FFK Klubbtråd

Svar
Elvebakken

Re: FFK Klubbtråd

Legg inn av Elvebakken »

Dyrk Okeke og Kingsley resten av sesongen. Har alt å vinne på det. Alba er en katastrofe som spiss. Mangler alt dessverre. Og Solberg scorer ikke på de enkleste avslutningene for tiden.
At vi ikke får med oss noe etter denne kampen og dette Start laget er flaut.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Malacay skrev: man aug 01, 2022 8:14 am Adnan Hadzic til Sønderjyske. Håper vi får inn litt muskler på midten nå.
2.2 millioner. Sønderjyske er på nivå 2.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Jeg forstår at vi skal bygge et solid fundament slik at vi ikke ender som Jerv! Rett opp med flyt og rettet ned året etter. Men den spissede sportslige satsningen som skulle iverksettes iår har ikke skjedd. Jævlig mellomsesong. At vi ikke er mer konkurransedyktige i år er ræva.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Vi mangler en klassespiss og en sjef på midtbanen. Er ikke så veldig mye som skal til tror jeg.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Alessami på vei til Kåffa muligens.

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Elvebakken skrev: tir aug 02, 2022 11:49 am Alessami på vei til Kåffa muligens.
Et hån mot Lilleborg

jakral

Legg inn av jakral »

Malacay skrev: man aug 01, 2022 7:55 pm Bare så dritt lei av å høre at alt utenom det sportslige er det viktigste. Når er vi ferdige med å "byggestein på stein"? Vi har holdt på i 11 år !
Vi får vel kalle Notodden høsten 2017 som et slags nullpunkt og startsted for det nye prosjektet. Vi er inne i sesong fem av oppbygningen og dette er det første virkelig svake året. Viktig høst kommer nå. Det må treffes med signeringer for å skape optimisme i byen igjen. Når et par spillere nå er på vei ut fra klubben, tyder det på at det jobbes med nye folk inn. Det er et bra tegn i alle fall. Bedre dette enn passivitet.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Malacay skrev: tir aug 02, 2022 11:52 am Helt enig. Lilleborg fortjener ikke dette.
Det går greit. Jeg overlever... *snufs*

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Han blir ikke billig. Men vi fortsetter planen med å hente unge talenter med utviklingspotensial.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Hadzic bekreftet solgt til Sønderjyske. Og klubben sier at 3 til 5 spillere skal inn før 23 sesongen.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Malacay skrev: ons aug 03, 2022 11:16 am
Elvebakken skrev: ons aug 03, 2022 9:41 am Han blir ikke billig. Men vi fortsetter planen med å hente unge talenter med utviklingspotensial.
han har jo hatt noen ungdomslandslagskamper for Sverige, så får håpe et miljøskifte får fart på karrieren igjen.
Da er Lucas Lima klar for spill i FFK ut 2025. En spiller vi har luktet på siden i fjor sommer. Fart, kraft, teknikk og gjennombrudshissighet. 189 høy og 20 år. La oss be til fotballguden at han blir en åpenbaring hos oss.

Mrvain

Legg inn av Mrvain »

Kong Alba!

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Er virkelig Orban så god som høydepunktene tilsier? Eller får han fryktelig lette arbeidshvilkår med en idiotisk høy forsvarslinje?

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Lilleborg skrev: tor aug 04, 2022 11:15 pm Er virkelig Orban så god som høydepunktene tilsier? Eller får han fryktelig lette arbeidshvilkår med en idiotisk høy forsvarslinje?
De vet at de møter raske angripere men velger å stå naivt høyt. Eller fremoverettet som Bummen kaller det. Det kan virke som om han ikke vil vinne kamper. Få inn litt mer kynisme og taktisk klokskap da for svingende. Hadde Drillo sett dette hadde han avgått med døden.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Takk for kampen! Krysser fingrene for at dere karrer dere til play-off kval, så sant vi kaprer 2.dre plassen. Har savnet disse oppgjørene her

Fontolan
Innlegg: 312

Legg inn av Fontolan »

Lilleborg skrev: tor aug 04, 2022 11:15 pm Er virkelig Orban så god som høydepunktene tilsier? Eller får han fryktelig lette arbeidshvilkår med en idiotisk høy forsvarslinje?
Det forsvarspillet kan best omtales som YOLO!
Fryktelig naivt.
Fin kommentar etter kampen - om de ikke hadde harr Gift så hadde vi vunnet - men nå hadde vi Gift, kanskje en ide å forholde seg til realitetene.
Morsom kamp, men mye dårlig fotball.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Alessami klar for KFUM.

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Hvis vi er veldig stille, kanskje Lilleborg ikke legger merke til det i seiersrusen fra i går 🤫

Brukeravatar
JCDenton
Innlegg: 107

Legg inn av JCDenton »

Crabsen skrev: fre aug 05, 2022 2:56 am Takk for kampen! Krysser fingrene for at dere karrer dere til play-off kval, så sant vi kaprer 2.dre plassen. Har savnet disse oppgjørene her
Nope, kvaltoget for oss del har gått. Det gikk den dagen vi solgte Ismaheel..

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

mogandisu skrev: fre aug 05, 2022 1:48 pm Hvis vi er veldig stille, kanskje Lilleborg ikke legger merke til det i seiersrusen fra i går 🤫
Vettu, har eeegentlig infunnet meg i at det er helt greit. Han er ikke såååå mye bedre enn de vi allerede har. Berglie og Altai er bankers, og Lopez Borgersen har virkelig spilt seg opp i år.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Vi snur kampen og så driter Jansson seg regerett ut. Blir tatt på fart og lager en klin straffe. Idiot.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Ja og får rødt kort sef.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Altså vi trenger en rutinert klassestopper. Dette her er bare piss. Vi er så enkle å score på. Jansson og Tage holder ikke mål hvis vi skal ha noe mulighet til å hevde oss. Fremover blir det bedre og bedre men defensivt er vi totalt ræva.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Malacay skrev: man aug 08, 2022 6:56 pm Ikke direkte sjokkert. Men Lima har noe i seg. Men ikke hør på meg, har bare sagt at forsvaret må forsterkes i sånn 3-4 år.
Du har helt rett. Det er også en grunn til at Nielsen ikke er spesielt ettertraktet. Men Lima ser bra ut. Det målet var klasse.

BVB1909

Legg inn av BVB1909 »

Sett en del FFK nå den siste uka og makan til naivt forsvarsspill tror jeg knapt jeg har sett i norsk toppfotball. Har dere gitt bort 40 meter bakrom uten press på ballfører hele sesongen? Dette mannskapet har potensiale til helt andre resultater.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

BVB1909 skrev: man aug 08, 2022 7:10 pm Sett en del FFK nå den siste uka og makan til naivt forsvarsspill tror jeg knapt jeg har sett i norsk toppfotball. Har dere gitt bort 40 meter bakrom uten press på ballfører hele sesongen? Dette mannskapet har potensiale til helt andre resultater.
Og det med 2 treige stoppere? Totalt hjernedødt.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Håper vi rykker ned. Vi fortjener ikke en dritt.

Brukeravatar
JCDenton
Innlegg: 107

Legg inn av JCDenton »

Malacay skrev: tir aug 09, 2022 4:59 pm
BVB1909 skrev: man aug 08, 2022 7:10 pm Sett en del FFK nå den siste uka og makan til naivt forsvarsspill tror jeg knapt jeg har sett i norsk toppfotball. Har dere gitt bort 40 meter bakrom uten press på ballfører hele sesongen? Dette mannskapet har potensiale til helt andre resultater.
Da har jeg roet meg litt ned og mener fortsatt Bummen har gjort sitt.
Podkast fra FB i dag med trenerteamet..

Mrvain

Legg inn av Mrvain »

JCDenton skrev: ons aug 10, 2022 10:06 am
Malacay skrev: tir aug 09, 2022 4:59 pm
BVB1909 skrev: man aug 08, 2022 7:10 pm Sett en del FFK nå den siste uka og makan til naivt forsvarsspill tror jeg knapt jeg har sett i norsk toppfotball. Har dere gitt bort 40 meter bakrom uten press på ballfører hele sesongen? Dette mannskapet har potensiale til helt andre resultater.
Da har jeg roet meg litt ned og mener fortsatt Bummen har gjort sitt.
Podkast fra FB i dag med trenerteamet..
Gleder meg til å høre senere i dag..

Mrvain

Legg inn av Mrvain »

Mikail Maden (20) på vei til FFK

Bergenser med fortid i tysk fotball. Kan spille på både venstre og høyresiden på midtbanen
FB i dag.
Jeg har trua :)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»