Influencer krenket av Nicolay Ramm

Svar
Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2074

Re: Influencer krenket av Nicolay Ramm

Legg inn av JODDEMM »

Er der noen som har fått berget disse episodene før de forsvant mon tro- slik at de kan publiseres på nytt?

Prøvde (forgjeves selvsagt :roll: ) å få åpnet en bufret versjon av disse sidene, samt å gjette meg frem til den rette url-linken: men det ser dårlig ut!

Ikke at dette nødvendigvis er tidenes humor-innslag: men hadde vært så artig å spadd det opp igjen og sagt at: Her er det! :mrgreen:...

...for helt seriøst: det skal IKKE være sånn at vi her i Norge sensurerer tv-innslag, musikk, litteratur osv. fordi enkelte støtes av det!

kibby

Legg inn av kibby »

Fredrik Solvang går ut på Insta, og støtter Ramm.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1464

Legg inn av 4pLaY »

SlimWhitman skrev: tir jul 27, 2021 8:46 pm Jeg savner GARDSDATTRA i tråder som dette her.
Hun er på vei, jeg har prøvd å hjelpe henne til å lage en konto, kommer muligens på torsdag.

Burgerbjørn

Legg inn av Burgerbjørn »

At Jenny Huse (!) skal få sette dagsorden og diktere hva statskanalen skal få vise er direkte pinlig.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

kibby skrev: tir jul 27, 2021 11:49 pm Fredrik Solvang går ut på Insta, og støtter Ramm.
Har ikke han slettet sosiale medier?

kibby

Legg inn av kibby »

kytec skrev: tir jul 27, 2021 11:57 pm
kibby skrev: tir jul 27, 2021 11:49 pm Fredrik Solvang går ut på Insta, og støtter Ramm.
Har ikke han slettet sosiale medier?
Nei, han bare postet ikke noe på en stund.

Syttenhundretallet

Legg inn av Syttenhundretallet »

Det er en farlig vei å gå.
Tenk hvis noen sa at de ble krenket av å se ikke-etniske-nordmenn gå med bunad?

Min svigerinne er asiat, mine nieser og nevøer er halvt asiatere.
Og ikke minst, min fantastiske svigersønn er asiat, og dermed er mitt skjønne barnebarn halvt asiat.
Ingen av disse er på noen måte krenket.
Sist redigert av Syttenhundretallet den ons jul 28, 2021 12:09 am, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Hva om rammen hadde på afro og black face og slo seg på brystet mens han sa ugga bugga, er det verre eller det samma?
Hidden Content
This board requires you to be registered and logged-in to view hidden content.

Syttenhundretallet

Legg inn av Syttenhundretallet »

kytec skrev: ons jul 28, 2021 12:08 am Hva om rammen hadde på afro og black face og slo seg på brystet mens han sa ugga bugga, er det verre eller det samma?
Hidden Content
This board requires you to be registered and logged-in to view hidden content.

Hvorfor står det hidden content for members only?

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Hidden Content
This board requires you to be registered and logged-in to view hidden content.
Syttenhundretallet skrev: ons jul 28, 2021 12:10 am
kytec skrev: ons jul 28, 2021 12:08 am Hva om rammen hadde på afro og black face og slo seg på brystet mens han sa ugga bugga, er det verre eller det samma?
Hidden Content
This board requires you to be registered and logged-in to view hidden content.

Hvorfor står det hidden content for members only?
Det er bare en måte å hindre gjester eller spioner om du vil å lese innhold.
Mest på gøy egentlig, trykk på hengelåsen over dialogboksen.
Hidden Content
This board requires you to be registered and logged-in to view hidden content.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Hidden Content
This board requires you to be registered and logged-in to view hidden content.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Solvgutt1 skrev: ons jul 28, 2021 12:20 am
Hidden Content
This board requires you to be registered and logged-in to view hidden content.
Hidden Content
This board requires you to be registered and logged-in to view hidden content.

Mr. A

Legg inn av Mr. A »

Tror denne influenseren hadde satt hjertet i halsen om hun faktisk hadde tatt en titt på japansk TV og sett hva de slipper unna med å vise i gården.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Burgerbjørn skrev: tir jul 27, 2021 11:55 pm At Jenny Huse (!) skal få sette dagsorden og diktere hva statskanalen skal få vise er direkte pinlig.
Tenkte det samme her. Av alle influencere som finnes, så lar NRK seg påvirke at dette takraset.......

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

Syttenhundretallet skrev: ons jul 28, 2021 12:03 am Det er en farlig vei å gå.
Tenk hvis noen sa at de ble krenket av å se ikke-etniske-nordmenn gå med bunad?

Min svigerinne er asiat, mine nieser og nevøer er halvt asiatere.
Og ikke minst, min fantastiske svigersønn er asiat, og dermed er mitt skjønne barnebarn halvt asiat.
Ingen av disse er på noen måte krenket.


Treffer humoren, så er det ikke støtende. Min kone og hennes venninner lo godt av parodien til Valen.
Men har ikke jeg sett Ramm sine innslag og jeg finner han heller ikke så morsom.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Stopp samfunnet, jeg vil av.

Pernille

Legg inn av Pernille »

Tja... Det er jo en viss logikk i dette. Når kulturell appropriering, blackfacing og karikering av enkelte minoritetsgrupper i dag oppfattes som krenkende og også langt på vei har blitt "sosialt forbudt" så følger det jo på et vis at også andre minoritetsgrupper ønsker å få være med på denne krenkefesten.

Det er dette som er så berikende med multikultur.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Uavhengig av om man faller ned på om dette er riktig eller ikke så er det kult å se det jeg antar er voksne mennesker slenge dritt om utseendet til en ung jente. Kule folk.

Syttenhundretallet

Legg inn av Syttenhundretallet »

silkyglenjohnson skrev: ons jul 28, 2021 1:37 pm Uavhengig av om man faller ned på om dette er riktig eller ikke så er det kult å se det jeg antar er voksne mennesker slenge dritt om utseendet til en ung jente. Kule folk.

Hun er voksen, og har selv valgt å operere seg til å se ut som en deformert klovn.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Syttenhundretallet skrev: ons jul 28, 2021 3:27 pm
silkyglenjohnson skrev: ons jul 28, 2021 1:37 pm Uavhengig av om man faller ned på om dette er riktig eller ikke så er det kult å se det jeg antar er voksne mennesker slenge dritt om utseendet til en ung jente. Kule folk.

Hun er voksen, og har selv valgt å operere seg til å se ut som en deformert klovn.
Men da så. For all del, fortsett å oppføre deg som den kule kisen du er.

Syttenhundretallet

Legg inn av Syttenhundretallet »

silkyglenjohnson skrev: ons jul 28, 2021 4:13 pm
Syttenhundretallet skrev: ons jul 28, 2021 3:27 pm
silkyglenjohnson skrev: ons jul 28, 2021 1:37 pm Uavhengig av om man faller ned på om dette er riktig eller ikke så er det kult å se det jeg antar er voksne mennesker slenge dritt om utseendet til en ung jente. Kule folk.

Hun er voksen, og har selv valgt å operere seg til å se ut som en deformert klovn.
Men da så. For all del, fortsett å oppføre deg som den kule kisen du er.
So will do.
Jeg er ingen kis da. Jeg er en gammal og feit granny.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Syttenhundretallet skrev: ons jul 28, 2021 4:20 pm
silkyglenjohnson skrev: ons jul 28, 2021 4:13 pm
Syttenhundretallet skrev: ons jul 28, 2021 3:27 pm


Hun er voksen, og har selv valgt å operere seg til å se ut som en deformert klovn.
Men da så. For all del, fortsett å oppføre deg som den kule kisen du er.
So will do.
Jeg er ingen kis da. Jeg er en gammal og feit granny.
Enda bedre.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »



Sånn apropos humor.

startelver

Legg inn av startelver »

Etter å ha sett et bilde av denne influenceren er jeg krenket over at hele ansiktet er en eneste stor plastisk kirurgi.

Tenk å ødelegge et asiatisk ansikt på denne måten.

Bilde


Syttenhundretallet

Legg inn av Syttenhundretallet »

startelver skrev: ons jul 28, 2021 4:26 pm Etter å ha sett et bilde av denne influenceren er jeg krenket over at hele ansiktet er en eneste stor plastisk kirurgi.

Tenk å ødelegge et asiatisk ansikt på denne måten.

Bilde

Det er egentlig bare trist. Hun er sikkert nydelig uten alt det, men det hjelper jo ikke når man har et selvhat som kommer innenfra. Sånn det er nå, er ansiktet hennes ødelagt.
Jeg har aldri latt speilet diktere hvordan jeg har det inni meg, og det er noe mange influensa-ere kunne lære noe av.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

startelver skrev: ons jul 28, 2021 4:26 pm Etter å ha sett et bilde av denne influenceren er jeg krenket over at hele ansiktet er en eneste stor plastisk kirurgi.

Tenk å ødelegge et asiatisk ansikt på denne måten.
Det er sånne skrekkeksempler som gjør at man får lyst til å hive seg på hylekoret, og si at den neste generasjonen allerede er tapt. Heldigvis er nok ikke de fleste unge så usikre at det gjør sånt mot seg selv.

Blir oppriktig talt ukomfortabel av å se på det bildet, på samme måte som om jeg ser på en anorektiker. Det der er ikke bra.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Tjaaah skrev: ons jul 28, 2021 4:45 pm
startelver skrev: ons jul 28, 2021 4:26 pm Etter å ha sett et bilde av denne influenceren er jeg krenket over at hele ansiktet er en eneste stor plastisk kirurgi.

Tenk å ødelegge et asiatisk ansikt på denne måten.
Det er sånne skrekkeksempler som gjør at man får lyst til å hive seg på hylekoret, og si at den neste generasjonen allerede er tapt. Heldigvis er nok ikke de fleste unge så usikre at det gjør sånt mot seg selv.

Blir oppriktig talt ukomfortabel av å se på det bildet, på samme måte som om jeg ser på en anorektiker. Det der er ikke bra.
Det er bare sminke.


Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Chromeback skrev: ons jul 28, 2021 4:50 pm
Det er bare sminke.
Ok, takk. Det så ut som alle kroppsforstyrrelsene man kunne tenke seg, i et forferdelig sammenrør. De leppe er neppe naturlige, men ellers så hun jo faktisk ut som et menneske der.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Tjaaah skrev: ons jul 28, 2021 4:53 pm
Ok, takk. Det så ut som alle kroppsforstyrrelsene man kunne tenke seg, i et forferdelig sammenrør. De leppe er neppe naturlige, men ellers så hun jo faktisk ut som et menneske der.
Det er nok helt sikkert noe fiksing der, det skal jeg ikke spekulere for mye i, men det er langt i fra så ille som startelver skulle ha det til.

Hun bruker riktignok ekstreme mengder med sminke, men det er ikke opp til meg å legge meg opp i akkurat det.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»