Everton klubbtråd- Nil Satis Nisi Optimum

Svar
Everenga

Re: Everton klubbtråd- Nil Satis Nisi Optimum

Legg inn av Everenga »

Vil dere se desperasjon?

Dette er desperasjon:

https://www.football365.com/news/everto ... -shortlist

Hesja

Legg inn av Hesja »

Everenga skrev: tor jan 05, 2023 12:58 pm Vil dere se desperasjon?

Dette er desperasjon:

https://www.football365.com/news/everto ... -shortlist
Håper ikke de er så dumme,står nok mellom nr 2 og 3 på lista.Vi fikk nei fra villa om å leie
Ings,men blir nok en spiss inn ,pluss minst 4 til.Pickford forsvinner vel også snart.

Hesja

Legg inn av Hesja »

Southampton vil ha Michael Keane,Holgate forsvinner til Leeds eller Nottingham Forest.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Hesja skrev: fre jan 06, 2023 6:33 pm Southampton vil ha Michael Keane,Holgate forsvinner til Leeds eller Nottingham Forest.
Ingen av dem holder PL nivå så får vi penger så løp og selg. Onana, Pickford og muligens Mykolenko er vel de eneste vi kan få anstendige summer for. Akkurat nå tenker jeg det er helt på sin plass å planlegge for nedrykk.

Hesja

Legg inn av Hesja »

Everenga skrev: fre jan 06, 2023 7:13 pm
Hesja skrev: fre jan 06, 2023 6:33 pm Southampton vil ha Michael Keane,Holgate forsvinner til Leeds eller Nottingham Forest.
Ingen av dem holder PL nivå så får vi penger så løp og selg. Onana, Pickford og muligens Mykolenko er vel de eneste vi kan få anstendige summer for. Akkurat nå tenker jeg det er helt på sin plass å planlegge for nedrykk.
Hvis vi klatrer å forsterke på topp,så er jeg ikke så pessimistisk.Er en del lag det står mellom.

startelver

Legg inn av startelver »

Kan ikke gjøre noe annet enn å ønske dere lykke til mot overmakten. Cup er cup.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Onana er god!

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Everenga skrev: tor jan 05, 2023 12:31 pm
WaltonBR skrev: tor jan 05, 2023 1:19 am Dere får veldig fort Championships vakreste stadion da.
Med vår økonomi skal du ikke se bort i fra at det er dere som får en fin ny stadion fra konkursboet.
2 gangen dere gir bort en stadion til storebror i byen? Ville vært fascinerende i så fall.

Kvitt dere med Lampard, og erstatt han med en ordentlig trener så tror jeg mye er gjort.

Everenga

Legg inn av Everenga »

WaltonBR skrev: lør jan 07, 2023 12:29 am
Everenga skrev: tor jan 05, 2023 12:31 pm
WaltonBR skrev: tor jan 05, 2023 1:19 am Dere får veldig fort Championships vakreste stadion da.
Med vår økonomi skal du ikke se bort i fra at det er dere som får en fin ny stadion fra konkursboet.
2 gangen dere gir bort en stadion til storebror i byen? Ville vært fascinerende i så fall.

Kvitt dere med Lampard, og erstatt han med en ordentlig trener så tror jeg mye er gjort.
Må større ryddejobb til. Kenwright må ut, Moshiri bør ut og juryen er ute når det gjelder Baxendale. Det skal ikke være mulig å bruke så mye penger på så mye drit. Hadde jeg hatt troa på at klubben har tenkt på muligheten så hadde det egentlig vært greit med nedrykk og restart. Den der "vært i toppdivisjonen siden svartedauen" har blitt en møllestein om nakken. Problemet er at den medisinen kan ta kverken på pasienten.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Moshiri og resten av styret er ikke til stede på dagens kamp av sikkerhetshensyn. Du vet du har gjort en temmelig elendig jobb når dine egne supportere er fysisk ute etter deg.

Hesja

Legg inn av Hesja »

Everenga skrev: lør jan 14, 2023 4:45 pm Moshiri og resten av styret er ikke til stede på dagens kamp av sikkerhetshensyn. Du vet du har gjort en temmelig elendig jobb når dine egne supportere er fysisk ute etter deg.
Ser ut som at Lampard også bør skygge banen,her må det sparkes.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Hesja skrev: lør jan 14, 2023 5:41 pm
Everenga skrev: lør jan 14, 2023 4:45 pm Moshiri og resten av styret er ikke til stede på dagens kamp av sikkerhetshensyn. Du vet du har gjort en temmelig elendig jobb når dine egne supportere er fysisk ute etter deg.
Ser ut som at Lampard også bør skygge banen,her må det sparkes.
Problemet er jo at stallen er håpløst ubalansert. Våre siste offensive kreative fibre forsvant med Richarlison. Når vi da i tillegg ikke klarer å stå i mot hjemme mot lag som Southampton så går det rett i Championship og det begynner jeg egentlig å tenke er like greit.

startelver

Legg inn av startelver »

Everton i Championship er en tanke jeg ikke har hatt i hodet på en stund.

Everenga

Legg inn av Everenga »

startelver skrev: søn jan 15, 2023 10:51 am Everton i Championship er en tanke jeg ikke har hatt i hodet på en stund.
Vel du har 7 måneder på deg til ligastart i Championship igjen. :D

Hesja

Legg inn av Hesja »

Ser ut som at vi får napp på Duvan Zapata fra Atalanta,snakk om lån med opsjon på kjøp for 15 mill euro.Ellers er vel også Elanga fra United i søkelyset.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Nien som vet hvordan det står til med kontrakter. Var snakk om i fjor at nedrykk var krise siden vi hadde folk på kontrakter uten nedrykksklausul. Hvor mange er det nå snakk om. Begynner å tenke at nedrykk, salg og restsrt er bedre enn det surret her hver bidige sesong. Moshiri har null snøring, Kenwright er høy på seg selv og Baxendale virker noget naiv selv om hun går de to andre sullikene en høy gang.

Hesja

Legg inn av Hesja »

Newcastle vil utrolig nok ha både Gordon og DCL.Litt lyst til at vi beholder DCL,selv med alle skadene han har .Gordon er det bare å få solgt,jeg tok grundig feil av han.Ser ut som at vi endelig får tak i en forsterkning også,Arnaut Danjuma fra Villereal sies inn.

Hesja

Legg inn av Hesja »

Det sies at prisen på den nye stadion har steget litt .Prisen var i utgangspunktet estimert til 500 mill pund,men er nå oppe i småpene 760 mill pund.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Lampard! Må mannen på sokkel? Man skulle tro det ettersom han ikke har fått sparken enda.

startelver

Legg inn av startelver »

Lampard er veldig oppskrytt som trener, akkurat som Gerrard. De var gode spillere, men det mangler noe i topplokket på trenersiden. Ta gjerne med Solskjær i den sammenligningen.

Hesja

Legg inn av Hesja »

Moshiri sier at det ikke er opp til han om Lampard skal sparkes ,mon tro hvem som styrer denne skuta?Usmanov ?

morrisey

Legg inn av morrisey »

Hesja skrev: lør jan 21, 2023 9:58 pm Moshiri sier at det ikke er opp til han om Lampard skal sparkes ,mon tro hvem som styrer denne skuta?Usmanov ?
Ayatollah Khomeini.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Lampard og Gerrard er den moderne versjonen av Bruce og Hughes, helt forferdelige.

Kondolerer Cazoobrødre

startelver

Legg inn av startelver »

Utrolig at han ikke fikk sparken i dag egentlig. Skjer vel noe til uka.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Fikk ikke Lampard sparken i dag? Synes jeg så en melding om det nå på twitter.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Fernandovonarb skrev: man jan 23, 2023 1:03 pm Fikk ikke Lampard sparken i dag? Synes jeg så en melding om det nå på twitter.
Masse rykter om at han får fyken i dag. Personlig tror jeg det uansett er for seint.

Det sier jo alt at de to favorittene til å ta over er Dyche og Bielsa. Det er virkelig ingen sammenheng i noe Everton foretar seg.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Noen Leedssupportere som hadde hatt godt av at Bielsa hadde tatt over hos dere, så de kunne kommet seg videre. Tviler meget sterkt på at det skjer, siden han vil ha ettermælet i Leeds som han har nå, foran å risikere et havarert opplegg hos dere. Sjanjen ville også ha vært større mellom sesongene, og ikke midt i som nå.

MentalM

Legg inn av MentalM »



Dette hadde i hvert fall vært 100% komedie fra ledelsen i klubben. Tror definitivt ikke det er noe sannhet i dette, men mtp hva de har drevet på med en stund skal man ikke helt avskrive det...

Hesja

Legg inn av Hesja »

MentalM skrev: man jan 23, 2023 3:53 pm

Dette hadde i hvert fall vært 100% komedie fra ledelsen i klubben. Tror definitivt ikke det er noe sannhet i dette, men mtp hva de har drevet på med en stund skal man ikke helt avskrive det...
Ha ha,han har muligens lyst til å fullføre prosjektet Rafa startet på,den dusten.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Sirkus Everton ruller videre. Som Everton og Engamann lurer jeg av og til på hvordan det er å støtte en klubb som ikke permanent skyter seg selv i beina.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»