Tjaaahs testtråd.

Svar
Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Tjaaahs testtråd.

Legg inn av Tjaaah »

Her kan jeg diskutere med meg selv. Flott!

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Ett ordentlig forum.

TWU

Legg inn av TWU »

Som vanlig i de fleste kamptråder altså?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Tjaaah skrev: lør jul 17, 2021 3:57 pm Her kan jeg diskutere med meg selv. Flott!
Hvordan funker dette a?

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Haha. Ja, TWU.

heborres

Legg inn av heborres »

Dette var noe annet ja :D

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Tjaaah skrev: lør jul 17, 2021 3:57 pm Her kan jeg diskutere med meg selv. Flott!

Søtsaka!

Brukeravatar
rexenes
Innlegg: 698

Legg inn av rexenes »

Ser jo lovende ut dette!

startelver

Legg inn av startelver »

Kan man legge ut videoer her , sånn som på diskusjon ?

Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

startelver skrev: lør jul 17, 2021 9:56 pm Kan man legge ut videoer her , sånn som på diskusjon ?


startelver

Legg inn av startelver »

Tenkte mer på at man får opp videovinduet, samme med bilder.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

startelver skrev: lør jul 17, 2021 10:08 pm Tenkte mer på at man får opp videovinduet, samme med bilder.
Dette forumet ligner kraftig på kassiesa.net sitt forum. Mest fotball men mye annen sport også.
https://kassiesa.net/uefa/forum2/

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Begynner å bli gammel og halvblind, men det hadde kanskje gjort seg med større bokstaver?
Hjelper litt å zoome til 125%

Ikke for å klage, grunnlegger 4pLaY har, som skrevet av andre, på 12t skapt et forum som er mye bedre enn nye VGD.

Har stor tro på at han, i samspill med andre brukere, vil utvikle et flott forum.

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

God kveld, god kveld.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Første tråden på forumet med mer enn en side? :-)

Edit: svar nei. Det er RBK som er mest populære her inne.

startelver

Legg inn av startelver »

kytec skrev: lør jul 17, 2021 10:20 pm Begynner å bli gammel og halvblind, men det hadde kanskje gjort seg med større bokstaver?
Hjelper litt å zoome til 125%

Ikke for å klage, grunnlegger 4pLaY har, som skrevet av andre, på 12t skapt et forum som er mye bedre enn nye VGD.

Har stor tro på at han, i samspill med andre brukere, vil utvikle et flott forum.
Dette er bare starten, det skal endres fonter etterhvert, og kan sikkert justere størrelsen. Vent en uke så er det gjort mange forbedringer.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Flott forum! Skal aldri tilbake på VGD etter den katastrofale oppdateringen så fint å se noe som minner om det gamle, kudos!

startelver

Legg inn av startelver »

Korgutt skrev: lør jul 17, 2021 10:12 pm
startelver skrev: lør jul 17, 2021 10:08 pm Tenkte mer på at man får opp videovinduet, samme med bilder.
Dette forumet ligner kraftig på kassiesa.net sitt forum. Mest fotball men mye annen sport også.
https://kassiesa.net/uefa/forum2/
Ja det lignet veldig, med reklame og greier. Så tydelig at det er en plattform som brukes.

TWU

Legg inn av TWU »

Går det an å få mer enn 10 innlegg per side?

lsklars

Legg inn av lsklars »

Fint forum.

TWU

Legg inn av TWU »

startelver skrev: lør jul 17, 2021 10:30 pm
Korgutt skrev: lør jul 17, 2021 10:12 pm
startelver skrev: lør jul 17, 2021 10:08 pm Tenkte mer på at man får opp videovinduet, samme med bilder.
Dette forumet ligner kraftig på kassiesa.net sitt forum. Mest fotball men mye annen sport også.
https://kassiesa.net/uefa/forum2/
Ja det lignet veldig, med reklame og greier. Så tydelig at det er en plattform som brukes.
Ja herregud, skulle tatt seg ut om Adm hadde kodet opp hele greia på en arbeidsdag.

Forumet virker enkelt og oversiktlig, og det er alt man trenger. Resten tar brukerne seg av.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Resten tar brukerne seg av.
[/quote]

Nå får vi faktisk vise VGD og Øyvind at det faktisk er brukerne som gjør forumet!

Edit: og jeg får bruke litt tid på hvordan man bruker dette formatet :)

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Tipper vi kan justere en del imorgen alt. Han tok kveld nå han som jobber med det. Ikke verst på en halv dag dette, og det beste er jo at vi bestemmer selv hvordan dette skal bli.

Spradebassen

Legg inn av Spradebassen »

Tester en post her jeg. Virket som en hyggelig plass å begynne. Dette minner meg om APD - Aftenposten sitt forum som jeg benyttet mye "in the old times"

Forestspirit

Legg inn av Forestspirit »

Skal ikke se bort i fra at VG snart kjører DDOS-angrep for å prøve å få brukere tilbake til VGD igjen :)

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Ville vel ikke kastet oss ut om de vil ha oss tilbake? :D

Dewaz

Legg inn av Dewaz »

Test :?: :!:

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Yes! Dette liker jeg, ryddig og greit for en gammel grinebiter.

startelver

Legg inn av startelver »

Forestspirit skrev: lør jul 17, 2021 11:57 pm Skal ikke se bort i fra at VG snart kjører DDOS-angrep for å prøve å få brukere tilbake til VGD igjen :)
Eneste som funker for VG er å reversere alt og få det gamle forumet tilbake, som tross alt var det beste og mest brukte forumet i Norge. Men det er nok historie.

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

Test :idea:

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»