Vancouver Canucks

Svar
Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Vancouver Canucks

Legg inn av Canucks »

Da smeller jeg opp en Canucks tråd igjen, vært en stund siden sist vi hadde en slik aktiv, men skal holde denne aktiv.

Dette er tråden hvor vi skal syte over Benning frem til han er vekk, den offisielle Benning must go! tråden med andre ord.

Benning har satt Canucks i en virkelig vanskelig situasjon, og den som tar over etter han vil virkelig ikke ha en lett jobb med å rydde opp i det kontraktsrotet han har stelt i stand, siste sprellet hans var Oliver Ekman Larsson med term.

Thank you Benning!

Tråden er hervet åpnet, og fuck Benning.

Bruins86

Legg inn av Bruins86 »

In Benning we trust.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Bruins86 skrev: tir jul 27, 2021 1:53 pm In Benning we trust.
You've been Shannabanned

Bruins86

Legg inn av Bruins86 »

Canucks skrev: tir jul 27, 2021 1:59 pm
Bruins86 skrev: tir jul 27, 2021 1:53 pm In Benning we trust.
You've been Shannabanned
Tar 5k fra Parros i stedet :D

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Bruins86 skrev: tir jul 27, 2021 2:03 pm Tar 5k fra Parros i stedet :D
Syntes dere kan overpaye for Schmidt jeg, for er eneste veien for Canucks til å redde inn RFAs.

Stinker forøvrig at Benning trader Boeser også, er mentalt forberedt på det, og da har vi ikke oppgradert med Garland inn heller.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Canucks skrev: tir jul 27, 2021 2:12 pm
Bruins86 skrev: tir jul 27, 2021 2:03 pm Tar 5k fra Parros i stedet :D
Syntes dere kan overpaye for Schmidt jeg, for er eneste veien for Canucks til å redde inn RFAs.

Stinker forøvrig at Benning trader Boeser også, er mentalt forberedt på det, og da har vi ikke oppgradert med Garland inn heller.
Hva er greia med å kvitte seg med Boeser?

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Chromeback skrev: tir jul 27, 2021 2:31 pm Hva er greia med å kvitte seg med Boeser?
Spør Benning du, jeg ønsker ikke, men Benning er dum nok til å gjøre det.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »



Buyout nummer 2 for Vancouver, vil frigjør litt mer capspace om ikke annet.

For en klovn Benning er!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Canucks skrev: tir jul 27, 2021 5:25 pm

Buyout nummer 2 for Vancouver, vil frigjør litt mer capspace om ikke annet.

For en klovn Benning er!
Flyers neste.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Chromeback skrev: tir jul 27, 2021 5:35 pm Flyers neste.
Jeg tipper Edmonton, Holland liker disse veteran-målvaktene, men kanskje Holtby kunne funke som en mentor for Hart. Hadde en ekstremt svak sesong i Vancouver, og en svak sesong i Washington før det også.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Canucks skrev: tir jul 27, 2021 5:38 pm
Jeg tipper Edmonton, Holland liker disse veteran-målvaktene, men kanskje Holtby kunne funke som en mentor for Hart. Hadde en ekstremt svak sesong i Vancouver, og en svak sesong i Washington før det også.
For å være helt ærlig, så aner jeg ikke om det er reelt, men det virker som Flyers er interessert i hvert fall.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Chromeback skrev: tir jul 27, 2021 5:40 pm For å være helt ærlig, så aner jeg ikke om det er reelt, men det virker som Flyers er interessert i hvert fall.
Nå kan dere jo velge mellom Jones og Holtby. Ta en hver.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

lol


Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Chromeback skrev: ons jul 28, 2021 1:37 am lol

Da har vi cap for resten av signeringene, ingen cap retained, og samme retur som vi ga for han.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Canucks skrev: ons jul 28, 2021 8:11 am
Chromeback skrev: ons jul 28, 2021 1:37 am lol

Da har vi cap for resten av signeringene, ingen cap retained, og samme retur som vi ga for han.
Jets hjelper Washington til å få nok cap space til Ovi og gjør det samme for Canucks . I retur får Jets oppgradert blue linen sin. Vinn-vinn selv om Schmidt er litt sjansespill

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Benning overraskende nok ikke FA sin taper på åpningsdagen, splasha ikke mye penger etter spillere i går, eneste kotnrakten som var overpay og unødvendig var Poolman som var 1M for mye.

Resten av kontraktene som ble signert var fornuftige. Suter tilbake som 4C på en kontrakt som er mer riktig for han har jeg heller ikke problemer med. Hamonic på en grei kontrakt med 3M AVV også greit.

Kontrakten med Halak virker grei, litt bekymret over bonusene, men bortsett fra det ikke noe skremmende og greit for Demko med noe rutine. Forhåpentligvis bedre enn den forrige.

Garland kontrakten er fin også, 5 år er jeg fornøyd med også for Garland.

Nå er det bare og få i havn EP og QH så er alt i boks.

Canucks veldig tynn på back-rekkene, men veldig solid offensivt på papiret for neste sesong.

Bruins86

Legg inn av Bruins86 »

Step it up Benning.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Bruins86 skrev: tor jul 29, 2021 2:26 pm Step it up Benning.
Han har fortsatt 2 RFA kontrakter som må signeres, og han kan fortsatt finne på å trade vekk Boeser,BoHo eller noe annet Benningeri.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Canucks skrev: tor jul 29, 2021 4:45 pm
Bruins86 skrev: tor jul 29, 2021 2:26 pm Step it up Benning.
Han har fortsatt 2 RFA kontrakter som må signeres, og han kan fortsatt finne på å trade vekk Boeser,BoHo eller noe annet Benningeri.
Kan godt sende Boeser til Jets. Copp+et prospect+et pick. Kjør på

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

TAdams6 skrev: tor jul 29, 2021 9:31 pm Kan godt sende Boeser til Jets. Copp+et prospect+et pick. Kjør på
Tror ikke at Boeser selv ønsker seg til Jets, nå tror jeg kanskje at krisen er reddet for han til å forsvinne akkurat nå.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Canucks har fortsatt 3 signeringer igjen som må på plass.

Quinn Hughes, den burde gå greit da han ikke kan offersheetes i alle fall, så det kan bidra til noe gunstigere lønn for Quinn Hughes sin del.

EP sin kontrakt.

I tillegg så må vi signere Dickinson som vil være vår 3C.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Canucks skrev: man aug 02, 2021 3:19 pm Canucks har fortsatt 3 signeringer igjen som må på plass.

Quinn Hughes, den burde gå greit da han ikke kan offersheetes i alle fall, så det kan bidra til noe gunstigere lønn for Quinn Hughes sin del.

EP sin kontrakt.

I tillegg så må vi signere Dickinson som vil være vår 3C.
Stille her inne, a.


Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Chromeback skrev: søn aug 15, 2021 2:51 pm
Canucks skrev: man aug 02, 2021 3:19 pm Canucks har fortsatt 3 signeringer igjen som må på plass.

Quinn Hughes, den burde gå greit da han ikke kan offersheetes i alle fall, så det kan bidra til noe gunstigere lønn for Quinn Hughes sin del.

EP sin kontrakt.

I tillegg så må vi signere Dickinson som vil være vår 3C.
Stille her inne, a.

Bortreist så ikke samme tid nå, men avtale i forventet område, nå er spørsmålet hva som skjer med Hughes og EP.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »


Chromeback

Legg inn av Chromeback »


Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Da har jeg endelig litt tid her, veldig lite nytt som har skjedd rundt Vancouver.

Fortsatt ingen kontrakt for Hughes og EP40, jeg tipper bridge deals for begge to, noe som jeg nå ser som greit for begge parter. Det gir Vancouver tid til de andre dårlige kontraktene alle er borte og man har ryddet opp i cap, og QH og EP40 kan få bedre kontrakter om noen år.

Selv om jeg helst hadde sett term, og gjerne litt discount for begge disse to, kan være at EP40 tar term, og QH med bridge deal, eller motsatt med tanke på Canucks cap-situasjon.

Ellers spennende med Pod under training camp, han og hviterussiske Klimovich som Canucks tok i årets draft. Et ordentlig wild-card sistnevnte, da det er utrolig vanskelig å vite mye om kvaliteten hans med tanke på hva slags nivå han har spilt på før.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

OEL i storform! :D


Chromeback

Legg inn av Chromeback »


Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Da har EP40 og QH signert.

QH 6 år med 7.75M AAV.
EP40 3 år til 7.7M AAV.

Personlig er jeg fornøyd med dette, skulle gjerne sett lengre kontrakt for QH, evt. bridge deal for han slik som for EP40, men greit at vi kjøper 1 sesong med UFA, og kontrakten er under 8M i caphit så kan ikke klage på det.

EP40 med en bridge deal, så der blir payday om 3 år.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Ser ut som EP40 sin AVV var lavere enn først meldt og er på 7.35M.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Ishockey»