ;)

Leste gjennom artikkelen 'Slik har samtlige av hans FFK-signeringer levert'
Bilde

Joacim Heier ble ansatt som daglig leder og sportssjef i januar 2017.
Siden den gangen har det kommet 44 nye spillere til FFK. I denne store oversikten har FB vurdert samtlige av dem og gitt karakter.

Det er kult og samtidig viser det hvor skoen trykker .
FFK har behov for en dyktig speider , Heier evner ikke den oppgaven i kombo med de oppgavene han allerede har i klubben.
Ser det ut som for meg , fra utsiden med fasit i hånden. :shock:

Ta fks denne karen:
Dinko Trebotić

Dette sa speideren Wisur Hansen Balkan-ekspert: Sensasjonelt!
De fleste følger de store ligaene i England, Tyskland og Spania. En av dem som følger Balkan-fotballen tett, er Borge-gutten Fredrik Wisur Hansen.
Han har blant annet hatt rådgiver-rolle for en norsk eliteserieklubb da de hentet en spiller i samme marked.

Wisur Hansen kaller overgangen sensasjonell.

- Trebotić har spilt i en toppklubb i Ungarn, og senest i Israel. Dette er en enorm spiller! Jeg kan egentlig ikke fatte at FFK kan få tak i ham, sier Wisur Hansen.

Han legger til: - Han blir en hai i sølepytten Obos! :roll:
Wisur Hansen følger den kroatiske ligaen tett og har bred oversikt og spillerne. Navnet kjente han godt til.
- Han er mer en dyptliggende playmaker enn en ballvinner. Tar for seg i duellene, men det er først og fremst drivet med ball som gjør at jeg husker han.
Ekstremt ballskikkelig, og god med begge ben, vurderer Wisur Hansen.

Mye morsom lesing
https://www.f-b.no/slik-har-samtlige-av ... 59-2638984

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Malacay skrev: tir jul 12, 2022 8:05 pm Denne sesongen er jo over for vår del, vi må holde oss og det ser det ut som om vi klarer. Men sliter med "fokus på utvikling". For det er usynlig.
Dette er over og nå handler det om å overleve og få noen bra prestasjoner utover høsten.
FFI har frigjort 1mill. Til spillerkjøp. Dette for å styrke den sportslige satsingen mot 23 sesongen. Hvorfor i helvete ble ikke dette gjort før. Vi er jo ikke engang halvspilt i sesongen og de snakker om neste sesong. Knehøner. Pengene har jo vært der. Alle med et snev av gangsyn har jo sett at vi har hatt en fallende kurve fra i fjor høst. Vi solgte vår viktigste spiller og hentet 2 utviklingsspillere. En halvfet afrikansk 19 åring fra nivå 2 i Tyrkia. Og Okeke som bare springer rett frem med eller uten ball.
Det vi trenger er en sportssjef. Heier kan ikke ha alle rollene i klubben.

Brukeravatar
JCDenton
Innlegg: 107

Legg inn av JCDenton »

Elvebakken skrev: tor jul 14, 2022 12:48 pm
Malacay skrev: tir jul 12, 2022 8:05 pm Denne sesongen er jo over for vår del, vi må holde oss og det ser det ut som om vi klarer. Men sliter med "fokus på utvikling". For det er usynlig.
Dette er over og nå handler det om å overleve og få noen bra prestasjoner utover høsten.
FFI har frigjort 1mill. Til spillerkjøp. Dette for å styrke den sportslige satsingen mot 23 sesongen. Hvorfor i helvete ble ikke dette gjort før. Vi er jo ikke engang halvspilt i sesongen og de snakker om neste sesong. Knehøner. Pengene har jo vært der. Alle med et snev av gangsyn har jo sett at vi har hatt en fallende kurve fra i fjor høst. Vi solgte vår viktigste spiller og hentet 2 utviklingsspillere. En halvfet afrikansk 19 åring fra nivå 2 i Tyrkia. Og Okeke som bare springer rett frem med eller uten ball.
Det vi trenger er en sportssjef. Heier kan ikke ha alle rollene i klubben.
Har vi ikke det da ? Han som lovet oss tre nigerianske spillere på prøvespill ?

Mrvain

Legg inn av Mrvain »

Jaa deilig!!
Men Alba.. var han sååå dårlig idag?!
Eller jeg som ser feil?? :shock: P
Virker jo helt uten fart og selvtillit

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Mrvain skrev: man jul 18, 2022 8:56 pm Jaa deilig!!
Men Alba.. var han sååå dårlig idag?!
Eller jeg som ser feil?? :shock: P
Virker jo helt uten fart og selvtillit
Han har mistet alt virker det som. Nærmest litt vondt å se på. Blir enkelt løpt opp, scorer ikke på de klareste sjansene. Selvtilliten er borte vekk. Han trenger en pause og en psykolog.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Ale skrev: man jul 18, 2022 9:39 pm Han trenger et par mål hjemme mot Grorud bare. Seier der så er vi med i opprykksdiskusjonen igjen. Vi er bedre defensivt. Blir spennende å se om vi bedrer hjemmeformen fremover.
Ja denne seieren var ekstremt viktig. Redder hele høsten. 6 poeng mot Grorud og Raufoss nå så er vi med for fullt.
Kjøge Jansson er en oppgradering fra Tage. Rask nok, duellsterk og dyktig til å være i posisjon. Ser ut som dette stopperparet funker bedre enn Nielsen og Tage.
Men Alessami er jo helt ute i kulden? Liker den typen jeg.

Mrvain

Legg inn av Mrvain »

Ale skrev: man jul 18, 2022 10:27 pm I alle fall bra for stakkarene i F-B sin podcast at dem kan snakke om en opptur i morgen. Det fortjener dem.
Hvis det blir noe podcast. Hadde ikke de ferie?
Forøvrig en underholdene podcast. Savner Jokke da :)

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Vi har 1 mill å bruke på nye spillere. Hvem? og hvilken posisjon er viktigst å styrke. Noen forslag? Selv heller jeg mot en skikkelig terrier på midten. En signalspiller som drar de andre etter nakkeskinnet. Som står frem i motgang og nekter å tape. Type Wehrman. Og en spiss som bøtter inn mål.

Mrvain

Legg inn av Mrvain »

Elvebakken skrev: ons jul 20, 2022 9:55 am Vi har 1 mill å bruke på nye spillere. Hvem? og hvilken posisjon er viktigst å styrke. Noen forslag? Selv heller jeg mot en skikkelig terrier på midten. En signalspiller som drar de andre etter nakkeskinnet. Som står frem i motgang og nekter å tape. Type Wehrman. Og en spiss som bøtter inn mål.
Litt usikker på hvor mye og hvor bra kvalitet man får for 1 mill. Men ja, jeg vil også ha en sentral midtbanespiller som kjefter på dommere og med- og motspiller, som klinker til i duellene - tar gule kort og heller står over en kamp i ny og ne. En skikkelig "drittsekk" som er hatet av motstanderne, men elsket av oss. En som er oppe i trynet på motspiller og forteller de hvor skapet skal stå. Er så deilig å se litt "passion". Men som selvfølgelig er verdens snilleste utenfor banen :)

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Mrvain skrev: ons jul 20, 2022 10:29 am
Elvebakken skrev: ons jul 20, 2022 9:55 am Vi har 1 mill å bruke på nye spillere. Hvem? og hvilken posisjon er viktigst å styrke. Noen forslag? Selv heller jeg mot en skikkelig terrier på midten. En signalspiller som drar de andre etter nakkeskinnet. Som står frem i motgang og nekter å tape. Type Wehrman. Og en spiss som bøtter inn mål.
Litt usikker på hvor mye og hvor bra kvalitet man får for 1 mill. Men ja, jeg vil også ha en sentral midtbanespiller som kjefter på dommere og med- og motspiller, som klinker til i duellene - tar gule kort og heller står over en kamp i ny og ne. En skikkelig "drittsekk" som er hatet av motstanderne, men elsket av oss. En som er oppe i trynet på motspiller og forteller de hvor skapet skal stå. Er så deilig å se litt "passion". Men som selvfølgelig er verdens snilleste utenfor banen :)
Lindstrøm har bare sloknet synes jeg. Trodde han skulle regjere i den posisjonen. Han særpingen er middels OBOS nivå.
Uansett så trenger stallen ny energi. Blir spennende men en mill er ikke allverden. Okeke kostet jo en halv.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Elvebakken skrev: man jul 18, 2022 10:23 pm Men Alessami er jo helt ute i kulden? Liker den typen jeg.
Lån han ut til oss. Værsåsniiiiill.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Grorud i morgen på stadion. Pleier å ende uavgjort. I morgen må vi vinne. Som mot Bryne er det viktig å få det første målet. Da blir det rom når de må frem. Håper Drage er klar i morgen. Beste boksåpneren vi har. Gøy hvis Okeke starter men tviler vel litt.
Tidligere FFK spiller chrupalla med frispark mål rett i krysset for RBK i kveld. Mangler ikke baller den fyren der.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Jenssen
Betten. Nielsen kjøge J. stray Molde
Åsheim. Lindstrøm. Drage
Svensken. Solberg. Okeke

Her er det bare å gønne på. Stå høyt og spill med litt risiko. 4-1.

Brukeravatar
JCDenton
Innlegg: 107

Legg inn av JCDenton »

Ale skrev: man jul 18, 2022 10:26 pm Spørsmålet er: Går Solberg og Lindström rett inn på laget igjen mot Grorud?
Håper ikke, men jeg tror faktisk det. Har en følese av at Bummen går for navn fremfor prestasjoner i kamp for tiden...

jakral

Legg inn av jakral »

Bilde

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Er det mulig. Få ut Alba. Er jo nærmest i veien.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

JCDenton skrev: søn jul 24, 2022 1:12 pm
Ale skrev: man jul 18, 2022 10:26 pm Spørsmålet er: Går Solberg og Lindström rett inn på laget igjen mot Grorud?
Håper ikke, men jeg tror faktisk det. Har en følese av at Bummen går for navn fremfor prestasjoner i kamp for tiden...
Solberg har vært den beste de kampene jeg har sett.
Han må jo spille uansett.

jakral

Legg inn av jakral »

Alba scorer. Satser på en ketchupflaskeeffekt de neste kampene nå. Det er mye å ta igjen etter svake kamper.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Noa var helt enorm i dag. Hvor lenge får vi beholde han da?

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

jakral skrev: søn jul 24, 2022 4:23 pm Alba scorer. Satser på en ketchupflaskeeffekt de neste kampene nå. Det er mye å ta igjen etter svake kamper.
Ble ihvertfall hjemmeseier.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Og deilig kyniske på slutten. Kramper og skader og drøying av tiden.

jakral

Legg inn av jakral »

Mener å huske at Noa var fantastisk sist vi møtte Grorud i Oslo også. Han imponerer mot bunnlag.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Alba scorer på en corner. Men den førsteomgangen hans var virkelig bedrøvelig. Solberg har ihvertfall ballkontakt og kommer til 2 gode sjanser. Alba fungerte bedre på kant i andre. Håper det lettet noen tonn fra skuldrene hans nå men bunnivået hans er virkelig lavt.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Øby snur kampen med 2 presise hjørnespark. Øby og Drage inn. Solberg er bankers i midten foran. Åsheim og Alba på benk.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Drage virket veldig spillesugen. En skadefri og formsterk Drage i høstsesongen kan bety mye.
Vi har klaget mye på forsvaret og Grorud kunne straffet oss et par ganger på overganger i dag men vi har kun slippet inn 17 eller 18. Og 6 av de mot Brann. Det er mer solid nå enn før i sesongen.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Ale skrev: søn jul 24, 2022 11:27 pm Vi slapp "bare" inn tre mål mot Brann i seriekampen.
Ja seff. God natt bro.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

FFk2 ydmyker topplaget Follo noe jævlig på bortebane. 5-1 seier. Hattrick av innocent Kingsley i andre. Han er sensasjonelt god gjennom hele kampen. Umulig å ta ballen fra, rask med kliniske avslutninger. Kontrakt til og med 2023. Til salgs for 16mill euro.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Malacay skrev: man jul 25, 2022 9:22 pm
Elvebakken skrev: man jul 25, 2022 9:00 pm FFk2 ydmyker topplaget Follo noe jævlig på bortebane. 5-1 seier. Hattrick av innocent Kingsley i andre. Han er sensasjonelt god gjennom hele kampen. Umulig å ta ballen fra, rask med kliniske avslutninger. Kontrakt til og med 2023. Til salgs for 16mill euro.
Så vi henter et utrena talent for å få ham i form og så la ham gå gratis. Det er ett eller annet ved denne overgangen jeg virkelig sliter med.
Kingsley er et større talent enn Okeke. Nå er han fit og klar for å ta høyre kanten utover høsten. Trodde han speideren som anbefalte Kingsley var svaksynt men at gutten har noe ved seg er udiskutabelt. Nettopp fylt 20 år. Forleng kontrakten hans med ett år og cash inn neste år. Som å plukke opp penger på gata.

P_Bateman

Legg inn av P_Bateman »

Ale skrev: tir jul 26, 2022 5:25 pm Det luktær opprykk. Det gjør jo vitterlig det.
Nein.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

FFK er seg selv lik

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»