Everton klubbtråd- Nil Satis Nisi Optimum

Svar
Everenga

Re: Everton klubbtråd- Nil Satis Nisi Optimum

Legg inn av Everenga »

Knaxern skrev: tir aug 23, 2022 3:57 pm Strålende business fra dere denne sommeren. 120mill£ inn for Gordon og Richarlison, begge to er verdt 20-30mill mindre enn det de ble solgt for.
Det er de isolert sett og Gordon må gjerne dra for mitt vedkommende. Men Richarlison var den vi ikke hadde råd til å miste. Skaper ting selv og kan avslutte. Han er ikke i nærheten av erstattet og med mindre det dras opp en kanin på størrelse med en diplodocus opp av hatten denne uka så bærer det mot nedrykk.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Everenga skrev: tir aug 23, 2022 8:40 pm Han er ikke i nærheten av erstattet og med mindre det dras opp en kanin på størrelse med en diplodocus opp av hatten denne uka så bærer det mot nedrykk.
Fantastisk

Hesja

Legg inn av Hesja »

Everton vil ikke selge Gordon ,sky sport som melder det.Gbain og Alli klar for Tyrkia.Niels går på lån til Cardiff.Det jobbes iherdig med å få inn en spiss.

vidar

Legg inn av vidar »

Hesja skrev: tor aug 25, 2022 9:28 pm Everton vil ikke selge Gordon ,sky sport som melder det.Gbain og Alli klar for Tyrkia.Niels går på lån til Cardiff.Det jobbes iherdig med å få inn en spiss.
Sier vel det meste om klubbens peiling på talent og penger. Fyren er jo helt verdiløs i praksis, alt over 25 mill pund er en gavepakke.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Hva har skjedd med Alli? Fra å være en av de mest spennende spillerne som kom opp til å ende konstant på benk uansett klubb er et merkverdig skue. Har treningsiveren blitt for slapp? Får håpe Tyrkia passer ham bedre, men jeg registrerer et fall som er sjelden stort.

startelver

Legg inn av startelver »

Fernandovonarb skrev: fre aug 26, 2022 1:55 pm Hva har skjedd med Alli? Fra å være en av de mest spennende spillerne som kom opp til å ende konstant på benk uansett klubb er et merkverdig skue. Har treningsiveren blitt for slapp? Får håpe Tyrkia passer ham bedre, men jeg registrerer et fall som er sjelden stort.
Som Spursfan var det lite som skulle til før jeg ble frustrert over Alli, varierte voldsomt i prestasjonene, og etter at karrieren tok fart i London har det vært masse nedturer. Trener vel heller ikke hardt nok. Tyrkia passer sikkert bra.

morrisey

Legg inn av morrisey »

Da har Neil Maupay trappet ned, og signert for Everton. Litt tidlig?

Hesja

Legg inn av Hesja »

Klubben rakk selfølgelig ikke å få papirene i orden før fristen,så han rekker ikke kampen mot Brentford.Michael Keane muligens på lån til Nottingham.

Hesja

Legg inn av Hesja »

Gordon med mål,lampard priser han til 100 mill pund nå.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Pickford liker å ha ballkontakt.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Hvordan alle spillerne deres slipper unna gule kort her er et mysterium 😅

Hesja

Legg inn av Hesja »

Garner fra Manchester United bør bli klar snart,Gueye jobbes det fortsatt med.Og en eller annen spiss jobbes det også med sies det

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Hesja skrev: ons aug 31, 2022 5:00 pm Garner fra Manchester United bør bli klar snart,Gueye jobbes det fortsatt med.Og en eller annen spiss jobbes det også med sies det
Ja, nitrist som jeg ser det og det at han ikke satses på i United.

Ønsker ham lykke til og blir en suksess hos dere!

Hesja

Legg inn av Hesja »

InsVerderben skrev: tor sep 01, 2022 3:17 pm
Hesja skrev: ons aug 31, 2022 5:00 pm Garner fra Manchester United bør bli klar snart,Gueye jobbes det fortsatt med.Og en eller annen spiss jobbes det også med sies det
Ja, nitrist som jeg ser det og det at han ikke satses på i United.

Ønsker ham lykke til og blir en suksess hos dere!
Takk for det,Gueye er også klar for Everton.

Hesja

Legg inn av Hesja »

Gomes går på lån til Lille

Everenga

Legg inn av Everenga »

Da er fasit inn:
Onana
McNeil
Tarkowski
Coady
Maupay
Gueye
Garner
Vinagre

Ut av betydning:
Richarlison

Dette er langt bedre enn det jeg hadde fryktet. Nå har vi faktisk fått en spiss som selv om han ikke er all verdens målfarlig er et langt bedre alternativ enn Rondon. Når det er sagt er min mor på 81 med stålhofte og osteoporose et bedre alternativ enn Rondon.

Tarkowski og Coady nødvendige i midtforsvar der Mina og Godfrey har vekslet på skader i lang tid og resten ikke holder mål.

Gueye og Onana gjør at vi plutselig har skikkelig dekning i det som var et svært høl defensiv midtbane.

Garner er jeg spent på, litt gambling og langt i fra garantert suksess men kan også bli veldig bra.

McNeil tja, startet voldsomt flott og har vel ikke greid å holde det gående.

Vinagre skjønner jeg ikke greia med.

Hesja

Legg inn av Hesja »

Everenga skrev: fre sep 02, 2022 12:57 pm Da er fasit inn:
Onana
McNeil
Tarkowski
Coady
Maupay
Gueye
Garner
Vinagre

Ut av betydning:
Richarlison

Dette er langt bedre enn det jeg hadde fryktet. Nå har vi faktisk fått en spiss som selv om han ikke er all verdens målfarlig er et langt bedre alternativ enn Rondon. Når det er sagt er min mor på 81 med stålhofte og osteoporose et bedre alternativ enn Rondon.

Tarkowski og Coady nødvendige i midtforsvar der Mina og Godfrey har vekslet på skader i lang tid og resten ikke holder mål.

Gueye og Onana gjør at vi plutselig har skikkelig dekning i det som var et svært høl defensiv midtbane.

Garner er jeg spent på, litt gambling og langt i fra garantert suksess men kan også bli veldig bra.

McNeil tja, startet voldsomt flott og har vel ikke greid å holde det gående.

Vinagre skjønner jeg ikke greia med.
Vinduet er langt fra godkjent,vi manglet en spiss inn.Men vi bør holde oss greit nok unna nedrykk.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Tre poeng mot gamlesjefen i dag. Den var viktig.

startelver

Legg inn av startelver »

Grattis, 2 kamper på rad uten å slippe inn.

Hesja

Legg inn av Hesja »

Everenga skrev: søn sep 18, 2022 5:13 pm Tre poeng mot gamlesjefen i dag. Den var viktig.
Herlig med 3 poeng,forsvaret og midtbanen er solid.Og til neste kamp så er DCL også klar

Everenga

Legg inn av Everenga »

Hesja skrev: søn sep 18, 2022 6:21 pm
Everenga skrev: søn sep 18, 2022 5:13 pm Tre poeng mot gamlesjefen i dag. Den var viktig.
Herlig med 3 poeng,forsvaret og midtbanen er solid.Og til neste kamp så er DCL også klar
Jeg hadde ikke trodd at det Lampard skulle lykkes best med var å få skikk på det defensive men det begynner absolutt og se brukbart ut bakover. Framover er vi dessverre fortsatt avhengige av litt for mange forsøk for å få den i mål.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Everton veldig gode i dag!
Onana er en spiller jeg liker veldig godt, blir fort et hett navn neste sommer om han fortsetter formen.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Megapixsel skrev: søn sep 18, 2022 6:32 pm Everton veldig gode i dag!
Onana er en spiller jeg liker veldig godt, blir fort et hett navn neste sommer om han fortsetter formen.
Onana var blink og som du sier nok neste sommers store salg.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Da er Pickford PLs beste keeper ifølge innslupne xG

https://www.football365.com/news/featur ... ea-alisson

Wellé

Legg inn av Wellé »

Everenga skrev: ons sep 21, 2022 10:36 am Da er Pickford PLs beste keeper ifølge innslupne xG

https://www.football365.com/news/featur ... ea-alisson
Nå sier jeg ikke at dette er noe du mener, men å bruke denne typen statistikk etter 7 kamper er idioti, spesielt for målvakter. Det er rett og slett ikke nok avslutninger til at man får utjevnet hvor mange som går på mål vs ikke, gode avslutninger vs ikke, osv. Nå er det meget mulig at Picky har hatt en god start på sesongen altså, men ville stolt mer på det blottet øyet der enn denne typen statistikk.

Konklusjonene de begynte å trekke underveis der gjorde at jeg rett og slett ikke gadd å lese den ferdig. De trekker ned Mendy for å være en dårlig skuddstopper og snakker om å erstatte han med Sanchez. For all del ikke uenig i at Sanchez er en bedre fit for lag som ønsker å spille seg ut av forsvar, men det er fordi han er bedre med ballen i bena enn Mendy. Som skuddstopper er Mendy definitvt bedre enn han på per nå, selvom han muligens har hatt en svak start på sesongen.

Uten at jeg har satt meg fryktelig inn i akkurat hvordan man bruker statistikk rundt keepere, siden det er ikke det jeg syns er mest spennende, så har jeg lest et par artikler som generelt mener at PSXG-xGA ikke er en spesielt god statistikk for å vurdere keepere. Man har SoTxG (Shots on Target expected Goals) som i utgangspunktet ser ut som en veldig mye bedre statistikk, men der innfører man også såpass mye mer støy i modellen som gjør at jeg generelt er mer skeptisk til hvor prediktiv den er. Vanskelig, retten og sletten.

Jeg er veldig glad for at man ser mer bruk av statistikk innen fotball ettersom det kombinerer to av mine favoritting, men det betyr også at man må lese mye ræl fra folk som virkelig ikke vet hvordan man skal bruke det, og artikkelforfatteren faller definitivt inn i den kategorien.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Over til noe helt annet fra meg så syns jeg det er veldig gøy med Iwobi sin nye vår (høst?) hos dere. Da dere hentet han så var jeg en av ytterst få Arsenal-fans som var misfornøyd siden jeg mente vi aldri hadde brukt han i riktig rolle. Nå har han endelig begynt å spille der for dere og det er gledelig å se han briljere i kamp etter kamp. Det er få spillere som er så god til å flytte ballen fremover i banen, men dessverre har han vært misforstått som spiller og blitt brukt for langt fremme i banen hvor hans svakheter heller er det som har syntes, for det er få som også blir så dårlig innenfor motstanders 16-meter.

Lest noe rykter om at dere forhandler om ny kontrakt med han. Har et ørlite håp om at vi bringer han hjem, men hvis ikke så håper jeg han fortsetter å lykkes hos dere :)

Everenga

Legg inn av Everenga »

Wellé skrev: ons sep 21, 2022 10:48 am
Everenga skrev: ons sep 21, 2022 10:36 am Da er Pickford PLs beste keeper ifølge innslupne xG

https://www.football365.com/news/featur ... ea-alisson
Nå sier jeg ikke at dette er noe du mener, men å bruke denne typen statistikk etter 7 kamper er idioti, spesielt for målvakter. Det er rett og slett ikke nok avslutninger til at man får utjevnet hvor mange som går på mål vs ikke, gode avslutninger vs ikke, osv. Nå er det meget mulig at Picky har hatt en god start på sesongen altså, men ville stolt mer på det blottet øyet der enn denne typen statistikk.
Neida, det var en god del skråblikk fra min side. Pickford er såvisst ikke PLs beste keeper men han har hatt en veldig god periode helt siden Lampard kom til klubben og skal ha en stor del av æren for at det står bra til bakover hos oss. Han er en type som mange gjerne vil se gå på trynet og derfor er det ekstra morsomt når han klarer å stilne kjefte deres også :) Begovic har også gjort sine saker meget godt når han har fått muligheten så keeperduoen er ikke et problem på Goodison.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Wellé skrev: ons sep 21, 2022 10:55 am Over til noe helt annet fra meg så syns jeg det er veldig gøy med Iwobi sin nye vår (høst?) hos dere. Da dere hentet han så var jeg en av ytterst få Arsenal-fans som var misfornøyd siden jeg mente vi aldri hadde brukt han i riktig rolle. Nå har han endelig begynt å spille der for dere og det er gledelig å se han briljere i kamp etter kamp. Det er få spillere som er så god til å flytte ballen fremover i banen, men dessverre har han vært misforstått som spiller og blitt brukt for langt fremme i banen hvor hans svakheter heller er det som har syntes, for det er få som også blir så dårlig innenfor motstanders 16-meter.

Lest noe rykter om at dere forhandler om ny kontrakt med han. Har et ørlite håp om at vi bringer han hjem, men hvis ikke så håper jeg han fortsetter å lykkes hos dere :)
Iwobi er en annen som har nytt godt av Lampards ankomst. Han var like ubehjelpelig hos oss som hos dere fram til han ble brukt lenger bak grunnet nødvendighet mer enn noe annet, vi hadde jo ikke midtbane i fjor. Klarer fortsatt ikke helt å se at han skal ta en førstelagsplass hos Arsenal så håper han blir hos oss både for ham og oss egentlig.

Everenga

Legg inn av Everenga »

3 poeng mot et lag som nok blir å finne i bunnstriden er fine greier. A poeng med oppkomlingene fra sørsida av parken er jo ikke så ille.

Hesja

Legg inn av Hesja »

DCL klar for kampen i morgen,ser det er 4 forsvarere som er skadet.Hvem faste er ute i morgen?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»