Everton klubbtråd- Nil Satis Nisi Optimum

Svar
startelver

Re: Everton klubbtråd- Nil Satis Nisi Optimum

Legg inn av startelver »

Husker når Everton var misfornøyd med Ancelotti, enda han fikk maks ut av troppen. Siden har det bare gått nedover.

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Justice 97 skrev: søn mar 13, 2022 5:10 pm
startelver skrev: søn mar 13, 2022 5:05 pm Når var Everton sist nede i CHampionship? Kan bare ikke huske det i mitt liv.
Må ha vært på 50-tallet eller noe. Litt trist å se hvor dårlig det står til, for det er en fin klubb selv om spillerne kan oppføre seg noe uanstendig i derbyene.
Ifølge wiki så har de vært i øverste divisjon siden 1954-55 og er den klubben som har vært nest lengst oppe. Arsenal har ikke vært nede siden 1913. Liverpool er vel nummer tre på lista, siden 1960-tallet?

Everenga

Legg inn av Everenga »

Justice 97 skrev: søn mar 13, 2022 5:10 pm
startelver skrev: søn mar 13, 2022 5:05 pm Når var Everton sist nede i CHampionship? Kan bare ikke huske det i mitt liv.
Må ha vært på 50-tallet eller noe. Litt trist å se hvor dårlig det står til, for det er en fin klubb selv om spillerne kan oppføre seg noe uanstendig i derbyene.
Det hele er jo et resultat av en imponerende mengde feilvalg på rad. Managervalg uten noen form for rød tråd der alle har hentet spillere til sin stil med det resultatet at man har en stall med bare ræl. Richarlison, Grai, Allan, Doucoure, Godfrey og Pickford er spillere med PL kvalitet, resten er ikke for gode for Championship og det er vanvittig når man ser hvor mye det har kostet å samle sammen dette rotet. Jeg har fulgt Everton siden Lineker, bodd 12 år i Liverpool men greier egentlig ikke synes det er så forferdelig for det er så latterlig selvpåført.

Hesja

Legg inn av Hesja »

Du glemte Calvert Lewin,Og vet ikke om jeg er enig med deg om Richarlison.Han har enkelte kamper som er bra,.men stort sett middelmådig i de fleste.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Hesja skrev: man mar 14, 2022 5:38 pm Du glemte Calvert Lewin,Og vet ikke om jeg er enig med deg om Richarlison.Han har enkelte kamper som er bra,.men stort sett middelmådig i de fleste.
Nei jeg ignorerte Calvert Lewin. Han er virkelig ikke noe spesielt. Skulle vi bli i Premier League er et lyspunkt at han i hvertfall vil forsvinne for en anstendig sum. Richarlison også.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Football365 rapporterer at Lampard nå er bookmakernes favoritt til å være neste mann som får fyken. Her går det unna. 😂

Wellé

Legg inn av Wellé »

Everenga skrev: man mar 14, 2022 10:05 pm Football365 rapporterer at Lampard nå er bookmakernes favoritt til å være neste mann som får fyken. Her går det unna. 😂
Skal Cali faktisk oppleve å få ekte Pulis-fotball etter å ha gjentatte ganger "kritisert" Arsenal for å spille slik. Et drømmescenario jeg ikke engang kunne kommet på i mine villeste fantasier, bare for noen uker siden. Han er fortsatt en ung mann på bare 64 år.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Da har Frank i hvertfall skjønt at 3 bak er galskap med den suppegjengen vi har og går for 4-3-3. Backlinja er imidlertid Godfrey, Holgate, Keane og Coleman så her smeller vi enda et skritt nærmere Championship.

Hesja

Legg inn av Hesja »

Everenga skrev: tor mar 17, 2022 8:03 pm Da har Frank i hvertfall skjønt at 3 bak er galskap med den suppegjengen vi har og går for 4-3-3. Backlinja er imidlertid Godfrey, Holgate, Keane og Coleman så her smeller vi enda et skritt nærmere Championship.
Pessimisten,,jeg tror Iwobi scorer minst 4.

morrisey

Legg inn av morrisey »

T-rex skadet?

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

morrisey skrev: tor mar 17, 2022 8:59 pmT-rex skadet?
Truffet av en meteor.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Dele Alli sin karriere har tryna ganske greit. Fra å score 20 mål i PL på et lag som tok 86 poeng i 2017, til benken i Championship 2022. Hvorfor hentet Everton han egentlig?

Hesja

Legg inn av Hesja »

Koskinen skrev: tor mar 17, 2022 9:38 pm Dele Alli sin karriere har tryna ganske greit. Fra å score 20 mål i PL på et lag som tok 86 poeng i 2017, til benken i Championship 2022. Hvorfor hentet Everton han egentlig?
Klubben må begynne å betale for han etter 20 kamper tror jeg det var,kanskje det er grunnen

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Hva skjer nå. En «supporter» har stripsa nakken fast i målstanga

BigTonyAdams

Legg inn av BigTonyAdams »

Caliblue?

milanB

Legg inn av milanB »

Noe spesielt dette her:.. Lenka seg fast til stanga faktisk.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

De får bytte mål da😁

Hesja

Legg inn av Hesja »

Tror jaggu med at det var faren til Greta Thunberg som hadde stripsa seg fast.

BigTonyAdams

Legg inn av BigTonyAdams »



Utseende til en: fyll inn svar selv.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Richarlison er skikkelig vanskelig å like.

Beklager, så nå at vi er inne i Everton-tråden. Beklager det! Forsåvidt greit rødt til Allan.
Sist redigert av Lew_Ashby den tor mar 17, 2022 10:26 pm, redigert 1 gang totalt.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Bør bli rødt. Er kun ute etter å ta ASM. Og kaster seg inn med stor kraft

BigTonyAdams

Legg inn av BigTonyAdams »

Godt dømt av VAR der.

Kan fort bli flere kamper også det….

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Latterlig RØDT, aldri i verden rødt kort takling det der. Araberne har betalt VAR dommerne en klekkelig sum :@

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Innsats av begge lag er det vertfall.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Koskinen skrev: tor mar 17, 2022 10:25 pm Bør bli rødt. Er kun ute etter å ta ASM. Og kaster seg inn med stor kraft
Ikke mye kraft i den taklingen, totalt ufarlig takling

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Sodajr skrev: tor mar 17, 2022 10:28 pm Latterlig RØDT, aldri i verden rødt kort takling det der. Araberne har betalt VAR dommerne en klekkelig sum :@
Han tar sats og hopper inn i beina til en ASM i full sprint. Treffer han feil der så kan karrieren ryke. Korrekt at den blir rød.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Koskinen skrev: tor mar 17, 2022 10:29 pm
Sodajr skrev: tor mar 17, 2022 10:28 pm Latterlig RØDT, aldri i verden rødt kort takling det der. Araberne har betalt VAR dommerne en klekkelig sum :@
Han tar sats og hopper inn i beina til en ASM i full sprint. Treffer han feil der så kan karrieren ryke. Korrekt at den blir rød.
ASM er aldri i fare for å brekke beinet der.
Og har aldri sett de taklingene blitt gitt rødt på tidligere. Var mye klarere de 3 røde som ikke ble gitt forrige helg(Ayling, Sanchez og Havertz)
Sist redigert av Sodajr den tor mar 17, 2022 10:35 pm, redigert 1 gang totalt.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Sodajr skrev: tor mar 17, 2022 10:29 pm
Koskinen skrev: tor mar 17, 2022 10:25 pm Bør bli rødt. Er kun ute etter å ta ASM. Og kaster seg inn med stor kraft
Ikke mye kraft i den taklingen, totalt ufarlig takling
Mener å ha lest at dommerne i større grad skal slå ned på ren sabotasje. Den der er i tillegg ganske stygg, og den andre touchen er også knotter rett i ankel.

Ganske klart rødt kort. Og jeg blir overrasket dersom Allan ikke blir ytterligere straffet for oppførselen i ettertid. Blir fort 4-5 kamper det der.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Jeg synes også det røde er diskutabelt. Gult for proffesional foul, men noe farefullt er jeg mer i tvil om. Maximin er da i bra vigør igjen han.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Skal ikke være straffe. Gordon setter jo ut beinet for å bli løpt i der.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»