Friidrettssesongen 2021

Svar
spårt

Re: Friidrettssesongen 2021

Legg inn av spårt »

Puttemans skrev: tor sep 09, 2021 8:34 pm
spårt skrev: tor sep 09, 2021 8:30 pm
janesaj skrev: tor sep 09, 2021 7:22 pm Ja, reporter, det ligger litt i kortene at det også er personlig rekord når noen setter nasjonsrekord...
Pedro Pichardo vant dagens tresteg-konkurranse med portugisisk rekord, men ikke personlig rekord…
Den portugisiske rekorden hans er 17,98 fra Tokyo.
Ah, ja, det var i Tokyo han satte en nasjonsrekord som ikke var personlig rekord.

Puttemans
Innlegg: 2460

Legg inn av Puttemans »

spårt skrev: tor sep 09, 2021 8:37 pm
Puttemans skrev: tor sep 09, 2021 8:34 pm
spårt skrev: tor sep 09, 2021 8:30 pm

Pedro Pichardo vant dagens tresteg-konkurranse med portugisisk rekord, men ikke personlig rekord…
Den portugisiske rekorden hans er 17,98 fra Tokyo.
Ah, ja, det var i Tokyo han satte en nasjonsrekord som ikke var personlig rekord.
Stemmer.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Hudsucker skrev: ons sep 08, 2021 7:58 pm Vukicevic sier så mye tull at jeg tar meg i å savne Karen Marie, noe jeg virkelig aldri trodde jeg skulle si. Reprise på høydehopp der utøveren river tydelig med skuldrene - CV sier "vi ser at hun river med leggene", en av gutta mumler diplomatisk "jeg fikk neimen ikke med meg hva hun rev med". CV: "Lasitskene følger selvfølgelig spent med", en av gutta (litt mindre diplomatisk): "Hun sitter faktisk med ryggen til." I tillegg virker det som om hun tror hun fremstår som mer "ekspert" når hun sier selvfølgeligheter på mest mulig omstendelig vis, som dette, om en kulestøter: "Han er litt bak der han vil være når vi snakker om meter og centimeter." Det verste er kanskje at det blir altfor lite Rodal og Post, og at hun fort kan bli værende der i bua i 30 år. Krysser fingrene for at Vadim Demidov blir tilbudt en lukrativ femårskontrakt i Kina snarest mulig.
Bra oppsummert. Jeg føler at jeg callet ganske tidlig at hun ikke holder mål og er helt ubrukelig ved siden av Post og Rodal. Hvis man hadde laga en drikkelek hvor en måtte ta en slurk hver gang hun sa noe feil eller ukvalifisert, så hadde man fått en morsom aften etter hvert. Hun sa nettopp at Kelsey-Lee Barber er fra USA. Altså, det er jo noe feil hele tida. Lurer på hva de to andre tenker.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Hver gang jeg ser hinderløperen Kigen, som nettopp vant, tenker jeg at det hadde vært morsomt om han hadde Kevin til fornavn. Da later jeg som at det er navnet hans. Kevin Kigen. Og da smiler jeg alltid litt for meg selv.

Number4

Legg inn av Number4 »

Sterk sesong av Hodgkinson, bare 19 år.

Puttemans
Innlegg: 2460

Legg inn av Puttemans »

Seks mann over 5,83 i samme konkurranse er ikke hverdagskost.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Number4 skrev: tor sep 09, 2021 9:10 pm Sterk sesong av Hodgkinson, bare 19 år.
Ja, jeg vil si nesten utrolig bra. Flott utøver!

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Puttemans skrev: tor sep 09, 2021 9:10 pm Seks mann over 5,83 i samme konkurranse er ikke hverdagskost.
Veldig bra nivå, ja. Hyggelig å se at Morgunov har begynt å røre litt på seg igjen denne sesongen. Etter min mening den med størst potensial bak Duplantis.

lund

Legg inn av lund »

Så utrolig deilig det egentlig er uten Line Andersen. Og alskens tullete reportasjer og intervjuer midt i øvelsene for den saks skyld.

startelver

Legg inn av startelver »

NRK er best på friidrett, synd at langrennet forsvinner, men kommer ikke til å savne Torgeir Bjørn.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Skraevadottir skrev: tor sep 09, 2021 8:51 pm Hvis man hadde laga en drikkelek hvor en måtte ta en slurk hver gang hun sa noe feil eller ukvalifisert, så hadde man fått en morsom aften etter hvert. Hun sa nettopp at Kelsey-Lee Barber er fra USA. Altså, det er jo noe feil hele tida. Lurer på hva de to andre tenker.
Schåll!

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

lok1 skrev: tor sep 09, 2021 9:31 pm
Skraevadottir skrev: tor sep 09, 2021 8:51 pm Hvis man hadde laga en drikkelek hvor en måtte ta en slurk hver gang hun sa noe feil eller ukvalifisert, så hadde man fått en morsom aften etter hvert. Hun sa nettopp at Kelsey-Lee Barber er fra USA. Altså, det er jo noe feil hele tida. Lurer på hva de to andre tenker.
Schåll!
Well, here we are again, Sophie me love!

Number4

Legg inn av Number4 »

Spent på om McMaster løper med begge bena i kveld!

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Skal Warholm klare dette da? Blir ekstremt tøft.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Number4 skrev: tor sep 09, 2021 9:35 pm Spent på om McMaster løper med begge bena i kveld!
Haha. Ja, han har jo funnet ut av det nå. Lurer på hva han tenkte på tidligere. Når sant skal sies, så pleide jeg også å løpe med kun ett bein. Deretter fant jeg ut at to var bedre. En helt annen opplevelse, kan jeg fortelle!

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Bare tull og tøys.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Huff mye start surr nå :(

anbessa

Legg inn av anbessa »

Starter holder de jo fryktelig lenge da, ikke rart det blir tjuvstarter.

anbessa

Legg inn av anbessa »

Rutineoppdrag for Warholm. Blir kveldsmat i dag og.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Greit løp

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Yes, deilig å avslutte med seier!

startelver

Legg inn av startelver »

Dette ble for enkelt uten Benjamin til start.

Luchs

Legg inn av Luchs »

Klarer ikke fatte den verdensrekordtida til Warholm.

janesaj

Legg inn av janesaj »

spårt skrev: tor sep 09, 2021 8:30 pm
janesaj skrev: tor sep 09, 2021 7:22 pm Ja, reporter, det ligger litt i kortene at det også er personlig rekord når noen setter nasjonsrekord...
Pedro Pichardo vant dagens tresteg-konkurranse med portugisisk rekord, men ikke personlig rekord…
Ja, i noen tilfeller er det slik. Men i Iuels tilfelle er det (tross at hun var dansk frem til 2015) ingen tvil om at norsk rekord = personlig rekord, særlig i og med at det var hun som hadde den norske rekorden tidligere også...

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Mboma igjen. Bare Thompson som kan slå henne neste sesong.

Puttemans
Innlegg: 2460

Legg inn av Puttemans »

Skraevadottir skrev: tor sep 09, 2021 9:53 pm Mboma igjen. Bare Thompson som kan slå henne neste sesong.
Da har man forhåpentligvis tatt til vettet.

jakral

Legg inn av jakral »

Skraevadottir skrev: tor sep 09, 2021 8:32 pm Den toppfarta til Thompson-Herah er bare helt overlegen.
39.7 km/t hadde hun som best i OL-finalen. Det er brukbart, ja.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

jakral skrev: tor sep 09, 2021 10:06 pm
Skraevadottir skrev: tor sep 09, 2021 8:32 pm Den toppfarta til Thompson-Herah er bare helt overlegen.
39.7 km/t hadde hun som best i OL-finalen. Det er brukbart, ja.
Ja, og da var det den høyeste målte hastigheten av en kvinne. Lurer på om hun faktisk var oppe i 40 i Eugene etterpå, men det har jeg ikke sett bekrefta.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Puttemans skrev: tor sep 09, 2021 9:55 pm
Skraevadottir skrev: tor sep 09, 2021 9:53 pm Mboma igjen. Bare Thompson som kan slå henne neste sesong.
Da har man forhåpentligvis tatt til vettet.
Vi får håpe på det.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Tamberi, Vetter, Crouser og Warholm står og ser på Duplantis sammen. Greit med talent i bildet der, altså...

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Friidrett»