Johnny Depp og Amber Heard sin rettsak

Svar
MatsEn89

Re: Johnny Depp og Amber Heard sin rettsak

Legg inn av MatsEn89 »

Nå er Amber på mikken og Depp smiler hånlig 😄 Synd jeg er drittlei av saken. Orker ikke alle løgnene og hun slepper vel unna den kannin-kokern

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Uten tvil mange kvinner der ute som har opplevd mishandling i ett forhold.

Men tenk så mange uskyldige menn som er forhåndsdømte i saker som dette. Enten så blir de dømt skyldige i retten, eller så dømmes de skyldige av hele verden på SoMe.
I dag så holder der at en kvinne bare slenger ut noen anklagelser, og livet ditt er ødelagt.

Ekstremt viktig sak det her, og jeg håper Depp har rent mel i posen.

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Mange menn som får juling i forhold. Fryktelig vanskelig for menn å fortelle om dette og mange orker ikke å gi kvinnen juling heller, Og når de bruker ,kjevler ,balltre ol blir det røft.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Dette virker veldig som skuespill, som om hun spiller en rolle for juryen. Og hun er en dårlig skuespiller.

Depp virket i alle fall som seg selv i vitneboksen, ut fra det jeg har sett av ham i andre intervjuer. Men så er han jo også en mye bedre skuespiller da, skal sies.
Sist redigert av Saliph den ons mai 04, 2022 8:50 pm, redigert 2 ganger totalt.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Der Depp virket enormt preget når han var i vitneboksen, virker Heard nesten som hun nyter å snakke om seg selv og opplevelser. Veldig sær forestilling.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Saliph skrev: ons mai 04, 2022 8:44 pm Dette virker veldig som skuespill, som om hun spiller en rolle for juryen. Og hun er en dårlig skuespiller.

Depp virket i alle fall som seg selv i vitneboksen, ut fra det jeg har sett av ham i andre intervjuer. Men så er han jo også en mye bedre skuespiller da, skal sies.
Og han har opparbeidet seg ett nettverk, cred og en fanbase hun bare kan drømme om..

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Dama er f'en ikke riktig bevart, hun er imot at Depp bruker kokain og drikker, hun vil at han skal bli "sober", men innrømmer at hun tok mdma med Depp i den "tro" at denne dopen er jo så "lovey" type dop, folk blir ikke voldelige på det liksom. Hun kan være en "good girlfriend" ved å ta mdma sammen med han. Men fortsatt sterkt imot at han bruker kokaine og alkohol. Jada.

Episoden hvor de tok sopp sammen, og hun husker at Depp foretok en vaginal undersøkelse på leting etter dopet sitt, men husker ikke et kvekk av noe som helst etterpå, hva stemningen var morningen etter, hva de snakket om, hvordan de kom seg fra A til B - men høy som en pære så har hun veldig gode detaljert hukommelse om denne "vaginale" undersøkelsen..

Jammen har hun ikke "grått" flere ganger allerede, men ikke en tåre sees, og ikke en eneste tissue brukes for disse "tårene".
Alt som Dr Curry sa om måten å være på, kommer jo klokkeklart frem mens hun styrer på i vitneboksen.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Mye gestikulering og "gråt", men knusktørre øyne. Skulle spilt i Gone Girl hun...

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Dagens mest relevante klipp.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

En kraftig påminnelse om å ikke rote seg bort i "crazy" dette her..

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Corvus skrev: ons mai 04, 2022 5:53 pm
Greit nok at hun ikke gav en voldsom lønn til sin ansatte, men at Heard selv tjente millioner av dollar i året er bare tull.
Okey, mulig det. Er bare det jeg har hørt bli sagt om henne. Hun har da spilt i noen store filmer?

rubberbandman

Legg inn av rubberbandman »

Ka9nen skrev: tor mai 05, 2022 1:55 am
Corvus skrev: ons mai 04, 2022 5:53 pm
Greit nok at hun ikke gav en voldsom lønn til sin ansatte, men at Heard selv tjente millioner av dollar i året er bare tull.
Okey, mulig det. Er bare det jeg har hørt bli sagt om henne. Hun har da spilt i noen store filmer?
Hun har vel vært i filmer og serier i 20 år eller noe, og er vel regnet som A-list.
Mye mulig dette er pga kontakter via Depp, men hva vet jeg...
Har ikke kjennskap til denne websiden, men den sier litt om Heard's inntjening:
https://en.mediamass.net/people/amber-h ... -paid.html

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

58 millioner dollar på ett år? Også betaler hun sin personlige assistent 25 dollar timen? Altså kvinnen som får hele livet sitt til å gå opp?

Det må være en helt spesiell type narsissist...

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Man kan jo forstå hvorfor Heard ville avslutte saken før hun skulle vitne selv.

Ser hun dro inn dattera til Depp også, for å sanke litt ekstrapoeng hos juryen som en omsorgsfull person. Da prater vi nivå.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Har hun blitt kryssforhørt av Depps advokater ennå?
Jeg så denne, og lurte på om noen har tenkt å påpeke dette og be om forklaringer ...

TWU

Legg inn av TWU »

missChance skrev: tor mai 05, 2022 8:57 am Har hun blitt kryssforhørt av Depps advokater ennå?
Nei. Muffin-damen er vel ikke ferdig enda.

Bare å ha popcornet klart, regner med Depp-teamet er mer enn klar for å angripe det som rett og slett fremstår som løgn. Skal denne damen virkelig være en profesjonell skuespiller?

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

MatsEn89 skrev: ons mai 04, 2022 11:41 pm Dagens mest relevante klipp.
Ikke en god skuespiller en gang.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Noen interessante tanker - og eksempler! - i denne tråden. Håper Depps team har plukket det opp. Men jeg tviler.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

TWU skrev: tor mai 05, 2022 9:40 am
missChance skrev: tor mai 05, 2022 8:57 am Har hun blitt kryssforhørt av Depps advokater ennå?
Nei. Muffin-damen er vel ikke ferdig enda.

Bare å ha popcornet klart, regner med Depp-teamet er mer enn klar for å angripe det som rett og slett fremstår som løgn. Skal denne damen virkelig være en profesjonell skuespiller?
Synes de var for snille i går, men se lenken min i posten over!

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Skjønner at Depp har fått nok av dette gale kvinnemenneske. Han ofrer henne ikke et blikk engang når hun vitner.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

seriemester2013 skrev: tor mai 05, 2022 10:00 am Skjønner at Depp har fått nok av dette gale kvinnemenneske. Han ofrer henne ikke et blikk engang når hun vitner.
Antakeligvis på beskjed fra advokatene. Da kan de ikke påstå at han prøver å skremme henne.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

missChance skrev: tor mai 05, 2022 8:57 am Har hun blitt kryssforhørt av Depps advokater ennå?
Ligger nok et par rettsdager frem i tid

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

missChance skrev: tor mai 05, 2022 8:57 am Har hun blitt kryssforhørt av Depps advokater ennå?
Jeg så denne, og lurte på om noen har tenkt å påpeke dette og be om forklaringer ...
Så bare overskriftene fra hva hun sa, stussa skikkelig over mengden anklager 🤣

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Solvgutt1 skrev: tor mai 05, 2022 9:46 am
MatsEn89 skrev: ons mai 04, 2022 11:41 pm Dagens mest relevante klipp.
Ikke en god skuespiller en gang.
Hun bare kjører "clenched jaw" og leker forulempet. Tynt.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Og dette er en voksen dame som nærmer seg 40 år..

Pinlig og flaut.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Som en "A-list" skuespiller hadde jeg forventet enn bedre opptreden enn så. Gud bedre å cringe det var til tider igår, hun ga seg selv ingen favours, for å si det mildt

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

MatsEn89 skrev: tor mai 05, 2022 12:42 pm
missChance skrev: tor mai 05, 2022 8:57 am Har hun blitt kryssforhørt av Depps advokater ennå?
Jeg så denne, og lurte på om noen har tenkt å påpeke dette og be om forklaringer ...
Så bare overskriftene fra hva hun sa, stussa skikkelig over mengden anklager 🤣
Og enda så grusom og voldelig han liksom er, slår hun ham og håner og provoserer ham 🙄
Ja jøss ...

Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av B.E. »

Kraftig overdramatisering og tilgjort. Har sett det før...

Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av B.E. »

Solvgutt1 skrev: tor mai 05, 2022 9:46 am Ikke en god skuespiller en gang.

Hvorfor kjøre skuespill i det hele tatt? Juryer og dommere er ikke dumme.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

B.E. skrev: tor mai 05, 2022 3:47 pm
Solvgutt1 skrev: tor mai 05, 2022 9:46 am Ikke en god skuespiller en gang.

Hvorfor kjøre skuespill i det hele tatt? Juryer og dommere er ikke dumme.
Jo, de er ofte det. Rettssaker, særlig amerikanske, er ofte show med en stor grad av skuespill og spill på følelser til juryen. Men det må jo være mer troverdig enn denne opplagte overspillingen

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»