Confirmed: Elon Musk har kjøpt Twitter

Svar
Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Re: Confirmed: Elon Musk har kjøpt Twitter

Legg inn av newsflash »

Chromeback skrev: lør jul 01, 2023 8:38 pm Twitter har jo blitt mer og mer irrelevant etter at Elon tok over, dette er bare enda en spiker i kista.

Hadde det ikke vært for journalistene som er der inne, hadde siden vært død for lengst.
Tja, twitter er (var) fremdeles det beste stedet å følge pågående hendelser. Det forsvinner jo nå dersom en kun får se noen få tweets i døgnet.

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

Logga ut på alla enheter, greit med en pause fra driten.

Knax

Legg inn av Knax »

newsflash skrev: lør jul 01, 2023 8:32 pm Muligens dette er et grep for å øke andelen verifiserte brukere?

Vil uansett slå feil, twitter er i ferd med å gjøre seg selv irrelevant.
100% dette. Elon regnet nok med flere verifiserte brukere, det har ikke gått etter planen.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

return_of_drakkar skrev: lør jul 01, 2023 8:37 pm Her er priser for forskjellige fordeler, søk nå Norway

https://help.twitter.com/en/using-twitt ... -bycountry

Jeg har konto der, men lite brukt og en stund siden.
Men - prinsippet---
Hahahaha, 115,- for Twitter i måneden?

loooooooool

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

Fjerner det "promotert-poster"?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

newsflash skrev: lør jul 01, 2023 8:41 pm
Chromeback skrev: lør jul 01, 2023 8:38 pm Twitter har jo blitt mer og mer irrelevant etter at Elon tok over, dette er bare enda en spiker i kista.

Hadde det ikke vært for journalistene som er der inne, hadde siden vært død for lengst.
Tja, twitter er (var) fremdeles det beste stedet å følge pågående hendelser. Det forsvinner jo nå dersom en kun får se noen få tweets i døgnet.
Ja, det føler jeg kanskje havner litt under det andre avsnittet, men ser at det kan være uklart fra min side.

Men Twitter har absolutt sin nytteverdi, det er bare at Elon ikke ønsker at det er sånn siden hans skal være.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

GoingKronos skrev: lør jul 01, 2023 8:26 pm RIP twitter, 600 post er jo ingenting - jeg bruker tweetdeck delt opp etter tema og hashtags - og det tar jo null tid å komme opp i 600.
Har ikke tweetdeck men 600 er nada for meg med vanlig feed. Følger kanskje 1000 kontoer (ikke mange) ca hvorav flere er rene opplysning kontoer om alt fra politi, brann, Vegvesenet, NRK trafikk, diverse nyheter og litt aktive twitterbrukere på områder jeg interesserer meg i som er sport, nyheter, utenriks og litt juss så er 600 omtrent det jeg har fortært før lunch og hva (når) det kommer en stor sak ute i verden? Ingen som tuner inn på NRK eller nyhetskanalen da, er twitter som er der du får info fra første linja.

Er det pga det florerer med døde folk på twitter? Så bare noen melde det men har ikke registrert noe jeg heldigvis men hadde jo vært bedre å sette begrensninger på nye kontoer samt pause registrering på nye intill videre-

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Spent på hvordan annonsørene også tar disse nyhetene. Er vel ikke særlig fristende å kjøpe reklame på Twitter bak lukkede vegger.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Heves nå til 8000 - 800 og 400
Ikke rare greiene men er da noe.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»