Real Madrid - Man City (CL-semi)

Svar
taknina

Re: Real Madrid - Man City (CL-semi)

Legg inn av taknina »

Ohlaien skrev: tor mai 05, 2022 10:03 pm
taknina skrev: tor mai 05, 2022 7:22 pm
TheOpiate skrev: tor mai 05, 2022 6:58 pm

Det der er vel strengt tatt det mest fornuftige han har liret av seg både her og på gode gamle VGD
Hva med å begynne å vise litt ydmykhet og klasse? Men det er vel for mye forlangt eller å forvente kanskje?.
Her føler jeg det er noe å sette fingeren på, men jeg klarer ikke å finne ut hva.
Jeg forstår hvor du vil hen og mye burde en nok tenkt og kvalitetsikret som ellers i livet gjenom å tenke at er jeg nødd til å si eller skrive dette.

Har du ikke noe godt å si om noen så hold kjeft er nok på ett generellt grunnlag en veldig god leveregel som jeg nok ikke har så mye i ryggmargen nå som jeg hadde i unge år da jeg kunne bli farlig om jeg hørte noen snakket dritt om noen uten at de var der å kunne forvare seg og jeg kunne labbe til dem. Uansett relasjon og størelse.

johwi68

Legg inn av johwi68 »

markantovertak skrev: tor mai 05, 2022 7:00 pm Definitivt! Men Oasis var gull.
Du har to bokstaver rett, noe som forsåvidt er halvsant. Det skal være "Oasis er gnål"...

Hesja

Legg inn av Hesja »

Onv95 skrev: tor mai 05, 2022 10:13 pm
markantovertak skrev: tor mai 05, 2022 7:45 pm
taknina skrev: tor mai 05, 2022 7:40 pm Jeg snakket ikke til deg for der ser jo alle at det kan umulig være håp når en ser hvordan du prøver å drite ut dine medmennesker ved alle anledninger.


Ser du noen oppegående her på forumet som snakker skriver til deg uten at du har vært ute med drittpakkene din først og det er svar på de???
Jeg skjønner ikke alt du skriver, men prøver å svare allikevel.
De aller fleste driter ut seg sjøl. Det er i mitt hode greit å si ifra, så de kan bytte tøy.
Jeg har masse gode diskusjoner med folk som er smarte og oppegående, og som vil diskutere. Her inne blir jeg sett på som en enorm kapasitet, spesielt på faget fotball. Men også økonomi, psykologi, rettskrivning, humor, menneskerettigheter og ikke minst ironi.
Du? En raring med dårlig språk. Og nyttig idiot for de som tyr til sportsvasking.
For en fantastisk ydmykhet. La meg gjette, du er Liverpool-supporter?

La meg gjette en ting til, du har en drittjobb som du hater og du bor fremdeles hjemme hos din mor som lager alle måltider til deg og rer sengen din?
Helt enig,det er ikke måte på hva han lirer av seg.

Brukeravatar
SuperMoen
Innlegg: 330

Legg inn av SuperMoen »

markantovertak skrev: tor mai 05, 2022 7:00 pm
TheOpiate skrev: tor mai 05, 2022 6:58 pm
markantovertak skrev: tor mai 05, 2022 6:36 pm

Null å hente på det musikalske også, ingen er overrasket.
Det der er vel strengt tatt det mest fornuftige han har liret av seg både her og på gode gamle VGD
Definitivt! Men Oasis var gull.
Gallagher brødrene er vel City-supportere? :roll: :lol: :lol:

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Onv95 skrev: tor mai 05, 2022 10:13 pm
markantovertak skrev: tor mai 05, 2022 7:45 pm
taknina skrev: tor mai 05, 2022 7:40 pm Jeg snakket ikke til deg for der ser jo alle at det kan umulig være håp når en ser hvordan du prøver å drite ut dine medmennesker ved alle anledninger.


Ser du noen oppegående her på forumet som snakker skriver til deg uten at du har vært ute med drittpakkene din først og det er svar på de???
Jeg skjønner ikke alt du skriver, men prøver å svare allikevel.
De aller fleste driter ut seg sjøl. Det er i mitt hode greit å si ifra, så de kan bytte tøy.
Jeg har masse gode diskusjoner med folk som er smarte og oppegående, og som vil diskutere. Her inne blir jeg sett på som en enorm kapasitet, spesielt på faget fotball. Men også økonomi, psykologi, rettskrivning, humor, menneskerettigheter og ikke minst ironi.
Du? En raring med dårlig språk. Og nyttig idiot for de som tyr til sportsvasking.
For en fantastisk ydmykhet. La meg gjette, du er Liverpool-supporter?

La meg gjette en ting til, du har en drittjobb som du hater og du bor fremdeles hjemme hos din mor som lager alle måltider til deg og rer sengen din?
Alt rett!

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Hesja skrev: tor mai 05, 2022 10:25 pm
Onv95 skrev: tor mai 05, 2022 10:13 pm
markantovertak skrev: tor mai 05, 2022 7:45 pm

Jeg skjønner ikke alt du skriver, men prøver å svare allikevel.
De aller fleste driter ut seg sjøl. Det er i mitt hode greit å si ifra, så de kan bytte tøy.
Jeg har masse gode diskusjoner med folk som er smarte og oppegående, og som vil diskutere. Her inne blir jeg sett på som en enorm kapasitet, spesielt på faget fotball. Men også økonomi, psykologi, rettskrivning, humor, menneskerettigheter og ikke minst ironi.
Du? En raring med dårlig språk. Og nyttig idiot for de som tyr til sportsvasking.
For en fantastisk ydmykhet. La meg gjette, du er Liverpool-supporter?

La meg gjette en ting til, du har en drittjobb som du hater og du bor fremdeles hjemme hos din mor som lager alle måltider til deg og rer sengen din?
Helt enig,det er ikke måte på hva han lirer av seg.
Og i blodig alvor. Tenk på det!

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Moen skrev: tor mai 05, 2022 10:35 pm
markantovertak skrev: tor mai 05, 2022 7:00 pm
TheOpiate skrev: tor mai 05, 2022 6:58 pm

Det der er vel strengt tatt det mest fornuftige han har liret av seg både her og på gode gamle VGD
Definitivt! Men Oasis var gull.
Gallagher brødrene er vel City-supportere? :roll: :lol: :lol:
Og det er kanskje det peneste man kan si om dem. Men musikken de laget på høyden. Fantastisk.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

markantovertak skrev: tor mai 05, 2022 10:48 pm
Og det er kanskje det peneste man kan si om dem. Men musikken de laget på høyden. Fantastisk.
Musikken de laget på høyden er grunnen til at jeg droppet nachspiel for mange herrens år siden. Kassegitar og Oasis-schlægere er nesten like motbydelig som C*ty...

Brukeravatar
SuperMoen
Innlegg: 330

Legg inn av SuperMoen »

markantovertak skrev: tor mai 05, 2022 10:48 pm
Moen skrev: tor mai 05, 2022 10:35 pm
markantovertak skrev: tor mai 05, 2022 7:00 pm
Definitivt! Men Oasis var gull.
Gallagher brødrene er vel City-supportere? :roll: :lol: :lol:
Og det er kanskje det peneste man kan si om dem. Men musikken de laget på høyden. Fantastisk.
Det peneste? Sikker på at du mener dette?

Deila

Legg inn av Deila »

Gud bedre for en tråd

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Moen skrev: tor mai 05, 2022 11:11 pm
markantovertak skrev: tor mai 05, 2022 10:48 pm
Moen skrev: tor mai 05, 2022 10:35 pm

Gallagher brødrene er vel City-supportere? :roll: :lol: :lol:
Og det er kanskje det peneste man kan si om dem. Men musikken de laget på høyden. Fantastisk.
Det peneste? Sikker på at du mener dette?
Nei, ikke sikker. Derav kanskje.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TheOpiate skrev: tor mai 05, 2022 11:05 pm
markantovertak skrev: tor mai 05, 2022 10:48 pm
Og det er kanskje det peneste man kan si om dem. Men musikken de laget på høyden. Fantastisk.
Musikken de laget på høyden er grunnen til at jeg droppet nachspiel for mange herrens år siden. Kassegitar og Oasis-schlægere er nesten like motbydelig som C*ty...
Det var heldigvis ingen utfordring. Aldri blitt invitert på nach.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Deila skrev: tor mai 05, 2022 11:15 pm Gud bedre for en tråd
Hjelpes

SirJames

Legg inn av SirJames »

taknina skrev: tor mai 05, 2022 8:14 pm
Uten at det spiller noen større rolle så har jeg nok ett firesiffret antall bøker i mitt bibliotek og har nok lest det dobbelte.
Ikke skryt, bare fakta

Tormund

Legg inn av Tormund »

SirJames skrev: fre mai 06, 2022 1:08 am
taknina skrev: tor mai 05, 2022 8:14 pm
Uten at det spiller noen større rolle så har jeg nok ett firesiffret antall bøker i mitt bibliotek og har nok lest det dobbelte.
Ikke skryt, bare fakta
This is Sparta! lol

Yesil

Legg inn av Yesil »

taknina skrev: tor mai 05, 2022 8:14 pm
Så om en ser bort fra ofte enkle supportersjeler og de som ofte har fotballen som det livet svirrer rundt så vil jeg være så frimodig å tippe og eg understreker tippe at 95 prosent av de som hadde kjent oss begge i det daglige hadde villet holdt en knapp på min intelektuelle kapasitet over din.
Hvorfor så beskjeden, når alle vet at det er snakk om 100%? Du har jo tross alt daglige meningsutvekslinger med kjendiser. Det kan jeg aldri tenke meg at markantovertak har. Seier på KO til deg dette. Og så oser det i tillegg av skarpt intellekt.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

:lol: :lol: :lol:

taknina

Legg inn av taknina »

Yesil skrev: fre mai 06, 2022 6:51 am
taknina skrev: tor mai 05, 2022 8:14 pm
Så om en ser bort fra ofte enkle supportersjeler og de som ofte har fotballen som det livet svirrer rundt så vil jeg være så frimodig å tippe og eg understreker tippe at 95 prosent av de som hadde kjent oss begge i det daglige hadde villet holdt en knapp på min intelektuelle kapasitet over din.
Hvorfor så beskjeden, når alle vet at det er snakk om 100%? Du har jo tross alt daglige meningsutvekslinger med kjendiser. Det kan jeg aldri tenke meg at markantovertak har. Seier på KO til deg dette. Og så oser det i tillegg av skarpt intellekt.
Hvilken type lukt oser det av intellekt?. Matos ala krabbekoking og svineribbedamp som er fantastiske lukter eller mer dølle lukter?

Kjendiser vet jeg knapt hva er om du tenker på de som fyller TVruta med søppel som disse reallityprogrammene som jeg har til gode å se ett minutt på til dags dato ala Farmen.

Det går mer på kunstnere, forfattere og da selvsagt idrettsmenn uten at jeg vil kalle de kjendiser som eksempelvis Moldetreneren som jeg traff på senest igår på kyststien.

Og nå går vel dette uansett ikke på markantovertaks og andre sin bekjenskapskrets og private status men mer hans og andre sin fremtoning og attyde i det som skal være ett forum for akkurat dette du er inne på der. Meningsutvekslinger.

Yesil

Legg inn av Yesil »

taknina skrev: fre mai 06, 2022 9:48 am
Yesil skrev: fre mai 06, 2022 6:51 am
taknina skrev: tor mai 05, 2022 8:14 pm
Så om en ser bort fra ofte enkle supportersjeler og de som ofte har fotballen som det livet svirrer rundt så vil jeg være så frimodig å tippe og eg understreker tippe at 95 prosent av de som hadde kjent oss begge i det daglige hadde villet holdt en knapp på min intelektuelle kapasitet over din.
Hvorfor så beskjeden, når alle vet at det er snakk om 100%? Du har jo tross alt daglige meningsutvekslinger med kjendiser. Det kan jeg aldri tenke meg at markantovertak har. Seier på KO til deg dette. Og så oser det i tillegg av skarpt intellekt.
Hvilken type lukt oser det av intellekt?. Matos ala krabbekoking og svineribbedamp som er fantastiske lukter eller mer dølle lukter?

Kjendiser vet jeg knapt hva er om du tenker på 1. de som fyller TVruta med søppel som disse reallityprogrammene som jeg har til gode å se ett minutt på til dags dato ala Farmen.

Det går mer på kunstnere, forfattere og da selvsagt idrettsmenn uten at jeg vil kalle de kjendiser som 2. eksempelvis Moldetreneren som jeg traff på senest igår på kyststien.

Og nå går vel dette uansett ikke på markantovertaks og andre sin bekjenskapskrets og private status 3. men mer hans og andre sin fremtoning og attyde i det som skal være ett forum for akkurat dette du er inne på der. Meningsutvekslinger.
1. Hvordan vet du at det er søppel, dersom du aldri har sett ett eneste minutt av det?

2. Du minner bare mer og mer om Jan Skrotnes.

3. Absolutt sinnsyk påstand fra en som nesten utelukkende sprer møkk retning andre debattanter og samtidig virker ganske desperat etter å overbevise andre om hvor praktfull og kunnskapsrik du selv er.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

taknina skrev: fre mai 06, 2022 9:48 am
Yesil skrev: fre mai 06, 2022 6:51 am
taknina skrev: tor mai 05, 2022 8:14 pm
Så om en ser bort fra ofte enkle supportersjeler og de som ofte har fotballen som det livet svirrer rundt så vil jeg være så frimodig å tippe og eg understreker tippe at 95 prosent av de som hadde kjent oss begge i det daglige hadde villet holdt en knapp på min intelektuelle kapasitet over din.
Hvorfor så beskjeden, når alle vet at det er snakk om 100%? Du har jo tross alt daglige meningsutvekslinger med kjendiser. Det kan jeg aldri tenke meg at markantovertak har. Seier på KO til deg dette. Og så oser det i tillegg av skarpt intellekt.
Hvilken type lukt oser det av intellekt?. Matos ala krabbekoking og svineribbedamp som er fantastiske lukter eller mer dølle lukter?

Kjendiser vet jeg knapt hva er om du tenker på de som fyller TVruta med søppel som disse reallityprogrammene som jeg har til gode å se ett minutt på til dags dato ala Farmen.

Det går mer på kunstnere, forfattere og da selvsagt idrettsmenn uten at jeg vil kalle de kjendiser som eksempelvis Moldetreneren som jeg traff på senest igår på kyststien.


Og nå går vel dette uansett ikke på markantovertaks og andre sin bekjenskapskrets og private status men mer hans og andre sin fremtoning og attyde i det som skal være ett forum for akkurat dette du er inne på der. Meningsutvekslinger.
Har du møtt moldetreneren på kyststien!?

taknina

Legg inn av taknina »

SirJames skrev: fre mai 06, 2022 1:08 am
taknina skrev: tor mai 05, 2022 8:14 pm
Uten at det spiller noen større rolle så har jeg nok ett firesiffret antall bøker i mitt bibliotek og har nok lest det dobbelte.
Ikke skryt, bare fakta
Mye av problemet med dagens samfunn er jo at en orginal eller en raring som markant bruker som betegnelse ikke blir sett på som ett hedersmerke men som noe negativt.

Mens de som følger flokken og er livredd for å bli forkastet av samme er the in people. Dette er selvsagt helt meningsløst for som alle vet så kommer den som følger flokken aldri lenger enn flokken.

Hva får folk med seg av verden naturen rundt oss og alt liv og rørsle om d e må sette seg i en bil om de skal noen hundre meter avgårde for eksempel. Jeg kjører ikke bil. Hva skal en med det for de som har alt noen kilometer eller kortere fra huset sitt?

Når en først har gått i fella og vendt seg på ting så er det omtrent umulig å snu igjen og dette må en selvsagt ha i bakhodet uansett hva en venner seg til å bruke som daglige hjelpemiddel.

Som jeg har skrevet tidligere så liker jeg programmet der ingen skulle tru at nokon kunne bu men i motsetning til de som ser det og kunne aldri tenkt seg det så kan jeg ikke se det for da renner tårene så alt blir defust fordi jeg selv ikke har valgt å leve på den måten av bekvemmelighetshensyn.

For vi mennesker som andre dyr er tross alt konstruert for å bo eller rettere sove i huler å bruke dagen på å springe etter villsvin å andre smågnagere å dunke den i haue med klubba vår.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

taknina skrev: fre mai 06, 2022 11:27 am
SirJames skrev: fre mai 06, 2022 1:08 am
taknina skrev: tor mai 05, 2022 8:14 pm
Uten at det spiller noen større rolle så har jeg nok ett firesiffret antall bøker i mitt bibliotek og har nok lest det dobbelte.
Ikke skryt, bare fakta
Mye av problemet med dagens samfunn er jo at en orginal eller en raring som markant bruker som betegnelse ikke blir sett på som ett hedersmerke men som noe negativt.

Mens de som følger flokken og er livredd for å bli forkastet av samme er the in people. Dette er selvsagt helt meningsløst for som alle vet så kommer den som følger flokken aldri lenger enn flokken.

Hva får folk med seg av verden naturen rundt oss og alt liv og rørsle om d e må sette seg i en bil om de skal noen hundre meter avgårde for eksempel. Jeg kjører ikke bil. Hva skal en med det for de som har alt noen kilometer eller kortere fra huset sitt?

Når en først har gått i fella og vendt seg på ting så er det omtrent umulig å snu igjen og dette må en selvsagt ha i bakhodet uansett hva en venner seg til å bruke som daglige hjelpemiddel.

Som jeg har skrevet tidligere så liker jeg programmet der ingen skulle tru at nokon kunne bu men i motsetning til de som ser det og kunne aldri tenkt seg det så kan jeg ikke se det for da renner tårene så alt blir defust fordi jeg selv ikke har valgt å leve på den måten av bekvemmelighetshensyn.

For vi mennesker som andre dyr er tross alt konstruert for å bo eller rettere sove i huler å bruke dagen på å springe etter villsvin å andre smågnagere å dunke den i haue med klubba vår.
Jeg tror du bør gå for blogg.

taknina

Legg inn av taknina »

markantovertak skrev: fre mai 06, 2022 11:21 am
taknina skrev: fre mai 06, 2022 9:48 am
Yesil skrev: fre mai 06, 2022 6:51 am
Hvorfor så beskjeden, når alle vet at det er snakk om 100%? Du har jo tross alt daglige meningsutvekslinger med kjendiser. Det kan jeg aldri tenke meg at markantovertak har. Seier på KO til deg dette. Og så oser det i tillegg av skarpt intellekt.
Hvilken type lukt oser det av intellekt?. Matos ala krabbekoking og svineribbedamp som er fantastiske lukter eller mer dølle lukter?

Kjendiser vet jeg knapt hva er om du tenker på de som fyller TVruta med søppel som disse reallityprogrammene som jeg har til gode å se ett minutt på til dags dato ala Farmen.

Det går mer på kunstnere, forfattere og da selvsagt idrettsmenn uten at jeg vil kalle de kjendiser som eksempelvis Moldetreneren som jeg traff på senest igår på kyststien.


Og nå går vel dette uansett ikke på markantovertaks og andre sin bekjenskapskrets og private status men mer hans og andre sin fremtoning og attyde i det som skal være ett forum for akkurat dette du er inne på der. Meningsutvekslinger.
Har du møtt moldetreneren på kyststien!?
Ja men det var dagen før og ikke igår når jeg tenker meg om. Vi er naboer. Fikk snakket litt om hvor imponert eller iallefall overasket over hvor lave skuldre de klarte å holde etter å ha tatt ledelsen mot Bodø å bare spilte rundt dem å spilte ut tiden i motsetning til City som jeg såg etter at jeg kom hjem som hadde de stiveste skuldrene jeg har sett etter å ha scoret å måket ball i hytt og pine.

Helt på slutten der så ropte vel keeper på at han fanget ballen i fast grep en ball som kom trillende inn og en som rett foran hendene hans bare måket den til innkast på motsatt side fordi han vel følte han hadde mann i ryggen.

Ett innkast som vel førte til innlegg etterhvert og 2-1 målet om jeg ikke husker feil.

City skal vel normalt være bortimot best på akkurat dette med å bare flytte ball og konstruere ett og annet frispark å la tida renne ut i motsetning til Molde?

Hva er dine betraktninger om dette om du såg kampen, kampene eller situasjonene eventuellt i etterkant?

Number4

Legg inn av Number4 »

Hvorfor var de nedre feltene dekket over på langsiden av Bernabeu på onsdag?

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

taknina skrev: fre mai 06, 2022 11:45 am
markantovertak skrev: fre mai 06, 2022 11:21 am
taknina skrev: fre mai 06, 2022 9:48 am

Hvilken type lukt oser det av intellekt?. Matos ala krabbekoking og svineribbedamp som er fantastiske lukter eller mer dølle lukter?

Kjendiser vet jeg knapt hva er om du tenker på de som fyller TVruta med søppel som disse reallityprogrammene som jeg har til gode å se ett minutt på til dags dato ala Farmen.

Det går mer på kunstnere, forfattere og da selvsagt idrettsmenn uten at jeg vil kalle de kjendiser som eksempelvis Moldetreneren som jeg traff på senest igår på kyststien.


Og nå går vel dette uansett ikke på markantovertaks og andre sin bekjenskapskrets og private status men mer hans og andre sin fremtoning og attyde i det som skal være ett forum for akkurat dette du er inne på der. Meningsutvekslinger.
Har du møtt moldetreneren på kyststien!?
Ja men det var dagen før og ikke igår når jeg tenker meg om. Vi er naboer. Fikk snakket litt om hvor imponert eller iallefall overasket over hvor lave skuldre de klarte å holde etter å ha tatt ledelsen mot Bodø å bare spilte rundt dem å spilte ut tiden i motsetning til City som jeg såg etter at jeg kom hjem som hadde de stiveste skuldrene jeg har sett etter å ha scoret å måket ball i hytt og pine.

Helt på slutten der så ropte vel keeper på at han fanget ballen i fast grep en ball som kom trillende inn og en som rett foran hendene hans bare måket den til innkast på motsatt side fordi han vel følte han hadde mann i ryggen.

Ett innkast som vel førte til innlegg etterhvert og 2-1 målet om jeg ikke husker feil.

City skal vel normalt være bortimot best på akkurat dette med å bare flytte ball og konstruere ett og annet frispark å la tida renne ut i motsetning til Molde?

Hva er dine betraktninger om dette om du såg kampen, kampene eller situasjonene eventuellt i etterkant?
Jeg har null interesse av å diskutere fotballen til City. Den er tuftet på menneskerettighetsbrudd og juks. Og det ville føles som å være en del av sportsvaskingen.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Number4 skrev: fre mai 06, 2022 11:47 am Hvorfor var de nedre feltene dekket over på langsiden av Bernabeu på onsdag?
Tror det er fordi de ikke er klare/godkjente for bruk enda.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Number4 skrev: fre mai 06, 2022 11:47 am Hvorfor var de nedre feltene dekket over på langsiden av Bernabeu på onsdag?
City klaget til UEFA og fikk medhold at det ville gi et konkurransefortrinn for Real om de kunne fylle stadion når de ikke klarer det selv. Løsningen var å stenge av de nedre feltene på langsiden.

Hesja

Legg inn av Hesja »

markantovertak skrev: tor mai 05, 2022 10:47 pm
Hesja skrev: tor mai 05, 2022 10:25 pm
Onv95 skrev: tor mai 05, 2022 10:13 pm

For en fantastisk ydmykhet. La meg gjette, du er Liverpool-supporter?

La meg gjette en ting til, du har en drittjobb som du hater og du bor fremdeles hjemme hos din mor som lager alle måltider til deg og rer sengen din?
Helt enig,det er ikke måte på hva han lirer av seg.
Og i blodig alvor. Tenk på det!
Nå tenkte jeg på utskjellinga.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Hesja skrev: fre mai 06, 2022 1:28 pm
markantovertak skrev: tor mai 05, 2022 10:47 pm
Hesja skrev: tor mai 05, 2022 10:25 pm

Helt enig,det er ikke måte på hva han lirer av seg.
Og i blodig alvor. Tenk på det!
Nå tenkte jeg på utskjellinga.
Jeg tåler den utskjellinga. Ta det helt med ro.

taknina

Legg inn av taknina »

Begynner å lure litt på om ikke dette var gjort med vilje fra Pep og gutta si side, for ingen in their right mind vil vel reise til Paris frivillig om det er mulig å unngå det.

Ser det diskuteres kampbilettpriser og hotellpriser i Paris i en annen tråd men ville noen frivillig reist til Paris om de fikk dette beløpet opp i handa ganger med ti pluss gratis hotell og billett?

Det kan jeg aldri tenke meg om en ikke da selv er en like overlegen drittsekk og ovenfra og ned selv som disse franskmennene like alle sammen som jeg har møtt på på flyplassen CDG i Paris før jeg sluttet å reise den veien at any cost.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»