Everton klubbtråd- Nil Satis Nisi Optimum

Svar
Hesja

Re: Everton klubbtråd- Nil Satis Nisi Optimum

Legg inn av Hesja »

Vi har nå brukt rundt 50 mill pund på å sparke managere siden Moshiri overtok,snakk om komedie.Nuno nevnes som en kandidat som ny manager.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Hesja skrev: man jan 23, 2023 8:21 pm Vi har nå brukt rundt 50 mill pund på å sparke managere siden Moshiri overtok,snakk om komedie.Nuno nevnes som en kandidat som ny manager.
Jeg tror Dyche kunne vært ok. Ikke nødvendigvis for langsiktig, men for å unngå nedrykk.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Hesja skrev: man jan 23, 2023 7:25 pm Sky Sport melder at Chelsea vil spe på med 2 nye spillere i en ellers så tynn stall,snakk om Gordon og Onana.
Gordon har vært fryktelig så langt så go ahead. Onana blir til vi rykker ned i mai.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

MentalM skrev: man jan 23, 2023 8:24 pm Jeg tror Dyche kunne vært ok. Ikke nødvendigvis for langsiktig, men for å unngå nedrykk.
Dyche styrte Burnley mot nedrykk i fjor med en av Englands beste keepere i mål, Tarkowski i midtforsvaret og McNeil på kanten. Hva får han i Everton eventuelt? Jo, en av Englands beste keepere i mål, Tarkowski i midtforsvaret og McNeil på kanten. :twisted:

Hesja

Legg inn av Hesja »

Der var det også bekreftet fra klubben,Barnes og Paul Tait overtar treningen til en ny stakkar kommer inn.

MentalM

Legg inn av MentalM »

george_hincapie skrev: man jan 23, 2023 9:01 pm
MentalM skrev: man jan 23, 2023 8:24 pm Jeg tror Dyche kunne vært ok. Ikke nødvendigvis for langsiktig, men for å unngå nedrykk.
Dyche styrte Burnley mot nedrykk i fjor med en av Englands beste keepere i mål, Tarkowski i midtforsvaret og McNeil på kanten. Hva får han i Everton eventuelt? Jo, en av Englands beste keepere i mål, Tarkowski i midtforsvaret og McNeil på kanten. :twisted:
At Burnley holdt seg i PL med den stallen de gjorde så lenge var smått imponerende.

Liker Dyche, men kan være jeg er farget av at jeg satte pris på pressekonferansene hans 😁

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

To stykker er ikke overraskende ute av spekulasjonene.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

ulfarne skrev: man jan 23, 2023 6:36 pm
Everenga skrev: man jan 23, 2023 5:01 pm Meldes at vi er ute etter Frank fra Brentford. Hva I alle dager er det som får klubben til å tro at han vil seg selv så vondt?
Frank inn for å erstatte Frank 8-)
Is that a good swap? Frankly...? ;)

Hesja

Legg inn av Hesja »

Ser ut som at Danjuma muligens glipper,er på vei til en annen klubb som heller aldri vinner noe.Blir nok å sitte på benken hos Tottenham.

BigTonyAdams

Legg inn av BigTonyAdams »


Everenga

Legg inn av Everenga »

Fernandovonarb skrev: tir jan 24, 2023 2:19 pm To stykker er ikke overraskende ute av spekulasjonene.
Tenk at klubben en gang tenkte at de ville mene det var aktuelt

Hesja

Legg inn av Hesja »

BigTonyAdams skrev: tir jan 24, 2023 7:23 pm
Gordon er på vei til Newcastle,hvis ikke Chelsea snapper han foran nesa på de,Onana har fri noen dager .

Hesja

Legg inn av Hesja »

Everenga skrev: tir jan 24, 2023 8:01 pm
Fernandovonarb skrev: tir jan 24, 2023 2:19 pm To stykker er ikke overraskende ute av spekulasjonene.
Tenk at klubben en gang tenkte at de ville mene det var aktuelt
Bielsa og staben vil ha 1 mill pund i mnd,tror faktisk at Moshiri tygger litt på den .

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Ifølge en journalist med kjennskap til Bielsa, takket han nei etter å ha analysert spillerne i Everton. Oss som levde med nerden Bielsa i noen år vet at dette kan fort være sant. Drillo kommer kort til hans team og analyser av spillere. Dere manglet fart var hans konklusjon, og anbefalte klubben å jobbe videre med å løse det.

Da er kanskje det ikke det smarteste å selge Gordon, som jeg liker veldig godt grunnet fart og løpskraft. Min mening for å understreke det.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Fernandovonarb skrev: tir jan 24, 2023 8:35 pm Ifølge en journalist med kjennskap til Bielsa, takket han nei etter å ha analysert spillerne i Everton. Oss som levde med nerden Bielsa i noen år vet at dette kan fort være sant. Drillo kommer kort til hans team og analyser av spillere. Dere manglet fart var hans konklusjon, og anbefalte klubben å jobbe videre med å løse det.

Da er kanskje det ikke det smarteste å selge Gordon, som jeg liker veldig godt grunnet fart og løpskraft. Min mening for å understreke det.
Gordon har ikke vist mye annet enn fart. Han minner meg mye om Cadamarteri fra tidrn jeg hadde sesongbillett på Goodison for 25 år siden.

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »


MentalM

Legg inn av MentalM »



Skal innrømme det gjør litt vondt å høre han som ringer inn her. Everton minner meg litt om Villa da vi rykket ned... Håper dere klarer å snu det.

Hesja

Legg inn av Hesja »

VisionQuest skrev: tir jan 24, 2023 9:03 pm
Like greit,men 500 hørtes veldig billig ut.Mon tro hva som skjer med den nye stadion,som nå er oppe i 750 mill pund.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

VisionQuest skrev: tir jan 24, 2023 9:03 pm
Der ja, nå våkner nok Qatar.

Everenga

Legg inn av Everenga »

markantovertak skrev: tir jan 24, 2023 10:10 pm
VisionQuest skrev: tir jan 24, 2023 9:03 pm
Der ja, nå våkner nok Qatar.
Ja det er bare det som mangler. Men Qatarfolka har vel sannsynligvis businessteft og ligger derfor unna Everton. Vi ender nok opp med en kar med et bruktbilimperie eller en arving til en strippeklubbkjede eller noe sånn halvskittent.

Qatar er skikkelige profesjonelle skurker, det er for profesjonelt for oss.

vidar

Legg inn av vidar »

Heller 10 år i Championship enn muslimsk invasjon.

Everenga

Legg inn av Everenga »

MentalM skrev: tir jan 24, 2023 9:18 pm

Skal innrømme det gjør litt vondt å høre han som ringer inn her. Everton minner meg litt om Villa da vi rykket ned... Håper dere klarer å snu det.
Jeg vet ikke om det er verdt å snu det. Den ubrutte rekken av toppdivisjonssesonger har blitt en møllestein som gjør at hele klubben er i permanent angsttilstand. Rykker man ned så River man av plasteret i stedet for sakte å like det av. Men så var det det med penga da.

Hesja

Legg inn av Hesja »

Everenga skrev: tir jan 24, 2023 10:19 pm
markantovertak skrev: tir jan 24, 2023 10:10 pm
VisionQuest skrev: tir jan 24, 2023 9:03 pm
Der ja, nå våkner nok Qatar.
Ja det er bare det som mangler. Men Qatarfolka har vel sannsynligvis businessteft og ligger derfor unna Everton. Vi ender nok opp med en kar med et bruktbilimperie eller en arving til en strippeklubbkjede eller noe sånn halvskittent.

Qatar er skikkelige profesjonelle skurker, det er for profesjonelt for oss.
Vil du ha eiere fra Qatar inn?gud forby.

Everenga

Legg inn av Everenga »

vidar skrev: tir jan 24, 2023 10:20 pm Heller 10 år i Championship enn muslimsk invasjon.
Er ikke mange årene siden hjernedøde "Everton are white" runget over Goodison. Vi tiltrakk oss mange uhumskheter som fans ved å være den siste toppklubben uten ikkehvite spillere.

At Qatar er muslimer driter jeg tynt I. At de er en gjeng korrupte rasshøl på tokt for å ødelegge fotballen har jeg større problemer med.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Hesja skrev: tir jan 24, 2023 10:23 pm
Everenga skrev: tir jan 24, 2023 10:19 pm
markantovertak skrev: tir jan 24, 2023 10:10 pm

Der ja, nå våkner nok Qatar.
Ja det er bare det som mangler. Men Qatarfolka har vel sannsynligvis businessteft og ligger derfor unna Everton. Vi ender nok opp med en kar med et bruktbilimperie eller en arving til en strippeklubbkjede eller noe sånn halvskittent.

Qatar er skikkelige profesjonelle skurker, det er for profesjonelt for oss.
Vil du ha eiere fra Qatar inn?gud forby.
Nei men jeg har heller ingen tro på at de vil det heller. Sosioøkonomisk er vi en katastrofe. Vi er nummer to klubb i en fattig mellomstor by. Det er ikke det Qatar ser etter.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Everenga skrev: tir jan 24, 2023 10:27 pm
Hesja skrev: tir jan 24, 2023 10:23 pm
Everenga skrev: tir jan 24, 2023 10:19 pm

Ja det er bare det som mangler. Men Qatarfolka har vel sannsynligvis businessteft og ligger derfor unna Everton. Vi ender nok opp med en kar med et bruktbilimperie eller en arving til en strippeklubbkjede eller noe sånn halvskittent.

Qatar er skikkelige profesjonelle skurker, det er for profesjonelt for oss.
Vil du ha eiere fra Qatar inn?gud forby.
Nei men jeg har heller ingen tro på at de vil det heller. Sosioøkonomisk er vi en katastrofe. Vi er nummer to klubb i en fattig mellomstor by. Det er ikke det Qatar ser etter.
Nå har jeg ikke kål på hvor rike de div byene er i England, men er Manchester så mye bedre? Trodde begge byene var ganske klassiske arbeiderbyer. Anyway, Abu Dabi kjøpte seg jo inn i Man City, som var en komparativ klubb med dere i sin tid.

vidar

Legg inn av vidar »

Everenga skrev: tir jan 24, 2023 10:27 pm
Hesja skrev: tir jan 24, 2023 10:23 pm
Everenga skrev: tir jan 24, 2023 10:19 pm

Ja det er bare det som mangler. Men Qatarfolka har vel sannsynligvis businessteft og ligger derfor unna Everton. Vi ender nok opp med en kar med et bruktbilimperie eller en arving til en strippeklubbkjede eller noe sånn halvskittent.

Qatar er skikkelige profesjonelle skurker, det er for profesjonelt for oss.
Vil du ha eiere fra Qatar inn?gud forby.
Nei men jeg har heller ingen tro på at de vil det heller. Sosioøkonomisk er vi en katastrofe. Vi er nummer to klubb i en fattig mellomstor by. Det er ikke det Qatar ser etter.
De ser etter enhver mulighet til å hvitvaske penger. Everton er et lett mål.

Wellé

Legg inn av Wellé »

vidar skrev: tir jan 24, 2023 10:34 pm
Everenga skrev: tir jan 24, 2023 10:27 pm
Hesja skrev: tir jan 24, 2023 10:23 pm
Vil du ha eiere fra Qatar inn?gud forby.
Nei men jeg har heller ingen tro på at de vil det heller. Sosioøkonomisk er vi en katastrofe. Vi er nummer to klubb i en fattig mellomstor by. Det er ikke det Qatar ser etter.
De ser etter enhver mulighet til å hvitvaske penger. Everton er et lett mål.
Enig. Everton er litt i samme posisjon som både Manchester City og Newcastle var, med stor misnøye mot eiere og dårlig drift. Tror til og med PSG faller til dels under samme beskrivelse. Det var i hvert fall en klubb som kronisk underpresterte mtp at det var den største klubben i Paris.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Wellé skrev: tir jan 24, 2023 10:32 pm
Everenga skrev: tir jan 24, 2023 10:27 pm
Hesja skrev: tir jan 24, 2023 10:23 pm
Vil du ha eiere fra Qatar inn?gud forby.
Nei men jeg har heller ingen tro på at de vil det heller. Sosioøkonomisk er vi en katastrofe. Vi er nummer to klubb i en fattig mellomstor by. Det er ikke det Qatar ser etter.
Nå har jeg ikke kål på hvor rike de div byene er i England, men er Manchester så mye bedre? Trodde begge byene var ganske klassiske arbeiderbyer. Anyway, Abu Dabi kjøpte seg jo inn i Man City, som var en komparativ klubb med dere i sin tid.
Manchester er en helt annen liga. Mye større, store velstående områder, variert næringsliv, hovedkvarter for mange store bedrifter osv. Det ubestridte regionale senteret.

Liverpool er en by der den ene halvparten jobber med å passe på den andre. Har bodd der i 12 år så har sett mye av det. I tillegg er bystyret så korrupt at byrådsleder måtte insettes utenfra av regjeringen, alt er et forbanna rot.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Onana til Arsenal for 50 mill meldes det samt Gordon til Newcastle. Vi tar konkurssalget 4 måneder før nedrykket, den var ny.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»