Viaplays Premier League-satsing fra 2022/23

Svar
Mysterio19

Viaplays Premier League-satsing fra 2022/23

Legg inn av Mysterio19 »

649 blanke norske per måned. Vel bekomne.

https://presse.nentgroup.no/post/viapla ... ier-league

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Det er det jo verdt for å høre Fjøra intervjue fra indre bane og Stokke kommentere fotball!

TWU

Legg inn av TWU »

Om ikke annet er det vel full sportspakke innbakt i den prisen?

Er ikke villig å betale en krone for premier League selv, men anerkjenner at det koster penger for å få det med seg..

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Tjah... det koster å være glad i sport...

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »

TerryMcDermott skrev: tor mai 05, 2022 1:36 pm --- Det er det jo verdt for å høre Fjøra intervjue fra indre bane og Stokke kommentere fotball!
Tenker det samme. Nesten så jeg hiver på litt ekstra i ren støtte.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

TerryMcDermott skrev: tor mai 05, 2022 1:36 pm --- Det er det jo verdt for å høre Fjøra intervjue fra indre bane og Stokke kommentere fotball!
Stokke skal vel ikke kommentere?!? :(

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

TWU skrev: tor mai 05, 2022 1:38 pm Om ikke annet er det vel full sportspakke innbakt i den prisen?

Er ikke villig å betale en krone for premier League selv, men anerkjenner at det koster penger for å få det med seg..
Alt av sport er i medium pakka. Om du vil ha premier league I TILLEGG er det 649 kr

For kundene som kjøper Premier League gjennom én av våre samarbeidende TV-distributører vil de i tillegg til disse fem Premier League-kanalene også få fire V sport-kanaler samt Viaplay Film & Serier inkludert i sin pakke. Vår anbefalte månedspris er også her kr. 649, men endelig pris ut til sluttkundene er det imidlertid den enkelte TV-distributør som bestemmer», heter det i en pressemelding.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/z7Kxz ... aa-viaplay
Sist redigert av Mr.Meep den tor mai 05, 2022 1:43 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Eldon skrev: tor mai 05, 2022 1:40 pm
TerryMcDermott skrev: tor mai 05, 2022 1:36 pm --- Det er det jo verdt for å høre Fjøra intervjue fra indre bane og Stokke kommentere fotball!
Stokke skal vel ikke kommentere?!? :(
NENT Groups Premier League-team er ikke ferdig sammensatt, men det er klart at Kasper Wikestad (kommentator), Roar Stokke (kommentator), Gunnhild Toldnes (programleder), Ørjan Bjørnstad (programleder), Jonas Berg-Johnsen (reporter), Jan Åge Fjørtoft (ekspert) og Lars Tjærnås (ekspert) skal bidra.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Sa opp Viaplay pakken jeg hadde fra før av nå. 649 er altfor dyrt, da holder jeg meg helt unna dem i protest.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Mr.Meep skrev: tor mai 05, 2022 1:41 pmNENT Groups Premier League-team er ikke ferdig sammensatt, men det er klart at Kasper Wikestad (kommentator), Roar Stokke (kommentator), Gunnhild Toldnes (programleder), Ørjan Bjørnstad (programleder), Jonas Berg-Johnsen (reporter), Jan Åge Fjørtoft (ekspert) og Lars Tjærnås (ekspert) skal bidra.
Herre min hatt. Får håpe han ikke skal kommentere pool i alle fall.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

MentalM skrev: tor mai 05, 2022 1:42 pm Sa opp Viaplay pakken jeg hadde fra før av nå. 649 er altfor dyrt, da holder jeg meg helt unna dem i protest.
Du bytter til Villaplay?



(Jeg tar selvkritikk)

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Eldon skrev: tor mai 05, 2022 1:43 pm
Mr.Meep skrev: tor mai 05, 2022 1:41 pmNENT Groups Premier League-team er ikke ferdig sammensatt, men det er klart at Kasper Wikestad (kommentator), Roar Stokke (kommentator), Gunnhild Toldnes (programleder), Ørjan Bjørnstad (programleder), Jonas Berg-Johnsen (reporter), Jan Åge Fjørtoft (ekspert) og Lars Tjærnås (ekspert) skal bidra.
Herre min hatt. Får håpe han ikke skal kommentere pool i alle fall.
Sjååå hain deerr Salaaah

Bergensmann

Legg inn av Bergensmann »

Er veldig positiv til at Viaplay får rettighetene. Når det kommer til prisen er den ganske stiv, men for min del kommer jeg til å gladlig betale ettersom jeg også ser alt av F1 og UFC.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Det blir nok IPTV den sesongen også ja

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Mr.Meep skrev: tor mai 05, 2022 1:44 pm Sjååå hain deerr Salaaah
Nakkehårene reiser seg.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Hent inn Christian Mikkelsen og ta 350 kr mnd i stedet

b0lle

Legg inn av b0lle »

Kanskje man får noen % i avslag om man betaler for et helt år?

Jugendstil

Legg inn av Jugendstil »

Nå koster vel PL på TV2 699 i måneden før.
Billigere nå siste måneden.
Så 649 er 50 billigere med at man også har f1 og andre sporter.
En ting også med viaplay er at man kan se sendingen med 2 forskjellige pcer, telefoner osv. Det kan man ikke på tv2.
Så la oss si du er ute å reiser og en i hjemmet vil se pl også så kan da begge se på samme bruker.
Så total pakken er mye bedre i mine øyne.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Mr.Meep skrev: tor mai 05, 2022 1:41 pm
Eldon skrev: tor mai 05, 2022 1:40 pm
TerryMcDermott skrev: tor mai 05, 2022 1:36 pm --- Det er det jo verdt for å høre Fjøra intervjue fra indre bane og Stokke kommentere fotball!
Stokke skal vel ikke kommentere?!? :(
NENT Groups Premier League-team er ikke ferdig sammensatt, men det er klart at Kasper Wikestad (kommentator), Roar Stokke (kommentator), Gunnhild Toldnes (programleder), Ørjan Bjørnstad (programleder), Jonas Berg-Johnsen (reporter), Jan Åge Fjørtoft (ekspert) og Lars Tjærnås (ekspert) skal bidra.
Dette var en trist gjeng. Kun Toldnes som kan sies å levere noe av verdi.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Jugendstil skrev: tor mai 05, 2022 2:21 pm Nå koster vel PL på TV2 699 i måneden før.
Billigere nå siste måneden.
Så 649 er 50 billigere med at man også har f1 og andre sporter.
En ting også med viaplay er at man kan se sendingen med 2 forskjellige pcer, telefoner osv. Det kan man ikke på tv2.
Så la oss si du er ute å reiser og en i hjemmet vil se pl også så kan da begge se på samme bruker.
Så total pakken er mye bedre i mine øyne.
Bedre enn dagens TV2 skal det ikke mye til.

Alt over 500 er for mye.

Shenon

Legg inn av Shenon »

Stokke……

Æsj!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Det mest typiske her igjen er vel at man ikke kan velge PL uten noen av de andre sportspakkene.

Spent på hvor mange rettigheter Viaplay klarer å holde på ved siden av PL for øvrig. NFL er vel allerede ute av døra, og dermed litt mindre interessant allerede.

guru

Legg inn av guru »

Blir vel samme pris å betale via Altibox da?
Spent på om hvordan løsning de har, og om det er mulig å gå inn og se kamper i opptak etc.

Larsabal

Legg inn av Larsabal »

Jeg gleder meg til å høre bortforklaringene fra Nent om hvorfor vi i Norge skal betale 649,-, og svenskene 426,-, for samme pakke (justert til NOK etter dagens kurs). De gjør det fordi de kan og fordi TV2 har pløyd opp løypa for overprising i Norge, men hvilken grunn vil de skylde på, mon tro?

Jeg har av prinsipp boikottet TV2s grådighet i mange år og hatt krystallklare IPTV signaler på min TV hver gang mitt lag spiller. Hadde Nent lagt seg på svenske priser kunne jeg fint ha byttet. Når Nent nå fortsetter prisgalloppen er det lett å beholde Sky Sports/BT eller en av alle de andre utenlandske kanalene med gode reportere som sender kampene.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2473

Legg inn av BrannLFC »

TV2 kommer til å kjøre samme pris kun for CL.

Brukeravatar
Dundersalt
Innlegg: 471

Legg inn av Dundersalt »

Da blir det aldri noe Viaplay abonnement på meg.

Alternativene er så mye bedre og billigere.

For eksempel for meg, som kun får med meg 4-5 kamper per måned, kan jeg se de på pub med 1-2 halvlitere til for ca samme prisen.

Eventuelt se de på ulovlige streamer helt gratis.

Either way vil ikke viaplay få en krone fra meg. Mulig jeg også sier opp den Viaplay-kontoen jeg har i ren protest.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Da blir det fortsatt å få med seg det man gidder på alternative måter da. Ikke at jeg forventa at det skulle bli så mye billigere, men likevel..Fotball til folket ja👎

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Er så fett at for å få sett PL i norge lovlig så må man også betale for å se sprangridning og Camp Kulinaris. Nydelig.

Everenga

Legg inn av Everenga »

silkyglenjohnson skrev: tor mai 05, 2022 3:17 pm Er så fett at for å få sett PL i norge lovlig så må man også betale for å se sprangridning og Camp Kulinaris. Nydelig.
Noe gæernt med lukeparkering av hest også nå. Personlig er jeg enig med han over her, det blir så få live kamper jeg får med meg grunnet familie at jeg kan like gjerne se de ute og bruke de penga på pub i stedet. Hadde jeg derimot hatt tiden til det synes jeg ikke prisen er så altfor ille tatt i betraktning at det vel er hovedhobbyen til ganske mange av oss her inne.

arknath

Legg inn av arknath »

Jeg mener de burde komme med en PL-pakke der man kun betaler for fotballen og ingenting annet. Viasat film og resten av sport de evt sender kan de få beholde for min del. Dessverre har de her "lært" av tv2 og durer på videre. Fryktelig synd. Prisen for totalpakken er ikke krise forstå meg rett, men jeg vil ikke betale for ting jeg ikke har interesse av å bruke.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»