FFK Klubbtråd

Svar
Elvebakken

Re: FFK Klubbtråd

Legg inn av Elvebakken »

Det var en uhyre viktig seier. Jenssen skal ha en stor takk for de 3 poengene. Den andre omgangen er helt sinnsyk svak. Vi har ikke et eget spill i det hele tatt. Tipper Mjøndalen er rimelig irritert med at de ikke fikk med seg noe.

Mrvain

Legg inn av Mrvain »

Ale skrev: man okt 03, 2022 4:18 pm Ikke noen podcast ute. For en udugelig gjeng Bolstad og co i Fredrikstad Blad er
Postcast!!

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Det kan fort hende at jeg er i Fredikstadområdet på mandag, og da passer det jo fint med et besøk på stadion. Hvor parkerer man når man skal på kamp?

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Det er en REMA butikk i stadion bygget. Er vel gratis der og inne i parkeringshuset under stadion når du parkerer på REMA sin parkering.

Brukeravatar
JCDenton
Innlegg: 107

Legg inn av JCDenton »

jakral skrev: lør okt 01, 2022 11:09 pm
Ale skrev: lør okt 01, 2022 10:45 pm Mjøndalen hjemme i morgen. Skal være tre poeng.
Storspiller ikke Love Reuterswärd i Mjøndalen for tiden? Han blir sikkert matchvinner i brunt i morgen.
Heldigvis ikke. Syns heller ikke at han spilte noe spesielt bra den kampen.
Bryne til mandan. Bør bli 3 poeng dette.. Da vil vi vel også sikre plassen med seier..

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Helt ræva forsvarsspill. Nielsen og Skaret totalt desorientert. Og Nielsen setter ræva til. Latterlig.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Nå kommer Lucas Lima!

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Han blir ikke hovedtrener neste år. Aldri i verden. Jeg tror vi kan havne i en kvalikk. Og da rykker vi ned. Tror rekruttlaget hadde prestert bedre i dag.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Elvebakken skrev: man okt 10, 2022 7:55 pm Jeg tror vi kan havne i en kvalikk.
Skjer ikke. Den plassen er vår.

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Takk for kampen. Første gang på Fredrikstad Stadion, fin stadion.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Lilleborg skrev: man okt 10, 2022 8:39 pm
Elvebakken skrev: man okt 10, 2022 7:55 pm Jeg tror vi kan havne i en kvalikk.
Skjer ikke. Den plassen er vår.
FFK er i full oppløsning. Dere er i flytsonen. Vi taper de 3 siste. Vi møter Moss i kvalikk og driter oss ut.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Elvebakken skrev: man okt 10, 2022 9:30 pm FFK er i full oppløsning. Dere er i flytsonen. Vi taper de 3 siste. Vi møter Moss i kvalikk og driter oss ut.
Aldri i verden om dere taper mot Stjørdals-Blink.

Jeg forstår at du og dine er frustrerte på eget lag. Men se nå realiteten i øynene. Det er utopi å tro at dere skal ende på kvalikk. Ikke bare må dere ta max ett poeng på de tre siste, men vi må ta seks poeng på kamper mot Brann (b), Kongsvinger (h) og Stjørdals-Blink (b). Det skjer ikke.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Dere taper mot Brann. KIL hjemme er 60/40. Blink gruser dere.
Vi var helt grusome i går. Hang ikke sammen som et lag overhode. Klæboe så det etter et par minutter men klarer ikke å justere det. Bryne er ikke akkurat all verden. Dere slo de 3-0 borte for et par uker siden. Og nå har nervene inntatt FFK. Knapt 800 på stadion i går! Folk orker ikke mer. Personlig synes jeg det er mer oppløftende å se g16 og g19. Ja og Stjernen selvfølgelig.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Mulig det lykketreffet til øby på Nordre Åsen redder oss. Men Blink borte. Fullt mulig for oss å tape.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Elvebakken skrev: tir okt 11, 2022 10:06 am Blink gruser dere.
Men det skal liksom ikke dere? :lol:

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Lilleborg skrev: tir okt 11, 2022 1:11 pm
Elvebakken skrev: tir okt 11, 2022 10:06 am Blink gruser dere.
Men det skal liksom ikke dere? :lol:
Se kampen mot Bryne i går. Finnes vel i opptak. Ingenting er umulig for FFK nå. Ekstremt bunnivå.

CharlieWinters

Legg inn av CharlieWinters »

Har Mikail Maden spilt noe som helst for FFK siden han kom i sommer?

Mrvain

Legg inn av Mrvain »

Ale skrev: lør okt 15, 2022 7:36 pm Jeg har skrevet et leserinnlegg i Fredrikstad Blad i dag:

https://www.f-b.no/dere-har-tre-kamper- ... 59-2744678
Veldig bra 👍🏻

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

G15 Nasjonal sluttspill i LSK hallen.
FFK- GRORUD 1-1
FFK-TIL 2-3
FFK-BARTEFITTENE 3-2
FFK-ODD 2-0

Mrvain

Legg inn av Mrvain »

Skeptisk til kampen i dag. Når jeg ser andre fortapte bunnlag begynner å ta poeng, så tenker jeg at et skakkjørt FFK fort går i samme fella.
Nesten mer sannsynlig enn ikke. Har en dårlig magefølelse. Håper virkelig jeg tar feil..

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Mrvain skrev: man okt 17, 2022 12:21 pm Skeptisk til kampen i dag. Når jeg ser andre fortapte bunnlag begynner å ta poeng, så tenker jeg at et skakkjørt FFK fort går i samme fella.
Nesten mer sannsynlig enn ikke. Har en dårlig magefølelse. Håper virkelig jeg tar feil..
Samme her. Og Klæboe sin uttalelse etter sist kamp gjør meg urolig: vi så at det brant på dass etter 5 minutter? Og så klarer de ikke å justere seg inn.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Altså den første omgangen mot Mjøndalen var nok årsbeste. Andreomgangen og 2 omganger mot Bryne nærmest årsværste. Dette er et lag som ikke vet hvordan de skal opptre på banen.

jakral

Legg inn av jakral »

Malacay skrev: man okt 17, 2022 6:49 pm 0-0 til pause! Mot selveste Stjørdals/Blink. Nå snakker vi!
Det er ventet. Det er to jevne lag som møtes da. Blink og FFK har vel tatt like mange poeng de siste ti kampene. Det er der vi er akkurat nå.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Malacay skrev: man okt 17, 2022 7:08 pm Fy faen. Enten det blir Ull/kisa eller Arendal ryker vi jo. 10 år til i Post Nord ?
Slapp av, Skeid tar ikke nok poeng

jakral

Legg inn av jakral »

Obos neste år også, men det var på håret at det ikke kom en kalddusj i siste sekund der.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Elvebakken skrev: man okt 10, 2022 9:30 pm Vi taper de 3 siste.
Atdetvar? :lol:

Come an. Alle skjønte jo at dette skulle ordne seg for dere. Null stress.

P_Bateman

Legg inn av P_Bateman »

Deilig!! Gratulerer alle FFK fans 🥳🥳

Brukeravatar
JCDenton
Innlegg: 107

Legg inn av JCDenton »

Puh, vi sikrer plassen med 2 runder igjen. 2 magiske minutter var det som skulle til. Resten av kampen var ret og slett ræva og kunne fort ha endt med poengdeling..

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

JCDenton skrev: man okt 17, 2022 8:48 pm Puh, vi sikrer plassen med 2 runder igjen. 2 magiske minutter var det som skulle til. Resten av kampen var ret og slett ræva og kunne fort ha endt med poengdeling..
Ja det er som Engebretsen sier: her er det ikke nok med noen små justeringer. Det sportslige må endevendes og styrkes massivt. Vi har vært så opptatt av å bygge klubb at det har gått utover spissingen av det sportslige.
I dag vil jeg takke Jenssen, uten han hadde vi rykket ned. Og Ale som gjennom lokalavisen plasserte et velrettet ballespark til klubben.

Mrvain

Legg inn av Mrvain »

Deilig. Nå tar vi Brann i neste ;)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»