Skiskyttersesongen 2022/2023

Svar
Salihovic91

Re: Skiskyttersesongen 2022/2023

Legg inn av Salihovic91 »

janesaj skrev: tor jan 19, 2023 3:19 pm
Salihovic91 skrev: tor jan 19, 2023 3:17 pm Null pall på Marte. Ganske langt unna tbf
6 sekunder er da spesielt ikke langt unna.

Og veldig bra renn av Marte, som fortsetter fremgangen. Kan virkelig bli bra til VM, dette her.
Neida. Jeg som er litt irritert på ASS som skal melde at ting er klart omtrent før noenting har skjedd

janesaj

Legg inn av janesaj »

Salihovic91 skrev: tor jan 19, 2023 3:23 pm
janesaj skrev: tor jan 19, 2023 3:19 pm
Salihovic91 skrev: tor jan 19, 2023 3:17 pm Null pall på Marte. Ganske langt unna tbf
6 sekunder er da ikke spesielt langt unna.

Og veldig bra renn av Marte, som fortsetter fremgangen. Kan virkelig bli bra til VM, dette her.
Neida. Jeg som er litt irritert på ASS som skal melde at ting er klart omtrent før noenting har skjedd
Ja, han er flink til det :) Har ikke så mye imot ham som en del andre tydeligvis har, men akkurat der har han forbedringspotensial, for å si det mildt.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Nå synes jeg synd på Ida Lien altså. Så på vei opp også er det det fallet her osv. Så utrolig synd på hun. Enorm prestasjon at hun klarer 4 av 5 her på ligg med en børse man knapt ser i all snøen

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Skikkelig uheldig start på løpet til Lien

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

janesaj skrev: tor jan 19, 2023 3:26 pm
Salihovic91 skrev: tor jan 19, 2023 3:23 pm
janesaj skrev: tor jan 19, 2023 3:19 pm

6 sekunder er da ikke spesielt langt unna.

Og veldig bra renn av Marte, som fortsetter fremgangen. Kan virkelig bli bra til VM, dette her.
Neida. Jeg som er litt irritert på ASS som skal melde at ting er klart omtrent før noenting har skjedd
Ja, han er flink til det :) Har ikke så mye imot ham som en del andre tydeligvis har, men akkurat der har han forbedringspotensial, for å si det mildt.
Hadde jeg fått velge hadde jeg hatt Stoltenberg og Lunde på alle kanaler (dvs kongen av skiskyting er enorm på tv, overraskende nok)

janesaj

Legg inn av janesaj »

Salihovic91 skrev: tor jan 19, 2023 3:28 pm
janesaj skrev: tor jan 19, 2023 3:26 pm
Salihovic91 skrev: tor jan 19, 2023 3:23 pm

Neida. Jeg som er litt irritert på ASS som skal melde at ting er klart omtrent før noenting har skjedd
Ja, han er flink til det :) Har ikke så mye imot ham som en del andre tydeligvis har, men akkurat der har han forbedringspotensial, for å si det mildt.
Hadde jeg fått velge hadde jeg hatt Stoltenberg og Lunde på alle kanaler (dvs kongen av skiskyting er enorm på tv, overraskende nok)
Stoltenberg som hovedkommentator, Bjørndalen som sidekommentator/ekspert og Lunde i sin vanlige rolle på indre bane hadde vært gull.

fargerik

Legg inn av fargerik »

Salihovic91 skrev: tor jan 19, 2023 3:22 pm
fargerik skrev: tor jan 19, 2023 3:19 pm Jeg mistet litt tråden, og trakk meg ut i furtebua for å ta en røyk.
Noen går i mål, noen skyter stå mens noen ligger og kanskje noen ennå ikke har startet?
Jeg vil ikke være negativ, men dette er ikke den beste underholdningen for meg personlig.
Måtte bare......;-)
Se på andre program :)
Ja. Neste er vel dog jaktstart, og det er mer underholdning for meg personlig.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Hadde Norge bare 5stk på start idag?

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Det er litt spesielt å høre Sturla egentlig prate seg ned i forrige uke på stafett også har man Tandrevold som prater seg ned her. Da er jeg enig med kongen sjæl, man kan ikke drive å prate seg ned fordi det setter seg mentalt. Man kan skylde på diverse, men det er det mellom øra som er tettest påvirka!

Forøvrig. Skuffende langrennstider av samtlige norske foruten Marte. (Ingrid går jo 4 runder før sisterunden så ikke så uvant). Men Ragnhild som er 1.14 bak og Knotten som fortsetter å gå fryktelig på ski (langrennstid som er nesten 1.45 bak bestetid, det er ihvertfall 35-45 sekunder for sent, og man lurer på når hun egentlig skal nærme seg noe)

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Ikkje langt frå krisedag - Røiseland. Tandrevold med ein forferdig dag på ståande. Lien med eit marerittløp og Knotten og Femsteinevik leverer begge under parti, men likevel eit hakk betre ein dei to andre. Tandrevold får fort ødelagt to løp. Starter ufatteleg langt bak på jaktstarten og topp 20 vil være eit bra resultat dei.

Ellers viser Lampic fantastisk form og er faktist 1 bom under seieren. Wierer vinner på ein dag mange andre skaut seg vekk.

Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Legg inn av Xpoolman »

Hvorfor i H***ETE går det ikke an å spille av dagens renn i NRK TV ?

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Xpoolman skrev: tor jan 19, 2023 4:03 pm Hvorfor i H***ETE går det ikke an å spille av dagens renn i NRK TV ?
Gå på nrk 1 streamen og spol tilbake

CrazyHorse

Legg inn av CrazyHorse »

Xpoolman skrev: tor jan 19, 2023 4:03 pm Hvorfor i H***ETE går det ikke an å spille av dagens renn i NRK TV ?
For meg går det fint å spille av rennet via TV-guiden til NRK

Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Legg inn av Xpoolman »

Sodajr skrev: tor jan 19, 2023 4:28 pm
Xpoolman skrev: tor jan 19, 2023 4:03 pm Hvorfor i H***ETE går det ikke an å spille av dagens renn i NRK TV ?
Gå på nrk 1 streamen og spol tilbake
Ja måtte gjøre det.
Snakka med NRK, de sa at det tar "ei stund" før det som legges ut er klart for avspilling.
Men da burde de ikke lagt det ut før det er klar for avspilling.....

tartaglia2

Legg inn av tartaglia2 »

Xpoolman skrev: tor jan 19, 2023 4:48 pm Ja måtte gjøre det.
Snakka med NRK, de sa at det tar "ei stund" før det som legges ut er klart for avspilling.
Men da burde de ikke lagt det ut før det er klar for avspilling.....
Har opplevd samme problem tidligere. Setter derfor på opptak slik at jeg garantert får se rennet så fort jeg får anledning.

e-lectron

Legg inn av e-lectron »

Synd at pallen røyk, og helsvart bak Marte, men det kommer bedre dager igjen. Synes det er i overkant mye bashing av Knotten til tider. Hun er selvsagt ikke verdens beste, men det kan ikke alle våre være heller, og hun har da faktisk to individuelle pallplasser i verdenscupen de siste par sesongene, så helt håpløs er hun virkelig ikke.

janesaj

Legg inn av janesaj »

Greit at Johannes skaper litt spenning ved å bomme på liggende. Men han tåler nok én til, slik han går nå...

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Eventyrlig fart i sporet på Thingnes Bø igjen.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Men tror nok ikke han tar like mye på de neste rundene. Det blir for mye

e-lectron

Legg inn av e-lectron »

Mener å huske at Bjørndalen en gang ledet etter første skyting med strafferunde når alle hadde passert. Kan Thingnes Bø klare det samme? I så fall helt enormt.

Kenrojo

Legg inn av Kenrojo »

Løpet allerede avgjort…

janesaj

Legg inn av janesaj »

Der fjerner iallfall Johannes all tvil.

Helt spinnvilt hvilken form han er i.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Thignes Bø i egen klasse

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

"Best på denne planeten i alle fall" Hva i alle dager er det som skulle tilsi at dem driver med skiskyting andde steder?

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Johannes er så sjuk han

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Ponsi leverer! Under 20 sek på fullt hus på stående.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Skraevadottir skrev: fre jan 20, 2023 2:56 pm Ponsi leverer! Under 20 sek på fullt hus på stående.
Ja han er en som har mulighet til å slå Johannes med runde mindre, men som regel er det jo svensken som får både en og to runder mer. Fikk det tøft på slutten i dag, så hadde ikke holdt selv med feilfri skyting for Ponsi.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Der røyk topp 15 sammenlagt for Fjeld Andersen

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Svenskene fornøyd nå med Ponsilouma!

janesaj

Legg inn av janesaj »

Sodajr skrev: fre jan 20, 2023 3:10 pm Der røyk topp 15 sammenlagt for Fjeld Andersen
Jepp, blir nok enda et mesterskap som reserve på sidelinja for Filip, dessverre. Synd for hans del, ville jo gått rett inn på et hvilket som helst annet lag.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Vintersport»