Arsenal - Sommervinduet 2022

Svar
Enzino
Innlegg: 5989

Re: Arsenal - Sommervinduet 2022

Legg inn av Enzino »

MentalM skrev: søn jun 12, 2022 1:01 pmDanny Ings a?
But afterwards, a? :lol:

MentalM

Legg inn av MentalM »

Enzino skrev: søn jun 12, 2022 1:54 pm But afterwards, a? :lol:
Lov å prøve seg? 8-)

Kleshenger

Legg inn av Kleshenger »

Xhaka -> Roma/ Leverkusen
Lokonga -> Lån
Tielemans -> Arsenal
Sander Berge -> Arsenal

Ja, nei?

BigTonyAdams

Legg inn av BigTonyAdams »

Kleshenger skrev: søn jun 12, 2022 7:21 pm Xhaka -> Roma/ Leverkusen
Lokonga -> Lån
Tielemans -> Arsenal
Sander Berge -> Arsenal

Ja, nei?
Nei.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Tudelu gooners. Noe nytt på spissfronten? Har ikke sett noen spekulasjoner siste uka eller så.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Eldon skrev: søn jun 12, 2022 9:20 pm Tudelu gooners. Noe nytt på spissfronten? Har ikke sett noen spekulasjoner siste uka eller så.
Det vil nok forbli ganske stilt i så fall 1 mnd til vil jeg tro. Veldig stilt forløbig i så fall. Ganske greit å slippe å selge før vi kjøper om ikke annet.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Eldon skrev: søn jun 12, 2022 9:20 pm Tudelu gooners. Noe nytt på spissfronten? Har ikke sett noen spekulasjoner siste uka eller så.
Vi venter til alle har forsynt seg, er gode og mette, så ser vi hvilke smuler som er igjen.
Litt bordskikk har vi da, skal vite.

Worst case scenario, så kjører vi på uten spisser fra starten av. Vi tar en Spania, og kjører 6 midtbanespillere. No biggie. Regner med at Haaland kommer i januar.

Number4

Legg inn av Number4 »

DennisB skrev: man jun 13, 2022 11:12 am Regner med at Haaland kommer i januar.
Skal ikke se bort fra det.



DennisB

Legg inn av DennisB »

Number4 skrev: man jun 13, 2022 11:23 am
DennisB skrev: man jun 13, 2022 11:12 am Regner med at Haaland kommer i januar.
Skal ikke se bort fra det.


Hehe, ja se det. Og om han mot absolutt alle odds en dag skulle havne i Arsenal, så sier han sikkert at han har vært Arsenal-fan hele livet :D

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

DennisB skrev: man jun 13, 2022 12:37 pm
Number4 skrev: man jun 13, 2022 11:23 am
DennisB skrev: man jun 13, 2022 11:12 am Regner med at Haaland kommer i januar.
Skal ikke se bort fra det.


Hehe, ja se det. Og om han mot absolutt alle odds en dag skulle havne i Arsenal, så sier han sikkert at han har vært Arsenal-fan hele livet :D
Pappa Alfie er die hard Arsenal-fan. Han reiste og så Arsenal spille i Europa, mens han fremdeles var aktiv spiller i England.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Onv95 skrev: man jun 13, 2022 12:41 pm
DennisB skrev: man jun 13, 2022 12:37 pm
Number4 skrev: man jun 13, 2022 11:23 am

Skal ikke se bort fra det.


Hehe, ja se det. Og om han mot absolutt alle odds en dag skulle havne i Arsenal, så sier han sikkert at han har vært Arsenal-fan hele livet :D
Pappa Alfie er die hard Arsenal-fan. Han reiste og så Arsenal spille i Europa, mens han fremdeles var aktiv spiller i England.
Ja, jeg leste det en gang. Om det stemmer vet jeg ikke, men det er godt mulig.
Alle med respekt for seg selv, burde egentlig være Arsenal-fans :D

Alpha

Legg inn av Alpha »

Er ikke sånn at en drakt automatisk gjør deg til en fan da. Har selv brukt drakter fra Gud vet hvor mange klubber opp gjennom årene på fotballtreninger.

BigTonyAdams

Legg inn av BigTonyAdams »

Eldon skrev: søn jun 12, 2022 9:20 pm Tudelu gooners. Noe nytt på spissfronten? Har ikke sett noen spekulasjoner siste uka eller så.
I følge AFTV har vi lagt inn bud på Osihmen på £51 mil.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Eldon skrev: søn jun 12, 2022 9:20 pm Tudelu gooners. Noe nytt på spissfronten? Har ikke sett noen spekulasjoner siste uka eller så.
Lite nytt, men oddsen på Jesus har gått opp. Den så veldig klar ut på bookiene, men ikke nå lengre. Mulig forhandlingene har gått i stå.

Vi har Ed og Balogun. Å kjøpe en ny spiss "could kill their career". Martinelli blir nok omskolert og det blir "like a new signing".

Wellé

Legg inn av Wellé »

BigTonyAdams skrev: man jun 13, 2022 1:43 pm
Eldon skrev: søn jun 12, 2022 9:20 pm Tudelu gooners. Noe nytt på spissfronten? Har ikke sett noen spekulasjoner siste uka eller så.
I følge AFTV har vi lagt inn bud på Osihmen på £51 mil.
Er det en kilde i det hele tatt? Jeg har sett at de har kommet med noen rykter i tidligere vinduer også, men alltid bare tenkt at det er for å få oppmerksomhet.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Enzino skrev: man jun 13, 2022 1:43 pm
Eldon skrev: søn jun 12, 2022 9:20 pm Tudelu gooners. Noe nytt på spissfronten? Har ikke sett noen spekulasjoner siste uka eller så.
Lite nytt, men oddsen på Jesus har gått opp. Den så veldig klar ut på bookiene, men ikke nå lengre. Mulig forhandlingene har gått i stå.

Vi har Ed og Balogun. Å kjøpe en ny spiss "could kill their career". Martinelli blir nok omskolert og det blir "like a new signing".
Evt så er det fordi det har vært litt stille, noe som ikke er så rart siden han har vært på landslagsoppdrag. Tipper den går i orden innen den neste mnd.

Den eneste reelle konkurrenten tror jeg er Chelsea, og de tror jeg ikke henter en ny spiss før Lukaku er offloadet, og det skjer nok ikke med det første. Inter kommer nok til å sitte på gjerdet så lenge som mulig for å presse ned prisen.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Wellé skrev: man jun 13, 2022 1:47 pm
Enzino skrev: man jun 13, 2022 1:43 pm
Eldon skrev: søn jun 12, 2022 9:20 pm Tudelu gooners. Noe nytt på spissfronten? Har ikke sett noen spekulasjoner siste uka eller så.
Lite nytt, men oddsen på Jesus har gått opp. Den så veldig klar ut på bookiene, men ikke nå lengre. Mulig forhandlingene har gått i stå.

Vi har Ed og Balogun. Å kjøpe en ny spiss "could kill their career". Martinelli blir nok omskolert og det blir "like a new signing".
Evt så er det fordi det har vært litt stille, noe som ikke er så rart siden han har vært på landslagsoppdrag. Tipper den går i orden innen den neste mnd.

Den eneste reelle konkurrenten tror jeg er Chelsea, og de tror jeg ikke henter en ny spiss før Lukaku er offloadet, og det skjer nok ikke med det første. Inter kommer nok til å sitte på gjerdet så lenge som mulig for å presse ned prisen.
De som tilbyr odds på at han blir i City, er ca. even med at han går til Arsenal akkurat nå.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Enzino skrev: man jun 13, 2022 1:48 pm
Wellé skrev: man jun 13, 2022 1:47 pm
Enzino skrev: man jun 13, 2022 1:43 pm

Lite nytt, men oddsen på Jesus har gått opp. Den så veldig klar ut på bookiene, men ikke nå lengre. Mulig forhandlingene har gått i stå.

Vi har Ed og Balogun. Å kjøpe en ny spiss "could kill their career". Martinelli blir nok omskolert og det blir "like a new signing".
Evt så er det fordi det har vært litt stille, noe som ikke er så rart siden han har vært på landslagsoppdrag. Tipper den går i orden innen den neste mnd.

Den eneste reelle konkurrenten tror jeg er Chelsea, og de tror jeg ikke henter en ny spiss før Lukaku er offloadet, og det skjer nok ikke med det første. Inter kommer nok til å sitte på gjerdet så lenge som mulig for å presse ned prisen.
De som tilbyr odds på at han blir i City, er ca. even med at han går til Arsenal akkurat nå.
Jeg er jo som tidligere nevnt ingen oddser så mulig jeg misforstår deg her. Mener du at de har samme sannsynlighet for at han blir i City som at han drar til Arsenal? Jeg tror det er pretty much garantert at han drar med mindre City bestemmer seg for å låne ut han andre nye spissen Alvarez. Jeg tror uansett at Jesus kommer til å pushe hardt for å dra for å være "sikret" fast spilletid før VM. Det er som kjent veldig stort for brasser.

Ref Martinelli så syns jeg han er et greit rotasjonsalternativ på topp. Jeg syns han gjorde en forholdsvis god jobb i de sluttminuttene han fikk på tampen av kamper mot slutten av sesongen. Han mangler litt på bevegelsesmønsteret, men han jobber på alt og de andre ferdighetene er det ikke mye å si på.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Wellé skrev: man jun 13, 2022 2:02 pm
Jeg er jo som tidligere nevnt ingen oddser så mulig jeg misforstår deg her. Mener du at de har samme sannsynlighet for at han blir i City som at han drar til Arsenal? Jeg tror det er pretty much garantert at han drar med mindre City bestemmer seg for å låne ut han andre nye spissen Alvarez. Jeg tror uansett at Jesus kommer til å pushe hardt for å dra for å være "sikret" fast spilletid før VM. Det er som kjent veldig stort for brasser.

Ref Martinelli så syns jeg han er et greit rotasjonsalternativ på topp. Jeg syns han gjorde en forholdsvis god jobb i de sluttminuttene han fikk på tampen av kamper mot slutten av sesongen. Han mangler litt på bevegelsesmønsteret, men han jobber på alt og de andre ferdighetene er det ikke mye å si på.

Unibet har 2-1 for at han blir i City og 20-19 for at han kommer til Arsenal. Det var jeg som blingset i stad da jeg så på oddsen. Trodde den var ca. lik. Men altså vurderer de det som litt under 50% at han kommer til Arsenal og ca. 30% at han blir i City. De har merkelig nok ikke odds på Chelsea, men de andre står i 4-1 altså litt under 20% sannsynlighet.

https://www.oddschecker.com/football/fo ... fer-window

BigTonyAdams

Legg inn av BigTonyAdams »

Wellé skrev: man jun 13, 2022 1:45 pm
BigTonyAdams skrev: man jun 13, 2022 1:43 pm
Eldon skrev: søn jun 12, 2022 9:20 pm Tudelu gooners. Noe nytt på spissfronten? Har ikke sett noen spekulasjoner siste uka eller så.
I følge AFTV har vi lagt inn bud på Osihmen på £51 mil.
Er det en kilde i det hele tatt? Jeg har sett at de har kommet med noen rykter i tidligere vinduer også, men alltid bare tenkt at det er for å få oppmerksomhet.
De pleier å refere til noen, jeg smugtittet bare litt på jobb, fikk det ikke med meg da.
Uansett altfor lav sum.

BigTonyAdams

Legg inn av BigTonyAdams »


Joggesko_Kalle

Legg inn av Joggesko_Kalle »

Scoring 4 goals in 41 appearances for Sao Paolo is a joke from a forward, this must be just any ordinary forward player but doesn't seem to have anything special

DennisB

Legg inn av DennisB »

Joggesko_Kalle skrev: tir jun 14, 2022 9:53 am Scoring 4 goals in 41 appearances for Sao Paolo is a joke from a forward, this must be just any ordinary forward player but doesn't seem to have anything special
Når det gjelder Marquinhos, så er nok det en sånn signering som man nesten må gamble og treffe på, om Arsenal skal ta steg framover. Vi kan ikke konkurrere med spillerne de beste lagene henter for tiden (vel, kanskje med Jesus), så Arsenal må gjøre smarte kjøp og valg, og håpe at et par av disse slår til hos oss.

Under Wenger så vi flere slike "smarte", billige kjøp, som noen ganger ble en skuffelse, andre ganger en suksess. Siden vi står utenfor CL enda en sesong, så blir vi nok mer avhengig av å treffe på overgangene våre blant de billigere spillerne, skal vi konkurrere med lagene i toppen.

Er ganske ambivalent til denne brassen, men håper selvsagt han lykkes.

Er ikke spesielt gira på Tielemans heller, så det er sagt. Men Jesus, ja. Det eneste ankepunktet er at spisskrisen vår neppe er løst med Jesus, og da må man nesten spørre, har vi råd til enda en spiller der framme da? Eller skal vi lene oss en del på Nketiah i en sesong til?

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Arsenal and Tottenham are both interested in signing Raphinha from Leeds this transfer window. https://t.co/PLZ7mPVSOx

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »

Da har overgangen for Torreira til Fiorentina kollapset pga klubben ikke var villig til å betale de 15m€ Arsenal krevde og som også var den summen de to klubbene ble enige om da de forhandlet låneavtalen forrige sommer.
Torreira har vel nå også bare ett år igjen av kontrakten sin hos oss. Blir spennende å se om vi får solgt han i sommer, jeg håper iallefall ikke at vi låner han ut igjen, da foretrekker jeg heller at han råtner på u23 laget i et år.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

🚨 Arsenal have started to move with more intensity for Raphinha in the last few days. Reports, @tjuanmarti. https://t.co/krIU1NaB1c

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Scamacca ryktes vel inn?

MentalM

Legg inn av MentalM »

Jokkemedkniven skrev: tir jun 14, 2022 10:20 pm Da har overgangen for Torreira til Fiorentina kollapset pga klubben ikke var villig til å betale de 15m€ Arsenal krevde og som også var den summen de to klubbene ble enige om da de forhandlet låneavtalen forrige sommer.
Torreira har vel nå også bare ett år igjen av kontrakten sin hos oss. Blir spennende å se om vi får solgt han i sommer, jeg håper iallefall ikke at vi låner han ut igjen, da foretrekker jeg heller at han råtner på u23 laget i et år.
Er det ikke bedre å låne ut for å slippe å betale lønn evt?

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Positivt overrasket over å komme inn her og se at det ikke er panikk over at Tottenham henter Bissouma. Ja, spilleren hadde styrket oss, men han har jo også en voldtektssak hengende over seg.
Perisic styrker dem vel også på kort sikt.

Men overgangsvinduet har ikke åpnet enda.

Jeg ser ikke at Spurs er en konkurrent for Raphinha, siden de har Son, Kulusevski og Perisic, men man vet aldri. Klarer Barca å hoste opp penger havner han nok der.

Men skulle vi endt opp med Raphinha, Jesus og Tielemans, så må vi være ekstremt fornøyde?

------------------------------------Ramsdale------------------------------
Tomiyasu---------White-------------Gabriel-----------Tierney
------------------------Partey------------Tielemans-------------------
Raphinha-------------------Ødegaard-------------------------Saka
----------------------------------Jesus---------------------------------------

-------------------------------------Turner-----------------------------------
Cedric-------------Holding-------------Saliba-----------Tavares
------------------------Elneny-------------Xhaka------------------------
ESR------------------------------Lokonga----------------Martinelli
----------------------------------Nketiah------------------------------------

Selv reservene er da solide, kanskje med unntak av kreativ midtbane og backene.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Vike4 skrev: tir jun 14, 2022 10:57 pm 🚨 Arsenal have started to move with more intensity for Raphinha in the last few days. Reports, @tjuanmarti. https://t.co/krIU1NaB1c
Saka-erstatter?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»