Viaplays Premier League-satsing fra 2022/23

Svar
fazz

Re: Viaplays Premier League-satsing fra 2022/23

Legg inn av fazz »

GatlingGun skrev: fre aug 12, 2022 2:08 pm
Hoppidioten skrev: fre aug 12, 2022 1:54 pm Viaplay med ny serie hvor de følger Haaland. Er dette innafor som en nøytral formidler av PL rettighetene?
Absolutt. Haaland er norsk og en av verdens beste spillere. Hvorfor i alle dager skulle ikke det være innafor? Det er ingen som tvinger deg til å se på dette heller.

Folk har svelgt i seg ekkelt "cum" om Liverpool og Man Utd siden de suttet på mammaen sin sine bryster, og med en gang det kommer noe fra en annen klubb så går folk rett i "killer mode".

Hysterisk!
Sånn i utgangspunktet så bryr jeg meg ikke så mye om det er Haaland som sitter i studio eller ikke, men det er jo klart at det kan oppstå en viss interessekonflikt når Alfie, både som far og ikke minst nærmest fungerende agent for Braut, skal sitte å kommentere kamper og prestasjoner til bl.a sønnen, spesielt når det begynner å nærme seg tid for kontraktsforhandlinger med Braut og City.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Nå er jo dette faktisk blitt Viaplay featuring the Haalands. And Eirik Bakke. Så klart blir dette en interessekonflikt, når far7agent (og såvidt meg bekjent ganske blottet for kommentatorerfaring?) skal inn i et opplegg som fokuserer veldig på sønnen hans. Det ser jo ikke helt A4 ut. Fokus på EBH er o ganske normalt, det er fair, men at hans agent-far hyres inn som en del av teamet er vel etter de vanligste "presse-etiske" føringer noe spesielt?

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Dette er det bare Jan Åge som kan rydde opp i.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Ohlaien skrev: lør aug 13, 2022 1:29 pm Dette er det bare Jan Åge som kan rydde opp i.
Tror Eirik Bakkes tungpustige vurderinger må inn i bildet også.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Forstår like mye av Saudisk sending som jeg gjør av det Bakke sier i studio 🤷🏼‍♂️

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Er han Tørrlagt nå da? (Jamfør Bakkes Leeds historie(rekdal))

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Eirik Bakke var en veldig god spiller for Leeds og Brann men passer ikke i det hele tatt i studio.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Bakke er et karisma-vakuum.

lund

Legg inn av lund »

Lezah skrev: lør aug 13, 2022 1:28 pm Nå er jo dette faktisk blitt Viaplay featuring the Haalands. And Eirik Bakke. Så klart blir dette en interessekonflikt, når far7agent (og såvidt meg bekjent ganske blottet for kommentatorerfaring?) skal inn i et opplegg som fokuserer veldig på sønnen hans. Det ser jo ikke helt A4 ut. Fokus på EBH er o ganske normalt, det er fair, men at hans agent-far hyres inn som en del av teamet er vel etter de vanligste "presse-etiske" føringer noe spesielt?
Det er selvsagt borti staur og vegg langt utenfor. Denne Gunnar Bodahl-Johansen har ropt ulv, ulv så mange ganger at ingen tar ham seriøst, men i dette tilfellet har han såklart rett.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Viaplay og Haaland kan bli en lang sesong. Herrefred så mye bias.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Lezah skrev: lør aug 13, 2022 1:28 pm Nå er jo dette faktisk blitt Viaplay featuring the Haalands. And Eirik Bakke. Så klart blir dette en interessekonflikt, når far7agent (og såvidt meg bekjent ganske blottet for kommentatorerfaring?) skal inn i et opplegg som fokuserer veldig på sønnen hans. Det ser jo ikke helt A4 ut. Fokus på EBH er o ganske normalt, det er fair, men at hans agent-far hyres inn som en del av teamet er vel etter de vanligste "presse-etiske" føringer noe spesielt?
Tok ikke lang tid før unitedbermen måtte finne på noe nytt å klage på nå som Alsaker ikke lenger kommenterer PL. Pinlig.

Forza Haaland sr. og jr! Ynwa.

Lezah

Legg inn av Lezah »

silkyglenjohnson skrev: lør aug 13, 2022 2:41 pm
Lezah skrev: lør aug 13, 2022 1:28 pm Nå er jo dette faktisk blitt Viaplay featuring the Haalands. And Eirik Bakke. Så klart blir dette en interessekonflikt, når far7agent (og såvidt meg bekjent ganske blottet for kommentatorerfaring?) skal inn i et opplegg som fokuserer veldig på sønnen hans. Det ser jo ikke helt A4 ut. Fokus på EBH er o ganske normalt, det er fair, men at hans agent-far hyres inn som en del av teamet er vel etter de vanligste "presse-etiske" føringer noe spesielt?
Tok ikke lang tid før unitedbermen måtte finne på noe nytt å klage på nå som Alsaker ikke lenger kommenterer PL. Pinlig.

Forza Haaland sr. og jr! Ynwa.
I'd rather wank alone!!!! Jævla Alex Jones-fanboy!

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Hissig stemning 😯😯

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

No tar vi åsså roer åss ner her!



Viaplay skyter seg litt i foten med sine såkalte fotballeksperter... hadde heller ville valgt folk som IKKE har vært fotballsparkere eller profesjonelle PL spillere.


Den normale fyren/damen i gata hadde vært bedre enn Fjøra og co

Essem

Legg inn av Essem »

Kan man ikke se på 2 kamper samtidig? Tenkte å ha city og Arsenal kampene på 2 forskjellige skjermer men det går ikke :(

knurr84

Legg inn av knurr84 »

Essem skrev: lør aug 13, 2022 4:39 pm Kan man ikke se på 2 kamper samtidig? Tenkte å ha city og Arsenal kampene på 2 forskjellige skjermer men det går ikke :(
Jeg så de to kampene samtidig i går. Ene kampen gjennom Viaplay-appen på TVen, den andre på PC. Hvorfor andre ikke får det til vet jeg ikke.

ElChivato

Legg inn av ElChivato »

Det verste er jo hun dama i studio som jeg etterhvert har funnet ut at eneste grunn til at hun har jobb der er at hun har en eller annen sykdom som hun måtte legge opp på grunn av. Og at hun drømmer om å bli fast medlem i Haalands golden circle

taknina

Legg inn av taknina »

Let the golden circle be unbroken.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Bakke ga meg downs nå, rimelig sykt.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Lytter til BBC 5 live
Er ikke så verst kommentering der

coldballs

Legg inn av coldballs »

Noen som har funnet en oversikt over hvilke kamper viaplay skal vise i 4k ?
Finner ingenting på nett eller i app.

Ser at Sky i dag sender Chelsea - Spurs i 4k, men det trenger kanskje ikke å ha så mye å si.

På den annen side. Skjønner at de kanskje må spare litt når de har henta inn journalistiske unikum som Jan Aage Fjørtoft.

arknath

Legg inn av arknath »

ElChivato skrev: søn aug 14, 2022 5:07 pm Det verste er jo hun dama i studio som jeg etterhvert har funnet ut at eneste grunn til at hun har jobb der er at hun har en eller annen sykdom som hun måtte legge opp på grunn av. Og at hun drømmer om å bli fast medlem i Haalands golden circle
Nei sorry. Bakke er mange hakk dårligere. Synes faktisk hun ikke gjør det så ille.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

arknath skrev: søn aug 14, 2022 8:44 pm
ElChivato skrev: søn aug 14, 2022 5:07 pm Det verste er jo hun dama i studio som jeg etterhvert har funnet ut at eneste grunn til at hun har jobb der er at hun har en eller annen sykdom som hun måtte legge opp på grunn av. Og at hun drømmer om å bli fast medlem i Haalands golden circle
Nei sorry. Bakke er mange hakk dårligere. Synes faktisk hun ikke gjør det så ille.
Sigrid Heien Hansen (kan være greit med noen navn så vi unngår misforståelser)
Som jeg har såvidt nevnt tidligere så har jeg stor respekt for spilleren Bakke men han passer overhodet ikke som ekspert

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »

Bakke mener at "VAR kan jo ikke se på alt" og at han "alltid er enig med VAR". God natt.
coldballs skrev: søn aug 14, 2022 7:02 pm Noen som har funnet en oversikt over hvilke kamper viaplay skal vise i 4k ?
Pleier å være mulig her: https://viaplay.no/sport/ovrig-sport/ultra-hd

Brentford-United ble vist i 4K i går, Chelsea-Spurs i dag og neste er Spurs-Wolves førstkommende lørdag.

Han Viaplay-programlederen melder at de viser to kamper per runde i 4K, men da er altså en av kampene ikke satt opp neste runde. Tar en råsjans på at det et United-Pool.

Strider

Legg inn av Strider »

Mysterio19 skrev: søn aug 14, 2022 9:04 pm Bakke mener at "VAR kan jo ikke se på alt" og at han "alltid er enig med VAR". God natt.
coldballs skrev: søn aug 14, 2022 7:02 pm Noen som har funnet en oversikt over hvilke kamper viaplay skal vise i 4k ?
Pleier å være mulig her: https://viaplay.no/sport/ovrig-sport/ultra-hd

Brentford-United ble vist i 4K i går, Chelsea-Spurs i dag og neste er Spurs-Wolves førstkommende lørdag.

Han Viaplay-programlederen melder at de viser to kamper per runde i 4K, men da er altså en av kampene ikke satt opp neste runde. Tar en råsjans på at det et United-Pool.
Hvor mange fps blir kamper sendt i? Alltid 30 fps eller 60 fps noen kamper?

Jack

Legg inn av Jack »

TylerDurdenNorway skrev: søn aug 14, 2022 9:07 pm
Mysterio19 skrev: søn aug 14, 2022 9:04 pm Bakke mener at "VAR kan jo ikke se på alt" og at han "alltid er enig med VAR". God natt.
coldballs skrev: søn aug 14, 2022 7:02 pm Noen som har funnet en oversikt over hvilke kamper viaplay skal vise i 4k ?
Pleier å være mulig her: https://viaplay.no/sport/ovrig-sport/ultra-hd

Brentford-United ble vist i 4K i går, Chelsea-Spurs i dag og neste er Spurs-Wolves førstkommende lørdag.

Han Viaplay-programlederen melder at de viser to kamper per runde i 4K, men da er altså en av kampene ikke satt opp neste runde. Tar en råsjans på at det et United-Pool.
Hvor mange fps blir kamper sendt i? Alltid 30 fps eller 60 fps noen kamper?
Viaplay viser alle livesendinger i 50 fps.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Syns Eirik Bakke har samme utstråling som da Åge Hareide fikk kommentere fotballkamper. Alene.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Eirik Bakke høres ut som han er kronisk deprimert. Fullstendig uegnet til å være ekspert i et studio.

straya

Legg inn av straya »

arknath skrev: søn aug 14, 2022 8:44 pm Nei sorry. Bakke er mange hakk dårligere. Synes faktisk hun ikke gjør det så ille.
Enig. Bakke blir veldig kjedelig å høre på relativt kjapt. Heien Hansen har mye mer utstråling. Har virket litt nervøs til nå, men sitter nok på bra med kunnskap. Når hun blir litt varmere i trøyen og finner rollen sin tror jeg det kan bli veldig bra.

Strider

Legg inn av Strider »

Jack_Daniels skrev: søn aug 14, 2022 9:12 pm
TylerDurdenNorway skrev: søn aug 14, 2022 9:07 pm
Mysterio19 skrev: søn aug 14, 2022 9:04 pm Bakke mener at "VAR kan jo ikke se på alt" og at han "alltid er enig med VAR". God natt.



Pleier å være mulig her: https://viaplay.no/sport/ovrig-sport/ultra-hd

Brentford-United ble vist i 4K i går, Chelsea-Spurs i dag og neste er Spurs-Wolves førstkommende lørdag.

Han Viaplay-programlederen melder at de viser to kamper per runde i 4K, men da er altså en av kampene ikke satt opp neste runde. Tar en råsjans på at det et United-Pool.
Hvor mange fps blir kamper sendt i? Alltid 30 fps eller 60 fps noen kamper?
Viaplay viser alle livesendinger i 50 fps.
Hvor nevner de dette hvis man kan lese om dette på deres sider?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»